-
Fenomén Mustang aneb Detroit ovládl ČR
V březnu 2016 se na českém trhu prodalo 44 ks Fordu Mustang, což stačilo na suverénní první místo před všemi evropskými i asijskými kupé, kabriolety a sportovními vozy bez rozdílu značek.
Naprosto fenomenální úspěch vozu, kterému se po léta posměváčci z řad milovníků evropské kontrukční školy posmívali, že to nebrzdí, nezatáčí, má to interiér z PET láhve a žere to i děti kolem cesty. A hle, tenhto ignot z Detroitu češi kupují jak housky na krámě. A kupovali i v dobách šedého dovozu, o čem svědčí masivními počty těchto vozů na jakémkoliv srazu US CARS.
Že by to bylo tím, že nikdo jiný nenabízí takový poměr cena/výkon/radost z jízdy?A že Evropa se svými srandovními motůrky, oturbenými vysavači a předraženými cenami už dávno není tím po čem každý pepík touží?
Detroit porazil Evropu na českém kačáku, neuvěřitelné stalo se skutkem. Co na to naši milí uberwagen fans ? :o)))
Český trh: Paradox jménem Lada Zimní gumy? Celoročně!!!
20 Responses to Fenomén Mustang aneb Detroit ovládl ČR
[1]
6. 4. 2016 v 09:49iudex
Je zrejmé, že nový Mustang sa v Európe páči a bol to rozumný krok (konečne) začať ho sem dovážať oficiálne. Už minuloročné predaje v EU boli veľmi dobré, 4710 ks znamená celkové 5. miesto medzi športiakmi a kupé, pred Caymanom či Boxterom, Z4 či F-typom: http://left-lane.com/european-sales-2015-exotic-sports-car-segments/
A keďže v mnohých krajinách sa predaj Mustangu fakticky začína až v tomto roku, je predpoklad, že za r. 2016 sa ´stang umiestni ešte lepšie.
[2]
6. 4. 2016 v 09:56webpaja
Byl to od Fordu velmi chytrý tah a skvělá cenovka. Nikde jinde V8 za podobný peníze nedostaneš. O tom není potřeba se přít, tvoje vymezování se a takový to polopražský posmívání tomu dává lehce kyselou příchuť ;-).
Mustangu a Fordu každopádně palec nahoru! 🙂
[3]
6. 4. 2016 v 10:02Barrichello
Já jen defakto cituju, co tady kdy místní borci napsali jako že Mustang není konkurence, že to nemá proti evropě šanci, že to nikdo nekupuju, že kdo by srovnával Mustang a BMW atd…
A hle, krom BMW 4 byli ostaní v březnu rádi, že prodali 1/4 toho co Mustang.
Není to trochu divný???
A Camaro když se tu ofiko prodávalo gneerovalo taky dost slušný čísla.
[4]
6. 4. 2016 v 10:10webpaja
(3) Můžeš citovat z diskuzí? 😉
[5]
6. 4. 2016 v 10:18Barrichello
Nemam náladu to ted hledat, ale zeptej se třeba ferraristy Petrolheada_CZ a pár dalších borců, uvidíš :o))
[6]
6. 4. 2016 v 10:25webpaja
(6) Petrolhead_CZ jsi ty na špagetách 😀
[7]
6. 4. 2016 v 10:32Barrichello
HAHAHA
[8]
6. 4. 2016 v 10:49webpaja
(7) Jsem rád, že tě to pobavilo. Mustang s V8 mám slíbený na víkend už dlouho, opravdu se na něj těším, nečekám mrštnost, spíš takový SUPERMANFactor a slušný cruising.
[9]
6. 4. 2016 v 17:27Emel
Bravo Mustang 🙂
Mustangu samozřejmě můžeš vyčítat spoustu věcí, Corvette to není… ale s osmiválcem za mega je to super koupě, na tom panovala v diskusích vždycky shoda.
Po čem každý pepík touží nesouvisí s cenou, můžu klidně dál toužit po 911 a koupit si Mustanga… 🙂
[10]
6. 4. 2016 v 20:13miromen
Taky kroužim kolem Mustanga a ani jsem netušil , že 2 kousky maji nebo spiš měli v Ostravě. Jinak Fordu ČR se pry podařilo vyjednat vyšši kvoty pro naš trh , ale neni to nic platne , protože potavka je ještě vyšši než v loňskem roce. Takže čekaci doba na Mustanga muže byt klidně i rok. Jeden zakaznik , ktery objednaval někdy v červnu 2015 ještě ke konci března stale nebyl majitelem.
http://www.autoweb.cz/ford-mustang-gt-5-0-v8-vs-bmw-650i-coupe-2015/
[11]
6. 4. 2016 v 23:36XTad
To, ze nezataci, zere a interier nestoji za nic jeste donedavna platilo, ale stejne tak platilo, ze zvuk V8, originalni vzhled a hlavne koule, ktere to auto ma, u mnohych prevysi tato negativa. A vzhledem k tomu, ze novy Mustang lecos napravuje a jeho porizeni je snazsi, nez kdykoli predtim, tak se neni cemu divit.
[12]
7. 4. 2016 v 01:07Barrichello
Miromen: kdo nechce čekat nebo chce místo R4 turbo V6 atmo, může si to nechat dovézt z Kanady, cena je cca stejná :o))
Pětilitrů má Auto Outlet skladem hned několik, samo proti ofiko ceníku si připlatíte
[13]
7. 4. 2016 v 07:10webpaja
(12) Jsi si jistý, že CAN model je stejný, homologace atd jako v EU? Jsi si jistý, že hoši v Outletu to budou servisovat za stejných podmínek jako autorizovaný dealer?
[14]
7. 4. 2016 v 09:27miromen
Pro evropsky trh jsou mustangy jinak laděne a ani bych se nedivil kdyby mlěly i jine podvozkove komponenty. Holt amici jsou paprdove. Navic 5l je zase jinak laděn oproti slabšim motorizacim.
[15]
7. 4. 2016 v 10:54Barrichello
Jo, má to jinak naprogramovanou řídící jednotku, éčka na sklech a světlech, bliká to oranžádově (což ale Kanada taky + tacho v km což Kanada taky) a má to max jiný tlumiče a pružiny.
Sem měl všechnny ameriky EU verze a jak krásně na ně pasovaly díly z USA, takže asi tak :o))
[16]
8. 4. 2016 v 11:17MariAchi
[6]
Trefa 🙂
Mimochodem – kolik tech v CR prodanych Mustangu ma pod kapotou V8..?
[17]
10. 4. 2016 v 12:35praděda7
Velký úspěch pro na Evropu velké auto. K použití jako DD s rozměry L 4874 a W 2000 jde o vůz, který zabere zrovna tolik místa jako X5, ani náhodou (vím o čem mluvím ). Ovšem jako VKD určitě nebude mít chybu…
[18]
11. 4. 2016 v 11:08Nagano
70% všech prodaných Mustafů je V8 a oproti USA verzi, takže předpokládám i kanadské to má jiné naladění podvozku a několik drobností menších či větších – zrcátka, kapota, světla, 20″ kola vs 19″.
[19]
11. 4. 2016 v 23:53Barrichello
A je neprodávanější i v Reichu. Mazeec. Mustafa válí :o))
[20]
13. 4. 2016 v 19:46alenotak
Camaro clocked at 171 mph on Highway 61
BTW, 171 MPH = 275.19 km/h
The Camaro 1SS has a 455 horsepower, 6.2 liter V-8 engine
😉
http://www.duluthnewstribune.com/news/crime/4007071-camaro-clocked-171-mph-highway-61
Komentáře nejsou povoleny.