-
Sem tuner, kdo je míň
Volkswagen Golf druhý generace. Krásně hranatá karoserie s výrazem dravce, něco jako já z plechu. Dal sem za něj dvacet tisíc. Má trochu zrezlý podběhy, ale dál než na dveře se ty hnědo-oranžový blbosti zatim nedostaly takže je to docela dobrý. Navíc z něj stejně udělám ultimátní závodní mašinu, abych moh konečně porazit Lojzu s tou jeho stodvácou, takže ta rez zmizne. On si ji Lojza taky trochu poladil, vyměnil motor, dal tam prej nějaký lepší písty a klikovku (ani nevim co to je), ale já budu lepší. Hned odpoledne zajedu do servisu a nakoupim si nějaký díly, abych tomu přidal nějakou tu kobylu.
To si ze mě snad dělali srandu. Pět set vočí za blbou koncovku vejfuku? O spojleru nebo mračítkách nemluvě. S timhle ať si trhnou. Sem normální stavební dělník, žádnej Karel Gott, abych si tohle moh dovolit. Ale mě neodraděj. Si ty díly udělám sám. Aspoň bude můj golfík originální a nikdo nebude mít stejný ani podobný auto. Bude prostě dokonalej.
Vejfuk. Jak sem už řikal, dělám na stavbě. Tam sem si taky ukrad kus lešenářský trubky na koncovku vejfuku. Šéf si toho nevšimne a mýmu broučkovi to jenom prospěje. Zvedne mu to nejen styl, ale i výkon. Je sice trochu zrezlá, ale to nevadí. Stejně sem pak chtěl celý auto přestříkat, tak to vezmu holt i s trubkou. Pilkou na železo sem odříz tu původní trubičku a místo ní sem navařil to nový dělo. Ten zvuk je úžasnej. Trochu jako když pustíte plechovky z kopce.
Teď by to chtělo nějaký to křídlo. Naštěstí mi i tady pomohla stavba. Našel jsem tam dokonalý prkno, který mělo skoro přesnou dýlku a šířku. Na soustruhu sem si ho vytvaroval do krásně aerodynamickýho tvaru, aby tomu auto přidal co největší rychlost. Teď už z toho snad vytlačim stopade. Radši sem to pak vzal na brusku, aby z toho na dálnici nelítaly třísky. Pak už sem na to jenom dal kovovou vzpěru a přimontoval na dveře kufru.
Problém. Když jsem přidělával ten spojler tak mi upadly jedny zadní dveře. Pant byl prohnilej a prostě to nevydržel. Stát se to na dálnici, mohla bejt sranda, ale takhle v garáži mě to leda tak nasralo. Ale co, stejně sem chtěl zadní dveře zavařit, tak to holt udělám o trochu dřív než to bylo na plánu. Musel sem zavolat fotra, aby mi ty dveře podržel, protože pořád vypadávaly. Řikal že to auto je strašně hnusný a jak sem prej moh něco takovýho udělat tak skvělýmu autu jako je Golf. Je to vůl a nerozumí tomu.
Z lamina sem si vyříz nějaký mračítka a průdechy na kapotu. Lojza řikal že bych pod nima měl vyříznout v kapotě díry, aby ty výdechy na něco byly. Ale on kecá, chce mě jenom zpomalit.
Zjistil sem, že už na barvu nemam peníze. Nechápu jak je to možný, neplatil sem ani za jeden z novejch dílů a stejně sem naprosto bez škváry. Co nadělám. Hlavně chci vyzkoušet, jak to táhne. Du se projet. Tuningu Zdar
Mám eMko a nebojím se ho použít… Škoda Fabia II RS
10 Responses to Sem tuner, kdo je míň
[1]
23. 3. 2007 v 13:03nextright
Thumbs up!
[2]
23. 3. 2007 v 15:26GTI
GuaRosH: Dobrý… dokonce… výborný ;-)… jen bych… no prostě… jak to, že nevíš, že o GOLFU se na auto.cz smí psát jen oslavné ódy? 😉 Vidím to tak, že je nutno změnit první větu. Rozumíš, jako, že tam místo Goílfu bude třeba… Honda Civic (jedno, jaké generace) :-))
[3]
23. 3. 2007 v 15:29GuaRosH
GTI: je mi líto… mám Golfa rád a možná proto mi jeho prznění vadí asi nejvíc… Dokud nebudou šahat na rapida tak si můžou se starejma Škodovkama dělat co chtěj… ale tohle je moc… jinak dík :))
[4]
23. 3. 2007 v 20:38GTI
😉
[5]
24. 3. 2007 v 0:02venturi
Jo česká tuzingová scéna…:)
[6]
24. 3. 2007 v 9:47Tomiss
Výborně napsáno!Pravdou bohužel je,že s takovým rádoby tunerem se člověk občas na silnici setká…
[7]
24. 3. 2007 v 18:12GuaRosH
Tomiss: Díky…. chtěl bych žít tam co ty… já je vídám denně…. a zabíjel bych je na potkání 🙂
[8]
25. 3. 2007 v 12:18Tomiss
GuaRosh:žijem asi ve stejné zemi,ale pohybujeme se v jiných kruzích…:-))
[9]
25. 3. 2007 v 23:17Ricardo
super
[10]
12. 4. 2007 v 8:13lancer24
Vynikajúce 🙂 A viete čo je najhoršie?? Oni, ten tuzing považujú za krásny… Osobne by som sa do tuningu bez peňazí a inšpirácie nepúšťal,aby to nevyzeralo ako tie 120tky s narazníkmi z Feldy a „ostrým“ motorom…
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.