-
Vývoj vozu
Auto.cz umožnilo „blogovat“, tak toho hned využívám a mám svůj první blog. Jenom abych nepsal o něčem, co třeba nikoho nezajímá, tak jsem přidal malou anketu, kde můžete hlasovat.
Pokud by vás to zajímalo, tak bych psal o tom, jak takový automobil vlastně vzniká. Jak se navrhuje v CAD programem, jak se dělají pomocí CAE a CFD programů simulace crash-testů a aerodynamiky. Atd… Samozřejmě bych to doplnil různými obrázky.
Tak hlasujte a pokud budou ohlasy příznivé, tak se do toho pustím a budu blogovat 😉
Zajímají vás podrobné technické informace z vývoje automobilů?
Blog.auto.cz > Numerick > Vývoj vozu
Zprávy
Sport
Zábava a celebrity
Pro ženy a maminky
Auto-moto
Věda a technika
Ekonomika a byznys
Recepty
Cestování
Servis
Zdraví
Pro nejmenší
Video
Nákupy
Mimibazar
- © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
- Autorská práva k publikovaným materiálům
- Podmínky pro užívání služby informační společnosti
- Informace o zpracování osobních údajů
- Cookies
- Nastavení soukromí
- Vlastnická struktura
16 Responses to Vývoj vozu
[1]
15. 9. 2006 v 13:06ondra
No tak pracuj 😉
[2]
15. 9. 2006 v 13:48GTI
Piš.
[3]
16. 9. 2006 v 19:10peed
Tak ideme na to.
Už aby ten vývoj začal.
[4]
18. 9. 2006 v 13:20IT
Piš,je to třeba.Dobrý,že jsi začal.No1* !!!
[5]
18. 9. 2006 v 19:33vincek
Rozhodne se rozepiste o FEM systemech, tesim se 😛
[6]
19. 9. 2006 v 8:34Marleen
Piš, piš. 🙂 Pak si to taky přečtu.
[7]
19. 9. 2006 v 13:24Mirek
Souhlas, je to zajímavé. Pokračuj.
[8]
24. 9. 2006 v 14:47Dasty
Jsem studentem konstrukčního a procesního inženýrství na VŠB-TU. Tvoje články jsou pro mě velice zajímavé a podnětné. I když moje specializace jsou výrobní stroje, autíčka jsou moje hobby. Tak jen tak dál!
[9]
25. 9. 2006 v 16:38Jozki
Len do toho. Co najpodrobnejsie a co najviac.
[10]
26. 9. 2006 v 8:12sr
Čau Dasty, taky jsem vystudoval VŠB – Aplikovaná Mechanika.
[11]
27. 9. 2006 v 0:36mida
neboj se a pojď na to, už je to ňákej pátek, co jsem ze školy venku a tak se rád přiučím, co se za ta léta změnilo ;-))
[12]
18. 10. 2006 v 11:18Lukin
to je supr nápad, běž do toho, studuju FS v Praze a rád se dozvím něco bližšího o vývoji aut,
[13]
23. 10. 2006 v 17:02Zdeněk Doležal
Koukám na ten vylepšený Wankel – taky jsem se zajímal o rotační motory cca před 30-ti lety, myslím že tahle parketa je už 20let mrtvá – nemá perspektivu. Pokud se ještě pamatuji tak první funkční rotační motor běžel v Německu někdy v 60tých letech ale možná ještě dříve(nemám na mysli Wankel! – právě klikovka W.umožnila komerční použití)…také výsledky byly slibné…ale moc se toho na něm nezměnilo…Zd.
[14]
16. 11. 2006 v 11:02lewronn
Bezva napad napsat neco o tehle problematice. Na netu se clovek o tomhle moc nedocte. Snad ti vydrzi elan do dalsich clanku. btw: Mne by se libilo vic dopodrobna popisovat dilci problematiku. Nakonec malinka pripominka, ten axis co mas na obrazku neni uplne ok… 1. pocatek je uplne jinde nez ma byt 2. Orientace osy y je opacna, nez ma byt. Delal jsem v konstrukci bmw i audi a tam to rozhodne takto nebylo:)
[15]
17. 11. 2006 v 13:41nastran
to lewronn:
diky za pripominky. Netrefeni pocatku osy je dano tim, ze jsem se ani moc nesnazil se trefit, chtel jsem to spise pro nazornost. Ale ted fakt nevim, jak je to s orientaci y, asi jsem to popletl a ma byt smerem ke spolujezdci.
Co se elanu tyce, tak je to spise o case, nez o elanu. Do podrobna bych mohl jit jenom ohledne vypoctu, ale to by byly pak asi moc dlohe spoty na blogu a nevim, jestli by se to chtelo nekomu cist.
[16]
2. 12. 2006 v 11:33Mel
Jen piš!
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.