• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > American blog  > Italské Faux Pas aneb kdo se směje naposledy

  • Italské Faux Pas aneb kdo se směje naposledy

    Publikováno: 22. 5. 2012

    Když sem zde před dvě lety předpovídal, že přelepení znáčků na tradičních modelech značky Chrysler – 200, 300C a Voyageru bude krokem do tmy a uškodí oběma značkám, přiznivci italské produkce se mi smáli do očí a označovali mě za škarohlída a téměř blázna.

    Stačilo však počkat nějakou dobu a má slova se naplnila do poslední tečky.

    O přelepence není zájem. Jaký to div :o)
    V Turíně se drbou na hlavě, slovutný expert Marcchione kroutí hlavou ale bláhově naivní myšlenka, že příznivci Chryslerů půjdou pro Lancii a příznivci italského designu pro ameriku z jiným logem se zcela pochopitelně nenaplnila. K smůle Fiatu navíc přišla velmi silná krize v prodejích na domácím trhu.

    Toto však nejsou jediné příčiny neúspěchu. Další příčinou je nulová reklama v evropě, kde se Fiat nepoučil od Mercedesu, který také do reklamy prakticky neinvestoval a další problém je v hustotě prodejní sítě, která je v řadě evropských zemích mnohem horší než za dob DaimlerChrysler.

    V neposlední řadě jsou země kde povědomí o značce Lancia je jak to říct jemně – skoro nulové. Asi proto alepon na britském a ruském trhu jsou tyto vozy nadále prodávány jako Chryslery.

    Ve výsledku se neprodalo v evropě téměř nic, v řadě zemích sou prodeje modelů Thema nižší jak originálu 300C minulé generace, když se v evropě ještě oficiálně prodával.
    Voyageru se prodalo pouhých 1300 ks a kabiroletu Flavia pouze 480 ks.

    Ještě více tristní je výroba v Kanadě – pro ilustraci v březnu vyrobili ve výrobním závodě Brampton 2 ks modelu Thema, v dubnu už jen jeden. K osvětlení současné situace myslím není třeba dodávat víc.

    V Turíně se počali diviti a chtě nechtě si musí přiznat neúspěch.
    Jde o to jak neúspěch napravit.

    Jediným krokem je vrátit značku zpět do všech zemí Evropy.

    Zákazníci totiž italian luxury – imported from Canada nechtějí.

    Zákazník chce originál. A ten je jen jeden.

ZIL 410441 – Poslední klasik ZIL – 16tá republika ožívá

32 Responses to Italské Faux Pas aneb kdo se směje naposledy

  • [1]

    22. 5. 2012 v 11:05Emel

    foto Emel

    Souhlasím s tím, že přelepené Chryslery v Evropě nikdo nechce. Problém je, že on je nikdo nechce ani nepřelepené ;-).

  • [2]

    22. 5. 2012 v 11:10Emel

    foto Emel

    …a nechápej mě špatně, to není kritika těch aut, to je prostě vlastnost trhu. Za srovnatelné peníze si Evropan vždy raději koupí evropské auto, na nižší ceny možná nalákáš pár dalších, jenže provozovat servisní a prodejní síť taky něco stojí a finální součet byl asi důvodem, proč Chrysler před pár lety Evropu vyklidil – a situace se od té doby nezměnila.

  • [3]

    22. 5. 2012 v 11:12Barrichello

    Nebyl bych si tím tak jistý, zejména proto, že prodeje originál Chryslerů třeba za rok 2009 byly lepší než za srovnatelné období letos či loni.

    A pokud by se udělala solidní reklama, zvýšil počet dealerů….není důvod proč neprodávat víc. Těch aut jezdí po evropě dost, dokonce i v té Itálii se třeba 300C kombi prodalo hodně a řada dovozů ojetin do čr sou právě tyhle chryslery z itálie….

  • [4]

    22. 5. 2012 v 11:33Barrichello

    On jí nevyklidil, pouze Fiat rozhodnul že udělá z modelů Chrysleru lacnie. prodej byl ukončen administrativně, ne z důvodu že by to prodělávalo. Jak vidno mu to nevyšlo, tudíž tudy cesta nevede.

    Jinak od roku 1992 se jen Jeepů tady v evropě prodalo přes 300 000 ks, docela slušný na to že je nikdo nechce, u Chrysleru nejsou přesná čísla ale odhad je něco kolem 90-130 tis aut, a k tomu ještě tak 50 000 Dodge

    Připočti šedý dovoz a ojetiny z usa/can a jsi někdě na 700-800 tis aut. Na to už se vypaltí mít i servisní sít ne :o)
    Zejména kdyby byla rpvozována v rámci servisní a delaerské sítě Fiat, tak by to žádné extra náklady nebyly.

  • [5]

    22. 5. 2012 v 13:01berann

    Fakt už jsou to 2 roky?

    Jinak v širších souvislotech, teď drží amerika koncern fiat nad vodou.
    A myslím si, že za dalších pár let až si udělají pořádek v portfoliu a vyřeší distribuční/opravárenskou síť tak si kus koláče ukousnou.

  • [6]

    22. 5. 2012 v 13:48Mr.Murphy

    Bariku, udělám tu chybu znovu a zkusím ti to vysvětlit….

    Chrysler (Ch+Jeep+Dodge) prodal v roce 2009 v Evropě 54tis. aut. V roce 2008 to bylo 93tis. (odkaz: http://www.acea.be/images/uploads/files/20100115_PRPC-FINAL-0912.pdf )

    Po fúzi CH/F se v roce 2011 (kdy mimochodem proti roku 2009 trh s auty klesnul ze 14,5mio na 13,5mio ks) prodaly tyto objemy:

    Jeep 24tis. ks
    Dodge (momentálně tedy Fiat Freemont): 15-20tis. ks (náběh prodejů).
    Přeznačkované Chryslery (300+Voy atd.): pár stovek, zanedbatelné

    Letos Jeep má náběh prodat tak 30tis. aut, Freemont (Dodge) taky tak 30tis. aut a pak něco málo na ten zbytek.

    Pointa je tedy v tom, že ikdyž se v Evropě zrušila značka Chrysler a Dodge, ikdyž celkově trh s auty klesá, ikdyž je Itálie v totální depresi a ikdyž se snížil počet distribučních míst, tak přesto přese všechno Fiat prodá víc „amerických aut“ než v roce 2009. Jinými slovy vyšší prodej za nižších distribučních nákladů.

    Tvůj sen o showroomech Chrysleru a Dodge v Evropě je naivní, to se prostě nesplní…. Už jsem ti tady vysvětloval, že každý marketér ti asi potvrdí, že mít v showroomu x značek (Fiat, AR, Lancia, Jeep, Dodge, Chrysler) je totální guláš a nedává to smysl. Takhle má Fiat portfolio Jeep, AR, Fiat a Lancia a je to OK.

    Další tvoje oblíbená mantra je, že se měla zrušit Lancia místo Chrysleru: na to ti řeknu jen to, že letos (i za těch nepříznivých podmínek) ta Lancia bez pomoci Chrysleru prodá v klidu 100tis aut, čili u Fiatu by byli padlí na hlavu, kdyby ji rušili….

    A co se týče současného debaklu Themy a Voyageru, tak tady jen dodám že třeba v Itálii se Voyager prodává líp než Sharan, Espace nebo Alhambra, ale prostě ten trh obecně ty velké MPV nechce, takže zatímco Freemontů se tam prodá měsíčně cca 1500, Voyagerů jen 100.

    A podobná situace je i jinde v Evropě – prostě velká MPV totálně ztrácí dech, v TOP 100 prodávaných autech není ani jedno (i ten velmi oblíbený S-Max, kterého za velké MPV můžeme snad považovat) je až 88.

    No a konečně tvůj milovaný CH300 – tam by prodeje pod původní značkou byly určitě vyšší, ale prostě ne dost vysoké na to, aby kvůli tomu jedinému modelu stálo za to tu značku v Evropě držet živou. To auto je prostě pro Evropu moc velké a zbytečné…. V době, kdy pětimetrové Mondeo stojí 600 tisíc a za mega máš u 5er v naftě tady prostě pro klasickou americkou limo není místo…. (navíc v dnešní sociálně divoké době asi ani lidi nemají zájem na sebe upozorňovat nabubřelým americkým bourákem, o kterém si každý myslí, že žere aspoň 20 litrů, ikdyž to není pravda…).

    Čili tolik popis aktuální situace…. se zánikem evropského Chrysleru se smiř, pro koncern je to tak ekonomicky výhodnější a tím pádem jsou veškeré kecy fandů zbytečné…. Nejde o nic jiného než o peníze…. 😉

  • [7]

    22. 5. 2012 v 14:48Barrichello

    Over time, many expect the Lancia line to more closely match the Chrysler (US) lineup as well.

    Tak se těš :o)

  • [8]

    22. 5. 2012 v 15:55Emel

    foto Emel

    Barichello: v roce 2009 prodělávala nejen evropská divize, ale před bankrotem stála celá automobilka. Fiat přišel s penězi a nyní už vlastní 58,5% Chrysleru… nebýt toho, tak se taky mohlo stát, že Chrysler zavře nejen svá zastoupení v Evropě, ale že skončí úplně.

    Přitom za neúspěchy nebyla primárně špatná kvalita aut, ale spíše chyby řízení společnosti – vysoké náklady, nerentabilní projekty. Proto mi teď přijde takové zvláštní zpochybňovat manažerská rozhodnutí Fiatu, kterému se podařilo udělat z Chrysleru zase zdravou společnost.

    Obecné poučení z evropského trhu zní, že kdo tu chce uspět (ve smyslu prodejních čísel), musí nabízet evropská auta – evropský design a techniku na evropské úrovni. Toto pochopili Korejci a je to část jejich úspěchu. Prodej neevropských aut nikdy nikomu velké prodejní úspěchy nepřinesl. 100.000 Chryslerů od roku 1992 do 2009? To je nějakých 5.900 za rok? Tolik Octavií se prodá za týden, maximálně za dva :-).

    PS: Chrysler ani Fiat nejsou v centru mého zájmu, tak se může stát, že nemá úplně přesné info… kdyžtak mě opravte 🙂

  • [9]

    22. 5. 2012 v 16:27Magistr

    [7] Emel: V podstatě souhlas, požadavky (většiny) amerických a (většiny) evropských zákazníků jsou dost odlišné. Na druhou stranu, pokus Fiatu s Freemontem zatím vychází slušně, s velkými Lanciemi zřejmě nikoliv. Ale vzhledem k mizivým nákladům to nevadí. Lancia potřebuje jen přežít pár let, než budou k mání nové modely, vyvinuté už v americko-italské spolupráci a s respektováním evropských požadavků.
    Jestli se Fiatu podaří vrátit Lancii image jakou si zaslouží, je jiná otázka.

  • [10]

    22. 5. 2012 v 21:17Barrichello

    Za neúspěchy stála krize na americkém trhu, kdy se propadly prodeje aut, čím se propadl provozní zisk, z kterého Cerberus platil vývoj nových motorů Pentastar, připravované nové modely 300/Charger a GrandCherokee a plánové facelifty dalších.
    Protože Cerberusu došla hotovost, musel požádat o ochranu před věřiteli. Píšu to tady ai už pošesté.

    100 000 je hodně hrubný odhad, muj hodně hrubý odhad. Přesná šísla nejsou k dispozici, vím jen že se prodalo 25 000 modelů Stratus, odhaduju nejméně 30 000 ks 300C, dále aspon 20 000 Pt Cruiserů.

    Kolik se prodalo NewYorkerů, Visionů, 300M, nenonů, Crossfire a Lebaronů nejde ovšem zjistit. Odhaduju těch 30 000 dohromady.
    Takže to máme 100 000 vozů. Ano.
    Ovšem zapoměl sem zmínit jaksi model Voyager, toho totiž odhaduji minálně dalších 60-80 000 ks. Možná i více. Takže celkem počítám kolem 200 000 Chryslerů, 300 000 jepů a 50 tis dodge. To jsou minimální čísla, možná jsou daleko větší + šedý dovvoz za tu dobu + dovoz ojetin vč. veteránů a sme někde 800 000 až milionu.
    To je slušné číslo.

    A to je jen jeden americký koncern, když vezmeme ještě GM a Ford USA, za ty léta sem bylo dovezeno nejméno 1,3 milionu možná ale daleko víc. Za 18 let hodně slušné na to že tu podle vás nikdo ty auta nechce.

  • [11]

    22. 5. 2012 v 21:24Barrichello

    lancia nemá čím přežít, nyní už končí i Mussa, takže zbývá z vlastních modelů jen Delta a Ypsilon.
    Oboje v podstatě mimo itlaský trh neúspěné + přelepnci kteří sou totální propadák. To nemá žádnou budoucnost, navíc v americe sou hlasy že by v budoucnu měla Lancia vlasntě být ještě těsněji sekmutá s chryslerem, pokud tedy lancia přežije…

    Vývoj vlastních modelů nehrozí. Legenda Lancie tak jak jí obdivujetee z minulosti je pasé a už nikdy to tahle Lancie nebude.
    Murphyho argument že moc zanček v showroomu dělá zmatky – hmm a že jim nevadilo si do showroomů vzít Jeep.
    Který tam coby americká legenda trčí sám mezi italy. A vyčnívá tam jak strašák v poli, zatímco s Chryslrem mohl tvořit ověřené duo. A zančku lncia měli nabízet pouze an trzích kde se dobře prodává, na ostatní trzí měli anbídku showroomu tvořit Fiat, Alfa, Jeep a Chrysler. Dvě itlaské a dvě americké zančky. Dokonalé souznění.
    Nevidím v tom nejmenší problém. Deltu na řadě trzích nikdo nekupuje a jediný Ypsilon se mohl mimo Itálii jmenovat klidně Chrysler.

  • [12]

    22. 5. 2012 v 22:54Emel

    Jeep má slušné renomé, tam šance na prodejní úspěch určitě je. Jeepu se ovšem anabáze s Lancií netýká, mluvíme čistě o Chrysleru.

    Fajn, při troše štěstí se prodalo 200.000 Chryslerů za 17 let… tedy řádově zhruba tolik, co Octavie za rok. To možná není katastrofa, ale ani úspěch.

    Fiat očividně sází na to, že v Evropě má značka Lancia lepší zvuk než Chrysler. Investovat peníze do podpory obou by bylo plýtvání…

  • [13]

    23. 5. 2012 v 09:47Barrichello

    Jenže ona ta Lancia právě ten lepší zvuk nemá, v řadě zemí je o ní menší povědomí nebo žádné. A pověst nemá taky nejlepší.

    A že Chrysler nikdo nezná je nesmysl, v 60. a 70 letech tu vlastnili Simcu a anglány a pak tu byly nepřetržitě od roku 1992 až 2010 zastoupeni.

    Takže pouze autmobilový ingorant neví že existuje Chrysler a že něco prodával v evropě.

  • [14]

    23. 5. 2012 v 09:55jazva

    Indikovať úspech/neúspech spojenia takýchto dvoch kolosov z ani nie dvojročného obdobia mi príde dosť zcestné. Na takúto analýzu si myslím, je potrebný trochu dlhší časový rámec. 🙂

  • [15]

    23. 5. 2012 v 11:32Emel

    No právě, a automobilových ignorantů je tu spousta, většina. Co se Lancie týče.. starší generaci má v paměti Deltu Integrale, a je to i to první co se mi vybaví při vyslovení značky Lancia, povědomí o rallye historii je podle mě pořád celkem silné.

    Rebrandování je samozřejmě nouzové řešení, všichni by rádi pod názvem Lancia viděli jedinečná auta na úrovni (třeba) Jaguaru, jenže to prostě není reálné. Otázka je, jestli současné „Lancie“ spíše image značky neshazují… ale když to řeknu ošklivě, Lancia nemá moc co ztratit.

    Pláčeš nad tím že se tu Chryslery neprodávají a já ti rozumím, taky mě to mrzí, pestrost na trhu je vždy ku prospěchu a u Chrysleru bylo pár zajímavých aut. Jenže právě kroky jako stažení se z evropského trhu zřejmě umožnili automobilku stabilizovat a ušetřit náklady…

  • [16]

    23. 5. 2012 v 16:55Barrichello

    Jazva: prodeje za rok celkem stačí a hlavně výroba za poslední dva měsíce, to je jasný ukazatel úspěchu či neúspěchu. Když má někdo plný skaldy, tak halt nic nevyrábí, že :o)

  • [17]

    23. 5. 2012 v 16:58Barrichello

    Chrysler v USA je v zisku, nepotřebuje šetřit náklady ani nic stabilizovat.
    To potřebuje mateřský Fiat, jehož prodeje narozdíl od Faitu klesají a stejně tak i zisky některých divizí.

    Navíc pod Chryslerem by toho prodali víc, čím by byly zisky ještě větší.

  • [18]

    23. 5. 2012 v 20:21Emel

    Chrysler je ve zisku teď. Kdyby to byla silná a zdravá společnost, nepatřila by dnes majorita Fiatu.

    Ilustrativní jsou prodeje v USA – od roku 1999 do 2009 klesly z 2.640.000 na 930.000. V roce 2011 už je to 1.370.000. Jistě, je za tím i hospodářské oživení…

  • [19]

    24. 5. 2012 v 09:23Barrichello

    Ty prodeje tam klesly v tomhle období skoro všem. A komu ne tenkrát, tak zase potom (Toyota, Honda) :o)

  • [20]

    24. 5. 2012 v 09:55Emel

    Barrichello: Toyotě klesly prodeje později v důsledku zemětřesení v Japonsku, to snad nechceš srovnávat. Ale i tak, právě tam se projevil rozdíl mezi zdravou společností a společností na okraji propasti – Toyota jede vesele dál, Chrysler žádá o pomoc vládu.

  • [21]

    24. 5. 2012 v 14:01Barrichello

    Chrysler nemohl mít rezervy jako Toyota, jednak je asi 8x menší, jednak když hosopdařil vinou Mercedesu, který koupil sice v roce 1998 firmu v černých číslech (v zisku) ale podařilo se mu z ní udělat firmu s červenými čísly.

    Následně to prodal Cerberusu, který financoval započatý vývoj nových modelů z provozního zisku, který klesaj vinou krize na US trhu kdy se prodalo málo aut. A kde nic není…..
    Proto ta ochrana před věřiteli.

    Už to tady vysvětluju po 650té.
    Pro ty co to nedokážou pochopit:

  • [22]

    24. 5. 2012 v 14:02Barrichello

    http://chrysler-club.blogspot.com/2012/05/ceske-myty.html

    České mýty
    Už jste slyšely zaručená moudra o koncernu Chrysler? Pojdme se na ně podívat a zároveň zjistit realitu

    Mýtus č. 1: Mercedes zachraňoval Chrysler který na tom byl hrozně špatně a sotva se držel na nohou
    Realita: v roce 1997 prodal Chrysler Corporation 2,89 milionu vozů, což byl druhý neúspěšnější rok v historii koncernu do té doby, obrat činil 61,1 miliardy USD, z toho čistý zisk 4,7 miliardy.
    Opravdu si myslíte že by Mercedes šel do fůze s někým ve ztrátě?

    Mýtus č. 2 : Mercedes zjistil že to s Chryslerem nepůjde protože je tam vše špatně
    Relita: Mercedes za dob svého působení v Chrysleru šetřil kde mohl, tam kde kdysi kontrolovali kvalitu 3 lidi nechal jednoho, osekal náklady na vývoj a dával do vozů naprosto tragické plastové interiéry kdy se naivně domníval že to z zákazníci zkousnou. Protože sanační plán Dr. Zetsche jaksi nevyšel a naopak koncern který byl v zisku postupem času přivedl do ztrátu, rozhodli se u MB opustit potápějící se parník…..zbabělé řešení za které ale nese odpovědnost pouze Mercedes

    Mýtus č. 3 : Chrysler zbankrotoval protože to byl šrot
    Realita: o ochranu před věřiteli (což není bankrot) požádal Cerberus proto, že mu došly peníze na vývoj a proto že neměl dostatek finančních prostředků na další provoz, vinou krize na trhu osobních a leh. užitkových vozů, které v USA v té době postihla všechny výrobce a prodejce. Cerberus měl navíc těsně před dokončením nové modely Jeep GrandCherokee, Dodge Charger a Chrysler 300, nové motory Pentastar V6 a HEMI 6,4 L a řadu faceliftů, toto vše stálé nemalé finanční prostředky které bylo nutno předtím investovat.

  • [23]

    27. 5. 2012 v 21:58Emel

    Jo, to je fajnová pohádka… jak hodný Chrysler skvěle prosperoval a možná by se i stal králem, ale zlý Mercedes mu všechno pokazil a pak zbaběle utekl. A jak mu nikdo nechtěl pomoci, Volkswagen i Renault se k němu otočili zády a až láska Fiatu ho spasila. Jako by Chrysler ani neměl žádný vlastní management, který by na jeho zájmy dohlížel…

    Bankrot jako právní pojem v češtině neexistuje, používá se insolvence (úpadek), jejímž řešením je konkurs, reorganizace, oddlužení. Bankrot se pak používá nejčastěji jako synonymum pro insolvenci.

  • [24]

    28. 5. 2012 v 09:55Barrichello

    Management Chrysleru v od roku 1998 do doby prodeje Cerberusu byl německý, resp. hlavní slovo v rozhodování měli němci. To je snadné si ověřit.

    Stejně jako že před fůzí byl Chrysler Corporation v zisku. Během fůze už ne, u kormidla byl Zetsche, takže zřejmě komidloval špatným směrem, že :o)

    Každej holt není Lee Iaccoca

  • [25]

    30. 5. 2012 v 21:59Emel

    No a? I kdyby tam seděli Afghánci, je to pořád management Chrysleru. Někdy se říká, že každá země má takovou vládu, jakou si zaslouží… a možná to platí i pro automobilky.

    Mě pořád nedochází, kdo je v titulku tvého blogu ten, co se směje naposled. Směješ se snad ty jako fanoušek Chrysleru? Těší tě jeho současná situace?

  • [26]

    31. 5. 2012 v 09:08Barrichello

    Naposledy se směju já, a to vedení Fiatu kterýmu nevyšlo přelepení znáčků, což sem jim před 2 lety přesně prorokoval.
    A dokonale se to vyplnilo, ač si mnozí, zejména místní grupa Murphy, wolff a spol. myslela jaké to bude terno.

    Já sem totiž fanoušek Chrysleru, ne Chrysleru s přelepeným logem.
    Tudíž mě jako fanouška Chrysleru nesmírně těší, že se ti přelpenci neprodávaj. Že na tom prodělá Fiat je mi upřímně víš kde :o)

    Fiat by měl na strategická msíta dosadit lidi, kteří rozumí zákazníkům, jak vidno tam evidentně nesedí, řídí to účetní kteří koukaj jak by šlo za málo vydělat hodně. Ovšem tady jim to zjevně nevyšlo.

  • [27]

    1. 6. 2012 v 09:43Emel

    Já jako fanoušek Chrysleru bych se zrovna moc nesmál… raděj bych viděl silnou značku bez cizího vlivu s vlastním vedením.

    Škodolibá radost nad problémy s ChrysleroFiaty je nebezpečná… pokud by se Fiatu s Chryslerem nedařilo, je tu riziko, že ho prostě odepíše, stejně jako to udělal Mercedes. Každá značka se totiž musí starat především o sebe…

  • [28]

    2. 6. 2012 v 19:55Barrichello

    Tak ho zas koupí někdo jinej, že jako předtím Cerberus a pak Fiat. Chrysler má ponteciál na severoamerickém i jihoamerickém trhu, takže se vždy někdo najde kdo by se ho ujal. Zvlášt pokud by nebyl ve ztrátě, což ted není.

  • [29]

    4. 6. 2012 v 06:00fkawau

    This is the penalize Italské Faux Pas aneb kdo se smÄ›je naposledy | American blog blog for anyone who wants to assay out out virtually this issue. You mark so often its nearly exhausting to converse with you (not that I real would want…HaHa). You definitely put a new twirl on a substance thats been inscribed almost for period. Respectable choke, but zealous!

  • [30]

    7. 6. 2012 v 08:36dududukkkkkkk

    Italské Faux Pas aneb kdo se směje naposledy | American blog Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I have truly enjoyed surfing around your blog posts. After all I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again very soon!

  • [31]

    8. 6. 2012 v 06:16dr dre headphones

    This is a cool site to stop by and visit from time to time. It is always an enjoyable and educational experience. Thank you.

  • [32]

    12. 6. 2012 v 10:55Barrichello

    Produkce přelepenců za měsíc Květen:
    Kanada:
    Flavia cabrio: 33 ks
    Thema: 5 ks
    Voyager: 556 ks

    Takže opět propadák na entou :o))

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

American blog

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Únor 20221 Příspěvek
  • Leden 20221 Příspěvek
  • Březen 20212 Posts
  • Leden 20211 Příspěvek
  • Prosinec 20201 Příspěvek
  • Únor 20202 Posts
  • Říjen 20191 Příspěvek
  • Září 20192 Posts
  • Leden 20192 Posts
  • Září 20181 Příspěvek
  • Duben 20181 Příspěvek
  • Březen 20181 Příspěvek
  • Leden 20183 Posts
  • Září 20172 Posts
  • Červen 20172 Posts
  • Duben 20173 Posts
  • Leden 20172 Posts
  • Srpen 20161 Příspěvek
  • Červen 20162 Posts
  • Duben 20161 Příspěvek
  • Březen 20161 Příspěvek
  • Únor 20162 Posts
  • Leden 20165 Posts
  • Říjen 20153 Posts
  • Červenec 20151 Příspěvek
  • Červen 20152 Posts
  • Květen 20151 Příspěvek
  • Březen 20151 Příspěvek
  • Únor 20152 Posts
  • Leden 20156 Posts
  • Listopad 20143 Posts
  • Září 20143 Posts
  • Srpen 20142 Posts
  • Červenec 20142 Posts
  • Červen 20142 Posts
  • Květen 20142 Posts
  • Duben 20143 Posts
  • Leden 20145 Posts
  • Listopad 20131 Příspěvek
  • Říjen 20134 Posts
  • Září 20131 Příspěvek
  • Červenec 20131 Příspěvek
  • Červen 20131 Příspěvek
  • Květen 20133 Posts
  • Duben 20131 Příspěvek
  • Únor 20132 Posts
  • Leden 20134 Posts
  • Listopad 20124 Posts
  • Říjen 20123 Posts
  • Září 20123 Posts
  • Červen 20121 Příspěvek
  • Květen 20123 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura