-
BravoxCeed
Cituji:
„Tak jsem si podrobně prošel informace o těchto autech. S výjimkou jednoho možná dvou motorů nemá Bravo proti cee´du šanci. Designově je vyváženější, materiály srovnatelné, ergonomie je na straně cee´du. Nejde o premianty třídy, takže se bere v úvahu i cena… Není co řešit. V komplexu (a po liftingu cee´da) nezbývá než se sklopenejma ušima sklonit v Bravu před koreou uši.Tedy ten porovnávací testík by za to stál, co?“
Za sebe mohu říct, že Ceed mám rád, nicméně tuhle provokaci neumím nechat jen tak ležet. O tom, co nabízí Ceed a Bravo mám celkem dobrý přehled a na výše uvedené subjektivní pocity (opět vydávané za obecnou pravdu) mám svůj názor. Nicméně, když už někdo dává něco za obecnou pravdu, zajímala by mne jaká skutečně ta obecná pravda je.Tak má mostecký hodinář pravdu, když tvrdí, že vlastně Bravo má na Ceed jen pár motorů a jinak nic?
6 Responses to BravoxCeed
[1]
12 dubna, 2010 v 9:02 amwebpaja
Upřímně…o čem tento blog je?
[2]
12 dubna, 2010 v 1:44 pmkuko
Že ti to vůbec za to stojí kvůli tomu psát blog…
[3]
12 dubna, 2010 v 4:49 pmEmel
Bravo bych bral primárně kvůli T-Jetu, samozřejmě se najde dalších pár drobností ve prospěch Fiatu (Blue & Me apod.). Provedení interiéru ve vyšších verzích umí podle mě taky lépe Fiat, třeba sedačky… a i přes facelift Ceedu se mi víc líbí. V základu bych ale dal asi přednost Ceedu. Nebo Meganu.
[4]
12 dubna, 2010 v 7:37 pmmilan3
Hele Wolfe, ja mam rad Fiaty, sam jezdim Stilo, mam jeste Bravu, mel jsem Cromu, rodice Mareu a ted si koupili Bravo. K Ceedu jenom reknu at se nam to libi ci nelibi je to zatracene dobry auto! Svoji konkurenci hlavne deklasuje vnitrnim prostorem, kde nabizi asi opravdu nejvic z nizsi stredni, solidni motory, solidni jizdni vlastnosti za dobrou cenu. Videl jsem Ceeda (sluzebni vuz) najeto 380 tis. km!!!! a jediny problem, ktery vuz mel bylo utrzeno madlo na dverich spolujezdce jinak na aute nebylo nic co by napovidalo, ze ma jiz takovy najezd!!! Samozrejmne motoricky je Fiat dal, automaticky 6ti stupnova prevodovka, hodne solidni jizdni vlastnosti, bohuzel i dle mne nektere prohresky proti ergonomii napr. spinace mlhovek na vzdalenejsi strane radia, ktere je jinak vyborne. Ale hlavne co me u Bravo vadi je mensi vnitrni prostor nez bylo u Fiata vzdy zvykem. Bohuzel to je jedna z vlastností ve ktere se Fiat konkurenci prizpusobovat nemusel! Ja bych videl hlavni problem jinde a to spise ve vynaseni do nebes a hlavne az prehaneni kvalit nemecke produkce, kdy Golf je pro mne naprosto nic nerikajici auto, Astra dobra tak pro sardinky a Octavia pro vyznavace neustale drkotajicich zubu na D1! V tomto kontextu ja vidim Ceed jako velmi dobrou volbu pokud nechci nejake extras ve vybave, merim vice nez je bezna konfekcni velikost 175 cm a netouzim po supermodernich motorech ci nechci ze sebe delat pokusneho kralika jak si predstavuje rada evropskych automobilek. No a nyny Ceed po faceliftu i vypada hodne dobre! 🙂
[5]
13 dubna, 2010 v 9:56 pmsimon_sez
taktak, dobre ze si to nenechal len tak lezat…
[6]
19 dubna, 2010 v 1:10 pmMariAchi
Obavam se, ze nejde o subjektivni pocity, ale o realne zhodnoceni. Schvalne zkus nakonfigurovat nejaky Ceed a nejake srovnatelne Bravo, pokud mas cas tak i ruzne kombinace (rychlejsi a vykonnejsi x pomalejsimu uspornejsimu). Samozrejme zapomen na 3dver a kombi, to Fiat jaxi nedela.
Z meho pohledu nema Bravo sanci. S podvozkem ze Stila, (tudiz z Marey, tudiz z Tipa a to je rok 1988), ktery kostrukteri pocitali jeste pomoci logaritmickeho pravitka. S ergonomii, ktera – pokud se proti Stilu nezlepsila tak o 80% – je mizerna.
Snad ty motory: Jen jediny ma proti Ceedu navrch a to 1,4 TB v jakekoliv vykonove verzi. Ale jinak je to opravdu slabota. Nevim, co vedlo Fiat k tak spatnemu rozhodnuti a uz vubec nechapu, co Fiat vedlo k tomu, ze na tak mizernem zaklade postavil Deltu.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.