-
Droga jménem Real Racing
Když jsem si poprvé zahrál demo Real Racing na svém iPhonu někdy koncem roku 2009, byl jsem hodně překvapený. Nečekal jsem, že je vůbec možné na iOS naprogramovat takhle detailní a responzivní hry. Byla to jasná koupě. Hra byla přesně dělaná na krátké přestávky mezi různými denními aktivitami hráče – rozhodně žádná Forza nebo Gran Turismo. Měla však pohled zevnitř s animovanýma rukama řidiče, model poškození a velmi solidní grafiku. S druhým dílem, který se mi podařilo pořídit v akci asi za 4 eura, přišly licencované vozy a trochu upravená fyzika. Také se jednalo o celkem zábavnou hru, ale tratě byly poněkud bez inspirace a AI závodníků byla doslova šokujícně špatná. Svůj iPhone jsem měl chuť hodit o zem minimálně desetkrát. Netušil jsem ale, že se dá jít i dál.
V loňském roce se dostala na trh další hra ze série – Real Racing 3. Na první pohled ale zarážela položka „Free“ u ceny. Bohužel, to co se chystá pomalu rozbít herní průmysl, se stalo i u této série. Hra přešla ke konceptu „freemium“.
Koncept hry
… je docela složitý. Hra je zdarma. To však neznamená, že se neútočí na vaši peněženku. Hned zkraje mohu říci, že za hru této kvality bych neměl problém dát třeba 20-30 Euro. Stála by za to. Tuto možnost však prakticky nemám. Místo toho je hra postavena na tzv. mikrotransakcích. To znamená, že si připlácíte za věci, které jsou v jiných hrách standardem. Ve hře existuje kromě herních peněz také ukazatel zlata. Zlato si musíte kupovat. Sice ho po malých částech získáváte i zdarma (za zvýšení úrovně a dokončení některých částí kariéry), ale nikdy ne tolik, abyste neustále nenaráželi na tzv. „paywalls“ – tedy zdi, které vás de facto nepustí bez placení. Zde je několik příkladů. Každé auto má svoji životnost. Po jejím vyčerpání musíte do servisu. Ten stojí jen herní peníze, ale zároveň trvá nějakou dobu. Ta se odvíjí od kvality auta, ale může být i několik hodin! Po tuto dobu není možné s autem závodit. Přeskočení této čekací doby stojí zpravidla 3-5 zlatých bodů. Míra, jakou auto opotřebováváte, se odvíjí od toho, jak moc bouráte a jak moc vyjíždíte mimo trať. Vzhledem k naprosto dementní AI (viz níže) budete bourat hodně a to bez ohledu na to, kolik máte v simulátorovém světě odježděno (já mám za sebou např. dvacetičtyř hodinový závod v GT4 a to ve věku 15 let). Projet závod třeba na Spa bez nehody sice lze, ale není to vůbec dáno vaším přičiněním, ale spíše štěstím, že okolní závodníci nedostali sebevražedné cuky přímo před vámi v rychlosti 250 km/h. U drtivé většiny aut jste u konce životnosti po 2-3 závodech nebo 5 zvláštních úkolech (o těch níže). Celkově je do deseti minut závodění vůz zralý na servis a tedy mnohdy i několikahodinové čekání, než můžete s daným vozem zase závodit. Cílem je vás motivovat, abyste si předplatili zlaté body a tato čekání přeskakovali. Krom toho, že to kontextuálně (z pohledu simulace) naprosto nedává smysl, to navíc ani není žádná služba hráči, ale spíše odstranění úmyslně umístěné barikády, která by tam neměla vůbec co pohledávat. To je navíc jen jeden z problémů. Zároveň je totiž hra neuvěřitelně pomalá a tak hráč v úvodních fázích a šampionátech tráví hodně času i bez ohledu na opravy. Závody vynáší velmi málo peněz a jsou neskutečně repetetivní. K dobrým penězům si hráč může přijít jen v posledním šampionátu v každé kategorii a online multiplayeru, kde navíc dostanete každý měsíc peněžní (někdy i zlatý) bonus za umístění. Pro dobrý výsledek z těchto závodů je však potřeba svůj vůz vylepšit (potunit), což opět vyžaduje hodně peněz a zároveň zase trvá určitý čas, který lze přeskočit jen za úplatu.
Úvod do hry je tedy bez investice doslova útrpné právo, protože je vůz každou chvíli zralý na servis (zpočátku jen několik minut), závody moc nevynáší a další šampionáty a vozy se zdají být nedostižné. Právě tato uměle vytvořená atmosféra vás má zlomit a přinutit otevřít peněženku a zakoupit zlato. Pokud se překonáte, časem si vyděláte na víc aut a budete mezi nimi střídat – jezdit s jedním a servisovat druhé. Přidá to do hry docela zábavný prvek strategie, kdy budete rozvažovat, jaké auto na závod použít. To by byla skoro i pozitivní věc, kdyby nebyla pravidla tak hrozně limitující a neviděli jste před sebou každých pár minut hodinové čekání. Když máte 5 a více aut, hra se dá nepřetržitě hrát skoro hodinu. Pak však zase musíte čekat na opravy a u lepších aut je to více hodin. I nově zakoupené auto navíc nejdříve musí být „dodáno“, což zase trvá hodiny a lze přeskočit jen za zlato = peníze. Výsledkem je, že máte pocit, jako byste si hru od někoho půjčovali, spíše než že byste ji hráli. I když si za reálné peníze koupíte nějaké z aut před tím, než na něj vyděláte ve hře, neodemkne se vám pro něj příslušný šampionát (jen zvláštní event) a stále musíte dané vozy servisovat, takže ani to, za co si platíte, nemůžete využívat neomezeně. K tomu si musíte připlatit za VIP servis pro dané vozidlo (další zlato nebo pravé peníze).
Možná si říkáte, že to zase není takové drama. Je to kvalitní hra, tak si holt nějaké ty vozy a zlato koupím. Real Racing 2 stál svého času také tuším kolem 20 eur. Připlatit si však budete muset dámy a pánové skutečně vydatně. Pokud budete chtít každé auto ve hře (a to nepočítám servis, vylepšení a dodání, odemykání dalších šampionátů a poplatky za mechanika a manažery), vyjde vás to na těžko uvěřitelných 503 dolarů a 22 centů (10 195Kč). Za tyhle peníze už si můžete koupit i některá starší skutečná (byť hodně ojetá) auta. Tato hra takovou hodnotu nemá ani náhodou. Jistě tedy chápete, že je mi tento způsob skrývání plateb a sázení na návykovost hry, který vás může dovést k vysokým útratám (které si navíc ani vzhledem k jejich rozdělení neuvědomujete), doslova odporný. Proto jsem se hned po instalaci rozhodl neinvestovat do hry ani korunu. Kdyby si tvůrci řekli o rozumnou jednorázovou částku za hru, po které by mi dali svatý pokoj, tak bych ji zaplatil. Zjevně se ale (možná pod tíhou herního giganta EA) doslova zbláznili a tak nechci tento systém platby podporovat a dokazovat, že funguje. Pokud by se to totiž potvrdilo, tak by se to pravděpodobně stalo běžnou realitou všech dnešních her.
Jízdní model a AI
Nejhorší na platebním modelu je to, že hned po začátku hraní začnete tvůrce podezírat, že nastavili snad vše ve hře tak, aby vaše auto co nejvíce poškodili a dříve vás přivedli do servisu. Jízdní model je významně méně stabilní než v minulých dílech. Hra má hned několik dost prapodivných řešení. V první řadě je zde hodně snížena přilnavost vozů. U předokolek to ještě není takové drama, ale u zadokolek je to doslova noční můra. Všechny mají zadní pneumatiky pravděpodobně vyrobené z másla a drift se navíc prakticky nedá „chytit“. Auto je navíc při zatáčení mimo ideální stopu a u kraje tratě často uměle uvedeno do driftu a natočeno směrem zpátky k trati. To zní jako dobrá věc, ale ve skutečnosti to vede k tomu, že nelze brát zatáčky na hraně a u krajů trati. Některé patníky, které se běžně přejíždí, vás navíc prudce zpomalí jako trest za vyjetí z tratí. To mi už pracují nervy. Jediné místo, kde se auto jakž takž drží, je ideální stopa. Každý patník ve hře vás roztočí. První zatáčka na Hockenheimu, kde to už od dob F1 brali všichni přes ostrou hranu krajnice, je nyní v Real Racing destrukčním derby, protože se v zájmu pokračování v závodě musíte držet mimo tento patník a dost nesmyslně zatáčku „vytáčet“. Skutečně „real“ jak prase.
Dále jsou tu brzdy -nebo spíše nejsou. Realismus nespočívá v tom, že rychlá auta brzdí hůře než v arkádách. Sportovní vozy mají většinou odpovídající brzdy a brzdí velmi dobře. Žádná simulace zablokování brzd (při vypnutí ABS) tady není. Stejně tak brzdný efekt nevadne s časem. Brzdy jsou prostě špatné.
Do toho všeho jede v ideální stopě jako po kolejích vláček aut AI. Ta mají být podle tvůrců hry tvořena vozy jiných závodníků z daného závodu, jejichž časy se ukládají na servery a vy tedy pak můžete proti nim závodit později (Time shifted multiplayer). To je absolutní kravina. Jediné, co hra dělá, je že si vezme časy těchto závodníků a pak AI naprogramuje tak, aby závod dojelo zhruba v tomto čase. Všechny vozy se drží v ideální stopě, nebrání svou pozici a navíc občas zcela náhodně prudce vyjedou mimo stopu a narazí do vás. Vozy AI také nemají absolutně žádný respekt ke svému vozu a klidně do sebe i vás bourají, jako by o nic nešlo. Hra je navíc nutí brzdit i do zatáček, kde se v reálu nebrzdí. V závodech na oválu Indianapolis navíc vozy soupeřů na vás trénují tzv. pit manévr. Pokud máte slabší nervy, mohli byste svůj přístroj mrštit o zem velmi rychle. Sledujte si raději pravidelně tlak.
Pro mě jsou jedinými zábavnými módy Speed Snap a Drag Race. V tom prvním prokazujete schopnost vyjet z určité zatáčky tak dobře, že na následující rovince dosáhnete vysoké rychlosti. Porovnává se samozřejmě jak vysoké. Pokud máte představu o ideální linii, tak v podstatě nepotřebujete ani moc rychlé auto a vždy vyhrajete. Ten druhý mód je pak zkouškou reflexů, kde se musíte perfektně rozjet a pak ve správný čas řadit.
Hra má samozřejmě nějaké ty asistenty a podobně, ale ty já už ze zvyku vypínám ještě před hraním, takže ani nevím, jak fungují.
Grafika a zvuk
Začal bych tím pozitivním. Hra vypadá lépe než kdy jindy. Na menších displejích mobilů to nemusí být tolik poznat, ale na mém novém iPadu Air je to opravdu podívaná – až se nechce věřit, že nehraji na herní konzoli. Samozřejmě chybí nějaké HDR efekty, ale textury jsou vysoké kvality a rozlišení je ostré. Na displeji retina hrajete ve vyšším rozlišení, než hraje drtivá většina lidí na HD televizích a monitorech. Co víc si přát. Auta jsou velmi detailní a vymodelovaná včetně interiérů. Najdeme zde snad vše ze světa sportů a supersportů a to včetně čerstvých kousků, jako McLaren P1 nebo Ferrari F12. Jsou zde také běžná auta, jako Focus RS, Nissan Silvia nebo Nissan 350 a 370Z. Zajímavé je, že (alespoň podle mého soudu) nejsou zvuky aut úplně špatné. Nejsou ani tak dobré jako třeba ve Forze Motorsport nebo Assetto Corsa, ale rozhodně jsou solidní. Na své si tedy může přijít i člověk, který má o autech přehled. Jen menu náhledu aut v herním obchodě stojí za stažení hry.Mínusem je hudební kulisa. Hudba v menu je takřka nesnesitelná a neustále se opakující „Everyday“ od hudebníka jménem „Rusko“ v závodech je také něco, co bych si s radostí odpustil. Zbylé beaty od nějakého levného DJe nemají ve hře podobné úrovně vůbec co pohledávat. Prezentace Gran Turisma nebo Forzy je hvězdné roky daleko.
Celkový dojem
… je nepřekvapivě smíšený. Rozhodně je Real Racing 3 technicky důstojně zvládnutý. Je to ta hra, která dokáže ždímat z vašeho přístroje maximum a ukázat, co umí. Zároveň je potřeba smeknout před množstvím aut a závodů, které v této hře jsou (tratí mnoho není – namátkově Bathurst, Silverstone, Spa nebo Barcelona). Počáteční dojem z obsahu, který tato hra nabízí, je neskutečný. Bez vysokých investic se však budete hrou prokousávat hodně pomalu. Za bezmála 12 hodin čistého času, mám 5% hry dohráno, 140 zlatých, 200 tisíc herních dolarů a 7 aut. Zároveň se ale u hry z nějakého těžko vysvětlitelného důvodu bavím. Výše zmíněný strategický element (který přijde do hry v pozdějších fázích) v kombinaci se snahou se propracovat bezplatně ke Koenigseggu Agera R, za který si hra žádá 800 zlatých (ve skutečné měně 2 026 Kč) mne žene dál. I na mě totiž působí dobře nastavená propagace možností hry. Být mi o několik let méně, možná bych skutečně svou nedočkavostí tasil kreditku a utrácel. Dnes už je to pro mě jen hra. Sám ale tuším, že přesně na teenagery je tato hra cílená a jejich snížená schopnost návykovost této hry odhalit a pochopit, kombinovaná s účtem na iTunes provázaným s kreditní kartou jejich rodičů, může vést k velmi zajímavým konverzacím nad výpisy z účtu…
To by mělo být alarmující. Se zaváděním mikrotransakcí se hry stávají takovými moderními kasiny, která vás lákají k příhozu. Pokud nemáte dostatečné rozumové schopnosti, tak vás svou prezentací a krásou mohou velmi intenzivně motivovat k příhozu. Místo nějaké protihodnoty však dostáváte jen drobné popostrčení, které vás dříve přivede k další zdi, která jde zase přeskočit jen za peníze nebo čas. Opravdu by mě zajímalo, jak je tento model úspěšný, ale mám dojem, že může být úspěšný velmi. Zatím nějaké možnosti si celou hru odemknout řekněme za tisícovku nevidím.
Shrnuto podtrženo – technicky hodně dobrá hra, která může zaujmout i opravdové automobilové znalce. Má však bohužel monetizační systém, který sází na lidskou neschopnost si počítat více menších výdajů v řadě a také jejich ochotu investovat do ničeho. Zdá se, že to funguje. Jakž takž se sice hra dá užít i zdarma, ale máte pocit, jako by si s vámi někdo hrál a neustále vám v něčem bránil.
((zdroj obrázku: Wikipedia.org))
Svezení s BMW 120i E82 „Za stejné peníze se dá koupit…“
24 Responses to Droga jménem Real Racing
[1]
18. 1. 2014 v 11:48šmoula nešika
Ááá, Centurione. Taky bych chtěl někdy letos udělat mega recenzi RR3. Stal jsem se závislý a teď mám Pagani Hyuara, 50 % hry (přes ty všechnu updaty) a level fame tuším 84 a 110 odkroucených hodin. I když teď spíš pořád sledují replaye a screenuju driftíky, takže už mám na iPadu asi 2000 fotek aut… To celé hned od vydání a bez koupě balíčků, které jsou nechutně drahé; holt nechci slevu zadarmo…
[2]
18. 1. 2014 v 20:11boost.
TL;DR, another RR3 player here. Level 42; R$ 780,xxx; 182 gold; 17 %; 20 aut; nahráno 31 hodin.
Bohužel se mi první save při instalaci jailbreaku smazal, pak jsem si dal tři měsíce pauzu a na podzim jsem zase začal hrát. Dělám všechny série na 100 %, tudíž mám proto 20 aut. Do hry jsem nevrazil ani korunu, nijak mě mikrotransakce nevadí, jde to hrát i bez nich, byť by mohli u některých aut zkrátit servisní intervaly.
Co mi vadí, ve zkratce:
Zvuky aut. Nechápu, proč všechna BMW, co jsem jel (Z4, Z4 M, M3 GTS, M6) zní stejně, proč Hyundai i20 zní stejně jak Lexus IS, který zní stejně jak LFA atd. atd.
Multiplayer. Hromadný starty vedle sebe jsou katastrofální, vždycky jsem uprostřed a vždycky mě zablokují a vypínám hru.
Maximum Drive by mohli zvýšit aspoň o jeden, dva je málo.
Zamknutý auta. No to mě nehorázně štve, co s tím provedli. Bez těch všech restrikcí to bylo lepší, a hlavně když jsou slevy a nabízí třeba jako nedávno SL 65 BS se 70% slevou (nebo kolik to bylo)… NE, NE a NE.
Happy motoring, guys.
[3]
19. 1. 2014 v 00:59CenturionCz
[1] No tak to seš o hodně dál. Ale aspoň vidím, že i k Huayře se dá dostat bez placení, což je pro mě pozitivní. Opravdu bych se takhle normálně nechoval a něco tvůrcům zaplatil, ale blbce ze mě dělat nebudou. To radši já z nich.
[2]Tak je to delší recenze, ale já hrozně nerad něco popisuju jenom tak povrchově.
Mě zase nešlo synchronizovat přes Cloud. Měl jsem na mobilu 135G a asi 120 tisíc kreditů, ale na novém iPadu se mi načetlo jenom 60G a asi 80 tisíc – nějaký starší save. Ani při opětovném nahrání savu na cloud se to neopravilo a teď, když už jsem dál na iPadu než na iPhonu, mi to zase nejde synchronizovat zpět. Asi magie…
Souhlasím s tím ISkem. Taky se mi zdálo, že zní jako LFA. U BMW trochu změnu zvuku poznám (zejm. osmiválce u M3 a M3GTS).
Drive se dá zvýšit u mě už na čtyři. Myslím, že to jde ještě víc na dalších levelech. Možná se ti to nějak špatně odemklo (ale já time trialy stejně nejezdím. Za ty ani neni odměna, ne?).
[4]
19. 1. 2014 v 10:23šmoula nešika
[2] Jó, s těmi zvuky máš pravdu. Americké V8, hmm, rozzlobená felda, Alfa Romeo TwinCam… né, né, nepískej, nechci turbo, pryč s tím…
[3] Zálohování nebude nejsilnější stránkou jablka, ale když vezmu, jak krásně hladce hra fachá na mém rok a půl starém iPadu 2 a jak se to kámošovi na jeho dva roky staré Galaxy S3 mini … jsem moc spokojený.
AdHyuara: Jó, dá se to, ale hodně jsem musel jezdit lépe finančně hodnocené závody s 911 GT3 RS 4.0, Zondoa a tak, využívat denních bonusy, vyměrit si slevu 20% při otevření, získávat prémie za postupy v kariérách, hodně se krotit v upgradech, mnohdy jezdit s deseti auty v opravě, teď jich mám 40, po dalších upgradech LFA budou poršáci, chtěl bych konečně R8 a Carreru GT (bohužel se mi nepodařilo využít při té předraženosti lákavé slevy :-() a brzy se mi otevře starý šelbynovský mustang. Když se zadaří, počkal bych si, až bude zase 50% na Bugatti Veyron. Dál už bude nejspíš moje recenze a RR4…
[5]
19. 1. 2014 v 12:31boost.
[3] Já si tvoji recenzi přečtu dýl… 😉 Já mám taky Drive už čtyři, ale myslel jsem ty dva zadarmo, že by mohli „darovat“ aspoň jeden.
Já tedy s cloudem problémy nemám. Hraju na iPadu 3.
[4] No, zdá se, že mám teda ještě co dělat. Vsadím boty, že než vyjde RR4, nedám ani tvých 50 %. Ty slevy jsou fajn, navíc myslím dvakrát „rozdávali“ auta zadarmo – IIRC, Lex IS a Hjondé.
Moje nejoblíbenější auto z mé sbírky je zatím Mustang GT500, mám ho „fplný palbě“ a je to dělo. A taky M6 nebyla špatná, když jsem ještě měl starý save.
[6]
19. 1. 2014 v 15:11CenturionCz
[5]
Teď k Vánocům byla zdarma M3 GTS. Má to akorát jediný háček a to ten, že s ní teď jezdí v RWD závodech snad úplně všichni.
[7]
19. 1. 2014 v 20:11šmoula nešika
Já mám taky jen dva drajvy a žádné auto není na full upgrade. Stojí to zlato…
[8]
20. 1. 2014 v 00:30šmoula nešika
Tak jsem dnes koupil 41. auto…, starého Shelby Mustanga. 🙂 A z hrůzou zjistil, že se mi brzy otevře Bugatti Veyron. :-O
[9]
20. 1. 2014 v 09:45boost.
Já nedávno koupil ZL1, abych dal na 100 % jednu sérii. 🙂
[10]
20. 1. 2014 v 09:53dakilla
mám nejakých 40 áut a odjazdených 90 hodín. Každý deň zajazdím prvý pretek stále twen istý a s bonusmi na ňom zarobím v priemere 78 000.
Hrám to na nexuse 7 a najviac ma teší, že je tam nejaký bug, ktorý mi dovolí maximálne 2 autá v servise a keď idem zoservisovať tretie, tak prvé dve sa mi zázračne opravia hneď a zadarmo.
[11]
20. 1. 2014 v 12:29_Teddy_
[10]: tak to musim ihned vyskusat a dufam ze to este neopravili! 🙂
[12]
20. 1. 2014 v 17:30boost.
[10] Jaký to je prosím závod konkrétně?
[13]
21. 1. 2014 v 10:54Barrichello
Já mam 28 aut, nestálo mě to ani korunu. 31% dokočeno. Ano auta se servisují dlouho, ale mam rozjetých asi 6 sérií, takže mě to nijak netrápí….Víc jak 2 hodky to stejně hrát nejde, protože pak dostanou těžce an frak záda krk….
Navíc za každý den anskaují bonusy, občas sou zadarmo pomocníci co vám zvýší zisk ze závodu nebo zajistí, že není po závodě třeba servis. A jedno auto sem dostla zcela zdarma.
Na kontě mam navíc 36 zlatáků a 140 000 penízku….auta není potřeba tunit vždy, většinou auta nedávám vylepšit úplně do finiše, pokud je k dispozici třeba 20 vylepšení, bohatě stačí na vyhrání série tak 15……
A první tři-4 závody jezdím zcela bez vylepšení a většinou stejně vyhraju.
Jeden malý fígl – pokud nemůžete vyhrát závod, nastavte si asistenta brždění na startu na low a až předjtedete většinu aut, pauzněte hru a dejte hjo zpět na high. pak už vás zpět nkdo nepředjede, když se buzdete soustředit.
Jinak aktuálně jezdím s Gallardem :o)
[14]
21. 1. 2014 v 15:12šmoula nešika
[13] Já ten trik s asistentem používal tak dlouho, až jsem tam low nechal. A trakci mám taky vypnutou. Sice to má za následek značnou záludnost řady aut, ale dá se na to zvyknout, jen v soubojích je třeba větší opatrnosti. Na vypnutí všeho si netroufnu, to bych se musel odnaučit používat automatický plyn. S tím by pak Hyuara byla neřízenoú střelou. 😉 Bari, na čem jezdíš?
[15]
21. 1. 2014 v 16:40Barrichello
Budto na tabletu (Samsung Galaxy Tab 10.1) nebo na telefénu (Ascend P6). Chodí to super a hra se netrhá, pohoda.
[16]
21. 1. 2014 v 18:52CenturionCz
[13]
Já jezdím pořád bez asistentů. Nemám rád, když mi do řízení někdo/něco kecá. Je pravda, že tohle je arkáda, takže si nemůžu hrát na nějakou simulaci, ale už mám návyky odjinud.
[17]
22. 1. 2014 v 11:53jurkoboss
Nazdar,
RR3 si občas zahrám aj ja.
Ešte niekoľko mesiacov dozadu som to drtil každý deň, teraz už pomenej. Hrávam to na tablete ASUS Transformer Pad TF300t, a hrá sa na tom super.
Pohľad mám nastavený z kapoty, len pri Drag Race prepínam na pohľad na celé auto.
Taktiež som ešte neplatil ani EURo, ale čím ide človek ďalej tým je to ťažšie, pretože vo vyšších súťažiach tie autá su už fakt drahé, v jednom serialy sa stretnú autá, kde treba vycálovať 600 000, 1 200 000, 1 400 000, a to sa jednoducho nedá nijako nasporiť.
A hrať seriály ktoré mám už odohraté len preto, aby som zarobil peniaze ma veľmi nebaví.
V recenzií sa tam riešila hudba. Otravuje stále dookola to isté, som to vyriešil, že hudbu mám na najnižšiu úroveň a motor a vonkajšie zvuky na najvyššej úrovni. Predsa len, pri pretekoch chcem počuť motor a nie rádio.
Používam slúchadlá do uší, viac to vtiahne do hry.
Čo ma viac otravuje, tak to sú tie grafické prechody, keď sa vrátim do hlavného menu a podobne. Veľmi to zaberá čas, dokedy to načíta.
Najlepšie sa hra ovláda, keď sú vypnuté všetky asistencie, ktoré zbytočne to auto len spomaľujú.
Treba si však potom dávať pozor na značné pretáčanie niektorých vozidiel, ale veľmi tomu pomáha, keď si odsledujete vlastnosti jednotlivých aut, prípadne ich upgradujete, aby ste dosiahli čo najlepšiu priľnavosť s vysokým g, taktiež sa oplatí viac investovať do bŕzd.
Pri upgradoch sú kolesá a brzdy najlacnejšie a PR číslo tam vie taktiež vyskočiť ako aj upgrade motora.
Už som na to namotal aj niektorých známych.
Inak ku škodlivosti tabletov pre malé deti:
Môj 3-ročný syn to niekedy hrá so mnou, zatiaľ ešte nerozumie čo je princíp hry, jazdiť a vyhrať. Zatiaľ stačí že odjazdí nejaké 1-2 kolá a príde do cieľa, pobúra nejakých súperov.
Škodlivosť je, že potom sa vadíme, kto ide hrať …::..)))
Ešte s ním hrávam Subway Surfer, tam je už fest dobrý, niekedy má reakcie lepšie ako ja.
[18]
22. 1. 2014 v 12:10jurkoboss
A ešte som zabudol.
Neviem ako to tam tí borci robia na TIME TRIAL SERIE.
V niektorých pretekoch mi naložia 25-30 sekúnd, takých nemám šancu dobehnúť. preto sa umiestňujem v ratingu v skupine E,F,G.
Buď to nejako obchádzajú, alebo ja neviem, ale tie časy čo sú uvedené ako najlepšie sa dosiahnuť nedajú. Inak videl som, že kolo spravili za 4 sekundy, tak to asi nebude úplne v poriadku.
[19]
22. 1. 2014 v 16:20šmoula nešika
[18] Jojo, souhlas, já dal D, C… a pak už mi to začalo psát jen A. 😀 A jak by řekla starší generace, s těmi časy to bude asi nějaký hejkr – nebo šílený blázen, ale viděl jsem i videa nějakých japonských (lets)playerů, kteří měli Fame skoro 130. Kolik máš procent ty?
Subway… zkoušel jsem to u kámoše na Samsungu a nevěděl, kdo je pomalejší, jestli já, nebo ten mobil. 😉
[20]
24. 1. 2014 v 00:27jurkoboss
Nazdar,
odjazdene 51 %, Fame rating 82, odkupenych 47 zo 79 aut, cas hrania 154 hodin.
Takze urcita zavislost tam je …;..)))
Meno mam Juraj B, ak nahodou by sme sa stretli na starte.
Vela stastnych kilometrov!!!
[21]
25. 1. 2014 v 00:16šmoula nešika
[20] Díky, tak jsem se dnes i já dostal na 51%. 135 hodin, ostatní výše. 🙂
[22]
26. 1. 2014 v 10:38šmoula nešika
Včera večer 52% :-!
[23]
9. 3. 2014 v 23:44minzn23
Zdravím. Potřebuji poradit. Mám ve hře cca 850.000.000 Zlatáku a stejný počet dolarů. Nevím jak je to možné, ale jak jsem stahnul a nainstaloval tak to je od začátku. Hru jsem neprošel ani na 10% ale mam všechny auta. Mám to na tel SG2. Má to nějakou cenu? Nejdou nejak zlatáky prodat? Třeba 1 mil za 1000 Kč? Prosím o radu co nejdříve. Prodávám telefon a nerad bych ho prodal jestli má tahle hra s tolika zlatáky cenu.
Když hru nahraju do PC, budu při koupi nového mobilu nahrat hru na novy. Předem děkuji
[24]
18. 3. 2014 v 10:26jurkoboss
Vsak tvoj profil sa uklada na Cloud, pokial si prihlaseny cez Facebook, alebo Google+.
Takze mobil, tablet mozes vymenit, po nainstalovani hry na nove zariadenie pri spusteni sa opat prihlasis pod svojim menom, a ono si to stiahne data z Cloudu a pokracujes dalej
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.