-
Dodge Intrepid
Toto je originální verze článku Dodge Intrepid, jejímž autorem jsem já, Musta.Verze od autora „djemby“ je nelegální kopie tohoto článku.
Dodge Intrepid
Vzhled-Vzhled je velmi uhlazený, z profilu jakoby připomínal šíp nebo náboj v letu, linie vypadají jako kdyby prchaly směrem k zádi. I světla jsou protažená až do boku. Na boku je také decentní 3D nápis Dodge Intrepid, který je v barvě laku. Zrcátka jsou černá stejně s lemováním oken. Protože všechna auta jsou v ČR dovezená, na předku není místo na SP a vzadu jen na čtvercovou SPZ. Zadní světla představují dvě ledvinky spojené rudou linií. Světla nejsou na tři části, celý díl je v celku. U verzí s lepším motorem (3.5 V6) a výbavou je v předu jiný nárazník s mlhovými světlomety.V interiéru se nese design ve stejném duchu jako v exteriéru. Opět protáhlé a jemné linie. Budíky mají červené podsvícení na bílém pozadí.V interiéru jsou obrovské a stejně tak pohodlné sedačky.Ostatně jsou takové, jaké by jste od „Ameriky“ čekali.
Jízda-Bohužel nemám zkušenost s jinou verzí,než 3.5 V6 ES. Proto budu popisovat jízdu s tímto modelem. Jízda je pohodlná, ale pokud přidáte, automatická převodovka to docela rychle pochopí, podřadí a dále řadí již jen velmi sportovně. Můžete ale také použít mód převodovky Autostick (to samé co Tiptronic), kde máte k dispozici 4 stupně, či tempomat. Jeho nejlepší využití je svižné cestování na dálnicích a silnicích 1. třídy. Ale pokud je potřeba, zvládne i kdejakou okresku bez větších problémů. Má i dost přilnavosti, ale to se dá stisknutím tlačítka trac off okamžitě změnit. I brzdy si zaslouží pochvalu a na to, že auto není žádný střízlík, brzdí skvěle.
Cena-A opět tu máme skvělé auto za pakatel. Při ceně okolo 200 000 CZK je to neskutečná koupě. A pozor, mýty odrazují od koupi „Amerik“, ale 99% je lež. Takže například -poruchovost. Jednu návštěvu servisu kvůli rutynní geometrii nepovažuji za nic vážného. Další věc – blinkry. U auta z U.S.A. budou doopravdy červené, ale auto bylo k dostání i v Kanadě, takže většina aut je odtamtud.V Kanadě mají totiž blinkry pro nás evropany normální – oranžové. Jediným mínusem tohoto auta je, že jich tady není tolik. Však i pro to existuje řešení.V Evropě se prodával také podobný model- Chrysler 300M . Přesto si dejte tu práci s hledáním a najděte si Intrepid. To auto za to stojí. Myslím, že jsem Vám nastínil závažného adepta na místo u Vás doma. Mluvím z vlastní zkušenosti, máme taky jeden.
Bojíte se koupi amerických vozů?- Ano
- Ne
- Nemám o ně zájem
Čtyřkolka-čtyři kola,ale auto to není(předmluva) New Mini Cooper
15 Responses to Dodge Intrepid
[1]
29. 1. 2007 v 18:54Lonestarstate
Jen tak dál, vytrvalče 😉 Nebudu všechno opakovat, sám bych si na to nevzpomněl. Super auto, to každopádně.
[2]
12. 2. 2007 v 10:35Vranajan
Mam2004 DODGE INTREPID 3.5 l . Jak se daji vyresit hlavni svetlomety,aby vyhovovali normam EU?Jde mi hlavne o to,aby setkavaci svetla svitila asymetricky.Pokud se mi zatim podarilo zjistit neexistuje nikde v Evrope ani v USA taky svetlomet,ktery by se dal za stavajici vymenit.Ve Vidni udajne existuje nejaky servis,ktery jakymsi mne neznamym zpusobem svetla upravuje.Je mozna podobna uprava nekde v CR anebo v SR?Za jakekoliv informace a rady budu vdecny.
[3]
13. 2. 2007 v 10:20Vranajan
Dekuji,ze jste se ozval.Da se legalne jezdit s puvodnimi svetlomety?
[4]
28. 3. 2007 v 3:38Jiri Lipovsky
dobry den,ziji v USA a mam dodge intrepid,jsem na to auto moc pysny,je to krasny auto,pohodlne a jezdi skvele! Mam obsah 2.7 l a muzu ho jen doporucit!
[5]
20. 4. 2007 v 9:37Martin
Jakou ma auto asi spotrebu?
Diky,
Martin
[6]
21. 4. 2007 v 15:01Vranajan
Mam Intrepid s motorem 3.5 l a palubni pocitac pocitac mne dlouhodobe ukazuje prumernou spotrebu 10.5 L.Na dalnici pri rychlosti 120 km/hod 7.8 L.
[7]
21. 4. 2007 v 15:27musta
Já mám ES, též 3,5l a mám podobné hodnoty.
[8]
22. 4. 2007 v 9:45Vranajan
To se skutecne da Dodge Intrepid koupit za 200 000 .- kc?V roce 2004
stal v USA okolo 25000 dolaru.
[9]
22. 4. 2007 v 18:58musta
Je to velice, ale velice smutné, ale je to tak.
[10]
9. 6. 2007 v 17:53Tomáš
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat od jaké firmy jste si nechal dovést tento model. Předem děkuji za odpověď. Napište mi prosím na e-mail. A ještě by mě zajímala spotřeba u 2,7L. Nikde jsem to nenašel.
[11]
16. 6. 2007 v 18:53musta
Spotrebu Vam bohuzel sdelit nemohu, protoze mam 3,5l.Jinak je to dovezeno od spol. Denker.
[12]
30. 6. 2007 v 22:05Stefan
spotreba je u 2.7l o dost nizsi nez 3.5l,osobne pokladam 2.7l pokud jde o spotrebu za neprekonatelnej.Nevim spotrebu u vas(bydlim v USA a podminky jsou zde jine) ale v USA je spotreba 25-30mili na galon.(3.5l ma spotrebu tak20-25mili na galon)Temhle auten se docela venuji(ted mam 3)Tahle generace je velice dobra a neni mutno spominat prednosti(je to malem vse)a tak spomenu jen to spatne.Na to ze jde o US cars je na zadnich sedadlech malinko hlucneji nez jsem zvylkej z Cadilacku.V zakladni verzi neni na zadnich sedadlech stredova operka.Rocniky 1998-2000 maj u motoru 2.7l problem s mazanim.Tenhle problem lze vsak resit.Je castym jevem zadreni klikoveho loziska(z duvodu spominaneho spatneho mazani) takhle poskozene auto lze v USA sehnat za $500-$1000.
3.5l bejva bez problemu ale na rozdil od 2.7l(ktera ma rozvody retezem) ma pro USA nezvykly remen.
ND jsou nepredstavitelne levne,Lze sehnat komplet 6 pistu s krouzkama a ojnicnyma cepama za cca $80,kompletni sada vsech tesneni na motor cca $100,predni naraznik kolem $50,El.venkovni zrcatko $30….vse nove…starsi dily pochopitelne jeste podstatne levneji….proste auto pro chude(ale dobre auto);-)
Jeste detail…tohle auto je sen pro mechaniky,vse krasne prisupne,jednoduche a prehledne…Vyndat motor(podelne pred prevodovkou) je asi takova prace jako vyndat motor ze S120;-)Proste radost delat!
[13]
26. 1. 2008 v 12:11jorgi
Spotreba ?? zalezi jaky mas obsah auta a nebo jak jezdis rychle v jakych otackach prerazujes atd. podle me muze mit tak 13 l na 100 km ?? mozna vic rikam zalezi jak s nim jezdite
[14]
18. 2. 2008 v 11:36kovarzlin
Cus,mam Chrysler 300M a chci si kupovat jeste Intrepid ….je totozny chrysler intrepid s dodge intrepid?
mam jeste dve otazky,nejsem buhvijak udelanej do aut a proto se chci zeptat: kdyz stojim na krizovatce mam nechat zarazene D a stat na brzde nebo mam radit N? kamos me presvedcuje ze pokazde kdyz stojim tak to mam preradit na neutral a ostatni zas rikaj ze se tim nici prevodovka tak nevim.
dalsi vec: kdy mam pozivat vypnuti trac off? vubec nevim na co tam to tlacitko je…fakt se m amater…poradte
dik
[15]
9. 3. 2008 v 21:27musta
Chrysler Intrepid je Dodge Intrepid s přelepeným znáčkem, pro některé trhy byl takto pojmenován, takže žádný rozdíl.
Řadit N na křižovatce není nutné, stačí stát na brzdě, ovšem brzda se nesmí uvolnit, jinak se auto rozjede, což by mohlo na křižovatce mít nemilé důsledky.Tlačítko trac off vypne elektroniku kontrolující prokluz kol, tudíž se kola při větším přidáním plynu začnou protáčet.Je to dobré, pokud chcete někde zapálit gumy.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.