• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > dinar.blog.auto.cz  > Tři králové – díl 2.

  • Tři králové – díl 2.

    Publikováno: 16. 12. 2008

    Menu na úterý: Audi S8

     

    Dříve než začnu s popisem a porovnáváním, musím říct, že Audi S8 mělo v testu pro mě zvláštní postavení. Oproti Qporte, se kterým jsem měl tu čest vůbec poprvé, S8ku mám, vzhledem k tomu, že ji vlastní „osoba mě blízká“, celkem projetou, často i na delších trasách. Což tak trochu ztěžuje hodnocení, jak v kladném tak záporném smyslu, jednak už pro mě u ní nefunguje onen wow! efekt prvního setkání a ohromení např. motorem, jako u Qporte, na druhé straně mám v ní vše ohmatáno a taky vím co snese, když se na ní tlačí, což je při hodnocení jízdních vlastností určitě výhoda. Znova tedy říkám, prosím, berte má slova jako čistě subjektivní názor, nemám v úmyslu aspirovat na medaili za objektivitu.

     

    Při pohledu na S8 mě napadají slova jako čisté, úpravné, hladké nebo nenápadně poodhalený potenciál, přestože tvary A8 jsou oku důvěrně známé a její design pomalu stárne, je S8ka v mých očích povedeným autem, mám prostě tento styl designu rád, žádné drama, ale jen takové nápovědy, velká kola, rozkročený výraz, čtyřlauf, a i když nemá sílu statické přitažlivosti Qporte, které je nesporně výraznější a jako sportovní limuzína prostě hezčí, umí i tak S8 vyvolat patřičný dojem.

    Po otevření dveří můžu psát jen to, co už o interiérech Audi padlo milionkrát, úhledné linky, přehlednost, preciznost, dokonalá ergonomie. Porovnáváno s poslední novinkou třídy je i v interieru Audi cítit doba vzniku, ale ve srovnání s prvním rivalem, Qporte, je prostě S8 uvnitř lepší. Kůže je neméně kvalitní, i když nevoní tak jako u Italů, ale tvary a linky sedí více, není tu rozpor tvarů a materiálů, jen soulad a harmonie, i když trochu strohá, nutno dodat, jenže to je prostě styl Audi. Pro řidiče jsou ovšem důležitější jiné věci, např. u Qporte kritizovaný posaz. Sedadla v S8 jsou pro člověka mých proporcí mnohem lepší, možnosti prodloužení sedáku, rozsah nastavení, jednoduše perfektní, sedačky v Qporte jsou pro ti nim pouhé kůží polstrované sesle. Takto mají vypadat sedačky sportovně zaměřeného modelu, a to vč. posazu, který je dostatečně nízký a při max. přitažení volantu se dá sedět ve stylu krátké ruce, dlouhé nohy. K ovládání nemám výhrad, zabývat se popisem, ale nemá smysl, je tu vše tam kde to člověk čeká, v tomto je S8 jasným příslušníkem svého koncernu. Co už ale zastarává, je ovládání infotainmentu, verze např. v nové S4 je jinde, a to nejen způsobem pohybu v menu a předvolbách, ale také samotný display v S8 je prostě malý a jeho grafika nestíhá rok 2008.

    Ale pojďme k tomu, co zajímá piloty nejvíce a kde se také láme chleba, tedy česky řečeno k performance. Už to nastartování, opravdu si nemůžu pomoct, ale i přesto, že v zátylku můžu podvědomě cítit zlostné pohledy zocelnýchdrápalíků s kolmou vráskou nad nosem a káravě zdviženým prstem, tedy i přesto říkám, není lepší hudby pro ucho autonadšence než zvuk víceválce. Na desetiválci od Lamba se udrží panák vizoura i při vytočení do omezovače (vyzkoušeno) a zachroptění z laufů při sundání nohy z plynu se dá brát jako přípitek, tak tedy, Prosit! Ne, tohle je motor, kterému se podobně jako V8ce v Maserati nedá odolat. Přiznávám, že pro mě rozlišit projev osmiválce a desetiválce je už problém, neřekl bych, že ty dva válce navíc jsou nějak poznat, rozdíl je spíš v utlumení interieru. S8 dovoluje slyšet jen tlumený zvukový doprovod a vzhledem k tomu, že motor ani s převodovkou v manuál modu netočí osm tisíc jako V8 od Ferrari chybí tomu onen jekot, který právě od sedmi do osmi plní kabinu Qporte. Takže jak S8 jede? I zde se většina zážitků točí právě kolem motoru, snadné vytáčení, zvuk a pocit zátahu v takto velkém autě svádějí k zadupávání pravé nohy do koberce při každé příležitosti. Ale rozdíly jsou, Qporte S ve sport modu umí ostřejší reakci na plyn, Audi je vláčnější, řekl bych, že je to více než motormangementem způsobeno převodovkou, šestikvalt v S8 není tak dobrý jako převodovka v Maserati, podřazování trvá, jedno jestli je to kickdown nebo na povel pádla pod volantem, prostě tam ta chvilka na povzdech je. Mimochodem pádla, v S8 spojena s volantem a byť menší, jsou lépe dosažitelná a nezavazí si s páčkami blinkrů nebo stěračů.

    Celý projev S8 je sterilnější než v Qporte, na druhou stranu přechod mezi jízdou na krev a obyčejným plynutím po silnici není tak dryáčnický, v Qporte si při pomalé jízdě připadá člověk nepatřičně, auto reaguje neuroticky a poskakuje, což  je S8ce cizí, vzduchový podvozek funguje dokonale, až by se dalo jásat nad tou koncepcí, jenže i ona má své limity, stačí auto hodit párkrát rychle ze strany na stranu a je cítit, že podvozek nestíhá „pumpovat“. Žádná hrůza, auto je na svou velikost agilní až dost, ale ostrost reakcí Qporte nemá, a je to nejen vzduchovým podvozkem ale také řízením, které si co do přeposilovanosti může s tím v Maserati podat ruku, stejně jako v přesnosti, rozdíl je ale ve strmosti, která je u Qporte větší, a pocit rychlejších reakcí podporuje. Audi, přestože váhově jsou s Qporte prakticky nastejno, umí navodit i pocit korábu, dělá dojem těžší limuzíny, a její hbitost v zatáčkách překvapí, Qporte dává svůj hbitý charakter pocítit prakticky neustále a člověk u něj tu ostrost reakcí bere tak nějak víc samozřejmě. Je tu také cítit rozdíl v koncepci pohonu, Qporte dokáže svým osmiválcem přetlačit zadek i do driftu, u tak velkého auta opravdu zážitek, u Audi je tohle, vzhledem ke 4×4 neproveditelné, ale pokud má řidič chrabré srdce, dokáže potlačit nedotáčivost při nájezdu do zatáčky místo ubráním plynu přidáním, a to díky nastavení Torsenu,  který v S8 umí poslat na zadek až 80% krouťáku.

    Je tu jedna věc, kterou bych chtěl zmínit, pro případné kupce S8, a tou jsou brzdy. Auto, kterým občas jezdím, má ocelový standard, auto v testu mělo příplatkové keramické brzdy. Pokud nechcete brát S8 na okruh, což by byl dost úlet, pak ty keramické vynechte, jsou jen k zlosti, brzdný účinek se nedá při normální jízdě dávkovat, je to opravdu jak v nějakém ostrém okruhovém autě, zašlápnout fest a dávkovat povolováním, s těmi ocelovými se dá normálně citlivě brzdit a ani při ostré jízdě nevadnou, S8 je jednou z mála audin s povedenými brzdami.

    Jaké je tedy skóre? Vynést jednoznačný verdikt je těžké, dosud zmínění soupeři jsou kvalitativně tak vyrovnaná auta, že rozhodování se musí nutně přenést do roviny pocitů, charakteru, image a vkusu každého soudruha. Pokud bych měl uvažovat tak, že vybírám z těchto aut, pak bych se musel předně ptát, proč si vybírám v této třídě. Ta auta připadají v úvahu v případě, že chci jen jedno auto, a přestože vím, že to nebude závoďák, chci k jeho limuzínové funkci (tj. komfortní přeprava) i schopnosti a výkon k tomu, abych se mohl popasovat s většinou „soupeřů“, které na cestách můžu potkat. Z podobné úvahy mi pak vyjde lépe S8, a to proto, že dynamicky za Qporte nezaostává, byť neumí navodit ten pocit skorozávoďáku jako Maserati, ale překonává jej v kategorii auto pro každý den a komfortní limuzína. Tím neříkám, že se Qporte nedá používat na denní ježdění, ale je prostě nepohodlné, a já nevěřím, že si kterýkoliv majitel koupil Qporte proto, aby dokázal, že i s pětimetrovým autem lze jezdit dveřmi napřed.

    Tedy, muset za to auto zaplatit, vzal bych S8, ale darem bych raději Quattroporte. Neumím si představit, že bych večer dostal chuť seběhnout dolů do garáže, sednout do S8 a jen tak na sucho si pohrát s volantem, osahat řadičku, a přitom na sebe s bullitovským úšklebkem v zrcátku mrknout. Mít v garáži Quattroporte asi by občas ta večerní cesta místo do ledničky do garáže vedla.  😉

Opožděná novoročenka Tři králové – díl 1.

1 019 Responses to Tři králové – díl 2.

  • [1]

    16. 12. 2008 v 12:43re: ano, ano

    ano, ano, to je S8 !! mel jsem tu cest. vynikajici porce. zvuk kolem ctyr tisic. je to blaho.
    je to opravdu velka porce..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    16. 12. 2008 v 12:50Perun

    foto Perun

    Jak to jen deláš? S tím už se snad člověk musí narodit… Dinare, to je paráda!
    A hlavně, věřím ti každé jednotlivé slovo, což u takové testované kategorie není právě vždycky sichr.
    Jednou jsem si projel R8, ale zdaleka bych to nedokázal podat takhle, protože to už musíš mít něco najeto v autech „za sto na stole v evropských“
    Prostě skvělé!
    P.S. Nevím proč, ale myslím si, že třetí král (Baltazar) oba předchozí odkáže ke krajnici.
    Smutný bude Kašpar, zatrpklý Melichar… 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    16. 12. 2008 v 13:21Kubas

    Tak čekal jsem že na QP nezůstane nit suchá, ale zatím se docela drží 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    16. 12. 2008 v 13:21Dinar

    Perune, díky moc, jak to děláš, se ptám stejně u kteréhokoliv tvého testu, na tvůj dokonalý balanc subjektivních pocitů s objektivním srovnáním kvalit nemám, hádej, kvůli čím textům tam vždy strkám tu svou větu o subjektivnosti. 🙂 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    16. 12. 2008 v 13:22T613

    Krásně napsáno.. možná je to jen můj pocit, ale z tvého S8 na mě sálá jako by chlad a „nuda“. U toho Mase jsi mi i přes kritiku připadal jako dítě s novou hračkou. Bez urážky 😉
    Ale asi je to tím, že S8 důvěrně znáš. Navtecha by jsme slaviččími jazýčky taky neohromili 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    16. 12. 2008 v 13:51Perun

    foto Perun

    [4] Dinar: 😀 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    16. 12. 2008 v 13:52babo

    super napisane, uz sa nemozem dockat mnichovskej vlajkovej lode 🙂

    ja myslim, ze S8 ci quattroporte S si kupia aj taki, co maju v garazi este peknych par aut a supersporty nevynimajuc. Ale ani s limuzinou nechcu byt ziadna brzda provozu (no ano, A8 4.0 TDI alebo 4.2 FSI by ich odviezla rovnako dobre a pohodlnejsie, ale to sa im proste zda byt malo) 🙂 qporte na mna posobi ako jedina limuzina s dusou (ten interier je ale naozaj zvlastny uz v „obycajnom“ qporte), ale ak je v s-ku nepohodlna (co urcite je), tak to trochu straca zmysel, chranic zubov si radsej vezmem do toho porsche, ked sa chcem zabavt 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    16. 12. 2008 v 14:03Navtech

    Nojo Dinárek… takovej dokonalej virtuální spořič financí! 🙂 Jak jinak, než že jsem se skvěle projel. Znám z poslední generace jen chrochtla 4.2 a to ještě umocňovalo takovou tu „nudu“. Teda relativní, protože od těhle dálničních korábů bych ani žádnou přehnanou řidičskou radost neočekával. Obklopení komfortem, pohodlím a jen sem tam dupnout na ten plyn a s timhle motorem to bude asi pěknej brum. V tý naftě to „jen“ jede.

    Blahopřeji BMW!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    16. 12. 2008 v 14:06Dinar

    [5] T613: a tak to i bylo, nová hračka, problém je v tom, že si nejsem jistý, jestli bych bych to autíčko třeba za měsíc s chutí nerozšlápnul. 😉

    [7] babo: na konci si sám v podstatě odpovídáš, s těmi zuby, ale samotného by mě zajímalo, jak to s vlastníky podobných aut je, kolik z nich má ještě další auta v garáži. Vím o dvou majitelích S8 oba mají jen tohle jedno auto (auto pro manželku nepočítám) s Qporte neznám nikoho. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    16. 12. 2008 v 14:10Dinar

    [8] Copak, nedostals chuť si hned jeden motor od Lamba nebo Ferrari pořídit? 🙂 S tím BMW, nechval dne před večeří. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    16. 12. 2008 v 14:11Pierro

    Stejně jako v případě Maserati Quattroporte se jedná o velice kvalitně zpracovaný článek za který ti Dinare patří mé veliké uznání a díky. Brilantně napsáno, krásně podáno. Při čtení tvého příspěvku jsem si to auto virtuálně projel s tebou. Už se moc těším na mnichovskou sedmu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    16. 12. 2008 v 14:12Dinar

    Jinak, pánové, díky za pochvalu, se tu rdím jak prvnička. 🙂 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    16. 12. 2008 v 14:17Navtech

    [10] No, tak ten ostrej V8 z Ferrari bych do X6 bral a ještě bych vypáral ty duchny na odhlučnění motoru. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    16. 12. 2008 v 14:21Dinar

    [13] Mám tomu rozumět tak, že už ses X6 50i svezl? 😉 Fakt je, že o tom V8 sem V8 tam tak nějak bude ten třetí díl. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    16. 12. 2008 v 14:29Navtech

    [14] To právě ještě ne, ale nedávno jsem se probudil s katalogem na hlavě, strašně mě svrběla dlaň a byl jsem úplně celej spocenej. Pak se ti honí v hlavě takový ty pitomosti, jestli je lepší nafta s televizí, nebo V8 s rádiem v základu. Hlavně poslední sexuální styk s „osmičkou“ jsem měl před dvěma lety a jsem ještě tak mladý… 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    16. 12. 2008 v 14:55Dinar

    15 🙂 Nejlepší je nafta v televizi, pro mě je pod kapotou mrtvá. Jakákoliv V8 je dobrým důvodem ke zvlhlým dlaním, ale fakt záleží na co tu X6ku chceš, pro mě v roli rodinného auta je 35i ideální varianta, čiplá oktávka v tdíčku jí do xichtu nezačmoudí, a na spotřebu mě to nesežere, já nevím jak tobě, ale mě představa kafe z automatu každých čtyři sta kiláků celkem vadí. Ale zas můžeš ty pumpaře na šelce ohromovat zvukem. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    16. 12. 2008 v 14:59da_b0mb

    foto da_b0mb

    Uz to zacina bejt trapny neustale tady chvalit tvoje clanky…ale co nam zbejva,ze? 🙂 Jdes rovnou na vec, zadny zbytecnosti kolem…dokonce ani absence fotek mi nevadi;-) Parada

    Jinak mit ty prachy, volim zatim QP…preci jenom jsem moc mladej na to, abych splyval s davem. A to „konsky“ srdce pod kapotou? Hmmm 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    16. 12. 2008 v 15:01Navtech

    [16] Však proto píšu, že jsou to jen noční poluce a právě u takovýho auta s tou naftou vypiju do Bruselu o dvě kafe míň. A skaždym benzínem se stejně neudržim a kafuju a kafuju.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    16. 12. 2008 v 15:44Kuko

    [18] no vidíš to, na služebku do Paříže a Bruselu se přece zásadně jezdí Superbem! 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    16. 12. 2008 v 15:52Pierro

    kuko ale chce to přibrat ještě tři kolegy s sebou. nejlépe manažery. anebo starou blažkovou. ta ti bude stačit i sama… 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    16. 12. 2008 v 16:03Navtech

    [19] Do Paříže nejezdim a na služebku už vůbec ne. Do Bruselu jezdim jen nakupovat běžný potraviny. Maso, mlíko, zeleninu a tak… 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    16. 12. 2008 v 16:22jurajos

    Nechcem byť k pánom redaktorom zlý, ale jediné testy ktoré ma bavia, sú tie Perunove a Dinarove.
    Zrovna som prišiel z Ba a chlapík odvedľa z domu, kde som kedysi býval, S8-mou disponuje. Ten zvuk pamätám, ten tvar už nie. Chcem sa ešte hrať a tak dočerta s motorom z Lamba, radšej počkám až mi niekto podaruje Porte. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    16. 12. 2008 v 16:30Kuko

    [21] socko! já mám bourák na lízačku, mně na nějaké stokoruně nesejde, nakupuju doma!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    16. 12. 2008 v 16:34Navtech

    Jednou tě to český karcinogení mlíko zabije, socka nesocka!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    16. 12. 2008 v 17:02Vi King

    Opet perfektni test, tohle cloveku opravdu zvedne naladu po nudnem dni ve skole. Proste Dinar no. 1

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    16. 12. 2008 v 17:14Kuko

    [25] nechci ti brát iluze, ale až začneš makat, tak nebudeš snít o S8 ale právě o tom nudném dni ve škole 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    16. 12. 2008 v 17:19T613

    foto T613

    (26) nelze než souhlasit! 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    16. 12. 2008 v 17:23GTI

    Tvé „nápovědy, vizour, sesle“, jo, to je prostě vono. Krásnej text, Dinare. A ty odstavce… to si medím, vlastně audím 😉 Obsahově pak velmi, velmi poučné. Kdykoliv ode dneška spatřím S8… vytanou mi na mysl tvé obrazy. Jo, tak to je.

    A pak… hergot, za Bullitta ještě k těm palcům jednu hvězdu.

    BRAVO DINAR

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    16. 12. 2008 v 17:38babo

    (9) Tak tak, mna by majitelia takychto aut zaujimali a co maju dalej v garazi, alebo ci je to fakt jedine auto. Neviem no, S8 s predstavim si skor 530i (no dobre, som audinar, tak A6 3.0 TDI) a este zostane na srandu na Cayman S… 🙂 ja posznam len jedneho co ma S8 (ale nijako osobne) a ten ma aut spustu a tiez jedneho s qporte (ovsem nie S, vtedy este snad nebolo) a ten ich ma asi este viac 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    16. 12. 2008 v 18:39Navtech

    [26] Tak to je hláška dne! Pravda nejpravdější!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    16. 12. 2008 v 21:35Culdaraztriptaco

    Krásně napsáno. Těším se na další díl 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    16. 12. 2008 v 21:39T613

    foto T613

    Dinare nedá mi to a musím ti dát radu k dalším testům. Vezmi sebou na testy toho našeho fotomaniaka Navtecha. Ať se pokochá i sítnice 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    16. 12. 2008 v 21:46Navtech

    [32] Ty máš gůgl a Dinar nemá Karla. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    16. 12. 2008 v 21:47Emel

    Hezké, bravo! Říká se, že v těhle autech se už jezdí vzadu… osobně si neumím představit, že bych si sám pro sebe jako řidiče… a dejme tomu pro rodinu koupil něco takového – dost místa ve předu je i v S6, ne? Je ale pravda, že tahle kategorie aut je mým úvahám na míle vzdálená, takže se nehádám a držím se Ceeda v základu ;-).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    16. 12. 2008 v 22:54LERAK

    Dinare, díky za článek. Zase jsem se podíval do světa, kam se ještě nějaký ten pátek nedostanu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    16. 12. 2008 v 23:10Navtech

    [34] Emele, nevěř tomu… To je přesně to, čím se tě snažim špekovat. Jasně, že jedna věc jsou prachy a o tom žádná, ale je to i věc tý potřeby. Třeba potřeby, že hodně jezdíš, úměrně samozřejmě „vyděláváš“ a pak hledíš i na svoje priority v oblasti aut a jejich pohodlí. Ono najet ročně 100 litrů v Oktávce a v A8 je fakt velkej rozdíl a krom nákladů se to podepíše i na tvym těle. Pokud je ti dvacet, tak ti jako dealerovi pemprsek, nebo pivních tácků nic jinýho nezbyde, ale když ti ta fabrika na tácky patří, tak si chceš i dopřát to pohodlí a krom tý velký palzmy jdeš i do těch „měchů“ pro celou rodinu, ač ti to třeba dneska připadá zbytečný.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    16. 12. 2008 v 23:57Vi King

    (26) Ctim tvou vlastni zkusenost 😀 Jo, asi to tak bude. Ja jsem za tu skolu jeste docela rad 🙂 I kdyz obcas fakt nadavam, tak jeste porad je to takovy pohodovy zivot, az budu makat sam na sebe a pripadne zivit rodinu, tak to bude asi trosku o ncem jinem. Ale o te S8 bych klidne snil furt 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    17. 12. 2008 v 0:03Navtech

    [37] Dej mi tvoje roky, holky si najdu sám a hned si to s tebou vyměnim!!!!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [39]

    17. 12. 2008 v 9:36Emel

    Navtech: jen špekuj, já to časem třeba pochopím :-). Jasně, Octavia je dobrej odstrašující případ, tam mě bolí záda už v Brně… ale BMW 5 vs. BMW 7? Opravdu jako jediný cestující potřebuju pětapůlmetrové auto? I když se vykašlu na prachy…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [40]

    17. 12. 2008 v 9:56Navtech

    [39] Když pojedu sám, tak v pětce, když s rodinou, tak přeskočim do sedmy? To už musíš vyzkoušet sám, jakej je v tom rozdíl. Kdyby byl svět jen o tom, co je „potřeba“, tak chcípnem.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [41]

    17. 12. 2008 v 10:14Pierro

    Emele nevím jak ty ale já mít neomezeně fin. prostředků, tak si tu novou sedmu nechám líbit. Pětka se mi, no jak to říct, prostě nelíbí…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [42]

    17. 12. 2008 v 11:43wolff

    Pěkně napsané. Vítěz je předem znám, ale musím říct, že vzhledem k preferencím zde je patrná snaha o objektivitu v maximálně možných subjektivních hranicích. Takže pěkné. Rád sem si to přečetl. Na některé věci bych měl patrně mírně odlišný názor, ale jak se říká, není ten, který by se zavděčil všem… tak pěkné.

    Jinak poznámka. Nemá Maserati také pneumatický podvozek se systémem skyhawk? Řekl bych že ano…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [43]

    17. 12. 2008 v 12:52Kuko

    [38] a co mu dáš za to ty? ojetého meďourara s drhnoucím automatem? 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [44]

    17. 12. 2008 v 14:12

    Díky za skvělý čtení. Úplně jako bych z tý S8čky právě vystoupil 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [45]

    17. 12. 2008 v 14:13Donovan

    [44] Pardon, zapomněl jsem se podepsat.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [46]

    18. 12. 2008 v 8:29Dinar

    [42] Elektronicky řízené tlumiče nejsou vzduchový podvozek, navíc u Qporte S se dle mého moc nepovedly, rozdíl v režimech je prakticky nerozeznatelný a člověk, který jezdil jak esko tak normální Qporte bez skyhooku, tvrdil, že „obyčejné“ tlumiče základní verze jsou dokonce lepší. Tak si vyber.
    Jinak, vítěz předem znám nebyl, znal jsem S8 a postavit proti vymazlené verzi s motorem z Lamba standardní model mi sice přišlo jako zajímavý nápad, ale popravdě docela ambiciozní, a to přesto, že jsem předtím už krátce se 750i jel. A Qporte jsem neznal vůbec, z ohlasů na esko byl vždy cítit respekt, pro mě to bylo zcela otevřené.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

dinar.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Září 20201 Příspěvek
  • Červen 20201 Příspěvek
  • Říjen 20191 Příspěvek
  • Duben 20191 Příspěvek
  • Září 20181 Příspěvek
  • Červen 20181 Příspěvek
  • Květen 20181 Příspěvek
  • Duben 20181 Příspěvek
  • Březen 20171 Příspěvek
  • Leden 20171 Příspěvek
  • Říjen 20161 Příspěvek
  • Duben 20151 Příspěvek
  • Únor 20151 Příspěvek
  • Únor 20141 Příspěvek
  • Listopad 20132 Posts
  • Srpen 20131 Příspěvek
  • Únor 20131 Příspěvek
  • Únor 20123 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Listopad 20102 Posts
  • Říjen 20101 Příspěvek
  • Červenec 20101 Příspěvek
  • Březen 20101 Příspěvek
  • Únor 20101 Příspěvek
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Květen 20092 Posts
  • Duben 20091 Příspěvek
  • Únor 20092 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20082 Posts
  • Listopad 20081 Příspěvek
  • Září 20081 Příspěvek
  • Červenec 20082 Posts
  • Červen 20081 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura