-
STŘÍBRNÝ RUČIČKY
Nazdar bando tady Přéma. Venku už sice není taková kosa, ale pořád nic neroste teda vlastně jo! Na mém Fordu Škorpijo se po oblevě krásně chytnula Muscophyta, Bryophyta a také Polyporus trachypus a z toho mám opravdu upřímnou radost! Jsem kádr přez flóru tím se netajím nakonec moji bonsaj která vyrostla ve statnou sekvoj a začala plodit jablka o velikosti vodního melounu neboli Citrullus lanatus se kterým jsem vyhrál soutěž jablko roku tu zná celej svět. Ale málo kdo ví že jsem kádr i přez auta! Jasně můj automobil poháněný biopalivem ze skvašeného melounu se nechytnul ale jinak sbírám jedno …
420 komentářů -
NOVÉ LOGO ŠKODA
Diskuze pod článkem na hlavní stránce na téma nového loga Škoda mne dovedla k zamyšlení jak by mělonové logo vypadat. Grafika je nejen můj koníček ale i zaměstnání a tak jsem se pokusil logo vytvořit. Předem bych rád řekl, že současné logo považuji za velimi povedené a vůbec bych ho „nemodernizoval“. Z dostupných informací to vyadá, že logo bude zbaveno textu a to je myslím chyba. Tedy textová informace v logu AUTO je zbytečná protože všichni víme co Škodovka vyrábí. Ano celý název automobilky je Škoda auto, ale i tak bych nápis auto vypustil a nahradil jej vavříny, které nějakou …
2 151 komentářů
-
VW BROUK ODHALEN!
Nový Brouk odhalen! Podle našeho zdroje se jedná o sériovou podobu. Mexiko jásá! Budou oprášeny původní výrobní linky. Jistě si každý všimnul že se nejedná o plnohodnotný nový model, ale o facelift. To jistě znalce přístupu VW k výrobě vozů nepřekvapí. Jemné designové korekce se dotknou přední části která dostane díly z Passatu B5, který je v Mexiku stále aktuálním modelem. Na domácím trhu se tedy jedná o sladění vzhledu se zbytkem portofolia začky VW. V evropě se Passat B5 neprodává tedy můžeme považovat tento designový krok jako stylové retro. O vzhledu zadní části vozu náš zdroj mlčí. Podle nepotvrzených zpráv …
2 048 komentářů -
bitva ve vlastním poli aneb koncernová trojka
Dnes vám nabídnu pohled Třiadvacetiletého mladíka (byť mentálně stále v pubertě) na koncernovou trojku VW Polo, Škoda Fabia, Seat Ibiza. Tedy můj pohled. Popudem k sepsání mého subjektivního názoru na tuto trojku byl Perunův velký test s jehož výsledkem jsem ne zcela souhlasil. Tak já nevím jestli už to u VW nepřehání. Když mrknu na fotky říkám si podle předku to je Polo, ale stačí trochu nasměrovat pohled na bok vozu a koukám na Passat a v interiéru jsem naprosto ztracenej. To že je to VW bych poznal i bez loga, ale hergot kterej je to model? Ten design je …
2 276 komentářů -
RE: GORDINI GTI
Tento článek je reakcí na článek uživatele GTI. Běžně reaguji přímo pod článek, ale tak nějak jsem psal a psal až toho bylo na běžný příspěvek trochu moc. Každý asi ví že jsem fanouškem automobilky Renault a nezapomenu využít každé příležitosti pošpnit výrobek koncernu VW a proto vás výsledek mého hodnocení překvapí…. a nebo ne? 🙂 Kdybych kupoval auto na víkendové blbnutí tak by mě vzhled interiéru opravdu nezajímal. Clio RS je asi nejextrémější auto své třídy. Dvoulitrový atmosférický motor, extrémě krátké převody, samosvorný diferenciál tohle auto je naprosto diametrálně odlišné od Pola GTI a troufám si tvrdit, že cílí …
2 909 komentářů -
Ecce Homo Historic 2010
Ve dnech 10. – 12. září 2010 se ve Šternberku uskutečnila akce která jistě neušla všem milovníkům oldtimerů. Přináším Vám z této akce kratší videosestřih na kterém uvidíte spoustu motocyklů, oldtimerů, youngtimerů a v neposlední řadě i spoustů závodních monopostů. Z velké části zde vládla domácí automobilová produkce, ale bylo k vidění i spousta zahraničních značek. (Video je z nějakého důvodu až na spodním okraji stránky. Neví někdo proč?) YouTube Direktclassid=“d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000″ width=“480″ height=“385″>
4 483 komentářů -
MOJE.AUTO.CZ
Rád bych reagoval na text redakce auto.cz http://moje.auto.cz/novinky-na-moje-auto.html#n4c8a478737a8f Nedalo mě to a prostě musím reagovat. Přiznám se, že nový design stránek se mě nelíbí, ale sto lidí sto chutí a to platí prakticky všude. Ale říkám si dám tomu čas třeba tomu příjdu na chuť a víc jsem tomu nevěnoval pozornost. Jenže dění okolo moje.auto.cz (dále jen MACZ) mě doslova nakrklo. Situaci vyhrocujete vy. AUTO.CZ prošlo změnou, která byla nutná proto, aby bylo schopno zvládat další přísun obsahu, aby umožnilo svým uživatelům rychleji najít to, co hledají, aby se stalo opravdu moderním, přehledným a chytřejším automobilovým portálem. Celá diskuse, která …
5 193 komentářů -
Cesta do hlubin švorcákovy duše
Přečetl sem si článek v aktuálním čísle světa motorů o smlouvání cen nových vozu a tak to ve mě vrtalo, že jsem sednul do auta a šel udělat malou sondáž. Cílem mé cesty byl showroom cenově nejprogresivnějšího prodejce na českém trhu, Renault. Rozhodně tu nebudu tajit, že k této značce mám kladný vztah. Příští rok mě čeká koupě nového vozu takže to nebylo jen o zvědavosti, ale v podstatě jsem si očíhnul revír ve kterém hodlám lovit. Renault Thália – Privilége – 1,2 16v – sleva: 0kč Auto už je asi na samé cenové hraně a tak by po případné …
4 800 komentářů -
Logan RS concept
Dnes vám zde po delší době představím další moji grafickou práci. Posledně to byl facelift Renaultu Thalia a dnes to bude sportovní provedení Dacie Logan. Základem této studie je model Logan po faceliftu. Všechny použité designové prvky mají původ v rámci koncernu Renault-Dacia. Toho jsem se držel záměrně aby byla možná případná realizace skutečného vozu. Jasně já vím tohle auto nikdy nevznikne, ale šlo mě o to, že skutečný designér se musí držet určitých limitů a nemůže jen tak podle libosti kopírovat od Porsche nebo někoho jiného. Začnu v přední části. Zde je jediná změna a tou je přední nárazník, …
5 995 komentářů -
Gordini – promarněná příležitost nebo rozumný krok?
Nabízejí se dva úhly pohledu. Ten první skeptický hovoří o tom, že použít značku Gordini pro optické odlišení od běžné produkce je barbarství a odcizení samotné podstaty věci. Ten druhý je naopak kladný a nadšeně vítá optické doladění již tak velmi kvalitního výrobku od Renaultu Sport. Který z těchto úhlů pohledu je ten správný? Ani jeden! Pravda je někde uprostřed. Vraťme se zpět do historie, do dob největší slávy Gordini. V době kdy Gordini upravoval sériové modely Renault neexistovala divize Renault Sport a proto lze současnou produkci sporovních vozů z Dieppe označit za jakéhosi pohrobka Gordini. Nakonec proč ne, vždyť …
5 416 komentářů