-
WTCC-Itálie(VC Evropy)-Imola(20.-21.9.2008)
Legendární okruh+-jezdci neberoucí si servítky před prakticky čímkoli=další z nadupaných závodů cestovních vozů…..
Úvodní fráze ze SuperBiků konečně nabývá na pravdivosti,-že Imola byla,je a bude krásným,rychlým,ale i bohužel zrádným okruhem pánů Ferrariových je pravda osvědčená,nezbývá proto nic jiného,než odhalit roušku tajemství,jak že to dopadl závod cestovních vozů,které sem po třech letech odmlky opět zavítaly(tentokrát pod závojem Velké ceny Evropy….).
1.závod
Na úvod jedno,doufám že pro většinu z vás příjemné překvapení.Zda-li mechanici z týmu N-technology kdesi objevili jakýsi“kámen zázraků“,či v sobě našli ducha zázračného,to těžko říct,každopádně vítězství v tréninku,vítězství ve Warm-upu a 5.příčka v samotné kvalifikaci pro jezdce Thompsona a jeho Hondu za takový malý zázrak určitě je….Thompson měl tedy svou dávku štěstěny vybranou,jestli k ní vede cesta přes změnu zbarvení vozu,jako to učinil Menu(černozlatá kombinace barev),to teprve uvidíme….
Startovní rošt:1.Rydell(Seat),2.Y.Muller(Seat),3.Menu(Chevrolet),4.Huff(Chevrolet),5.Thompson(Honda),6.Tarquini(Seat),7.Larini(Chevrolet),8.J.Muller(BMW),9.Farfus(BMW),10.Priaulx(BMW),11.Monteiro(Seat),12.Zanardi(BMW),13.Gene(Seat),14.Hernandez(BMW),15.Porteiro(BMW),……24./25 van Lagen(Lada)
START!!!(letmo-11 kol)
Seaty drží čelo“zuby nehty“a kromě jejich samotného se prostřídání se na čele nic nemění….Thompson je bez“štestíčka“-je to jen a jen na něm-„prvozatáčkou“melu přečkává stylem-jen kousek mimo trať-taky trať,a propadá se až k dvouciferným pozicím…..Huff a Farfus napodobují Seaty,jezdec v modré“plechovce“na 3,pilot v“plechovce“bílé je 8….Kromě až nečekané rychlosti,kterou vozy na okruhu předvádí(rychlé zatáčky)se toho na špici příliš neděje,v hloubi to není o moc lepší(permanentně se propadající Gene občas pod tvrdými útoky).Thompson nejen mně,ale i ostatním dokazuje,že výsledky z tréninků nebyly náhoda – a je 5.!!!Všechno se nám to tu teprve schyluje k parádnímu závěru,jezdci pouze naznačují útoky,viz.Huff na Rydella,či Thompson na Menuho…..
Průběžné pořadí:1.Y.Muller,2.Rydell,3.Huff,4.Menu,5.Thompson,6.Tarquini,7.Larini,8.Farfus,9.J.Muller,10.Monteiro
Zatímco ostatní ještě vyčkávají,Thompsona nebaví dál čekat a Menu,ne-Menu,Thompson jde na 4(Menu po kontaktu s ním roztočen a nadobro zastaven kačírkem-out…).První desítka vozů kromě Thompsona velice pasivně odjíždí kolo za kolem,teď snad jen-ano!,Zanardi z 10 útočí(ve smyku!)na Monteira,ten téměř vytlačen z tratě!-pro oba zpomalení,čehož využívá Porteiro-před oba dva….9.Skutečně to tu moc nežije,tak jen Thompson před Huffa na 3(po bitvě,samozřejmě)a zjevení se Hernandeze na 9 – CÍL!!!!!
Výsledky:1.Y.Muller(Seat),2.Rydell(Seat),3.Thompson(Honda),4.Huff(Chevrolet),5.Tarquini(Seat),6.Larini(Chevrolet),7.Farfus(BMW),8.J.Muller(BMW),9.Hernandez(BMW),10.Porteiro(BMW),11.Priaulx(BMW),12.Zanardi(BMW),13.Monteiro(Seat),……17.Gene(Seat),…..19.van Lagen(Lada)
Hoodnecení:Nebýt Thompsona,mohli by si místní klidně říct,že se jim na okruh vrátila Formule 1,s“parádními závěry“se tentokrát pytel skutečně neroztrhl….
Stejně jako u SuperBikového bratříčka,i zde uvádím čas vpisu času-1:34.Tak nějak stále ne nejsvěžejší,ne nejospalejší-jdu do druhého závodu,který doufejme bude alespoň o trochu lepší,než-li“efjedničkový“závod první….
2.Závod
Přes uposlechnutí přírody hesla-nemusí pršet,jen když kape,a skutečně shození pouze pár kapek vody,nám všichni jezdci zůstali u 100% suchého obutí(to jest sliky)a věřili tak,že si to mraky rozmyslí…
Startovní rošt:1.J.Muller(BMW),2.Farfus(BMW),3.Larini(Chevrolet),4.Tarquini(Seat),5.Huff(Chevrolet),6.Thompson(Honda),7.Rydell(Seat),8.Y.Muller(Seat),9.Hernandez(BMW),10.Porteiro(BMW),11.Priaulx(BMW),12.Zanardi(BMW),13.Monteiro(Seat),14.Corthals(Seat),….17.Gene(Seat),…19.van Lagen(Lada),….22.Menu(Chevrolet)
START!!!(z klidu-11kol)
No,možná tím úplně prvním,kdo si to s něčím rozmyslel,byl Tarquini,a to přímo se startem.Nejspíš špatně pustil spojku,Seat se totiž jen zaklepal a zůstal stát.Situace to nebyla nijak nepřehledná,všichni měli relativně dostatek času se vyhnout,ovšem Porteiro – ne!Ten totiž již v těchto prostorách,díky pohonu zadních kol mohl předjíždět,a tak předjížděl-zrovna do Tarquiniho….BUM!!!! – Safety car + 2 kola- akce na trati jako hrom…..
Průběžné pořadí:1.J.Muller,2.Larini!,3.Thompson!,4.Huff,5.Farfus,6.Y.Muller,7.Hernandez,8.Rydell,9.Zanardi
Jedem!-Toto nejvíc si bere k srdci Thompson a jde na 2!,Farfus má již problémy s Y.Mullerem…..V hloubi pole máme zajímavou aférku Corthalse s Monteirem(„strkaná“)a Y.Muller již před Farfusem,stejně jako Zanardi před Hernandezem!-8.!Thompson příliš nemyslí na diváky a místo co možná největšího vyprovokování J.Mullera jde vcelku“suše“před něj-1.!!,kousek opodál ho napodobuje Rydell,když se zase Farfus“opičil“po J.Mulerovi….A je tu náběh na nudu z jedničky.všichni by eventuálně chtěli-ale nejdou….až na Huffa který pokořuje Lariniho…-3.!!V závěru závodu se kamery celkem nesmyslně věnují Priaulxovi na-sice 7.,ale evidentně již konečném místě(žádná šance na další postup…).Ach jo,tak jo…..CÍL!!!!
Výseldky:1.Thompson(Honda),2.J.Muller(BMW),3.Huff(Chevrolet),4.Larini(Chevrolet),5.Y.Muller(Seat),6.Rydell(Seat),7.Priaulx(BMW),8.Farfus(BMW),9.Zanardi(BMW),10.Hernandez(BMW),11.Monteiro(Seat),12.Menu(Chevrolet),13.Corthals(Seat),….17.Gene(Seat),18.van Lagen(Lada)
Hodnocení:Tak jsem se(a určitě jsem nebyl sám)na Imolu těšil….a ono tohle-nyní přeci jenom o něco lepší než v jedničce,ale stejně-bída…..Monzo-je to na tobě….
Pokud jste stránku navštívili,prosím klikněte12- Zde kliknout
IRC-Itálie-Sanremo(25.-27.9.2008) SuperBike-Itálie-Vallelunga(20.-21.9.2008)
3 Responses to WTCC-Itálie(VC Evropy)-Imola(20.-21.9.2008)
[1]
22. 9. 2008 v 11:53JohnyICE
Super. Jen pro mě – to nesmyslné věnování se Priaulxovi nebylo špatný, alespoň jsem ho za ty dva závody viděl.
[2]
23. 9. 2008 v 7:20babo
no tak thompson tam fakt predvadzal velke veci 🙂 to by tiez zaujimalo, cim to, ze ACCORD EURO R zrazu tak paradne isiel… Ze je J.T. dobry, o tom niet pochyb, minuly rok ako jediny vyhral oba zavody za vikend, vo Valencii tusim 🙂 Vtedy na svojej AR 156 samozrejme.
pocul som nieco o novom motore, ale nevidel som ziadne presne info 🙂 Kazdopadne diky za to, inak by to bola fakt nuda tento vikend
[3]
24. 9. 2008 v 12:24Dave
Thompson je srdcař a jeho jízda mě nadzvedávala u obou závodů. Věřím, že v Monze předvede podobnou bojovnost jako loni. Rychlý tratě mu sedí. Věřím že „i s takovým autem“, předvede podobnou podívanou. A první šikana bude vůbec zajímavá… 🙂
Farfus a hlavně Priaulx zklamali. Škoda Tarquiniho. Bylo by napínavější, kdyby mu Y. Muller tak bodově neodskočil.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.