-
Šťastnou cestu – reklama na Tatru 603
Co dodat? Snad jen pěkný víkend 😉
Sen o československém sporťáku (2.) Tajemství proutěného košíku 2. : Wankelovým jménem
Blog.auto.cz > t613.blog.auto.cz > Šťastnou cestu – reklama na Tatru 603
Publikováno: 14. 6. 2008
Co dodat? Snad jen pěkný víkend 😉
Sen o československém sporťáku (2.) Tajemství proutěného košíku 2. : Wankelovým jménem
41 Responses to Šťastnou cestu – reklama na Tatru 603
[1]
14. 6. 2008 v 12:56K2
To snad není možný jak se ta Strakonická změnila. Ale poznal jsem jí hned *yes* Hezkýýý Tatro :-)))
[2]
14. 6. 2008 v 13:19Ronault
Sice jsem toto video viděl už nekolikrát, ale stojí za to..
A ta nostalgie, kdo dnes řídí auto v rukavicích? 🙂 A v kterém dnešním reklamním spotu by řidič zapaloval spolujezdkyni cigaretku? 🙂
[3]
14. 6. 2008 v 13:23Mr.Tomash
toto mám v počítači, ale v poslednej dobe to nemám čas pozrieť. Aj keď som to videl už x-krát, pozriem si to.
[4]
14. 6. 2008 v 13:48Mr.Tomash
Len ma zaujíma, či to bolo točené vo Francúzsku. Teraz mi daddy povedal že to sú francúzsky žadári. Ale ináč PECKA !!! Tara, dobre si zrobil že si to dal sem, nech to vidia aj ostatný, nie len my, čo sme to už videli.
[5]
14. 6. 2008 v 13:53T613
Mr.Tomash: je točené u nás. Policajti tam jezdí Škodou 1201 a na Jawách. Pouze dostali pseudouniformy, aby nemohli být příslušníci Sboru národní bezpečnosti označováni za neschopné hlupáky 😉
Jinak jedna má drahá známá mi kolikráte tvrdila, že nejlepší „projížďky“ byly v autech s přední lavicích. Přece jen variabilita vniřního prostoru je velká 😉
[6]
14. 6. 2008 v 16:48ladlen
Ten vodič, to bol frajer, ani ESP nepotreboval. Ale zaujímalo by ma, aké pneumatiky použili pri jazde na snehu, lebo staré drapáky takto jazdiť asi nedokázali.
[7]
14. 6. 2008 v 17:58Mr.Tomash
(4) – ináč tam, som chcel napísať nie žadári ale žandári a nie tara ale tatra
[8]
14. 6. 2008 v 18:11Andromeda
Tatro,špica!Báječně jsi se trefil 🙂 , díky!
[9]
14. 6. 2008 v 18:31T613
(7) nic se neděje 😉
(8) dík
[10]
14. 6. 2008 v 20:11Special-line
Jo prostě nejšpicovější video všech dob. Je úžasný jak ji měl v lehkejch smycích pod kontrolou v těch úzkejch uličkách. Prostě super, mohl bych se na to koukat furt. Nechápu jak ji mohl takhle otočit přes střechu aby se nic nestalo. Jinak nejezděj tam policajti s Tatraplánem? Škodovka to není.
[11]
14. 6. 2008 v 20:31Mr.Tomash
Special Line > snívaš ??? >>> http://www.tatraportal.com/popisky/t602/t602_01.jpg > http://www.tatraportal.sk/?ukaz=popisky/t602_sk&lang=sk
[12]
14. 6. 2008 v 20:34Mr.Tomash
Special Line > a toto je Škoda 1200 >>> http://www.skoda-auto.com/moss-cze/100/history/1950.htm
[13]
14. 6. 2008 v 20:57T613
(10) tatraplan nebyl ve zbroji SNB, ale jen STB (tedy co vím), navíc je to kombajn. Takže můj typ je stejšn 1201.
[14]
14. 6. 2008 v 21:01Mr.Tomash
t613 > ale neni to 1201 ale 1200. 1201 bol sedan. Chceš foto ?
[15]
14. 6. 2008 v 21:07T613
1201 byla typová řada navazující na předchozí 1200 😉
1200 – rok 1952 – 1956
1201 – rok 1955 – 1961
[16]
14. 6. 2008 v 21:08Navtech
Super! Strakonická se zase tak moc nezměnila. Pamatuju ty panely, ale teď to mate tim, že tam jezdí hlavně strašně moc kokotů! Já tam jezdim skoro každej den…
[17]
14. 6. 2008 v 21:13Mr.Tomash
t613 > http://www.skoda-auto.com/moss-cze/100/displayImage.htm?RID={1E3696B5-54ED-496A-917B-3A8543C139D5}&IID={3CF918BD-8B7F-40B1-96C9-931F7EAAA510}&PS=800
vidíš, je to sedan. Ale narád by som sa s niekym hdal, takže ty hovoríš 1201 a ja 1200. Ale to je jedno, hlavná vec že to není tatraplan.
[18]
14. 6. 2008 v 21:17T613
jak řada 1200 tak i 1201 měla stejné verze 😉
[19]
14. 6. 2008 v 21:18T613
(16) dík, teď si mě rozesmál 🙂
[20]
14. 6. 2008 v 21:23Navtech
[2] …je se třeba koukat kolem sebe. Rukavičky, plato vajec za oknem, tmavě modrá kšiltovka alá Lidivý milice… pátky a neděle se to často vidí.
[21]
14. 6. 2008 v 21:27da_b0mb
[16] tohle mi nedelej, malem jsem neudrzel moč
[22]
14. 6. 2008 v 21:36Special-line
Pánové nemáte pravdu. Odkdy se u Škody 1200 1201 a 1202 otvírají přední dveře dozadu? Navíc škodovka má silnější rámy kolem oken, a Tatraplán slaboučké už od dob Tatry 77. Navíc je úplně jiná kapota a maska. Kliky dveří jsou krásně zapuštěné, u Škodovky vystupovaly mnohem víc nehledě na to že jsou jinde kvůli výše zmíněném otevírání dveří. Věděl sem že se mé oko nemýlí:)
[23]
14. 6. 2008 v 21:36Navtech
Nejlepší je tam ten zfušovanej „Most inteligence“. To je taky dobrá story. Kolik kamiónů tam rozpáralo návěs… A neexistující odbočka z Barrandova na Strakonice před mostem? Taky dobrej bolševickej kousek:)))))
[24]
14. 6. 2008 v 21:41T613
(22) smekám! to otvírání dveří jsem si neuvědomil! Tak v tom případě co to je za bastl Tatraplanu? Slyšel někdo o kombíku z něj??
[25]
14. 6. 2008 v 22:01Special-line
No tak jak už se tak dlouho probírám netem tak sem věděl že se stavěly i účelový karoserie, navíc STW dělali u Sodomky. Ten má ale jen 2 dveře, tohle bude ještě nějaká větší speciálka. Navíc byl třeba Tatraplán Monte Carlo 2 dveřovej s kastlí z hliníku. 2 dveřová je i 603ka!! Pokud fotka na natu není blamáž. Jestli je taky z hliníku to nevím. A pozor vyvíjel se i Tatraplán s naftovým motorem!! Článek o něm je na Techwebu.
Pardon je to mimo mísu ale neodpustím si tohle:
http://www.karosa.cz/images/history/cars/44_b.jpg
To je auto to je fakt krásná mašina.
[26]
14. 6. 2008 v 22:04T613
Fíha? Na jakém je to podvozku?
[27]
14. 6. 2008 v 22:13Special-line
Píšou u toho Tatra 70a šestiválec. Je to fakt čarokrásný auto, když sem na to teď narazil nemohl jsem odolat:) Jinak pořád nemůžu najít tu 2 dveřovou 603ku. To foto vypadalo hodně reálně tak snad to nebyla montáž. Bohužel mi nenmám knihu o osobních automobilech Tatra mám jen náklaďáky. Jinak v automuzeu v Bítově je, kromě ostatních moc zajímavých aut, Tatraplán s maskoua prvky ze 603ky. DOcela mazec. Prej se tam po bouračce daly 603kový díly, ale je to velmi čisté a docela to tam sedne.
[28]
14. 6. 2008 v 22:16T613
Bítov? to je v které pr..?
[29]
14. 6. 2008 v 22:18Special-line
Bítov je u Vranovský přehrady. Mám z toho muzea spoustu fotek.
[30]
14. 6. 2008 v 22:20T613
asi se tam budu muset podívat
[31]
14. 6. 2008 v 22:27Mr.Tomash
Special line > tá fotka je na auto.cz-pohledy do historie-tatra.
[32]
14. 6. 2008 v 22:33Special-line
(31) Bohužel tam není, Tatraplánj s 2 dveřma tam je ale taková 603ka bohužel ne.
[33]
15. 6. 2008 v 12:46Mr.Tomash
Special Line > nemyslíš náhodov toto >>> http://img.auto.cz/auto//base/2007-36/1955_JK2500_46dbb2d2a08d7.jpg
[34]
15. 6. 2008 v 12:50T613
Ne, to je JK 2500. To si postavil v padesátých letech jeden soukromník. Ze začátku to mělo motor Alfa Romeo, později osmiválec z T603. Special-line by o něm někdy měl sesmolit článeček, který bude součásti mého seriálu – Sen o československém sporťáku 😉
[35]
15. 6. 2008 v 14:00Special-line
Jo jo to bych měl, kdyby mi na to teď zbýval čas. Snad se na to někdy dostanu.
[36]
18. 6. 2008 v 21:08Mr.Tomash
http://www.tatraportal.com/clanky/tatraplan600/ar-1.jpg
[37]
19. 6. 2008 v 21:06T613
Tomash, kabriolet je vystavován běžně v muzeu 😉 Byl jsi tam někdy?
[38]
11. 10. 2008 v 0:54Griffin
Jelikož jsem už pamětník,/nemůžu si ale zvyknout/domnívám se, že k této unikátní reklamě na Tatru,jsem schopen podat některé upřesňující info.Policie jezdí na Jawách 350,ale je tam i záběr na jawu 500.Kožené kombinézy si ještě velice dobře pamatuji.Točeno výhradně v Čechách,terénní vložky v okolí Kopřivnice.Hlavní osobou je tatrovácký řidič pan Pavelka,který vynikal velmi excelentním stylem jízdy a jeho schopnosti a dovednosti za volantem byli velice nadčasové.Trojice jezdců Pavelka,Gajdůšek,Veřmiřovský byla pro Tatru to co Franta Šťastný pro Jawu.Policejní auto není Škoda 1200 ale Taraplán kombi,který zůstal pouze ve fázi prototypu.Padla taky zmínka o JK 2500 – to zkonstruoval J.Kubiňák – dejte si to vyhledavače,stojí to za to.
[39]
23. 11. 2008 v 19:26tatra 603
Dobrý den, nemáte někdo prosím vás doma nějaké dvd o Tatře 603? Buď bych ho koupil nebo jen okopíroval. Jsem ze Zlína
[40]
23. 11. 2008 v 19:28tatra 603
Zapomněl jsem telefon tak mě prosím volejte na 737528151. Moc bych potřeboval nějaké to dvd. Díky
[41]
24. 11. 2008 v 7:22T613
(39) doporučuji navštívit http://www.tatraportal.sk nebo http://www.tatraklubbrno.cz/ tam je to frekventovanější a přímo u zdroje 😉
Komentáře nejsou povoleny.