-
na lovu 7
Hned po šestém lovu je na řadě lov sedmý. Dal by se charakterizovat coby návrat k interiérům. Je snadný a terče jsou tentokrát nedaleko. Tak střílejte, ať se tady ty interiéry nepřemnoží:- Dnes začínáme nádhernou záležitostí. Vůz krásný nejen zevnitř, ale především z venku: Lancia Lybra (ulovil Lonestarstate)
—
- Interiér vizuálně poplatný době a místu vzniku. Na druhou stranu, vůz byl technologická perla a dodnes má své místo v mé pomyslné garáži snů: Mitsubishi Sigma (ulovil jurajos)
—
- Poznat automobilku nebude problém. Model patří mezi její nejskvělejší výtvory: Ferarri 456GT (ulovil jurajos)
—
- Tento automobil také píše historii. Znalec pozná hned, amatérovi řeknu, že tmavá barva karoserie byla vybrána záměrně. Fiat Coupe (ulovil jurajos)
—
- Tímto jsem se dokonce kdysi projel. Auto pro čtyři, vtipně umístěné logo automobilky na přídi: Volvo 480 ES (ulovil jurajos)
—
- Jedno z největších zklamání posledních let. Nikoliv pro vizáž interiéru, či exteriéru, nýbrž pro fakt, že zůstalo pouze u konceptu: Lancia Fulvia Concept (ulovil Lonestarstate)
—
- Není třeba komentovat: Citroen XM (ulovil jurajos)
—
- Zde ještě nejde o letecký bonus. Byť k tomu má velmi blízko. Podle sedadel a převodovky lze také s jistou pravděpodobností poznat výbavu a motorizaci. Nabízím sestřel navíc za hodnotu výkonu motoru: Saab 9000 (ulovil element5), 162-165kW (ulovil T613)
—
- Tento interiér by mohl být problém. Ale jistými charakteristikami se vyznačuje. Uvidíme: Subaru Legacy (ulovil webpaja)
—
- V leteckém bonusu dnes odhlédneme od vojenské techniky a jdeme se naopak kochat harmonickou elegancí: Dassault Falcon 900 (ulovil T613)
—
- LOVU ZDAR! - - Dnes začínáme nádhernou záležitostí. Vůz krásný nejen zevnitř, ale především z venku: Lancia Lybra (ulovil Lonestarstate)
57 reakcí na na lovu 7
[1]
15. 8. 2008 v 11:49element5
1 – Rover 75
[2]
15. 8. 2008 v 11:50Lonestarstate
1 – Lancia Lybra
[3]
15. 8. 2008 v 11:50element5
8- SAAB 9000
[4]
15. 8. 2008 v 11:50507
2. FORD SCORPIO?
[5]
15. 8. 2008 v 11:51Lonestarstate
6 – Lancia Fulvia koncept
[6]
15. 8. 2008 v 11:51element5
9- VW Scirocco MkII
[7]
15. 8. 2008 v 11:51element5
7 – Citroen BX
[8]
15. 8. 2008 v 11:53element5
oprava 9 – VW Corrado
[9]
15. 8. 2008 v 11:53T613
(10) Dassault Falcon 900
[10]
15. 8. 2008 v 11:54element5
3 – Maserati Quattroporte
[11]
15. 8. 2008 v 11:55T613
(8) Saab 9000 Aero
[12]
15. 8. 2008 v 11:55T613
(8) 185koní?
[13]
15. 8. 2008 v 11:58T613
(12) oprava 162kW
[14]
15. 8. 2008 v 11:59dCi
[2] ANO
[3] ANO
[5] ANO
[9] ANO
[12] přidej
[15]
15. 8. 2008 v 12:00PekelnáMicinka
8) SAAB 9000 Turbo
[16]
15. 8. 2008 v 12:00Ricardo
Bližší představu mám jenom u osmičky ale nechám se překvapit jak to celý dopadne
[17]
15. 8. 2008 v 12:00dCi
[13] ano, později měl dokonce 165kW, dnes už je čtyřválec 2,3Turbo na 260 koních u posledního faceliftu 9-5
[18]
15. 8. 2008 v 12:01PekelnáMicinka
pr.dele, on už to našel element..
[19]
15. 8. 2008 v 12:04jurajos
1)Lancia Lybra
2)Mitsubischi Sigma
3)Ferarri 456GTA
5)Volvo 480
7)Citroen XM
8)Saab 9000
9)Peugeot 405
[20]
15. 8. 2008 v 12:05dCi
[19] hodně pěkně, uznávám sestřel Sigmy, 456, Volva a XM
[21]
15. 8. 2008 v 12:05Pierro
1. Lancia Lybra
2. Honda Accord (r.v. 1993)
3. Maserati Ghibli
4. Lotus Elise
5. Chrysler Le Baron Coupé??
6. Lancia Fulvia
7. Citroen BX
8. Saab 9000
9. VW Corrado
10. Dessault Falcon
[22]
15. 8. 2008 v 12:07jurajos
6)Lancia Fulvia
[23]
15. 8. 2008 v 12:08Pierro
9. Hyundai Coupé (cca 1995)
[24]
15. 8. 2008 v 12:09dCi
Chybí čtyřka a devítka, u devítky mne to nepřekvapuje, u čtyřky celkem ano.
[25]
15. 8. 2008 v 12:09PekelnáMicinka
Tak dneska jsem ani nezasunul….
[26]
15. 8. 2008 v 12:11Pierro
9. Hyundai Sonata I??
[27]
15. 8. 2008 v 12:12Lonestarstate
[25] Kdo pozdě chodí
[28]
15. 8. 2008 v 12:13dCi
[21] špatně nebo pozdě, nezlob se
[23] bohužel
[29]
15. 8. 2008 v 12:16PekelnáMicinka
[27] Lonestarstate: To taky, ale tohle je moc velká smršť, to bych musel obcházet autobazary a do každýho auta se posadit…
[30]
15. 8. 2008 v 12:19jurajos
4)Banglove Fiat Coupe
[31]
15. 8. 2008 v 12:20507
30: BINGO!
[32]
15. 8. 2008 v 12:21webpaja
4) Fiat Coupe od Pininfariny, designer Bangle, tmava barva kvuli lakovane podelne liste na palubni desce.
9) Nissan Primera prvni generace (doufam, nechce se mi to otevrit-:) ). Sam jsem kdysi mel 2,016v. Famozni vuz, naprosto spolehlivy, v zasade bez udrzbovy, fantasticky motor, jehoz spotreba byla na urovni dnesnich maloobjemovych preplnovanych jednotek.
[33]
15. 8. 2008 v 12:22Pierro
9) Toyota Camry (1994)
[34]
15. 8. 2008 v 12:29Lonestarstate
[29] Však já poznal jenom Lancie, protože je ze starýho kontinentu spolu s Jaguarama nejvíc designově uznávám. Ještě sem poznal Saaba, ale ne konkrétní model a ne dost rychle, aby to melo smysl psát. A zrovna sem náhodou byl u počítače, zrovna když mela začala. Většinou koukám až s půldenním zpožděním, co ostatní ulovili
[35]
15. 8. 2008 v 12:32T613
(34) Lonesi kdybys viděl co nominoval Carmik na padesátá léta za emériku
[36]
15. 8. 2008 v 12:32dCi
[30] ANO
Jinak ta devítka je skutečně těžká. Proto nápověda: „4×4, bezrámové dveře“
[37]
15. 8. 2008 v 12:33507
VW PASSAT?
[38]
15. 8. 2008 v 12:33PekelnáMicinka
9) 1989 Toyota Celica
[39]
15. 8. 2008 v 12:34507
Satrý SAAB 900? SAAB 99? Tak to už nie. Ale aj mi nesedia sedadlá tenké a tenká prístrojovka na SAAB. SAAB tieto veci vždy mal také macaté.
[40]
15. 8. 2008 v 12:35dCi
[39] není divu, že nesedí, Saab to není
[41]
15. 8. 2008 v 12:36507
40: SAAB to fakt nemôže byť. To by bol nejaký vychudnutý.
[42]
15. 8. 2008 v 12:37webpaja
9) Subaru Impreza, alt. Legacy. Ted se mi otevrel cely obrazek. Za Primeru se omlouvam.
[43]
15. 8. 2008 v 12:40dCi
[42] máš to tam, je to Legacy raných devadesátek
[44]
15. 8. 2008 v 12:41Lonestarstate
[35] Ani to nechci vědět. Zase se nebudu moci rozhodnout, komu dám nakonec hlas. Sám jsem v 50. a 60. měl nejmíň po 10.kadidátecha musel jen krutě probrat. Jak tu všichni opěvujete 30.léta, tak u mne jsou vrcholem 50. a 60.
[45]
15. 8. 2008 v 12:44Pierro
Lonesi a máš svého favorita let padesátých?? Tady by skoro stálo za to udělat dvě paralelní soutěže v téhle dekádě – 1) ameriky, 2) evropa a zbytek…
[46]
15. 8. 2008 v 12:45PekelnáMicinka
Já už mám o kandidátech na 50. – 60. jasno, ale stále nacházím nový a nový auta.
[47]
15. 8. 2008 v 12:45jurajos
Lonesi…som na tom podobne.
Tatro…mozem poslat aj troch-styroch?
[48]
15. 8. 2008 v 12:46PekelnáMicinka
[45] Pierro: To jo…
[49]
15. 8. 2008 v 12:46dCi
Sedmý lov je u konce. Dnes byl ve znamení jurajose, který si vystřílel skóre 5/11. Se dvěma sestřely se za něj zařadil Lonestarstate a T613, element5 a webpaja mají po dílčím úspěchu.
Průběžný stav po sedmi loveckých akcích je tedy následující:
1. PekelnáMicinka – 19
2. T613 – 12
3. element5 – 9
4. jurajos – 8
5. Kuba a webpaja – 4
7. mari, 507, Ricardo, Pierro, carmik, lorenz a Lonestarstate – 2
14. Beaumont, milic, ouroboros15, Special-line a Allamica – 1
[50]
15. 8. 2008 v 12:48element5
No, na to že jsem tady byl dnes první, docela slabota. A Roveru a Lancii se omlouvám, to je tak, když se rychlejc píše než přemýšlí.))
[51]
15. 8. 2008 v 12:48Lonestarstate
Helemese, má tu smutný průpovídky a ve skutečnosti vede s drtivým náskokem, pekelník jeden.
[52]
15. 8. 2008 v 12:58PekelnáMicinka
No jo, ale to víš, nechtěl bych to vítězství ztratit.
[53]
15. 8. 2008 v 13:01Pierro
plánuješ v nejbližší době nějaký ten rozstřel??
[54]
15. 8. 2008 v 13:02T613
(53) rozstřel bude, až budu před PM
[55]
15. 8. 2008 v 13:06dCi
[53] Už jsem o tom v diskusi pod jedním z předchozích lovů psal. Nebudu dávat najevo, kdy bude lov následující. Nechci nikomu plánovat čas. Zároveň sám nikdy nevím, kdy na to budu mít čas. Platí to, že: „Jsi právě na internetu? Jsem. Chceš si zalovit? Ano.“
Příští lov může být zítra, nebo také za měsíc. Jelikož se ale jedná o „letní loveckou sezonu“ o něčem to vypovědět může
[56]
15. 8. 2008 v 13:12dCi
Ještě připomínám, že lovecká sezona má deset kol. Stále je možné PekelnouMicinku porazit. A pokud ne, kdo ví, možná bude následovat lovecká sezona podzimní, zimní, jarní…
[57]
31. 8. 2008 v 17:06marty321
všichni co máte rádi auta určitě klikejte na web…
Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.