• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > baracudaj.blog.auto.cz  > Bugatti Veyron – první vůz v Česku

  • Bugatti Veyron – první vůz v Česku

    Publikováno: 11. 5. 2007

    Jen pro zajímavost. Možná, že jste se o tom už také doslechly. Ale pěkně popořadě. V úterý 8. května uspořádal klub sportovních vozů pod taktovkou zakladatele klubu Nikolaose Seizese další závodní den pro majitele sportovních aut na okruhu v Mostě. Počasí sice nepřálo, vydatně sprchlo, přesto byla účast více než slušná. K vidění byly celkem „běžné“ vozy jako Corvette Z06, Mustang, M-ková BMW, M-B AMG, Nissany Z350, Mazda RX8, Opel Speedster. Samozřejmě nechyběly vozy jako Lamborghini Gallardo, Ferrari či Porsche 911 (GT3 RS). Raritou byl vůz Caterham Super Seven nebo Ultima GTR.

    Opravdovou lahůdkou byl příjezd momentálně nejvýkonějšího, nejrychlejšího, ale také nejdražšího vozu, který dnes můžete koupit. Hádáte správně, byla to Bugatti Veyron s trefnou značkou 7A4 1001 :-).

    Aktualizace 14.5
    Vzhledem k šíření fám ohledně konstrukce motoru přidám několik technických informací. Snad se mi podaří problém objasnit a nebudu už dále číst fráze typu „To jsou dva svařený motory z Passatu, to umí každý a k tomu ty čtyři turba…“
    Tak tedy motor nevznikl „spojením“ dvou W8, ale dvou VR8. Aby nedošlo k omylu, jeho blok je odlit v celku, což mu zajišťuje vynikající tuhost. VR8 je vidlicový motor s úhlem sevření válců 15° (viz Golf VR6). Tyto dva motory pak svírají v Bugatti úhel 90°. Jedná se o zcela nový motor ze slitiny hliníku a hořčíku. W16 má velice kompaktní rozměry, je porovnatelný s velikostí V12 třeba z Enza. Kromě zcela nově vyvinutých výkonných palivových a olejových čerpadel, disponuje časováním sacích a výfukových ventilů nebo již zmíněnými 4 turbodmychadly.

    A proč nelze motory svařovat? Kvůli tuhosti bloku, ale i z důvodu technologie. Bloky jsou buď z litiny nebo z hliníkové slitiny. Litina nelze svařovat kvůli vyššímu obsahu uhlíku. S hliníkem je také problém, i když Audi své hliníkové prostorové rámy (spaceframe) svařuje-drahé a náročné, Jaguar je zase nýtuje a lepí.

    W12

    Zde foto bloku z W12 používaný ve Phaetonu či Audi A8 (W16 jsem nesehnal). Podobně vypadá i blok Veyronu, „jen“ má o čtyři válce více.

    W12-1

    Vpředu kliková hřídel z W12, vzadu z běžné V12. Rozdíl v délce je znatelný

    Video o montáži Veyronu v Molsheimu

    —————————————————————————————————————————



    Bug0

    Bug1

    Bug2

    Bug3

    Bug4

    Bug5

    Bug6

    Bug7

    Bug8

    Bug9

    Bug10

    Více foto z akce v Mostě

PEUGEOT 306 S16 – GTI na mušce PEUGEOT 308 jen s lehkým maskováním

48 Responses to Bugatti Veyron – první vůz v Česku

  • [1]

    11. 5. 2007 v 9:23Cooper S

    Viděl jsem 2 v Londýně na Gumballu, ale toto je něco jiného..Díky za fotky.
    Kdo tam s tím přijel – pan Chlad? Anebo p. Pergl?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    11. 5. 2007 v 9:28Baracudaj

    Cooper S: Prý pan Paser.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    11. 5. 2007 v 9:35Cooper S

    Super. Jemu to nelze než přát..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    11. 5. 2007 v 10:32GP

    Dobře se na to kouká, je to jak magnet na oči. Opravdová šelma, spíš bestie. Proti tomu Corvette působí jako hračka.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    11. 5. 2007 v 10:35king

    vyrabeli jsme na to panty – sahnul jsem si na kazdyho veyrona 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    11. 5. 2007 v 10:51Reaper

    Ta značka je teda dobrá:))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    11. 5. 2007 v 14:07han

    radši bych dal přednost něčemu menšímu a hlavně lehčímu….

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    11. 5. 2007 v 16:26Baracudaj

    han: Ono to s tou hmotností ani rozměry není nijak hrozné. Pokud to porovnáš s běžnými vozy, pak je velice kompaktní. Na délku má 4,4 metru, tedy o 10 cm kratší než nová 3-jka od BMW. Hmotnost bez náplní je 1880 kg a maximální je 2200kg, čili stejně třeba jako BMW 550i.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    11. 5. 2007 v 16:36Baracudaj

    GP: Jsem na ní zvědav, až jí uvidím naživo, teda doufám. Ale určitě bude podobně kompaktní třeba jako Gallardo. Jehož rozměry v porovnání s ostatními vozy v provozu pro mě byly docela překvapením.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    11. 5. 2007 v 16:37Baracudaj

    king: Ty se máš, seš King :-).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    11. 5. 2007 v 16:38Baracudaj

    Reaper: Jo, majitel je hračička, ta značka je opravdu trefná.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    11. 5. 2007 v 21:12Ricardo

    To auto je fantasie a kdo ho kritizuje tak akorát nedokáže překousnout že prostě nemůže vyhodit cca 30 mega za takovou zbytečnost.
    OT: co je to rudé vedle něj? Mohlo by to být Ferrari, ale zadek je nějak moc kompaktní

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    11. 5. 2007 v 22:57Baracudaj

    Ricardo: Jo, přesně jak řikáš. Pro mě je Veyron technický skvost. To červený bude nějaká anglie-buď MG nebo Triumph. Tady je odkaz na dobrou fotku, mohla by ti napovědět.
    http://www.carmessage.cz/photos/show.php?size=800×800&album_name=%2Fklub_sportovnich_aut%2Fmost_08_05_2007%2F&obj_name=YX7V1494.jpg

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    11. 5. 2007 v 23:09Baracudaj

    Ricardo: Tak už asi vím. Trochu jsem projel net a nejblíž je tomu Austin-Healey 100-6 Sports z roku 1958 :-).
    http://en.wikipedia.org/wiki/Austin-Healey

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    11. 5. 2007 v 23:46PekelnáMicinka

    By mě zajímalo v jakých barevných kombinacích se Veyron bude vyskytovat. Zatím jsem viděl jen čtyři. černa – červena, modra, žluta a ten z testu v pousti bila – sv.modra metaliza. 30 mega rozhodne nemam, takze si v konfiguratoru muzu vymejslet stejne co chci. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    11. 5. 2007 v 23:51Ricardo

    Nejspíš máš pravdu. Škoda, že se tam nevešel aspoň kousek předku, to by spolehlivě rozhodlo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    11. 5. 2007 v 23:51PekelnáMicinka

    Tak jsem trochu pohledal. Jezdi jich už víc kombinací. Tenhle „skvost“ by byl něco pro venturiho blog… http://www.motionupdate.com/wp-content/uploads/2006/12/bugatti_veyron_pink.jpg Jinak kombinace hnědá/béžová (přesný odstín by se musel doladit „na místě“) jsem zatím nenašel, asi budu muset něco vydělat, aby taky jezdila. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    11. 5. 2007 v 23:56PekelnáMicinka

    Je to určitě AH, vždyť ta fotka co linkoval je z té akce ne? Jinak vše odpovídá, sloupky oken, tvar různých prvků i karoserie. Je to stejný auto.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    12. 5. 2007 v 9:05Sleeper

    Tak já Ti ho zkritizuju, Ricardo. Přemotorovaná bestie, ze které se musí Ettore a Jean v hrobě obracet…. Mému otci, ač je na klasické vozy, se ale líbí. Já bych opravdu raději toho austina-healey, který stojí vedle :o)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    12. 5. 2007 v 9:56Baracudaj

    PekelnáMicinka: Mě se zdá, že ten český Veyron má kombinaci barev modrá-tmavě modrá (hodně temná s perleťovým efektem). Zajímavá kombinace je tmavě zelená s černou.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    12. 5. 2007 v 9:57Baracudaj

    Ricardo: Dál jsem ti tam i lepší fotku, je to ten dlouhý odkaz, kde je vidět na okruhu zepředu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    12. 5. 2007 v 9:58Baracudaj

    PekelnáMicinka: tak ta růžová…za tohle se dávaj facky 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    12. 5. 2007 v 10:08Baracudaj

    Sleeper: Myslím, že Ettore by z ní měl naopak radost. Když vidím jaké Bugatti se dělaly ve 30. letech. Bugatti vždy znamenalo výjimečnou techniku, luxus a výkony a samozřejmě vysoká cena. Toho se drží i Veyron. Například Bugatti Royale (Type 41), byla obluda s délkou 6 metrů, váhou přes 3 tuny a s 12 litrovým řadovým osmiválcem o výkonu 300 koní. A hlavně těch 300 koní byla na tu dobu slušná porce výkonu. Proto pokud mají dnes nejvýkonější M-B AMG i 600 koní, pak tě u Veyronu nemůže těch 1000 k překvapit.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    12. 5. 2007 v 18:09Sleeper

    Barracuda: jenže Royale byla luxusní kára, žádný trapný supersport, ty patřily na závodní tratě. I když ještě po padesáti letech dosáhlo Coupé Napoleon na půvdních pneumatikách bez problémů 160 km/h a to byla nějaká rychlost! Navíc, předválečné Bugattky byly jedním slovem krásné (viz můj starší článek o pětatřicítce na blogu). Veyron je nesmysl. Ať se Bugatti vrátí nejdříve na závodní tratě, pak se budu bavit o supersportu. Mnohem víc se mi líbila EB 110, původní koncept také vznikl u ItalDesignu, že :o)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    12. 5. 2007 v 18:12Sleeper

    Ještě k té barvě: tmavě zelná bugattka? To si děláš legraci, že….. :o)
    Tmavě zelené má být anglické auto (potkal jsem nedávno v Praze přenáhderného bentleye z dvacátých let), bugattka má být MODRÁ… (i když paní Junková měla žlutou…).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    12. 5. 2007 v 18:52Baracudaj

    Sleeper: Já bych Veyron jako supersport nenazýval, ne zcela zapadá do rodiny vozů jako Carrera GT, Enzo či Zonda. Veyron je „supersport“ v podání Bugatti, a myslím že její filozofii naplňuje. Podobně je na tom SLR, které je úžasně rychlé, ale není to čistokrevný supersport. A návrat na závodní tratě asi nepřipadá v úvahu, možná jako Bentley do vytrvalostních závodů.
    Co se týče té barvy, o tmavě zeleném Veyronu jsem viděl video a vypadal výborně. Pokusím se ho vyhrabat.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    12. 5. 2007 v 18:54PekelnáMicinka

    Já sice nevím, jakou paní Junková měla… žlutá by snad ještě šla. Ale tm. zelená nevypadá zle. Je fakt že to není „národní“ barva Bugatti, ale rozhodně to nesvědčí o špatném vkusu majitele. Zato růžová s nějakým camo vzorem, to je teda terno.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    12. 5. 2007 v 18:56gitanita

    Chtěla jsem se zeptat tyhle akce jsou veřejnosti normálně přístupné, nebo musí být člověk členem klubu dík…nevítě v Mostě se chystá v dohledné době něco podobného?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    12. 5. 2007 v 18:56Baracudaj

    Sleeper: Tak už jsem ho našel, je to kombinace tmavě zelená-tmavě vínová. Zní to hrozně, ale vypadá dobře.
    http://video.google.com/videoplay?docid=-1975931604165705363&q=Veyron+vs.+Enzo&hl=en

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    12. 5. 2007 v 18:58Baracudaj

    gitanita: Akce byla normálně přístupná, vstup cca 1000Kč. Nevím kolik si mohl odkroužit kol na okruhu, ale počítám, že to nebylo omezené.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    12. 5. 2007 v 19:01Baracudaj

    gitanita: Tady máš více info
    http://www.carmessage.cz/main-pol-klub-sportovnich-aut—most-8.-kvetna-2007-ln-cz-sekce-89-cl-24838.html

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    14. 5. 2007 v 14:02zababa

    co ty hrubky v textu!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    14. 5. 2007 v 15:37Marcus

    Já nevím vy se tady hádáte jak malý děti je jasný že je to vyjmečnost ale kdyby Ferrari dalo do enza svrtanej 16 válec tak Enzo lítá bo má daleko lepší aerodinamiku jelikož ja si všimněte Enzo nemá žádnej spolier a za to Veyron potřebuje mastondtní spolier jinak by snad ani nemohlo dobrzdit a navíc rychlost 407km/h co to dneska je do dvou let takovejch aut bude a navíc za 35 mega můžu mít Enzo a Peugeot 907!!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    14. 5. 2007 v 15:54ffff

    marcus – kdyby bylo tak jednoduchý přidat pár válců
    a dát je do káry, tak to vyrábí každá druhá firma… :o)))
    Měl by jsi vědět že ten motor ve skutečnosti produkuje
    výkon 3000 koní, ale 2000 koní projde výfukem jako nevyužitá
    enrgie, část se ztratí na chlazení, mechanické ztráty atd. atd.
    a zbyde jen těch 1000 koní. Ale chlazení a další věci je nutné
    dimenzovat právě na těch 3000 koní. Nemluvě o brzdách!
    VW dělalo zkoušky, kdy musí auto 20x za sebou plně brzdit
    z 300 km na 100 km a když to dělali na prvních prototypech,
    tak tam vzniklo takový teplo, že to roztavilo všechny gumové
    a plastové části na přední nápravě a jejím okolí… a tak bych
    mohl dlouho pokračovat. Zkrátka postavit takový auto není jednoduché
    a i když si nějáký garážista těch 1000 koní doma udělá, tak vlastnosti
    veyronu budou úplně jinde, protože v podání VW to je vše důkladně
    otestované a prověřené – byl jsem ve Wobu, když probíhali testovací
    zkoušky prvních prototypů. Kdo to neviděl nebo neslyšel si těžko
    může představit co to dokáže a jak bylo těžký tohle auto vůbec
    dostat do výroby.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    14. 5. 2007 v 17:35Marcus

    Neříkám že to nebylo jednoduchý dát do seriový výroby ale co sem měl možnost sledovat vývin prototypů Veyronu se mě zdálo směšný jelikož dostat se do cíle za skoro 10 let je ubohost a tak je vidět že aerodinamiku nemá na vysoký urovni dejme tomu Ferrari Enzo bylo pstavený do dvou let a testy na aerodinamiku měly bez prblému ale Veyron ten než se dostal do rychlosti 350km/h trvalo dlouhý týdny a roky a i tak ten motor co má Veyron je ta největší ubohost co do něj mohli dat jelikož je to svařenej osmiválec z Astona DB7 že a vzít jeden motor a svařit dva dohormady umí každá automobilka!!!A navíc Veyron bude za chvíli jedno z nejpomalejších aut aji Koenssieg na tom bude za chvíli líp!!A to má jen 8válce s výkonem jako má Veyron!!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    14. 5. 2007 v 20:58Baracudaj

    zababa: Trápí tě něco, blog českýho pravopisu je jinde!!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    14. 5. 2007 v 22:26Marcel

    Bando dementů…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    14. 5. 2007 v 23:11Baracudaj

    Marcel: Nesouhlas se dá vyjádřit i jinak, příště k věci nebo tě smáznu :-).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [39]

    14. 5. 2007 v 23:12Sutrak

    To Marcus: jenze vyronem muzes cestovat 800km a nebude Te bolet pater. Take s nim muzes popojizdet v cajzlakovske zacpe na magistrale a neuvaris ho. Tohle zbyvajici supersporty jaksi nezvladaji….

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [40]

    14. 5. 2007 v 23:16Baracudaj

    Marcus: Takových názorů už se tady pár objevilo, a tak jsem článek aktualizoval a přidal nějaké info o konstrukci motoru ve Veyronu. Co se týče aerodynamiky, má ji Veyron určitě velmi dobrou, jinak by oněch 400 a více km/h nikdy nedosáhl. Má jak difuzor na zádi, tak i výsuvný spoiler, který jak všichni víme, funguje jako aero brzda ve vysokých rychlostech. A o brzdy bych se nebál, jen málokdo zastaví ze 100km/h na 34m.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [41]

    15. 5. 2007 v 9:02Horacio

    Až budete mít někdo těch 30 milionů tak tady si je konfigurátor
    http://www.bugatti-cars.de/bugatti/flash/index.html?langString=en

    Já bych bral kombinaci Bugatti Dark Blue/Bugatti Light Blue.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [42]

    15. 5. 2007 v 11:51davy

    Auto opravdu neni ani p.Chlada, ani p.Pergla, nybrz R.Passera, jak se pise v odkazovanem clanku vyse. Na okruhu zavodil s BMW M3 a pak projel i par kol s Veyronem. Je mi blizke, kdyz majitele supersportu jezdi na okruh a nejen do Parizske… Casto jej ale neuvidime, protoze si jej poridil spise jako investici. Jinak vysledky z akce: Absolutne nejrychlejsi auto: Ferrari 430 Challenge circuit special (bez RZ), do 4000 ccm Caterham CSR260 (po nebodovane GT3RS) , nad 4000 ccm Ultima GTR. Pridavam nekolik videi, omluvte kvalitu, je to z mobilu: http://www.youtube.com/watch?v=LdCYHD91Sx0 http://www.youtube.com/watch?v=5rL5zCzJbEk Zvuk Veyronu je hutny, prijemny, ale na muj vkus prilis kultivovany, vzhledem k jeho parametrum. No jak rikali v TopGearu, s timhle autem muze manzelka i na nakupy:-) To naopak zvuk Nikolaosovo GT3RS je zcela jine kafe:-): http://www.youtube.com/watch?v=JA9CQUp30s8

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [43]

    3. 6. 2007 v 0:08Zed

    Par info k fotkam Bugatky. Cerveny auto není Healy 100/6, ale Mk.III, radovej sestival, 148 BHP, 4 kvalt. Original stav, jen lak neni puvodni. Veyrona uz asi na okruhu neuvidite. Bohuzel. Spravna poznamka – je to investice. Vysledky nema Davy uplne spravne. CSR 260 bylo absolutne druhy, protoze druha F430 Challenge nenahlasila slicky a vyhla se penalte 6sec. A Nikosovo RS ztracelo na CSR cca 5 vterin. Jinak na pristi akci uvidite Ultimu CanAm s 1014 BHP a 1350 Nm. Uz se vyklada z kontejneru. Asi nejsilnejsi kara na znackach. Vaha 950.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [44]

    3. 6. 2007 v 20:59Baracudaj

    Zed: O té Ultimě CanAm s 1014 BHP a 1350 Nm jsem něco zaslech. U ní není co řešit, to je RAKETA :-). Jsem zvědav jak pojede a zda bude vše fungovat jak má.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [45]

    21. 11. 2007 v 14:39jakub

    vav todle auto miluju

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [46]

    24. 5. 2008 v 15:45Bugatti Motors Gmbh

    Byl v Nemecku test 19.3.2008 ktere auto byt rychle bylo,,Porche,Ferrari,M-B“. 0-300-0 Nejlepsi auto Porche 996 24,58s potom prijed BUAGTTI VEYRON 16.4 17,52s secist cas!rozebrany cas: 0-300 13,29s 300-0 4,23s Karl Gerhard (Karlsruhe)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [47]

    15. 6. 2008 v 20:09marty321

    jestli máte rádi auta tak klikněte na web

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [48]

    29. 10. 2008 v 14:11Mysak

    pan Paser je dobrý člověk ale kde s tím veyronem jezdí …. bydlí ve Štětkovicích pár km od nás a na tyhle cesty bych to auto opravdu nepoužíval … nehledě na to že když se na našich úzkých cestách potkáme tak i kddyž jedu pomalu škarpou tak stejně málem přijdu o zrcátko .. :/

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

baracudaj.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Srpen 20091 Příspěvek
  • Duben 20091 Příspěvek
  • Srpen 20084 Posts
  • Duben 20081 Příspěvek
  • Květen 20072 Posts
  • Duben 20071 Příspěvek
  • Únor 20072 Posts
  • Leden 20072 Posts
  • Prosinec 20062 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura