-
Buick 2018 – modelová ofenziva
V letošním roce přichází modelová ofenziva u tradiční americké značky Buick. Jako model 2018 přišel nový sedan LaCrosse, který jako první přinesl upravený grille s dlouhými lištami kolem oválného loga, když se inspiroval modelem 1954 Buick Wildcat. LaCrosse přišel s novým motorem 3,6 V6 VVT s přímým vstřikem paliva kombinovaný s 8.st převodovkou MRC. K dispozici je i AWD verze.
Druhou novinkou pro modelový rok 2018 je SUV model Enclave vč. verze Avenir.
Vůz opět s grille ve stylu LaCrosse, opět poháněný motorem 3,6 V6 VVT a tentokráte spražený s 9.st převodovkou. Verze Avenir přidává luxusní interiér plný kůže, ušlechtilého dřeva a vyspělého infotainmentu. Opět je k mání i AWD, bohatá komfortní a bezpečnostní výbava.Třetí novinkou je Buick Regal a to hned v několika verzích. Narozdíl od předchozích dvou modelů se zde jedná o upravený evropský Opel Insignia. Regal bude k dispozici opět pro modelový rok 2018 jako liftback pod názvem Regal Sportback a jako kombi pod názvem Regal TourX.
Oba vozy bude pohánět prozatím pouze 250 HP čtyřválec o objemu 2,0 v přeplnované verzi. Objevují se spekulace, že V6 verze s motorem 3,6 dorazí později a zatím není jisté zda pro obě karosářské varianty. K mání bude opět pohon všech kol (AWD) a 9.st převodovka. Regal TourX se tak stane jediným kombíkem, který některá z amerických značek nabízí v USA. Tím posledním byl Cadillac CTS Sportwagon, který ale v roce 2014 skončil bez náhrady.Zatímco prodeje modelu LaCrosse v USA jiz začaly, nový Enclave a Regal přijdou v USA do prodeje na podzim letošního roku. Modelová ofenziva u Buicku je tedy značná a určitě přispěje ke zvýšení prodejů nejen v USA, ale zejména v Číně, která je pro Buick velmi důležitým trhem ačkoliv letos se Buicku daří lépe i v USA.
GM v Evropě nekončí – Cadillac a Chevy budou expandovat Lada Vesta má Evropský ceník
7 Responses to Buick 2018 – modelová ofenziva
[1]
12. 4. 2017 v 11:22iudex
Hm, takže ani v Amerike nedostane rebrandovaná Insignia (Regal) šesťvalec? Jeden by čakal, že v US tam bude s určitosťou ten 3,6 V6 a oni ako maximum majú downsizovaný fúkaný motor (navyše s nižším výkonom ako európska sestra)? Čo sa to s tou Amerikou deje…
[2]
12. 4. 2017 v 11:46Barrichello
Třeba ještě s dalším motorem přijdou….uvidíme. Nicméně kdo chce 3,6 V6, může si vybrat LaCrosse nebo Enclave
[3]
12. 4. 2017 v 12:23webpaja
(1) Samozřejmě, že V6 jde do prodeje taky. Bariku o US auta moc nezakopnu, ale tohle je velmi důležitá věc, koukej to opravit 😉
https://www.motor1.com/news/141955/buick-regal-gs-accidental-leak/
[4]
12. 4. 2017 v 12:36Barrichello
No, na stránkách Buicku není o V6 ani čárka, takže bude nepřijde jako novinka na podzim, ale později nebo nevím. Uvidíme.
[5]
12. 4. 2017 v 12:38Barrichello
Jinak opraveno.
[6]
12. 4. 2017 v 13:48webpaja
(4) Výstavní premiéru má teď v NY. Možná proto ještě není na stránkách. V6 AWD by při správném naladění mohlo být fajn. Doufám, že se i přes nově uzavřené manželství se žabožrouty podívá i do EU. Byla by to dobrá konkurence pro Stinger V6 AWD a vztyčený prostředník Fordům nebo VW.
[7]
12. 4. 2017 v 13:58iudex
(6) Silne sa obávam, že Insignia zostane len s R4. Mať V6, bola by to síce pekná konkurencia Stingeru, ale Stinger pri všetkých jeho kvalitách nebude predajný hit a Opel nebude tlačený do tej V6. Pretože z môjho pohľadu je Opel pri motoroch iba nasledovateľom trendov, nie trendsetterom (viď jeho omeškanie s common-railom, turbobenzínmi, priamostrekovými benzínmi či downsizingom, vždy prišli až po konkurencii a reagovali na VW, Ford etc.. Preto čakať, že teraz dajú veľkoobjemový motor do strednej triedy, keď všetci ostatní končia na 2,0, je priveľký optimizmus. Osobne myslím, že silnejší motor ako 191 kW ešte príde, či ho ale označia OPC, je otázne; ak nedosiahne parametre doterajšej 2,8 V6 s 239 kW, tak určite nie, to by skôr prichádzalo do úvahy oživenie znaku GSi. Ja to tipujem na vyladenejší dvojliter s 228 kW.
Komentáře nejsou povoleny.