-
Toyota Hilux v pořadu Top Gear
Dneska dával venturi na svůj blog video, ničí strarou 911 v pořadu Top Gear. Někde jsem četl, že takhle zkoušeli i Toyotu Hilux – tak jsem to zadal na youtube.com a ono to tam bylo. Tak se na ty videa koukněte pze je to fakt drsný co Hilux vydrží. Jinak mě se to moc nelibí, že ničej auta a hlavně když jde o 911ku:(
Discovery proti Espace Audi A5
11 Responses to Toyota Hilux v pořadu Top Gear
[1]
10. 2. 2007 v 18:05venturi
Stejným způsobem ještě „testovali“ Hyundai Terracan.
http://www.tuzing.cz/clanky/9.12.06/Hyundai%20Terracan.htm
[2]
10. 2. 2007 v 18:06SpeedyRam
Před chvílí jsem se díval na to Porsche a už to se mi hnusilo. Pro to video s tím chudákem Hiluxem mám už jen jedno slovo – úchylárna! Fascinovalo mě jak se všichni smáli tomu jak se to auto převalovalo v moři a vůbec… Jestli si tím ti „chlapi“ něco chtěli dokázat, tak musí mít ty zaručeně nejmenší p**a na světě. Zkoušel jsem se nad tím zamyslet s nadsázkou, ale nedokážu to. Asi nemám ten „správný“ smysl pro humor.
[3]
11. 2. 2007 v 14:06Angličan
Hmmm, taky na tohle asi nemám buňky… Off-road může špatně dopadnout – ale třeba po 24hodinách rychlé jízdy po tankodromu – pak je obdivuhodné co vydrží! Ale takhle? Jediný, co mě skutečně zaujalo je, že na začátku té druhé sekvence čistí okno mýho oblíbenýho Austinu Maestro! Až jsem se málem leknul, že mu taky budou takhle ubližovat… 🙂
[4]
11. 2. 2007 v 17:27Alessio
Není to test…to je snaha o zničení, která ale končí neúspěchěm. Hilux je ohromnej držák (snad proto jich v africe jezdí tisíce). PS: kdyby mi někdo poslal na mail tu písničku,co tam zí (Good,bad,ugly?) budu moc štastný 😉
[5]
11. 2. 2007 v 20:28Angličan
Alesio, to nemá s „držákem“ vůbec nic společnýho! To je daný způsobem provádění, správným techickým odhadem, co vydrží a co ne… a v neposlední řadě i přiměřenou dávkou švindlu – třeba ten hořící interiér musel někdo uhasit – a dost rychle, než chytla elektrika – na to Ti žádná Toyota nepomůže… 🙂 Stejně tak ten pád na střeše domu – mimořádně efektní! A mimořádně bezpečné… ta střecha dopadá rychlostí asi 6m/s … to je asi 2Okm/hod! Ostřejší přejetí obrubníku znamená větší zatížení… ale toho kouře kolem! To je fakt…
[6]
11. 2. 2007 v 21:42da_b0mb
Anglicane nejsi fanda Roveru ? 😉
[7]
11. 2. 2007 v 22:27Alessio
Angličane…sorry, ale jak jsi přišel na ty rychlosti? Jistěže ten oheň někdo asi uhasil, neodehrávalo se to na pražském sídlišti, ale HOŘELO to a to že docela hodně! nechali to hodně dlouho v moři! pustili to z velké výšky – auto stále jelo! Já ti nevím, jistěže ho mohli pustit ze skály a zničili by ho, ale…balancovali na hraně a Toyota to vydržela. Toť vše.
[8]
12. 2. 2007 v 17:52Angličan
🙂 No fanda Roveru jsem … ale neřekl jsem, že Defendr je lepší! Není .. je jinej. 🙂
Toyota to vydržela, to je fakt. Dělali to šikovně.
To, že barák při demolici jde dolů rychlostí cca 6 m/s Ti řekne každej stavební inženýr. Skoro každej. 🙂 Ta rychlost je konečná = je jedno, jestli má 4 patra nebo 40 pater! Při této technologii demolice… No a přepočet na známějsí km/hod už je jasnej, ne? :-))
P.S.: a fandím taky Lancii… ale obojí už je pryč. Rover je mrtev – a Lancia je znásilněná Fiatem. 🙂 Takže jezdím Fordem. Bez nadšení – ale ke spokojenosti. Ale musí být benzínovej! Diesel se nedaří, a nedaří… Já
[9]
13. 2. 2007 v 17:12Koni
Jako určo se Toyota držela, ale zase na druhou stranu není jasný jak dlouho se s ní ti mechanici trápili, sestříhat jde všechno. Nicméně motor naskočil, ale o jízdě se už moc hovořit nedá, spíš šourání se. A ten barák tomu autu opravdu moc neudělá, větší škody opravdu udělá požár a voda. Taky to s tou vodou bylo asi jediný, co mělo něco málo do sebe, ostatní ne.
Jinak nedají se některé starší díly Top Gearu někde stáhnout? Aby jsem viděl i něco normálního, když tohle má bejt úlet.
[10]
13. 2. 2007 v 23:56Alessio
Angličan: ptal jsem se statika a řekl mi, že to co píšeš není rozhodně nějaká pevná hodnota, že teoreticky by odstřelená budova padala volným pádem (např.komín) , ale že jak jsou detonace řízené, tak v závislosti na typu budovy ten vršek tlačí vzduch pod sebou a tím se samozřejmě brzdí. některá budova víc, některá méně. Budova má cca 75 metrů a auto bylo na zemi 3 sekundy po zahájení pohybu, to mi vychází na průměrnou rychlost 25m/s, takže dopadová rychost bude zhruba o pár m/s vyšší (funkce rychlosti na čase není rozhodně přímka, spíš křivka která konverguje ke konečné rychlosti pádu (kvůli těm odporům jak jsem psal). PS: kdyby to padalo rychlostí 6 m/s tak ten barák padá přes deset vteřin 😉
[11]
27. 2. 2007 v 21:34Lecco
Na stránkách http://lecco.wz.cz/forum sem založil forum o Top Gear, tak jestli má někdo zájem tak se tam může stavit, ať se to tam rozhýbe. :=)
Jinak starší díly Top Gearu mam, tak mi napište na fórum a domluvíme se. ;=)
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.