-
Re: „BOT NETŘEBA“
Gratuluji autorovi ke skvělému článku 😉 Opravdu palec nahoru. Ta cena hovoří za vše! A že to nemá posilovač, boční bagy… atd? Můžete mě věřit, že se najde hodně lidí, kterým je to jedno! Nedávno jsem se bavil s našim dědečkem 🙂 a přišla řeč na auta. No postesknul si, že se dnes už nedělají auta pro lidi kteří netouží po nejmodernější technice, netouží závodit a nemají potřebu honit vodu. Se slzou v oku zavzpomínal na svého Trabanta 601, který ho všude vždy a spolehlivě dovezl, nenechal ho nikdy ve štychu, byl naprosto nenáročný na údržbu, zkrátka opravdovej kamarád do deště. Hned mě napadnul Logan! Tak sem sednul k notebooku a ukázal mu co dnes Dacia vyrábí. Samozřejmě první na co padla řeč byla cena a co za to Logan nabízí. Nemá to klimu, nemá lakované nárazníky, pod kapotou obstarožní čtrnáctistovka s osmi ventily, švihadla i na předních oknech… prostě holota! No a? Jak no a? Vždyť v tom autě nic není! A bylo mu to úplně jedno. Celej život se bez těchto věcí obešel tak proč by je teď měl potřebovat. Tím chci říct, že někdo raději ocení velký kufr, vyšší světlou výšku, robustní konstrukci a v nelakovaném nárazníku vidí naopak velké plus protože si toho nechá hodně líbit.
GTI-ho otázka „Héj je tu alespoň někdo, kdo na to Sandero nemá?“ jako by mě mluvila z duše! Spousta důchodců je držiteli průkazu ZTP a ti si dph odečíst mohou, takže ta cena kterou GTI odhadnul může být klidně reálná! Já sám jsem díky své mladické hlouposti tělesně postižený takže si troufám říct, že o tomto hodně vím. Víte že má držitel ZTP nárok na příspěvek na zakoupení nového automobilu ve výši až 100 000? Tak a teď si teprve sedněte protože když si od ceny kterou vypočítal GTI odečtete těch sto táců tak už se vážně nedá hovořit o prodeji. Jestli si teď někdo říká ti důchodci se, ale mají tak ho hned vyvedu z omylu protože každý takový člověk by těch sto tisíc raději vyměnil za zdraví.P. S. GTI možná tady je recept na ty dobře prodávající se Fusiony, protože má vlastní individuální program pro tělesně postižené s názvem HANDY a už před třema rokama když sem se dával dohromady šel Fusion koupit za 140 000,- a pozor! s automatickou převodovkou a co teprve teď po těch slevách. Ještě jednou dík za super článek. 😉
Re.: Silueta dravce Konec Clio Storia?
3 879 Responses to Re: „BOT NETŘEBA“
[1]
10. 4. 2009 v 5.49webpaja
Do ted me to nenapadlo, ale ta zakladni vybava obsahuje vse nejnutnejsi vyjma centralu…a nekteri to urcite ocenit dokazi 🙂
Objem zavazadlového prostoru 320litrů
Záruka 3 roky
Možnost umístit na zadní sedadla 3 dětské sedačky, z toho dvě pomocí úchytů Isofix na bočních místech
1200 litrů se sklopenými opěradly zadních sedadel
Nárazníky v barvě karoserie
Plnohodnotné rezervní kolo
Servisní interval 30 000 km
Access
Kola 15″
ABS
Airbag řidiče
Tříbodové bezpečnostní pásy
Tříbodové bezpečnostní pásy na zadních sedadlech
Tři výškově nastavitelné opěrky hlavy na zadních sedadlech
Elektrický imobilizér
Otáčkoměr
Multifunkční displej
Světlomety nastavitelné z místa řidiče
Přední stěrače s cyklovačem (2 rychlosti)
Vnější zpětná zrcátka nastavitelná zevnitř
Topení a ventilace (4 rychlosti)
Tónovaná skla
Stropní světlo
Zapalovač
Tři stropní madla
Odkládací schránka spolujezdce (8l)
Držák nápojů na středové konzole
Motor
1,4
[2]
10. 4. 2009 v 11.07Culdaraztriptaco
Sandero mám rád. Je to velmi zdařilé auto s kvalitní technikou Renaultu a na svou cenu i s povedeným designem (kvůli kterému spousta lidí zavrhlo Logan, u Sandera je vše v pořádku). Nebál bych se do něj jít.
Komentáře nejsou povoleny.