-
Přetížení 6G
Jó to už s člověkem zamává. Myslím že letos by si Golf cenu WCOTY zasloužil. Není nejlepší ve všem, ale komplexně je to nejlépe vyvážené auto své třídy a to už v šesté generaci. V automobilovém průmyslu se nerozdávají ceny za nerealizovaný scénář, ani ceny útěchy.V nominacích se objevují pouze ti nejlepší a Golf je už několik desítek let etalonem své třídy a podle něj se hodnotí ostatní a pokud je někdo tak dobrý že se neohroženě drží na výsluní jako božský Kája tak si zcela jistě zaslouží cenu za celoživotní přínos v tomto případě celoživotní přínos automobilovému průmyslu. Za sebe mu to přeji a to i přes to, že jsem byl donedávna nevěřící Tomáš. 😉 Osobně bych v nominaci raději viděl nové POLO. Mezi sportovními auty tipuji na vítěze Nissan GTR a o cenu za design se nejspíš popere David a Goliáš tedy Fiat 500 a Citroen C5. Kategorii eko vozu si tipnu, že vyhraje automobil ze země vycházejícího slunce 😀 no a vyhrál bych. Tak jaké jsou vaše osobní tipy?
Sobotní odpoledne Máma hodnotí…
4 597 Responses to Přetížení 6G
[1]
12. 3. 2009 v 23.25pepocoollmann
osobne som celkom dost odporcom GOLFu uz len z principu. rovnako ako by som ho ani nekupil, lebo je moc tuctovy, kradne sa, drahy servis aj suciastky…blabotiny. ale siesta generacia zmenila moj pohlad na „vec“. GOLF VI je skutocne velmi vynimocne a precizne auto. vela ludi ho porovnava jazdnymi vlastnostami s FOCUSom…hm, odvazne, ale tak co sa reality tyka, tak sa velmi ani nemylia. nebyt toho az prehnane preposilovaneho riadenia a v niektorych pripadoch mierne odskakujucej zadnej napravy, tak by predcil hadam aj FOCUS…takze jazda je tak dobrych 90 percent FOCUS a to je uz co povedat. komfortom vsak FOCUS dost vyrazne predci. rovnako ako aj interierom, ktory je v triede uplnou spickou. aj co sa materialov tyka a aj spracovania. dovolim si tvrdit, ze v dnesnej dobe, aspon co sa tyka tychto dvoch parametrov, nema konkurenciu. nebudem moc rozoberat ergonomiu, rande trvalo sotva hodinu a 40 kilometrov, ale tak prve dojmy su uzasne. ten zazracny kusok bol z nemecka v „plnke“ a motoricky 2.0 TDI (125 kW)…konecne to nebolo nic typu traktor prezleceny za osobak. kultivovany motor predsa do moderneho auta patri. v porovnani z PD ale chyba ten typicky mohutny tah, ktory dvihal endorfialnu hladinu kazdeho zaryteho VW maniaka. nastastie je to len subjektivny dojem. mozno sa zda, ze je golf dokonale auto podla toho, co pisem. je to tak…ako som uz spominal, nebyt tak tvrdohlavo preposilovaneho riadenia, a tej odskakujucej napravy, zaroven este mierne vrzgotajuceho madla na spolujazdcovych dverach (snad len chybna kusovka), maleho rozsahu nastavenia spolujazdcovho sedadla…a ostatnych drobnosti typu zasekavajucej sa krytky malych odkladacich priecnikov, tak je to dokonale auto. beriem to ako detske choroby, ktore VW casom vychyta. co som ale chcel povedat, ze GOLF VI nie je auto, ktorym by sme mali pohrdat ako som to robil ja, je to vynimocne vozitko, ktore by som si aj napriek svojmu predoslemu stanovisku dnes uz bez zavahania kupil. a keby slo o mna, tak by som za GOLF VI v WCOTY hlasoval aj viackrat…:-)
[2]
13. 3. 2009 v 9.32Emel
COTY akcentuje také přínosy a inovace, mezigenerační posun… podle mě je u Golfu 3. místo příjemným překvapením. Osobně bych čekal, že se před něj dostane ještě Mito a C5.
Pepocoollmann: vrzající madlo, zasekávající se krytky… u nového auta? Tomu se říká špičkově zpracovaný interiér?
[3]
13. 3. 2009 v 10.15babo
(1) Golf komfortom predci Focus? No neviem. Stale netlmi tak dobre ako Focus. Vyrovnava sa tak mozno akusticky…
2.0 TDI 125kW je podla mna stale slusny traktor, ale zial aj ten s nizsim vykonom… Sice uz len jedno cerpadlo, ale stale PD… 🙁
tak ci tak golf etalon urcite ale je. len kedze VI je vyslovene len F/L V-ky, tak neviem, ci ten zivotny cyklus na neho nebude prilis dlhy
[4]
13. 3. 2009 v 15.17Culdaraztriptaco
Tak můj tip na vítěze – Toyota IQ. V designu to podle mě bude jasný favorit Fiat 500. Abych pravdu řekl, nepamatuji si přesně automobily, nominované do sportovní kategorie, nicméně GTR je bomba (v brně jsem jeden bílý kousek viděl).
[5]
13. 3. 2009 v 15.35kolmar
Vrkuboy, daj tu aj kategorie a nominantov a bude to este zaujimavejsie!
No GT-R-ku by hlas nedal len blazon alebo neskutocny fanaticky odporca Nissanov, jemu to prajem najviac! zasluzi si to bez komentara. (spominany medzigeneracny posun tam bol taky, co snad ani dalekohladom by nedovideli 🙂 )
C5 som jazdil len staru (2.0 HDI exclusive + Hydroactive) no 2x nadseny som nebol, v novej som (pre nedostatok casu) este v lete roku 2008 musel vystupit bez jazdy 🙁 ale jej by som hlas dal, oproti starsej, „nebo a zem“ a hlavne v designe!
PS: Vrkuboy, kde mam 3-ku po facelifte? bude/nebude? (nehori, ja sa len pytam) 🙂
[6]
13. 3. 2009 v 16.05kolmar
Sorry, tu prvu vetu akoby som ani nenapisal…je pravda, ze precitat si to moze kazdy v clanku na auto.cz
[7]
13. 3. 2009 v 19.27vrkuboy
[5] Mazdu už mám rozpacovanou, ale asi to nebude nic moc. Ta trojka je taková šílenost, že s tím skoro nic nejde udělat 😀
[8]
14. 3. 2009 v 12.17kolmar
(7) ach jaj… co na to povedat? dokonalost sa neda zlepsit 🙂 nic lepsie ma nenapadlo 🙂 no uvidime…je to na tebe. Ak aj to spravis na palec hore, tak zakladme s.r.o. -cku nie? 🙂
Komentáře nejsou povoleny.