-
GM děkuje
Ano, General Motors děkuje koncernům FCA a Ford za to, že sami a zcela dobrovolně vyklidili (u fordu už bylo potvrzeno že vyklidí) severoamerický trh s osobními vozy.
FCA začla dříve a čistka nebyla zas tak velká, tam se jednalo spíše o neschopnost vůbec vyvinout nový malý nebo střední americký osobní vůz a pokusy s Dodge Dartem a Chryslerem 200 jak všichni vědí dopadly velmi tragicky.
FCA tak zbyly jen velké letité sedany Dodge Charger a Chrysler 300 doplněné kupé Dodge Challegener.To Ford se letos odhodlal k mohutnější čistce – po lonském neúspěchu modelů Fiesta, Focus, Fusion a Taurus, který letos ještě graduje a Ford tak ztrácí tradiční zákazníky se rozhodl všechny tyto modely zrušit a zbyde mu jediný osobák – slavné kupé/convertible Mustang.
U GM se musí popadat smíchy a plácat po ramenou, jak snadno přišli o konkurenci.
Kdo nově bude chtít moderní americký osobák, bude totiž muset jít k GM, která u svých značek Buick, Cadillac a Chevrolet má velmi pestrou a celkem i prodejně úspěšnou škálu modelů čítající sedany Buick Regal, LaCrosse, convertible Cascada, kombi Regal TourX, kupé Cadillac ATS vč. V, sedany ATS, CTS a CT6 vč. V , XTS, malé vozy Chevy Spark (od léta v nové generaci) , Sonic, střední a vyšší středí Cruze (od podzimu v nové generaci) , Malibu (od podzimu v nové generaci) a Impala, EV Bolt a Volt a k tomu slavné kupé a convertible Camaro (od podzimu v nové generaci) a Corvette.Skutečně velmi bohatá nabídka a obrovský rozdíl proti Fordu a FCA.
Zavěrem by šla použít snad jen legendární věta „Kdo umí, umí, kdo neumí at čumí“
Chevrolet Suburban – světová jednička Návrat LIAZu? Czechoslovak Group mlží
10 Responses to GM děkuje
[1]
27. 4. 2018 v 01:19twistedTSD
Žádná Fiesta, Focus nebo velký sedan u US Fordu? Určitě?
[2]
27. 4. 2018 v 08:48speedfred
FCA za 1Q údajne predáva rovnako,ale zisk išiel hore o slabých 50%. A teraz čo je dôležité? Predávať kusy alebo vydelat ?
[3]
27. 4. 2018 v 12:12RS
Nechtělo se mi tak růžovým výsledkům věřit, ale je to tak. I přes cca stejné prodeje jako loni vydělalo FCA o 55% víc.
https://www.fcagroup.com/en-US/media_center/fca_press_release/FiatDocuments/2018/april/FCA_2018_FIRST_QUARTER_RESULTS.pdf
[4]
27. 4. 2018 v 13:13Barrichello
Twisted: ano je to potvrzené že na US trhu tyto auta skončí.
[5]
27. 4. 2018 v 13:15Barrichello
Když do ničeho neinvestuješ, je snadné mít zisk.
Otázka je, co budou prodávat v budoucnu, když jediné co se dobře prodává sou Jeepy, u i RAMky jdou dolů s prodeji . Navíc cena ropy dost zásadně stoupá, uvidíme, jak moc budou lidi kupovat obří trucky a suv až bude barel za 100 USD. V ten moment nemá FCA a Ford co prodávat.
GM jo, celkem zásadní rozdíl :o)
[6]
27. 4. 2018 v 17:04Mr. Muprhy
přesně tak Bariku, už to fakt brzo, ale jako fakt brzo krachne…. ty jo dyť to není možný aby to tomu Seržovi Makarónovi furt vycházelo….
[7]
28. 4. 2018 v 09:45speedfred
až moc tu kopeš za svoju obľúbenú značku.
FCA – už tu píšeš nejaký ten rok o tom ako neinvestujú atď,atď a zatiaľ nejako šlapú.
[8]
29. 4. 2018 v 08:26Barrichello
Ono je až moc vidět, že GM je v USA jasná jednička a kroky Fordu a FCA(Chrysler Group) za poslední roky mě v tom jen utvrzují.
[9]
29. 4. 2018 v 08:28Barrichello
Murphy: už si četl, jak značka Fiat v USA skvěle prodává vozy? Má největš skladové zásoby ze všech a aby vůbec něco prodali, maj na jednom autě marži asi 200 usd, někdy ani to ne. Prej v podstatě prodávaj za výrobní náklady. Úspěch století….
Chrysler má 2 modely – letitou třístovku od Daimleru, faceliftnutou Cerberusem a jednu novou Pacificu.
Fakt myslíš že to bude dlouhodobě prosperovat jen s Jeepem a RAM?
[10]
5. 5. 2018 v 13:01Ja Prvni 123
Fiat skoro zdvojnásobil zisk za rok 2017…
https://www.detroitnews.com/story/business/autos/chrysler/2018/01/25/fiat-chrysler-annual-earnings/109794420/
GM ohlásil ztrátu 4 milirady dolarů.. za rok 2017.
https://www.detroitnews.com/story/business/autos/general-motors/2018/02/06/gm-annual-earnings/110146218/
To se asi fakt plácají po zádech.. a slaví.
Komentáře nejsou povoleny.