-
kauza kapota
Asi není nikdo z nás kdo by neviděl ono video podnapilého pána po mozkové obrně a jeho souboj s přední kapotou nového Renaultu Twingo. A jak je to s tou kapotou ve skutečnosti? To zjistíte ve videu zde: http://www.dailymotion.com/video/x1f29zz_video-twingo-3-decouvrez-la-petite-derniere-de-renault_news
Inu kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod. Nebo také kdo chce psa bít hůl si vždycky najde. 🙂
Škoda Fabia RS nyní s manuálem! GENIALITA RENAULTU TWINGO POD LUPOU
19 Responses to kauza kapota
[1]
24. 3. 2014 v 20.28šmoula nešika
To víš no, jak tu kolovala pověst o vaverkovských chlebíčcích, tak teď už se v automobilových luzích, kruzích a hájích přistoupilo i k něčemu tvrdšímu. To zas bude v alejích nablito.. 😀
[2]
24. 3. 2014 v 20.56woody-alien
Asi takhle. Před rokem jsem koupil manželce na ježdění Swifta. Za ten rok najezdila něco přes 10.000 km a to jediné, co na autě řešila je, že si napsala na kartičku pokyny pro ovládání automatu. Kde se otevírá haubna neví. Nepotřebuje to. Nikdy nekontrolovala olej, brzdovku ani kapalinu ostřikovačů. Je chytrá a zábavná……….ale auto je pro ni pouhý přepravní prostředek. Nové Twingo se jí velmi líbí (pravda, ještě víc se jí líbí Mini) a že by jí od případné koupě odradil přístup k nádržce ostřikovačů ? Ale jděte. To by neodradilo ani mě. 😉
[3]
24. 3. 2014 v 21.36šmoula nešika
woody: Jojo. Většina lidí toto dneska neřeší do chvíle, kdy je to potřeba, a i pak to raději nechají na někom jiném. Ale abych tu nemachroval na nebohé dámy, chtěl jsem jednou tátovi pomoct s výměnou žárovky na voze jednoho nejmenovaného českého výrobce, který se jednoduchou obsluhou chlubí ve spoustě reklam. Asi je to nějaký páteční kus, služebák, montáž nic moc, ale že se unikátní jednoduchá demontáž světlometu změní v pověstné tahání řepy, jsem fakt netušil… No a stejně to muselo jít na dvakrát, rezervní žárovka nesvítila… Nechápu, kdo si takový fleet se čtvrtmiliónem km k tomu koupí.
[4]
25. 3. 2014 v 10.22Dinar
I tak se to dá hodnotit, na druhou stranu, to řešení Renaultu je jako škrábat se pravou rukou za levým uchem, což taky jde. Pamatuju na video s výměnou žárovek předních světel v kompaktech nižší střední, řešení přístupu ke světlu v provedení Renaultu skrz přední blatník bylo podobně komické, výměna tuším za 50 minut. Ano, pohanět se dá cokoliv, ale je třeba říct, že někteří k tomu prostě dávají sami důvod.
[5]
25. 3. 2014 v 10.49Ronault.
(4) Já bych to tak tragicky neviděl, ta kapota nemá 2 metry na délku, takže dolívat kapalinu do ostřikovačů bude stejně komplikované jako všude jinde.
Řešení přes nárazník měl Megane II, ale jen on, ne všechny Renaulty, jak tady někteří zaměňují. Laguna II zcela normálně z motorového prostoru s dostatkem místa. Problém u Meganu vznikl díky bezpečnostní příčce, která vede hned za předními světly, díky ní měl Megane II nejlepší výsledky v nárazových testech ve své době. Bohužel náprava přišla až s Meganem III, kde příčka zůstala, ale žárovka se mění po vytažení celého světla, které je na dvou šroubech, tučím, že jak v Octavii II.
[6]
25. 3. 2014 v 12.57Jaros
No nevím…proč to vymyslet jednoduše , když to jde u Renaultu složitě?
Moc snadné mi to z videa nepřišlo..hloupé řešení.
Ale pěkné mini auto.
[7]
25. 3. 2014 v 13.24iudex
Čakal som, či niekto z miestnych fans Renaultu vyskočí po provokácii onoho pána (uznávam, že pomerne prostoduchej). 😉 Nech bol spôsob podania akokoľvek hlúpy, realita je taká, že niet dymu bez ohňa a Renault to spravil zbytočne komplikovane, naviac tie úchyty nevyzerajú dvakrát robustne a trvanlivo.
[8]
25. 3. 2014 v 13.29Dinar
[ 5 ] Vidím, že nejen pohanět, ale i obhájit se dá cokoliv. :))
[9]
25. 3. 2014 v 13.36Emel
Ronault: jo, žárovka v hlavním světlometu u Laguny II je v pohodě… ale měnil jsi někdy žárovku v mlhovce 🙂 ?
[10]
25. 3. 2014 v 14.12woody-alien
No, já to nechci bagatelizovat, zrovna šťastné řešení to tedy není. Když se „prosáklo“, že bude Twingo mít motor vzadu, dokonce jsem myslel, že vepředu udělají nějaký, byť malý úložný prostor a standardně otvíranou kapotu. Jen jsem chtěl říct, že v dnešní době, kdy vyměnit žárovku (a nejen u Renaultu) je v tom lepším případě často otázka značného sebezapření a vyjmenování všech sprostých slov, co znám 😀 a v tom horším rovnou práce pro servis, to už nehraje takovou roli.
[11]
25. 3. 2014 v 14.22webpaja
Naposled jsem měnil žárovku před 10-ti lety v A3 SB, zedřel a pohmoždil jsem si ruku fest, ale zvládl. Shodou okolností u A4 B8 se víčko nádrže přes blbě udělanej spojovací plastovej prvek pořád vracelo a nervat ho pod těsnění kapoty, nedolil bych ani deci. 🙂
[12]
25. 3. 2014 v 15.05iudex
(11) Ja som v predošlom aute menil prednú žiarovku dosť často a veľmi som oceňoval, že je tam dostatočný priestor a bola to operácia na 3 minúty. Terajšie bixenóny ani netuším, či sa dajú otvoriť.
[13]
25. 3. 2014 v 15.55webpaja
(12) Každej sídlištní zloděj to umí 🙂
[14]
25. 3. 2014 v 16.36Nicco
Ano Renault Megane a jeho vymena ziaroviek cez podbeh predneho kolesa. Operacia skor pre servis, nez vymenu na cestach. Francuzska schopnost skompikovat procesy ma nikdy neprestane prekvapovat. Nevie niekto, co je pod tou kapotou, ked motor je vzadu?
[15]
25. 3. 2014 v 16.55pogo26
Podívej se na fotky z odkazu. Je tam i Twingo bez plechů. Uvidíš tam i ten přední prostor. Vejdou se tam akorát ty nádobky. I podle toho poznáš, že řeči o nějaké kapotě jsou zcela mimo. Ta kapota by měla asi 30 cm a musela by se zvedat kolmo. jinak by jsi tam nic nenalil. Twingo a Smart prostě pod kapotou motor nemají, proto nemá cenu nějakou kapotu řešit. Žádná tam není.
https://www.facebook.com/RnewsCZ/photos/a.369264876545030.1073741831.270251119779740/369265859878265/?type=3&theater
[16]
25. 3. 2014 v 18.35vrkuboy
[15] Dík za odkaz! Toto vidím poprvé.
[17]
25. 3. 2014 v 19.15Ronault.
[8] To máš recht, ale aniž tak obhajoba, jako spíše vysvětlení.
[9] Žárovku ne, ale celou mlhovku, protože byla rozbitá. Vím, že jsem se s ní tehda docela narozčiloval. Ale zase žárovka v mlhovce asi moc často neodchází a pochybuju, že u mlhovek to bylo někdy nějak jednoduché…
Jinak neshledávám v tomhle problém, nic komplikovaného to není, jak píše pogo, tak kapota má asi 30 cm, zvedat nahoru, když jsou nádobky vzadu, by to nešlo, navíc při dolívání se člověk nezašpiní od kapoty, třeba já klasicky lokat při zvedání kanistru. zatáhnout za dvě páčky najednou a trochu potáhnout dopředu, mi nepříjde nijak komplikovaný úkon.
[18]
26. 3. 2014 v 18.55Lovap
No … čo sa týka výmeny žiarovky v Megane II. Mám ho a priznávam sa bez mučenia, že s tým chodím do servisu. Oná výmena je na pár sekúnd, keď viete čo a ako. Raz som to dával vymeniť a kukal som čo tam robia: prišiel jeden mechanik (auto bolo na zdvíhacom zariadení) a nič, druhý mechanik a to isté. Potom prišiel ich vedúci a normálne oblečený (žiadne montérky), len tam strčil ruku a bolo to hotové.
[19]
27. 3. 2014 v 9.52CommonUser
Patrilo by sa spomenut, ze podobne riesenie mal aj VW – Audi A2.
Komentáře nejsou povoleny.