-
4. Classic Racing Car Meeting
Po delší době kdy jsem na blog nic nepsal bych vás chtěl informovat o proběhnuvší akci, které se účastnil i náš tým.Jednalo se o čtvrtý ročník akce s názvem „Classic Racing Car Meeting“ který se konal v datu 28.10.2011 na masarykově okruhu v Brně a pořádal jej Auto Classic Club Brno společně s klubem fordever. Nebudu se zde dlouze rozepisovat… nakonec nekomentovaná video reportáž jasně ukáže jaká panovala atmosféra. Snad jen napíši jaké stroje byly k vidění.
BMW E30, 2002 TI, CSL…. Ford Capri, Sierra 4000, RS 200… Fiat 125 special, 126p, 127… Alfa Romeo Giulia, replika P2… nějaké to Porsche, Lotus, Renault 8 Gordini…. atd. Prostě kus krásné automobilové historie.
Přeji příjemné pokoukání 🙂1. video zachycuje pouze náš tým. Pár statických záběrů z depa a samozřejmě i jízdu na okruhu.
http://www.stream.cz/uservideo/624498-hm-motorsport-na-4-classic-racing-car-meeting-brno-circuit2. video zachycuje sestřih všech vozů.
http://www.youtube.com/watch?v=8dtZWf8P-8wNa jaře na již pátém ročníku rozhodně nebudeme chybět a snad se nám do té doby podaří dokončit stavbu našeho třetího závodního vozu. Ano jak jinak než Fiat 126p.
Jakub Hrdlička
www.hmmotorsport.cz
Čau lásko aneb prodej prvního auta. ECCE HOMO 2011 – VIDEO
12 Responses to 4. Classic Racing Car Meeting
[1]
1. 11. 2011 v 7.55Mr.Murphy
pěkné 😉 účastnit se mohly všechny veterány nebo jen závodní auta?
[2]
1. 11. 2011 v 10.16vrkuboy
Ne ne i seriové 😉 převážnou část tvořila závodní auta ale jelo i pár seriovek. Super bylo že se nejelo společně s tunerama. Pro veterány bylo vyhrazeno 2x 25min…za 1500 zážitek k nezaplacení. Máš taky nějakýho youngtimera nebo veterána?
[3]
1. 11. 2011 v 11.54prekladys
váhal jsem, nakonec jsem se jel projet – letos asi naposledy – jen tak.
jak to tedy bylo s cenou? na stránkách má automotorodom 500,-/25 min jízdy po okruhu
[4]
1. 11. 2011 v 12.32super7
nádherná záležitost, skvělá sestava (3.0 CSL, RS200..) – škoda, že 1) jsem o tom nevěděl a 2) to máme trochu z ruky ;o) ale jinak gratuluju a závidím ;o)
skvělé je asi taky to, že s tím 126 se dá jet pořád naplno, žejo ;o)?
co byl ten červený „bipost“? Fiat?
[5]
1. 11. 2011 v 13.39vrkuboy
Cena byla 1500kč za 2x 25min s tím, že byl celý okruh vyhrazen pouze pro účastníky této akce. To na tom bylo právě super! Všichni jezdili opatrně sice v závodním tempu ale hlavou. Když jsem pak koukal na jízdy veřejnosti tak to bylo šílený 😀 Každý při registraci dostal dvě samolepky s číslem ala Monte Carlo. S každým se dalo pokecat, osahat auta konkurence… a dokonce tam byl i pan Michl starší. Obdivuju borce v Alfě Romeo P2 těm moc teplo asi nebylo 😀 Opravdu jsem z toho byl ještě příští den hotovej.
P.S. Pánové pochlubte se čím se vozíte pro radost 🙂
[6]
1. 11. 2011 v 13.53vrkuboy
[4] No trošku u nás panoval strach že budeme brzda provozu a ono ne 🙂 Máme krátké převodovky na závody do vrchu takže na těch dlouhých rovinkách už to na čtyřku točilo skoro 7000 ot./min což už je prakticky max co z toho jde dostat. Ale nejelo se jen ve stylu hodíme tam čtyřku a budeme se kochat krajinou 😀 Jelo to krásně i do stoupání za Schantzovkou ale za prvním esíčkem už hodně rychle docházel dech 90km/h… jinak těch 130km/h je max. Každopádně na rovinky to moc není, největší legrace je v zatáčkách. Ten červený doutník je replika Alfy P2 s motorem a převodovkou ze žigula 🙂
[7]
1. 11. 2011 v 14.02super7
(6) no to jsem si právě říkal, že to bude „knedlík“, i když s motorem vzadu (a – při vší úctě – asi relativně malém výkonu) asi není o trakci nouze
já mám doma simcu 1301 speciál 1971 a u jednoho „umělce“ na výchovu broučka 1962, ale ani jedno teď nejezdí, jinak jsem v zajetí vrtulky ;o)
[8]
1. 11. 2011 v 14.54vrkuboy
[7] No váží cca 550kg takže i malý výkon s tím autem celkem hýbe. Tovární závodní verze z toho dvouválce vyždímají 50HP a to už je opravdu víc než dost. Do těch 70km/h to auto akceleruje opravdu slušně, ale pak už to logicky tak moc nejede. Na technické tratě je to auto perfektní. Díky předpotopní konstrukci a podvozku s krátkým rozvorem je to auto příjemně neklidné 😀 V první zatáčce po cílové rovince 120 km/h a stačí jen lehké korekce volantem a sedí jak motokára… jen lehce ujíždí zadek. Ale největší pecka je C-éčko tam ten rychlý přechod z pravé na levou a naopak je senzační 😀 Mám to auto rád. Mám i mnohem modernější auto na denní ježdění, ale to mě strašně nudí. U tohoto už člověk cítí že to auto řídí a je jako organická součást mechanického stroje. Přidám ještě důkaz že ty tovární závodní 126 byly opravdu „pocket rocket“ http://files.hmmotorsport.webnode.cz/200001921-71df572d96/vysledek_rally_Saarland84.jpg
[9]
1. 11. 2011 v 16.58prekladys
[5]
tak to pak jo, uzavřený okruh…
jezdím sezónu s tím, co mám u nicku na hlavní. většinou piánko, občas mě s tím ale chytí rapl… za tu dobu ubyly téměř 3 mm vzorku – na diagonálkách šířky 6.50 není divu.
http://www.youtube.com/watch?v=Jw3RU1eBzl8&feature=channel_video_title
[10]
1. 11. 2011 v 17.23vrkuboy
[9] No páni to je kus auta! Vedle toho by byl Fiátek jako hračka pro děti. Amerika tam byla jen jedna a to Oldsmobile Delta 88
http://img521.imageshack.us/img521/5536/oldet.jpg
[11]
1. 11. 2011 v 17.51prekladys
[10]
kdepak, ten bílý kolos na odkazu má ke dvěma tunám, z toho půl metráku jen na přední nápravě.
to mé je velké jako šestsettrojka, v dokladech má pohotovostní hmotnost 1250 kg. motor je dobře známý z roverů – celohliníkový třiapůllitr. je to taková splašená koza, která se pořád pohupuje. když si stoupnu před auto, tak ho za příčku pod kapotou bez potíží rozhoupu mezi dorazy…
[12]
1. 11. 2011 v 19.31vrkuboy
Jenom?! Tak to jsem čekal víc 😀 To i můj Scénic je těžší. Ale máš to krásný a moc. To pohupování není na českých silnicích nežádoucí. Léto, slunce, pomalá jízda, opálenej levej loket 🙂 já bych byl spokojenej a moc. Zima ještě nezačala a už chci aby bylo jaro.
Komentáře nejsou povoleny.