-
Finále auto.cz roku 2007
Takže je to tady – hlasujte pro některé z pětice Audi A5, BMW M3, Fiat 500, Mercedes C-Klasse aa Saab 9-3 jako auto roku 2007. Hlasování končí 1. ledna 2008.
auto 2007- Audi A5
- BMW M3
- Fiat 500
- Mercedes-Benz C Klasse
- Saab 9-3
Blog.auto.cz > ricardo.blog.auto.cz > Finále auto.cz roku 2007
ricardo.blog.auto.cz
- Srpen 20083 Posts
- Červenec 20081 Příspěvek
- Červen 20081 Příspěvek
- Leden 20081 Příspěvek
- Prosinec 20072 Posts
- Listopad 20071 Příspěvek
- Říjen 20072 Posts
- Srpen 20073 Posts
- Červenec 20071 Příspěvek
- Červen 20071 Příspěvek
- Květen 20073 Posts
- Duben 20074 Posts
- Březen 20073 Posts
- Únor 20075 Posts
- Leden 20075 Posts
- Prosinec 20067 Posts
- Listopad 20064 Posts
- Říjen 20066 Posts
- Září 20062 Posts
Zprávy
Sport
Zábava a celebrity
Pro ženy a maminky
Auto-moto
Věda a technika
Ekonomika a byznys
Recepty
Cestování
Servis
Zdraví
Pro nejmenší
Video
Nákupy
Mimibazar
- © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
- Autorská práva k publikovaným materiálům
- Podmínky pro užívání služby informační společnosti
- Informace o zpracování osobních údajů
- Cookies
- Nastavení soukromí
- Vlastnická struktura
37 Responses to Finále auto.cz roku 2007
[1]
24. 12. 2007 v 2:58Bischop
A´T ŽIJE 500 JE TO JEDINÉ AUTO Z TÉHLE PĚTICE CO MÁ STIL A CHARISMA
[2]
24. 12. 2007 v 9:09milý stydlín
Fiat 500 a Mercedes C. Škoda, že nejde hlasovat dvakrát:)
[3]
24. 12. 2007 v 9:11Corleone
Saab 9-
[4]
24. 12. 2007 v 9:17milý stydlín
Facelifty se nepočítají… 😛
[5]
24. 12. 2007 v 10:43dCi
SAAB 9-3, byť jde jen o facelift. Poté co SAAB otřesným faceliftem zabil model 9-5, poté co představil unylou, dosavadní „devět-trojku“, poté co narouboval svůj chladič na předchozí Imprezu a Trailblazer, poté co Cadillac vyrukoval s combi BLS, na němž byla 9-3 hodně poznat, po všech těchto kiksech SAAB konečně představil auto, vizuálně alespoň zlehka vhodné k navázání na modely 900, 9000 a předfaceliftovanou 9-5. Takže volím SAAB 9-3!
[6]
24. 12. 2007 v 12:02kkk
taktez volim 9-3…kdo videl live, musi uznat, ze je to moc povedeny auto
[7]
24. 12. 2007 v 12:57Symson
SAAB 93!
[8]
24. 12. 2007 v 14:34Ricardo
Mimochodem, možná jsem to už psal, kdo klikne na jiný auto než já tak bude mít příští rok na mém blogu zákaz přispívat 😀
[9]
24. 12. 2007 v 14:44Kony
Mercedes C
[10]
24. 12. 2007 v 14:50GTI
Tak to já rychle napíšu svůj poslední příspěvek – Štastné a veselé, Ricardo.
P.S. Vedle na diskuzi pod články, že se masturbuje nad F500, to ještě člověk pochopí, ale že je možné, zde u tebe, kam se dostávájí snad jen lidé, kteří autům rozumí zakliknout jako auto roku diskutérů (!!!)pětistovku… to je opravdu na provaz. dCi výborně lobuje ve svém komentáři… no, já i přesto prostě nemohu jinak… emko nejlepší je, to víme všichni, jen najít odvahu a zakliknout to… 😉
[11]
24. 12. 2007 v 16:45Alessio
Nejelpší je potěšit blízké a navštívit vánoční mestečko http://libeznitz.myminicity.com/ . PS: hlasoval jsem pro Saablíkovou 😉
[12]
24. 12. 2007 v 17:03Symson
Ricardo a ktoré že auto je tvoj favorit?
[13]
24. 12. 2007 v 17:04Symson
Stydlín: Ide. Stačí si zmeniť užívateľa.:-DDD
[14]
24. 12. 2007 v 18:30PekelnáMicinka
Je to tam, hliníkový zázrak s dvoumi dveřmi. Nebylo co řešit, finálová nabídka je totiž velmi úzká.
[15]
24. 12. 2007 v 18:37Symson
PM: M3 je krásna. Ale kedy bol športiak autom roka? Len raz. -Porsche 928.
[16]
24. 12. 2007 v 19:58Luba
Fiat 500
[17]
25. 12. 2007 v 0:38Rumcajs
M3 jasná volba, Šťastné a veselé Ricardo a vše nej. do nového roku 🙂
[18]
25. 12. 2007 v 9:16Ondoree
Minulý rok som si pre seba vybral Legend-u 😉 a tento rok vyberám pre manželku. Keďže má zákaz malých áut, odpadá päťstovka… No a tým pádom páni poprosím bližšie ku krajnici, keď vás bude predbiehať M3 s blondínkou za volantom! 😀
Krásne sviatky Ricardo & everybody!
[19]
25. 12. 2007 v 9:28milý stydlín
13 Symson: Nebo se připojit na internet jinak, ale to je snad pod naši úroveň:)
[20]
25. 12. 2007 v 14:48Beaumont
Hmm, těžká volba z poněkud nesourodé skupinky…
A5 vypadne jako první, přestože je krásné a posunutím motoru vzad učinilo „malý krok pro sebe, ale velký skok pro Audi“ 🙂
Saab patří k mým oblíbeným značkám a 9-3 k autům, kterých si vážím, ale přesto se nedokážu přimět k tomu, dát hlas „pouhému“ faceliftu + rozšíření nabídky (AWD), přestože je velký, potřebný a povedený.
M3? Nee.. Asi bych si jej z téhle společnosti vybral jako auto pro sebe, ale jako vítěze ankety ho nevidím. Kromě fantastického motoru nic tak převratného nenabízí, dokonce je v něčem i malým krokem zpět oproti předchůdci.
Takže F500 nebo C- Klasse? Jsem velký fanoušek Fiatu, retro – designu a všeho italského. A doufám, že F500 jednou koupím přítelkyni a že si ho pak občas „půjčím“. Ale C – Klasse znamená víc. Je to první Mercedes, o kterém skutečně přemýšlím jako o svém možném příštím autě. A po dlouhé době je to (podle mého) auto, kterým Mercedes jasně vede nad BMW, Audi a snad dokonce i nad mou milovanou Alfou. Ano, kupovat si dnes nové auto téhle třídy, kromě 159 (a Saabu) bych si vyzkoušel i C-Klasse a možná bych ji i koupil.
Můj hlas patří C – Klasse. A sorry za trochu delší text.
[21]
25. 12. 2007 v 15:16marianek
Zde bych se rozhodoval mezi uzasne uspesnym F500, nebo jasnou srdcovkou 9-3. A5 jasne zabiji uniformita Audi. Pri pohledu do zrcatka nevis jake Audi te za chvili predjede. C-Klasse vypada dobre, ale jeho nedustojny interier nema na to, aby vyhralo jakoukoli anketu. M3 vidim uplne v jinem svetle a zaroven jinem svete. Je to prilis individualnim vozem. Mezi nami, hlasuji pro 9-3. Je z finalistu nejvyrovnanejsim. Pod povedenym kabatem je obyvak, ze ktereho se ti nechce vstavat.
[22]
25. 12. 2007 v 16:21klik_klak
Po podivných estetických kotrmelcích si snad u Saabu ujasnili jak má vypadat pokračovatel slavné tradice,potěšili i mně a tak má můj hlas.
[23]
25. 12. 2007 v 18:42Bischop
From GTI- Hele chlape je mi jasné že pro tebe neexistují jiná než německá auta, ale i ty musíš uznat že 500kilo se fakt povedlo. Ja když jsem vybíral auto z téhle 5tice, tak mě oslovil právě ten úchvatný italský desing. Není tak chladný a bez emocí jak to umí jen němci a toho si na něm vážím. Jen mě mrzí že se tu nebrobojovalo Bravo.
[24]
25. 12. 2007 v 22:25GTI
Bischop: Pětikilo prostě není… úchvatné auto. A to již ze své podstaty, a ze svého (retro)pojetí. Problém zvaný F500 je tvořen několika skutečnostmi. Tou první je bohužel velká prodejnost na počátku náběhu prodejů. Kdo si asi tak může koupit auto ze segmentu „lidovka“ v době, kdy si ho ještě ani nevyzkoušel, dokonce, kdo může následovat praxi platinových kovbojů objednávajících nového Bentleye, aniž by ho kdy viděli… Tedy, ta údajná líbivost (které ovšem vskutku nerozumím) která dovedla potenciální kupce k objednání několik desítek tisíc kusů je první a a zároveň posledním sukcesem nové pětistovky. Tím totiž její sláva počíná hasnout. Neboť, druhým problémem je její vizáž… za týden okoukatelná, v čase neschopna překonat beriéru cca tří let.
Tedy ani nový Brouk ani nová pětistovka nemá šanci. Jedině MINI dokázal vytvořit nový modertní svět. Samozřejmě, neboť nebyl pojatý jako předchůdce, to jest k motorizaci nemajetných vrstev, nýbrž jako designová ikona vyšlechtěná ovšem k radosti protějšků diamantových kovbojů tou nejprestižnější stájí, totiž stájí BMW. Tedy, úspěch nového MINI je zaklet v tom, že s původním nemá společného takřka nic… jen opar vizuality. Tohle BMW zvládlo dokonale.
Pokud bych měl hovořit o tom, co se Fiatu povedlo, pak jedině a jenom – PANDA. Ano, to je stylová (to zdůrazňuji) „pětistovka“ této doby. Můj odhad je ten, že za tři roky se bude F500 potácet na okraji zájmu a v tichosti skončí. Ovšem Panda a její možný nástupce… ta bude bodovat dál.
P.S. Lehce tě musím opravit – především pro mne existují kvalitní, krásná auta. To, že to jsou ve velké většině auta německá… to je jen souhra náhod. Objektivních. Sebe do textů prakticky vůbec nepromítám – tuhle skutečnost ovšem na diskuzi nedokáže uchopit 98% kolegů…
[25]
26. 12. 2007 v 0:22da_b0mb
Trosku brzo na soudy o tom, kdo „dokazal vytvorit moderni svet“ – teda New Beatle to urcite nebyl, to souhlasim. Petikilo se lidem proste libi a pokud to casem neomrzi, tak si myslim, ze je pravdepodobne, ze navaze na kult sveho predka. Jen bych jeste upozornil, ze nepatrim k fandum Fiatu [kdyz nepocitam Ferrari v F1 :-)] Je to stejny jako se vsim….teprv cas ukaze 😉 Takze pozor na tyhle Tvoje predcasny zavery GTI…aby ti to potom nekdo neotiral o pusu (resp. o prsty) 🙂
[26]
26. 12. 2007 v 12:42Bischop
da_b0mb: souhlasim
GTI: nechtěl jsem říct že jsi špatný to né, v mnohých příspěvcích s tebou souhlasím, ale u 500kila je to o něčem jinem. Fiat se nesnažil dělat stilovku ale auto pro masy a že se mu to opravdu povedlo. Jo a co se týče Pandy Tak naprosto souhlasím.
Jen proč bych nevolil zbytek z pětice:
1) Audi A5 jak už tady někdo řekl na to že audi je premiová značka tak by své modely měla nějak odlišovat proto se mi nelíbí desing typu všechno stejne.
2) M3 pořád se honit za výkony- Stop nejlepší M3 = E30 nešlo o výkon ale o radost z jízdy, sice jsem neměl možnost novou M3 řídit ale už teď jsem znechucen V8
3)9-3 no jak se říká 100 lidí 100 chutí nic proti tomu nemam jen mě to auto vůbec neoslovilo
4) Klasse C – tady už jsem se rozhodoval kdo z koho ale vyhrála to 500 důvod né každý si může dovolit auto za mega a proto jsem volil 500
[27]
26. 12. 2007 v 12:46da_b0mb
puvodni 500 bylo take autem pro masy…stejne jako Brouk…a i tak se staly kultem. Tady nejde o to jestli je to masova zalezitost nebo kusovka.
[28]
27. 12. 2007 v 13:39Kony
Já vnímám pětistovku spíš jako stylovku, něco jako Smart, prostě neni to tak levný a tak velký aby v tom běžně jezdily familie. Musim se přiznat že nevim kolik za to Fiat chce, ale nejlevnější to neni, ne.
Auto roku by mělo podel mě vyhrát nejuniverzálnější auto, tzn. né sportovní kupé, ale né MPV. Prostě auto které je dostatečně velké, reprezentativní, pohodlné a umí se pěkně proplést tim mumrajem. C-klasse mi z toho vychází prostě nejlíp. Cena je poněkud vyšší to je jasná, ale Saab by tu asi neměl být a Céčko se mi líbí víc. Nepříjde mi zrovna uplně mrtvý ten design, snaží se právě zasáhnout co nejširší oblast lidí asi jako Škodovka.
[29]
27. 12. 2007 v 14:47Sleeper
Cinquecento… jasná volba
[30]
27. 12. 2007 v 18:47Enzo
Jasná 500. Vysvětlovat snad ani není třeba… Prostě se povedla, tečka.
[31]
27. 12. 2007 v 18:47Ricardo
Každé z těch aut je svým způsobem skvělé a zároveň má spousty chyb. Čím víc o tom píšete tím je to zřejmější
[32]
28. 12. 2007 v 9:38Bischop
No 500 v základu za 279.900.- i když zaklad se tomu řikat neda když si vezmu tak vam nabídne komplet elektriku 7 airbagu včetně kolenního řidiče, audio na mp3, abs, což není špatná nabídka.
[33]
28. 12. 2007 v 19:38VK
M3. Auto ,které ze všech těch uvedených jasně nejvíce dokáže rozbušit srdce řidiče. Ty gongy na konci baworácké reklamy – to je ono…
[34]
29. 12. 2007 v 1:56PekelnáMicinka
Kdybych se nedržel nominace, tak bych volil C4 Picasso. Takhle jsem hlas dal Audi A5 (nikoliv M3 Symsone – danieli). Proč?
M3 už není „ta“ M3, respektive předchozí generace mě okouzlila víc, čímž nechci degradovat tu současnou, jistě je to skvělé auto, ale subjektivně jí něco chybí…
Fiat 500, jistě povedená stylovka, účelové retro, byť mě osobně oslovuje, jako auto roku bych ji určitě nezvolil
MB C-klasse – jistě pěkné auto, ale subjektivně trochu zbytečné, nahlíženo myšlením většinového zákazníka. Zatím neokoukaný, ale pro mě tak trochu mimo. Častokrát mě MercedesBenz tak trochu míjel, zejména nejnižší třída sedanů mi nikdy neučarovala.
Saab 9-3 se zřejmě na našich cestách bude vyskytovat velice po málu, Saab je natolik specifická značka, že i přes atraktivní vzhled po „faceliftu“ a neokoukanost to na auto roku nestačí.
A tak tedy zbylo Audi A5. Tedy, zbylo… Je to po dlouhé době první model tohoto ražení, dvoje dvééře, vzhled odvozený od stejnojmených limuzín, výkonný agregát…. Je to první auto v nové historii Audi, předtím dvoje dveře honosili akorát TT, A5 je právoplatné, dospělé GT. Pro někoho možná příliš nudné, nenápadné v rámci firemního designu, pro mě z nominovaných auto roku.
PF 2008!
[35]
29. 12. 2007 v 13:42da_b0mb
taky jsem dal hlas A5…a taky si myslim,ze symson je DD 😉
[36]
29. 12. 2007 v 15:38Ricardo
PM: ty jsi známý henleinovec, ještě že ho nedělají na holzgas 😀
S M3 naprosto souhlasím, myslím že šest válců měl být strop. V tomhle si víc cením Hondy za to, že Civic Type R postavili se stejným výkonem jako minulou generaci. BMW (i Audi a částečně MB) se pořád ženou za vyšším a vyšším výkonem, takže M3 coupé je v mých očích spíš nástupcem původní M6.
[37]
29. 12. 2007 v 17:13PekelnáMicinka
😀
Zajímavý postřeh s tou 6er… Ale je to tak.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.