-
Škoda Rapid trochu jinak…
V době kdy už se bouřlivě diskutuje o Rapidu sportback jsem se rozhodl zaměřit na Rapida trochu jiným směrem. Jak by měl Rapid vypadat aby designem navazoval na předchozí generaci vozu s tímto názvem? Nejsem mistr Kabaň, ale i tak jsem se pokusil vytvořit moji představu toho jak by měl Rapid vypadat. Předchozí Rapid byl třídvéřový což se neslučuje se směrem, kterým se Škodovka vydala a tak jsem karoserii ponechal i druhý pár dveří. Okna zadních dveří jsou ukončena ostrou hranou jako u předchozí verze Škoda Rapid. Zakončení hrany zadních dveří u C sloupku je inspirováno konceptem Vision D, které Škodovka představila na autosalonu v Ženevě roku 2011. Samotná karoserie je až po B sloupek identická s produkční verzí modelu Rapid. Od B sloupku se táhne sloupek C který je protažený až na samotný konec karoserie. Na hraně zavazadlového prostoru je malá odtrhová hrana podobná té, kterou měl předchozí model Rapid. Zadní světla jsou stejné jako u verze liftback. Původní rapid měl také identické zadní světla s řadou Škoda 120. Tolik tedy má představa jak by měl rapid vypadat. Za názory, kritiku a připomínky budu rád. 😉
kresba ke stažení v plném rozlišení zde: http://postimg.org/image/b4fygeuon/
Cílová skupina značky Škoda auto PASSÁTNÍ FAUX PAS
21 Responses to Škoda Rapid trochu jinak…
[1]
16. 5. 2013 v 16.42PeterLuk
Wow, vyzerá to dobre. Zakončenie okien pripomína Oktávku, spoiler starého Rapida a vyzerá to veľmi dobre!
[2]
16. 5. 2013 v 18.21XTad
To by bylo fajn. Vlastne VisionD na zakladech rapida. Na 99,99% je ale jiste, ze to bude neco jako A3 sportback, nebo nedavno predstavena gran lavida.
[3]
16. 5. 2013 v 20.26Ja Prvni 123
🙂
Klobouk dolů… je to super.
A už to Kabaň viděl?
😉
[4]
16. 5. 2013 v 20.59vrkuboy
Dík. Je to takové pseudo coupé. Jednoduš liftback který se tváří jako coupé. Po funkční stránce (rozuměj velikost kufru) se nic vůči produkčnímu Rapidu nic nemění a přitom má „cosi“ z Rapida předchozí generace. Kdyby se zkrátil zadní převis, bosunul B sloupek více dozadu a odstranil zadní pár dveří tak by to byl elegán.
[5]
17. 5. 2013 v 15.52šmoula nešika
Jojo. Už jsem tu něco zaslechl, že jsi grafik. Moc pěkné. Mluvil o tom už před rokem Svět motorů. http://www.octaviaclub.cz/club-files/1_web/2012/2012-skoda-garde/skoda-garde-02.jpg Bohužel, pokud by se tohle auto dostalo do sériové výroby třeba s tříválcem a třeba s onou slabou výbavou, bylo by to opravdu jako u stodvacítky. A to by řada zákazníků, zvláště z ciziny, nepochopila. Takže spíš pořád doufám ve velké kupé nebo kabriolet od Seatu, ale se současnou politikou Volkswagenu… nevím, nevím.
[6]
18. 5. 2013 v 16.03RS
Při vší úctě mi to připomíná pseudo-kupé-paskvil na úrovni Lady Priora https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQI3I0ywZ35siuqswQuD0y3gN-U5MPzjSBy2Ins9HODoqKR4p0_
To není kritika práce, ale určitých proporcí auta, které se mi jaksi příčí.
Stejně tak mi vadí neutuchající potřeba, dělat z Rapida sporťák po vzoru úděsné bolševické stodvacítky. Na dobu, kdy vznikali klenoty jako Š100-130 není vhodné navazovat s jakýmkoliv modelem.
[7]
20. 5. 2013 v 15.00Pekelná Micinka
Víš, že jsme o tom diskutovali pod nějakým článkem. Mě tam přebývá ten pár dveří, ale je to lepší, než ta modrá hrůza z časopisu.
Komentáře nejsou povoleny.