-
Spy photos: Škoda Yeti – tak opravdu bez očí
Britský Auto Express přinesl dnes v deset hodin tamního času nové špionážní snímky faceliftované Škody Yeti.
Podle přiložených informací byl vůz přistižen v okolí Mladé Boleslavi. Místo dosavadní krycí kamufláše má na sobě navařeniny a díly ze současné verze, což je typické pro nulté série k testování v běžném provozu.
Předběžný termín premiéry byla stanoven na letošní podzimní Frankfurtský autosalon, takže takto zamaskovaná auta budeme patrně na českých silnicích kolem Mladé Boleslavi výdat častěji.
Fotografie ukazují, že se přední mlhovky přesunou do hlavních světlometů, které budou disponovat LED diodami. A to i vzadu. Úprav dozná i maska chladiče, nárazníky, loga nebo prolis kolem zadní PZ. Níže ještě yeti v plátěné krycím kamufláži
foto: Auto Express, themotorreport.com.au
Škoda Fabia III – podrobný rozbor třetí generace Mercedes-Benz C-Klasse W205 pod lupou
14 Responses to Spy photos: Škoda Yeti – tak opravdu bez očí
[1]
12. 7. 2013 v 16:37Ja Prvni 123
nuž… smekněmež přikrývku hlavy… a věnujme tichou vzpomínku poslednímu originální nápadu v designu škodovek…
[2]
12. 7. 2013 v 19:11šmoula nešika
AutoExpress poslední dobou nějak perlí. Všude píšou, že se superb inspiruje iPhonem. Myšleno provedením – můj osobní dojem z posledního iPhonu 5 je vytesaný z jednoho kusu (což koneckonců je), materiálně kvalitní, luxusní, stylový i nadčasový, funkčně naprosto geniální, lehoučký, všestranně vyvážený. Až na cenu a výdrž baterky. Pochybuji, že jízdně bude sup s vykuchaným zadkem tak pevný, tak úžasně zpracovaný, tak pohodlný, tak krásný i nestárnoucí, tak lehký, tak vymazlený… A český Steve Jobs Petr Hrdlička už je skoro osmdesátník. Po nádherném Vision D jsem u Rapidu přimhouřil oči, ale oktávna mi pořád připadá taková nějaká… Superb vcelku pěkné, ale ta optika předních světel… trochu parodie na sportovní model. Nevím, nevěřím tomu, ještě tu je Volkswagen a jeho pašík… Pokaždé mě Kabaň trochu zklamal. I to Bugatti Veyron vypadá celkem zastarale, ač věk už k tomu asi má.
Originalita se kamsi ztratila. Mlhovky opláčeme, na druhou stranu baculatý design fabie II a roomsteru nebo zvláštní, neškodovácký zadek předfl. supa v dnešní době hranaté méně. Hmm… uvidíme. „Dávám mu poslední rok!“
[3]
13. 7. 2013 v 13:02rohYpnol
[1] souhlas. Bohužel Yetině podle mě FL nemůže sednout, jakkoliv by mohl pouze pozměnit dojem z vozu. Jenže zaoblené dolní rohy oken a ostře řezané linky současného hranového šílenství prostě jdou proti sobě. Stejně tak celkové zaoblení vlastně veškerých částí Yetiny a orčitá „baculatost“.
[4]
13. 7. 2013 v 13:08rohYpnol
[2] Podle mě význam toho, že nový Superb by měl být revoluční, zcela překroucený. Ona revolučnost by neměla být v rovině metafory iPhonu, ale metonymie. Stejně jako iPhone změnil svět telefonů, které do té doby byly nedotykové a po příchodu iPhonu se svět změnil, stejně tak proklamují, že by měl být revoluční Superb. Dosud byli jeho konkurenti nějací a po příchodu superbu by se to mělo změnit. O jakou vlastnost nebo o jaké pojetí by mělo jít, je samozřejmě tajemstvím. Ale omezení na to, že nový Superb bude „dotykový“ nebo že bude stejně celistvý? To je prostě hloupost.
A samozřejmě že se jedná o PR vyjádření, ona revolučnost bude spočívat třeba v tom, že… bude mít obostranné koberečky v interiéru, a když do toho vlezeš s gumákama od bahna, tak je otočíš na gumovou stranu 😉
[5]
14. 7. 2013 v 21:40šmoula nešika
[3] Naprostý souhlas. Míchat jabka a hrušky je blbost. Myslím, že ponechání kulatých mlhovek a hranatšího zbytku by bylo rozumným kompromisem mezi zachováním tvarové vyváženosti a samotným účelem faceliftu. Mimochodem – pan Kabaň už nám jednou ukázal, jak se to dělat nemá – a to u Citigo.
[6]
14. 7. 2013 v 21:59šmoula nešika
[4] Tím druhý odstavec je řečeno úplně vše. 😀
Když se na to podíváme trochu detailněji…
1) Hlavní myšlenka – revoluce, nebo spíš evoluce v daném světě, jak správně říkáš – už je neproveditelné jen z přítomnosti pašíka
2) Aby se Superb vyrovnal intuitivitě iPhonu, musí mít minimálně bezchybné zpracování, multimediální zázemí s vlastním operačním systémem, něco jako univerzálního správce iTunes po připojení do počítače, spoustu špičkové elektroniky (klidně za drobný příplatek), špičkové audio, měnitelný design přístrojového štítu, automatický jas podsvícení… a nejlépe Wi-Finu, jen jednu výbavu, ortopedicko-anatomické sedačky vpředu i vzadu a stejnou cenu
[7]
14. 7. 2013 v 23:13XTad
Myslim, ze tim chteli rict, ze superb bude revolucni jako iphone v oblasti designu, nikoli celkoveho pojeti telefonu. Jenom aby z toho nebyla zasterka… „To auto je o nicem…“ „Ne, podivej se znovu, je jako iphone“.
Na yetiho jsem docela zvedavy. Soucasne provedeni se mi libi, ale nijak uneseny z neho nejsem, takze treba bude facelift prijemnym prekvapenim. Ja bych si ho predstavoval takto: http://xtad.blog.auto.cz/2012/08/patlaniny-ii-dil-yeti/ Podoba je samozrejme nerealna jelikoz se facelift bude podle vseho tykat pouze predku, coz je docela skoda. Oble rohy oken nemusi v kombinaci s hranatym provedenim detailu pusobit spatne. Octavia II pred faceliftem to tak ma take a vypada dobre.
[8]
15. 7. 2013 v 12:05šmoula nešika
[7] Samozřejmě to jde i takhle namíchat. Ale nikdy to nebude to pravé ořechové. Octavia 2. generace před fl. špatně nevypadala, osobně bych však volil jen některé laky – třeba černou a bílou. Celek byl vkusný, ale ta linie oken ? la ročník 59… no nevím, ta dnešní by byla asi lepší. A hned bych nalakoval otěrové lišty do barvy auta a nasadil nějaká pěkná černá kola. Ale to je jen můj názor. Tvoje skici vypadají skvěle už jen proto, že to jsou skici. Je to názor od názoru, vždy je lepší počkat si na výsledek. Ale v případě yetiho bych spíš čekal tu horší možnost. On je opravdu velmi nenormálně tvarovaný – taková trochu zaoblená krabice. Což by pravděpodobně vypadalo v základu divně i od týmu těch nejlepších designérů. To pravděpodobně jsem proužil proto, páč by to s těmi kulatkami mohlo dopadnout líp. Předek by nebyl vysloveně hranatý a všichni by byli šťastní.
P.S. Tvůj nápad byl vyslyšen: http://www.*/predstaveni/skoda-rapid-spaceback-je-oficialne-venku-vylozene-praktik-to-neni/obrazek/6
[9]
15. 7. 2013 v 15:37XTad
Podle meho vypada druha octavka nejlepe takto: http://www.netcarshow.com/skoda/2005-octavia/1280×960/wallpaper_01.htm a to vcetne tech kol. Kombiku zase slusi bezova. Cerna kola potrebuji chromove detaily, jinak z dalky vypadaji jako plechace bez poklic. Tvar oken mi hodne pripomina volvo s60 a myslim, ze i tam hledali designeri inspiraci, jelikoz tehdy vsemozne prohlasovali, ze skodovka bude takove koncernove volvo. Jinak k tem skicam. Aby nedoslo k nejake mylce. Jsou to oficialni materialy skodovky, ja tam jenom prepatlal svetla.
[10]
15. 7. 2013 v 15:38XTad
P.S. Ty oderove listy… Cinska verze to tak mela seriove a i na nasich silnicich jsem videl par kousku v barve… No, nejak mi to nesedi http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/84/Skoda_Octavia_China_0369.JPG
[11]
15. 7. 2013 v 16:54šmoula nešika
[9] Tak móda se mění, vkus má každý jiný. To já pochopitelně respektuji. Osobně mám u těch černých konkrétně rád: zaprvé takový ten retro plecháčový styl a zadruhé vetší desetipaprskáče, něco jako má současná Fabia RS, s velkými kotouči, ať se to, jak ty říkáš, těm ocelovým kolům nepodobá.
[12]
15. 7. 2013 v 17:00šmoula nešika
[10] Tak v tomhle případě už je chrom jako otěrová lišta trochu přežitek, tedy alespoň u nás, v Evropě; zrovna k té béžové se asi víc hodí původní plast, u bílého nebo černého laku by výsledek mohl být lepší. Ale když bych měl tuhle oktávku, tak bych to vzal i s dolní mříškou, kterou bych nahradil voštinovou, a loga bych vyměnil za aktuální.
[13]
15. 7. 2013 v 22:26XTad
Souhlas, treba ta loga udelaji dost, ac se to nezda. Kdybych se mel poustet do nejakych vetsich uprav, tak bych tam hodil tenhle origo naraznik http://www.v10.pl/narzedzia/tapety/Samochody/Skoda/Skoda%20Octavia/Skoda%20Octavia%201024x724_3.jpg mlhovky bych vyhodil, misto nich vostinovou mrizku, nejaka hezka kola a jsem kral silnic siroko daleko 😀
[14]
16. 7. 2013 v 10:42šmoula nešika
To jo.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.