-
Bentley story
Jo, jo.. zítra to už bude. Hledám poslední chybičky a dolaďuju styl. Zbývá už jen název. Můžete psát návrhy, zn.: Projížďka starobního důchodce v jeho postarším Bentley. Doufám že se to bude líbit. Aspoň mě se to líbí (ale pozor na střet zájmů). No těšte se…
OLD GENTLEMAN & HIS BENTLEY Hyundai Accento
13 Responses to Bentley story
[1]
10. 10. 2006 v 8:50pierro
Vzpomínám si na kratičký příběh o starém lordovi, kterého už několik roků vozil komorník na kolečkovém křesle. Starý pán jednou požádal svého sluhu, aby jej dovezl do garáže, kde stálo několik automobilových skvostů. Starý pán seděl, jeho pohled spočinul na potemnělých siluetách Bentleyho, Jaguara a Astona. Lehce se třesoucí rukou pohladil kočár který stál nejblíže a s lesknoucím se okem vzpomínal na léta, kdy se svou milovanou objížděli panství a vlahý skotský vítr jim zpíval do vlasů… Apropos, kdo to tenkrát vůbec napsal???
[2]
10. 10. 2006 v 14:49Ricardo
Pierro: Ano znám to.. mlhavě si to vybavuju. Nenapsal to Mates? Nebo snad i GTI? Lones? Přiznejte se. To by tady mělo být.
[3]
10. 10. 2006 v 15:15pierro
No jak povídám, taky si na ten příběh o starém aristokratovi a jeho autech v garáži vzpomínám. Myslím, že autorem moéhl být anglofil a milovník Jagů Mates, ale nevyloučil bych ani GTího. Lones je spíš amerikanista, tak nevím. Ale zkus si tenhle článeček najít a nechat se jím inspirovat k nějakému názvu tvého článku. Ostatně na který Bentley se mám těšit?? Anebo je to průřez historií značky jako takové?? Mým nejoblíbenějším byl Continental minulé generace. V úpravě Mouliner to auto nemělo chybu a ani konkurenci. Tak Ricardo, chlape, nějak to tam nandej, těším se na zítřejší článek..:o)).
[4]
10. 10. 2006 v 15:56Ricardo
Já jich mám oblíbených většinu co se kdy vyráběli. Dá se to z toho příběhu odhadnout, možností je víc. Zkus tipovat.
[5]
10. 10. 2006 v 16:05Pierro
Původní Continental R-Type?? 1952???
[6]
10. 10. 2006 v 16:09Ricardo
Ano ten vlevo by to mohl být http://www.rrab.com/bentley/r-abbot.jpg ale myslel jsem původně na něco novějšího
[7]
10. 10. 2006 v 16:15Pierro
Tak to se nechám překvapit. Z novějších jsem svého favorita již prozradil. Nicméně současná produkce je mému srdci také velice blízká. Hlavně pak Arnage a Azure. Co Ty??
[8]
10. 10. 2006 v 16:30Ricardo
Kromě celé současné produkce to je (bez pořadí) S1, S2, T1, původní Corniche, původní Azure, Mulsanne Turbo a při osobním setkání mě velmi okouzlil stařičký 4 1/2 Litre Blower
[9]
10. 10. 2006 v 16:33Pierro
Čoveče ten Mulsanne v turbu se mi nějak nevybavuje… připomeň mi ho prosím..
A když už jsme u historie Bentley té nejméně dávné, slušelo by se připomenout dva automobilové klenoty – RR Silver Seraph a RR Corniche. Z nich jdu do kolen…
[10]
10. 10. 2006 v 16:49Ricardo
To je celá modelová řada – Mulsanne, Mulsanne Turbo, Eight, Turbo R, Turbo S, Brooklands… předchůdci Arnage. Konkrétně Mulsanne Turbo je http://www.rrab.com/bmult.htm#top to jsem viděl na vlastní oči a vyvolalo pozitivní dojmy… no až na ty zadní světla ale to je prostě dobová záležitost. Podle fotek nevidím u těch jednotlivých modifikací zásadní rozdíly, v podstatě jsem ho dal jako zástupce. Co mě konkrétně u toho auta fascinuje je to turbo v 6,75-litrovým motoru, což měly pak i ty Turbo S/R, Brooklands….
[11]
11. 10. 2006 v 11:11Pierro
Tušíš zhruba, kdy skončily v řadě Arnage motory BMW???
[12]
11. 10. 2006 v 22:20Ricardo
Motory BMW: pouze Arnage/Arnage Green Label (98-00) 4,4 V8 Twin Turbo, Arnage Red Label (99-02) má už opět motor 6,75 upravený od Cosworthu z kterého vycházejí i současné typy. Green Label je vlastně jediný Bentley od roku 1959 co nemá motor 6,75 L (pokud nepočítáme 6,0 W12 v novém Continentalu).
[13]
14. 10. 2006 v 14:05honza
Od té doby co vlastní Bentey automobilka či spíše koncern volkswagen se za novým bentleyem ani neotočím.Vám se snad líbí sedan continental?S tím hrozným koncernovým motorem W12?Kdyýž ho porovnáte s kterýmkoli Bentleym, třeba i současným Arnagem?Dle mého názoru je „luxusní“ automobilka co se dostane pod křídla koncernu VW je předurčeno k záhubě.Tedy vyjma Audi a tím i Lamborghini.Rád bych miloval Bugatti Veyron, stejně jako type 41.Ale lze to?
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.