-
SEN VŠECH PILOTŮ
Logo BMW tvoří silný černý kruh lemovaný stříbrnou linkou. Písmena BMW jsou vysazena bezpatkovým písmem v horní polovině kruhu. Prostor uprostřed kruhu je rozdělen na čtyři stejně velká modrá a bílá pole. Toto logo, prý obecně známé jako „roundel“ bylo vytvořeno a registrováno v roce 1917. Bylo zapamatovatelně jednoduché a vytvářelo chytrou, čistou a sebevědomou identitu. Jedná se dodnes o jednu z nejvýraznějších značek na světě. Dixi z roku 1929 byl první stroj, který nesl toto slavné logo. Logo BMW se měnilo jen velmi zřídka a udrželo si svůl charakteristický vzhled po celou historii společnosti. Toto jsou některé verze, užívané …
21 komentářů -
Hvězda hvězd
Včera Emel na svým blogu nadhodil téma, který mě zaujalo. Napadlo mě, že bych mohl některý věci ostatním trochu přiblížit. Času bohužel nemám nazbyt, tak uvidíme, jestli se k tomu budu vracet pravidelně (rád bych), nebo zůstane jen u týhle vlaštovky. Hvězda hvězd – Mercedes-Benz Název „Mercedes“ byl registrován už v roce 1902, ale toho času ještě neexistovala žádná značka, která by tento název doprovázela. Idea hvězdy vznikla v hlavách bratří Paula a Adolfa Daimlerových, synů zakladatele společnosti, kteří si vzpomněli, že jejich otec kdysi použil hvězdu jako symbol na rodinné korespondenci. Jejich otec, Gottlieb Daimler, byl v letech 1872 …
30 komentářů
-
AUTO PRO MĚ …ehm…fakt pro mě
Po inspirativní diskuzi pod předchozím tématem vnesu do problému radikální doplnění. A totiž DRUHÝ AUTO. Ne snad proto, že bych pohrdal vašimi názory, nevážil si vaší snahy utrácet moje peníze nebo snad nechtěl uposlechnout vašich dobrých rad… Ale když jsem jednou přemýšlel nad tím automatem… sakra, vždyť já jsem ten drzek. Mladej, tři dny neholenej, v srdci vášeň, v rukách síla (zatím). To nejde. Prostě na automat jsem ještě nedozrál. Snad jednou. A tak, abych z týhle zapeklitý situace nějak se ctí vybruslil, rozhodl jsem se vyhlásit druhej díl diskuze. A podotýkám, že bude těžký zlomit moje vnitřní rozhodnutí (který …
100 komentářů -
AUTO PRO MĚ, ehm rodinu
Vzhledem k nedostatku času zapojovat se víc do diskuzí jsem se po vzoru některých kolegů přede mnou rozhodl nadhodit téma koupě vozu pro rodinu. Čím víc nad tím totiž přemýšlím, tím větší mám pocit, že není až tak velký výběr. Ale uvidíme, třeba mi svitne 😉 Parametry: Počet cestujících – 2, občas 2+1; výhledově stále 2+1, občas 2+2; výhledově stále 2+2, občas 2+3 (tohle se nesnažte pochopit, život je občas pes) Řidič/ka – velmi sportovní, rád využívá potenciálu motoru i podvozku, umí ale i klidně/velmi rodinná, vždy klidná (to je trochu schizofrenie, já vím :-)) Povinné – automat (viz řidička …
140 komentářů -
LEKCE Z REKLAMY… a prodejů
Často se tu v diskuzích stáváme svědky polemik, na základě čeho že se vlastně prodávají auta. Jestli je to díky kvalitě výrobku samotného nebo díky dobře odvedené práci marketingových oddělení a reklamních agentur. Proto si dovolím ocitovat článek z německého odborného periodika Werben&Verkaufen a pak můžeme začít polemizovat: VOLKSWAGEN STAHUJE KAMPAŇ NA TIGUAN. DŮVOD? VYPRODÁNO! Začátkem listopadu spustil výrobce automobilů Volkswagen kampaň na nový model Tiguan, ve které figurovali Heidi Klum a její manžel, zpěvák Seal. Koncem ledna ji však zastavil. Důvodem oproti zvyklostem není právní problém, nýbrž logistický. Vůz se totiž prodává až příliš dobře a koncem ledna byl …
6 komentářů