-
Aké je to auto? (6.)
Následuje jedno úžasné auto:Ďalšie fotky priložím až po uhádnutí (alebo ak by náhodou neuhádol nikto).
ZNAČKA a TYP!
(a ak viete viac a viete to vysvetliť/dokázať, budem rád)
otázka je zodpovedaná, pridávam teda ďalšie, ľahšie identifikovateľné, fotky:Cord 810/812 Sedan ´36
Aké je to auto? (7.) Aké je to auto? (5.)
44 Responses to Aké je to auto? (6.)
[1]
11. 5. 2008 v 20:01T613
Nic proti, ale co kdyby si to dal do většího balíku? Nedávno, kvůli tomuto dostal Tudydudy přes prsty..
[2]
11. 5. 2008 v 20:06lorenz
T613: Je síce pravda, že ich mám cca 300, ale myslím, že nie všetko sem pôjde 😉 Nechcem to dávať spolu, takto sa lepšie nadväzuje ďalším aj jediným autíčkom. Dúfam, že to nikoho nepobúri, takto sa mi to totiž viac páči. A ďalšie pridám vždy až po uhádnutí predošlého. Tak snáď už čoskoro sa potrápite a dáme pauzu 😉
[3]
11. 5. 2008 v 20:20Marko
Hmmmm…teraz to takto na blogu zije? Ja ze pozrem na Dennis a tu uz dalsie spoty. 🙂
Toto by mohlo byt najskor nieco francuzske, alebo talianske….. (ale narznik je zas trochu americky?) Zozadu dost tazko povedat co presne, pretoze ten styl v 30. rokoch bol velmi podobny, a na tak malych modeloch sa stracaju charakteristicke detaily. Podoba sa to ale odzadu na niektore z Bugatti T57C (Aravis?, Galibier? – v konkretnej zakaznickej uprave)
[4]
11. 5. 2008 v 20:21507
Je to Cord 812 alebo 810.
[5]
11. 5. 2008 v 20:24T613
(3) jo, žije! člověk tu něco dá a za chvilku je to fuč :-)))
[6]
11. 5. 2008 v 20:26507
Prisahám, že som „nehľadal s prázdnou hlavou“. Len vtedy u Plymoutha.
Jedine, chcel si typ neviem či niekto rozozná 810 od 812. Žeby odborník? No tak od modelu určite nie. A vedel som len model 812. 810 som musel nájsť v knihe, lebo som myslel, že druhý je 811. Ale myslím, že je to jedno. To sa aj tak nedá vybrať .;-)
P.S.: Sakra, odkiaľ to máš?
[7]
11. 5. 2008 v 20:34Marko
(5) …tak som to pozeral dozadu, ale neviem ci to je dobre, alebo zle. Sice to ozilo, ale zas taketo „rychlovky“ odsuvaju dozadu obsaznejsie prispevky. Tak neviem ci je to dobre, alebo zle..
[8]
11. 5. 2008 v 20:35lorenz
OK, prvý bol 507. Nuž autíčko má napísané zospodu len 36´ Cord, ale ja som ho automaticky považoval za 812-ku. Teraz si už spomínam, že sa volali rôzne. Myslím, že sa zhodneme, že je to Cord 810/812 😉 Díky za upozornenie. Inak model 1937 mal už asi mierne stupňovitú zadnú časť s väčším kufrom. Tento je krajší. Podľa mňa jedno z najkrajších áut spred II. sv. vojny. A konkrétne práve sedan. Ak sa nemýlim, 1. auto s vyklápajúcimi sa svetlami. Škoda že ten angličák je zhora pomaľovaný nejakým sivým kvázi ornamentom…
[9]
11. 5. 2008 v 20:39lorenz
all: Auto je odhalené, pridám ďalšie fotky. Ozývajú sa kritické hlasy. Nechcem to tu zamoriť a znechutiť. Dáme teda pauzu? (max. 1 auto denne?)
[10]
11. 5. 2008 v 20:46507
Škoda, že totálne nedokázal zachrániť Corda.
…a tak ani Duesenberg a Cordom úspešný Auburn.
[11]
11. 5. 2008 v 20:47507
Nie. Hlavne dajme presne určený čas. Nech nie som takmer NON STOP pre PC!
[12]
11. 5. 2008 v 20:47Marko
Ja by som to uplne nezavrhoval, len by som tomu dal fakt inu formu. Keby som sa namakal s nejakym clankom a behom hodiny by bol odsunuty, asi by som nebol uplne happy.. Sorry, ale mozno zo mna teraz hovori viac Tramal nez rozum…:-)
Gratulujem 507
[13]
11. 5. 2008 v 20:50lorenz
OK, nastavím čas na zverejnenie. Aký dáme čas? 00:00, 12:00, 20:00? Navrhnite.
[14]
11. 5. 2008 v 20:54507
00:00?
V Piatok áno. Ale inak?
[15]
11. 5. 2008 v 20:55507
Marko: Díky
[16]
11. 5. 2008 v 20:58507
Ani 12:00. Najlepšie od 15:00.
Tá 5. fotka je fakt podarená. Z takého uhla som ho už videl. Fakt dobré. 😉
[17]
11. 5. 2008 v 21:01lorenz
A aký dáme interval? deň, týždeň? Je to len na Vás. Aj otázka času je ešte otvorená.
[18]
11. 5. 2008 v 21:03T613
Aby se to nepřejedlo, tak týden, a každý pátek?
[19]
11. 5. 2008 v 21:05lorenz
OK, každý piatok. A o ktorej teda? Po správach, či namiesto večerníčku?
[20]
11. 5. 2008 v 21:06T613
v osm večer? :-)) Po večerníčku bych nestíhal :-)))
[21]
11. 5. 2008 v 21:06lorenz
..a po uhádnutí prihodím vždy ďalšie fotky
[22]
11. 5. 2008 v 21:07lorenz
Takže každý piatok o 20:00? Potvrdte ak súhlasíte.
[23]
11. 5. 2008 v 21:46Perun
Marko: Děkuji za poněkud nepřímou podporu 😀 Dalo mi to hodně práce a je to za chvilku pryč. Mais c´est la vie
[24]
11. 5. 2008 v 22:38carolco
Ja si myslim ze to je Ford z roku 1943 s
pneu Michelin
hehe
co vy na to?
[25]
11. 5. 2008 v 22:39carolco
Ja si myslim ze to je Ford z roku 1943 s
pneu Michelin
hehe
co vy na to?
neviem preco sa to tu kasle
[26]
11. 5. 2008 v 22:50lorenz
Už je to tak! – 16.5.08 o 20:00 bude zverejnený 7. diel. Tak nezabudnite. Možno spravíme a tabuľku víťazov. Kto získa 1. GP? 😉
[27]
12. 5. 2008 v 0:51da_b0mb
Jo, je fakt, ze to pracnejsi (nic ve zlem Lorenzi) clanky odsouva mimo. Jinak muj navrh je takovy, ze se udela jeden clanek a ten se bude prubezne aktualizovat (tzn. smazou se puvodni fotky a pridaji se fotky dalsi hadanky)…jenze to zase pujde o to, ze jakmile clanek zmizi z prvni strany, tak se o nem dalsi navstevnici nedozvi a bude o nem vedet pouze par lidi
[28]
12. 5. 2008 v 6:47t613
(27) Nebo ty „mrtvé“ mazat, ale jak by se to projevilo na pořadí ve předu taky těžko říct.
[29]
12. 5. 2008 v 7:40prekladys
to 507:
od výrobce je 810 atmosférický (117-125 HP), 812 přeplňovaný (170-195 HP), dnes je možné v řadě 812 najít nepřeplňovaný motor.
tentýž osud postihl například i 62-63 jetfire od oldsmobilu – zadíralo se dmýchadlo, odcházela těsnění, takže výrobce nabízel zdarma předělání na karburační klasiku 4BBL:
http://www.youtube.com/watch?v=n3Km9qlhaR0
[30]
12. 5. 2008 v 12:56507
Prekladys, možno by som to našiel v knihe, ale keď to je z hlavy, tak expert si jednoznačne ty. Keď to máš z hlavy, tak ty už máš teraz vyhratú GP. 😉
[31]
12. 5. 2008 v 12:57507
Čo je za blbosť?! Každý deň, 15: 00 a 20:00. To mám každý týždeň čakať? Veď ti nie je článok, na ktorom sa maká. Uhádne sa a ide ďalší. Nikoho predsa nemusí mrzieť, že ide hneď dole.
[32]
12. 5. 2008 v 12:58t613
(31) nejde o tyhle články, ale o články které ti zaberou půldne než je uděláš. Pak je hodíš na net a během hodiny jsou díky hádankám pryč. A málokdo si prohlíží spodní příčky blogu.
[33]
12. 5. 2008 v 13:18507
Ale veď nezaberú polovicu dňa. To sa čudujem. Nie je čoho ľutovať. To nie je história. Krátky článok, uhádne sa a ide sa ďalej.
[34]
12. 5. 2008 v 13:19507
Lorenz, odkiaľ máš ten model?
[35]
12. 5. 2008 v 13:28t613
(33) haloo nebavíme se o článcích uhádni co je to za auto. Jiné články člověku zaberou půl dne. Např.Perunovy recenze atd.
[36]
12. 5. 2008 v 13:40da_b0mb
[35] :-)))) Perunovy recenze…..a samozrejme clanky od Tatrovky
[37]
12. 5. 2008 v 13:44t613
(36) co co? já nic ;-))
[38]
12. 5. 2008 v 13:45da_b0mb
no ne, ja vim, ze ti to prislo blby uvadet jako priklad svoje clanky…tak jsem to napsal za tebe 😉
[39]
12. 5. 2008 v 14:19Special-line
Je fakt pánové že by to každýmu vadilo. Děláš se celej den s článkem, promakáš to dáš fotky atd. Seš na hlavní straně auto.cz a čekáš jak to lidi zaujme, že se dozví zas něco nového, že se věc kterou máš rád a fandíš jí zase dostane víc do podvědomí lidí. A pak někdo napíše za den 6 článků za sebou, některý jsou o ničem a už se na tebe podívá jen hodně málo lidí. Vždyť by některý články co tu jsou za sebou šli uidělat do jednoho a ještě víc to promakat.
CHtělo by to udělat další nějaký okýnko nebo seznam, kde by byly nejčtenější blogy, nebo blogy s největším počtem komentářů. Nebo celý blogy rozdělit, já nevím třeba na sériový auta, závoďáky, prototypy, historie a kravinky.
[40]
12. 5. 2008 v 14:40507
A čo takto GTI, potom lorenz. 😉
[41]
12. 5. 2008 v 16:27prekladys
507
z hlavy je přeplňované – nepřeplňované, 810-812, výkony jsou narychlo ověřené z internetu, abych přidal nějakou další informaci. a pro ten hliníkový motor, co mu u oldsmobilu naroubovali výfukové turbodmychadlo, je mojí slabostí
[42]
12. 5. 2008 v 21:28lorenz
(34) 507: Mám ho ešte len chvíľu. Je to jeden z aktuálnych Hotwheelsov. Kto by to bol povedal, že? Nuž, Mattel sa nezaprel a preto má bohužial hore na kapote a streche nejaké sivé haky-baky. Ale na Hotwheels-pomery je to decentné a nenápadné, takže som ho predsa len kúpil. Tie fotky sú dôkazom, že to nie je až také strašné.
all: Ohľadom toho ukazovania najnovších blogov: Ja osobne keď na hlavnej stránke vidím, že všetky blogy sú pomerne nové, tak si vždy prelistujem ich názvami spätne, až kým nenatrafím na taký, ktorý si už zaručene pamätám. Ale uznávam, že každý by rád mal svoj blog čo najdlhšie medzi najnovšími a angličákov tiež nemám neobmedzený počet (a najmä tých „ťažkých“), tak ich budem dávkovať postupne 😉
[43]
30. 7. 2008 v 22:45HanYs
morgan aero 0.8
[44]
23. 9. 2008 v 23:26janko
tak je to ten Ford z 1943 alebo nie?
paaa paaa
Janko z:
http://autopneumatiky.0905.sk
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.