• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > dinar.blog.auto.cz  > GTI po šesté

  • GTI po šesté

    Publikováno: 6. 4. 2009

     

    Nic není dokonalé, vše se dá zlepšit, ví to každý a u aut to platí obvzlášť, vždy, když se člověk rozplývá nad dokonalostí stroje, přijde vzápětí jiné, nové, nově generační, a posune laťku zas o kousek dál. Stejně tak je tomu s golfem GTI. Šestá generace je očekávána poměrně netrpělivě, a tak mě ani neudivilo, že u vrtulkářů si s jeho komparačním testem pospíšili. Nevadí, rád se svezu, zvlášť, když jako referenční kárka bude moje oblíbená 130i.

     

     

    Ale mně nejde o přímé srovnání, 130i je mezi HH pořád tak trochu jiné auto dávající přičichnout k tomu, jak jezdí ostré verze ve vyšších třídách, kde se hraje na struny šesti válců nebo zadního pohonu, takže 130i zcela vynechám a zaměřím se na to, kam se posunul Golf GTI ve srovnání s předchůdcem nebo lépe se svých bráchou sciroccem, se kterým by se mohl tak trochu přetahovat o kupce.

     

     

    Nový motor

    Jedním slovem, vynikající, a já říkám, zatím jsem nejel s lepším oturbeným čtyřválcem. Pro mentálně slabší jedince zdůrazňuju lepším, ne silnějším. Tato nová inkarnace 2,0 TSI ukazuje, že i turbo motor může dávat zatraceně smysl ve sportovním autě. Jednak, ve Volkswagenu našli dle mého optimální výkonovou hranici pro přeplňovaný čtyřválec, kdy lze využít všech jeho předností, aby nebyly přílišným vyhnáním jeho výkonu zdůrazněny nevýhody přeplňování. Takže tu máme výkon zlehka přes dvě stě koní, výkon podávaný s naprostou dokonalostí. Ten motor jede, ale skutečně jede od patnácti stovek a začne umírat těsně před sedmi. Naprostá linearita, chuť jít do otáček, dostatek síly v kterýkoliv moment. A reakce na plyn? Tady už prostě výtky na adresu oturbeného motoru nemají šanci, zvlášť ve sport modu je to prostě bez chyby a ani ortodoxní „H“ologramové nemají šanci na kritiku, a pokud by snad s nějakou přišli, nebudou stát než za mávnutí rukou. A to tu je ještě přídavkem výborný zvuk, dřívější slabina a věc po právu kritizovaná např. u scirocca, nový motor GTI umí na volnoběh vrnět, vytočený barytonově bručet, ale také sportovně zachraptět při podřazení, sice spíše otázka naladění koncového tlumiče, ale celkový charatker motoru tím dostává svou pověstnou třešinku. Motor, za jedna, skvělá práce.

     

     

    Jízdní vlastnosti

    Údajně bylo upraveno zavěšenení, zvětšil se rozchod, ale hlavně je tu systém el. nastavení podvozku, a je to znát. Klidně se dá jezdit v základním normal modu a na nic nesahat, stejně bude cítit zlepšení. V čem? Celkově auto působí, že má větší chuť zatáčet, já bych to ale nepřipsal na vrub větší agilitě podvozku, nýbrž lepšímu řízení. Tady je opravdu znát posun vpřed, takto dobře naladěný el. posilovač je i dnes výjimečným zjevem. V malých rychlostech je řízení možná pořád příliš lehké, ale chybí už ona nečitelnost a mírná rozbředlost kolem středu, reakce je naprosto okamžitá a se zvyšujícím se tempem řízení zcela přirozeně a neuměle těžkne. Navíc je tu sport mod, v němž je řízení těžší i v malých rychlostech, aniž by bylo zatíženo nervozitou obvyklou pro strmá řízení některých ostrých hatchů. Pokud si člověk uvědomí jak široké mají být schopnosti HH, pak vlastnostmi svého řízení je GTI šesté generace dokáže dokonale naplnit. Tedy GTI je velmi agilní s výborným řízením a to vše při možnosti volit, jak moc chce mít řidič naklepané pozadí. Tohle auto se umí přizpůsobit stavu silnice, stačí zmáčknout tlačítko. Odskakování zádi, zaklekávání na přední kolo, zapomeňte, tohle je pan podvozek. Už pětka měla na Volkswagen výjimečné brzdy, hlavně ve smyslu dávkovatelnosti, zde není zaznamenatelný rozdíl, takže z hlediska jízdních vlastností lze jako výtku zmínit, že existují i předokolky, u kterých přichází nedotáčivost ohlašující limit o něco později, nutno ale dodat, že to bývá vyváženo podstatně tužším a diskomfortnějším nastavením podvozku.

     

     

    Slabiny

    Pořád jsou, a jsou víceméně dány tím, z čeho GTI vychází. Například poloha, rozmístění, pedálů, kdy je pedál plynu zapuštěn pod úroveň brzdy a prakticky, pokud řidič nemá nějakou ortopedickou anomálii, znemožňuje meziplyny. A také převodovka, dráhy řazení jsou krátké a přesné, ale při tlaku na auto je cítit, že převodovka nestíhá, tady se nic nemění, někteří umí převodovky pro své sportovní deriváty lépe.

    Obě tyto výtky mohou být smazány použitím DSG, což bych, také vzhledem k celkovému charakteru golfu GTI, doporučil téměř jako povinně zaškrtnutou položku za příplatek. Víc tohle GTI nepotřebuje.

     

     

    Poznámka: design jsem neřešil, ale neodpustím si upozornit na přední světla, design vnitřní optiky xenonů je jedinečný, podobné detaily Golf vystrkují z řady své třídy.

     

     

Sport Utility Vehicle a Crossover Ťukanec

1 668 Responses to GTI po šesté

  • [1]

    6. 4. 2009 v 13:59Emel

    foto Emel

    Škoda že auto nebylo se zmiňovaným DSG, od majitelů G V se totiž ozývala spíše kritika než chvála a obecně se manuál považoval za lepší volbu. Hlavní výtkou byly chaotické reakce při sportovní jízdě, tak by mě zajímalo, jestli došlo k nějakému posunu v odladění řídící jednotky v ostrých situacích.

    Jinak… v tomto provedení ukazuje Golf svou sílu. Jako sportovní náčiní sice na špičku třídy nedosáhne, ale jeho univerzálnost z něj dělá velmi zajímavé „jediné“ auto. Pokud někomu nevadí image VW, určitě bude s GTI spokojený.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    6. 4. 2009 v 14:03Dinar

    Emel: otázkou je proč si představovat sportovní náčiní pod pojmem hot hatch, protože ano, R26 sice může vyplatit na NS kdejaké Porsche, jenže jezdit do práce by v tom nechtěl asi nikdo. HH není sportovní náčiní.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    6. 4. 2009 v 14:04_Teddy_

    Dinare, „Naprostá linearita“ (predpokladam ze si myslel na krivku krutiaceho momentu pri alfa 100) neexistuje u ziadneho motoru s vnutornym spalovanim. Ani nemoze existovat. Mohol by som to dokazat, ale myslim ze nema zmysel pisat sem za 2 strany vzorcov pojednavajucich o termodynamickej rovnovahe v motore…

    Zmierme sa s tym ze to nie je mozne. Mozes mat na casti tej krivky druhu derivaciu „skoro nula“ (t.j. minimalna krivost), ale nebude nula. „Naprostá linearita“ v charakteristike spalovacieho motora neexistuje. Bodka. Tym vsak nijako nechcem znevazit kvality tohto motora…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    6. 4. 2009 v 14:05Iudex

    Dobrý textík. Som rád, ze nie som jediný v presvedcení, ze turbomotor nepotrebuje maximálny litrový výkon, aby bol povazovaný za dobrý a sportový. Preto nie som zrejme na jednej lodi s priaznivcami Megane Sport, Leonu Cupra ci Astry OPC, ktoré papierovo vedú (ale skor Focusu ST so slabsie preplnovaným 5-valcom). Ak trochu odbocím, za ideál povazujem stredne preplnovaný 5/6 valec s dvomi mensími turbami, resp. jedným vacsím a jedným mensím.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    6. 4. 2009 v 14:07Navtech

    Skvěle Dinare! Pěkně si popsal podle mě nejuniverzálnější auto v kategorii na trhu, včetně možnosti konfigurace „absolutních“ zbytečností, co nikdo nechce, nebo jo?! Žádný kompromisy a o tom to je.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    6. 4. 2009 v 14:13Pierro

    Fajn článek dinare, pěkně, objektivně napsáno. A hlavně naprostý souhlas. Jak psal o kousek výše kolega Iudex, také pokládám duo Focus ST / Golf GTI za nejpovedenější sportovně střižené hatche pro každodenní použití…:-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    6. 4. 2009 v 14:18Emel

    foto Emel

    Navtech: „nejuniverzálnější auto“ a „žádné kompromisy“, to už jaksi z podstaty věci nejde dohromady. GTI, to jsou samé kompromisy, ale poměrně zdařilé…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    6. 4. 2009 v 14:23Navtech

    Emel… však ty víš už z podstaty, jak jsem to myslel a jak to je.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    6. 4. 2009 v 14:46Emel

    foto Emel

    Dinar: pod HotHatch si představuje každý něco jiného, dvě hlavní větve by se mohly jmenovat Sport a GT. Obě mají své opodstatnění, svou slávu i svou historii. Smutnou realitou dneška je, že HotHatche začínají vytlačovat klasické sportovní vozy… i proto se od nich někdy očekává víc sportovního ducha, než mohou nabídnout.

    Je zajímavé podívat se na počátky této kategorie: asi prvním HotHatchem byl Renault 5 Alpine s motorem 1,4 69kW. Následoval Golf GTI a brzy celá plejáda dalších (Escort XR3i, 205 GTI). Toto byly víceméně sériové vozy se silnějším motorem, spíše GT než čistokrevný sport. Do extrému se tyto vozy dostaly ve spojení s rallye sk. B, kdy se kvůli homologaci na silnice dostaly vozy jako Renault 5 Turbo Maxi, Peugeot 205 T-16 nebo Metro 6R4. Zbytek už je převážně známá historie: Delta Integrale, Escort Cosworth, Audi Quattro, Subaru Impreza… to jsou legendy sportovní větve, které zná snad každý.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    6. 4. 2009 v 14:55Emel

    foto Emel

    Navtech: to by bylo na delší diskusi… bylo by potřeba si nejdřív vyjmenovat priority a pak teprve dělat kompromisy.

    Co se týče té výbavy… špičkové modely tvoří vždy svět sám pro sebe, tady racionální argumenty tak úplně neplatí a své kupce by si našly snad i zlacené ventilky s logem. Ke špičkovému modelu patří i špičková výbava.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    6. 4. 2009 v 15:51GTI

    No, tak kdo umí číst (a že i čtení je umění) ten si počte. Velmi upřímně a s logickou radostí píši, Dinare, tvě věty se čtou přenádherně. Mám rád to, když mě při čtení ve spodním proudu napadaj myšlénky „hergot, ten to ale umí napsat rytmicky a s parádní balancí mezi technikou, životem a krví“, a toho se mi dostalo vrchovatě. Fantastickej nadhled, danej samozřejmě jezdeckou zkušeností a fantastickej akcent na potřebné věci, danej intelektem. Autorovi tedy… BRAVO

    Samotné geteičko mi dělá skrzevá tvou velmi aktuální zkušenost moc velkou radost. Když k tvým slovům přidáme tu stylovou a jistou vizualitu geteička, vypadne z toho jediný závěr – jo, jak je vidět, VW to (opět) dokázal. On ten motor byl výborný již v G5, zejména ta absence turbodíry… a ty píšeš, že je nyní ještě příjemnější, no, tak to je parada.

    Dinare, bez ohledu na to, jaké auto jsi popsal… já si tě jdu přečíst ještě jednou. Je to fakt radost číst tvé věty.

    A zdejším plejstejšnům velmi silně doporučuji naučit se Dinarův text zpaměti. Vyplatí se to.

    BRAVO DINAR.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    6. 4. 2009 v 15:51Legacy

    Super napísané, takto si predstavujem ideálny HotH… áno, dokáže ísť svižne ale ak to od neho nechcete, môže byť pohodlným každodenným spoločníkom. A o tom to je – ak chceš športiak na výkendy, kúp si MX-5.

    V tomto kontexte to má VW Group v kategórii ostrejšej nižšej strednej fakt perfektne rozohraté: Pre slobodný pár Scirocco 2.0 TSI (TFSI?), pre mladú rodinku s kočíkom Octavia RS, pre rodinu s odrastenejšími deťmi 5 dv. GTI. Pre tých, čo žiadajú netradičnejší dizajn Cupra. Pre premiantov S3. Vyberie si každý. S seba by som to videl na 5 dv. GTI + DSG

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    6. 4. 2009 v 16:02Emel

    foto Emel

    Legacy: ovšem pořád je to totéž, spíš silnější než ostřejší… osobně bych čekal od Octavie více orientace na komfort, naopak od Cupry a Scirocca více sportovního náboje. Ale samozřejmě společný vývoj má své limity, takže velké rozdíly čekat nelze.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    6. 4. 2009 v 16:24Navtech

    Emel… na delší diskusi by to bylo, ovšem kdyby bylo o čem. Jedinej, kdo teda nějakým způsobem sekunduje GTI v tom, že i zlatý hov… se dá prodat, je snad ST, ale i tomu chybí v tom „zlacení“ dost věcí. Kdyby někdo z konkurence nabízel to, co VW, tak OK, ale vždycky je to kompromis, nebo to končí větou… „k čemu je to dobrý, to si koupí 2% lidí“. Jasně tak já jsem ty 2% a nikdo mi to ničim pádnym nevymluví. Stačí ta převodovka… taková prkotina, co? :/ A to by mě ani ve snu nenapadlo koukat někam mimo Evropu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    6. 4. 2009 v 16:44Dinar

    Emel: jo, dnes je v kategorii hot hatch docela guláš, ale není to tím, že by se sama nějak rozšířila redefinovala, jde o prostý výsledek honby za výkony, které ale ve svém důsledku znamenají rezignaci na kvality, které má opravdový HH mít. Ono totiž ta dvojtvářnost je jaksi základním znamením pravého HH, pokud chci skutečné sportovní náčiní, nevidím důvod ho zaklínat do karesorerie hatback jež je ztělesněním praktičnosti. Jak jsem psal, je mi prd platné mít auto, které stíhá Porsche, ale musí mít kvůli tomu poloslicky nebo plastová okna a na prvním kanále nechá nápravu. VW naprosto přesně chápe význam pojmu hothatch a umí přesně určit, kde je např. hranice výkonu dávající jezdci kladivo na devadesát procent silniční „populace“ a přitom ho nerozpláčou účty za provoz, ani si nemusí v autě zpívat, čučíc na díru místo rádia. GTI je pravý HH. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    6. 4. 2009 v 16:44Dinar

    Teddy: probůh, zkus studený zábal!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    6. 4. 2009 v 18:11_Teddy_

    [16]: nieco k veci? nie? skoda…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    6. 4. 2009 v 19:27Donovan

    Díky za skvělej text. Hot hatche jsou poměrně různorodá sebranka, od hrdlořezů, co se holí tak, že si namočí fousy do kbelíku se sto oktanovým benzínem, zapálí a odrolí, přes pozéry, který jen vypadají drsně, ale když na ně bafneš, začnou se sesypávat, až po takovéhle klasické eurodrzky s dvoudenním strništěm, jako je tady GTI (to auto), kteří přesně vědí, co chtějí. Ostrej, sebevědomej, ale neni to zas úplnej magor 🙂 Jestli je tenhle Golf aspoň tak dobrej, jako pětka, tak provolávám bravwo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    6. 4. 2009 v 19:29GTI

    [18] 🙂 Bravo Donovan 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    7. 4. 2009 v 0:17Legacy

    [13] Emel: Máš pravdu, možno by to chcelo jednotlivé modely viac medzi sebou rozlíšiť aj čo sa týka športovosti/komfortu (popravde, neviem to posúdiť, ani jedno som neriadil). Chcel som len povedať, že ak má človek záujem o silnejšiu nižšiu strednú s ktorou môže komfortne najazdiť niekoľko desiatok tkm ročne, u VW si presne vyberie ten model, ktorý najlepšie vyhovuje jeho potrebám. Filozofia VW proste v triede HH vidí ostrejšie, silnejšie ale zároveň stále komfortné auto. Ak chce niekto vyslovene ostrý HH, ide po CTR, STi, Focus RS, R26 atď.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    7. 4. 2009 v 8:38Emel

    foto Emel

    Dinar: měl bys pravdu, kdyby ovšem z autosalonů ty sporťáky nemizely. Pryč je Integra a CRX, minulostí je Calibra a Probe, dožívá S2000, skončily MX-3 a MX-6… a Scirocco, to je taky spíš HotHatch než kupé. Pokud někdo chce sportovní auto někde kolem 750, moc na výběr není… buď nějaká základní prémie, nebo právě HotHatch. Snad ještě Hyundai Coupe ;-).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

dinar.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Září 20201 Příspěvek
  • Červen 20201 Příspěvek
  • Říjen 20191 Příspěvek
  • Duben 20191 Příspěvek
  • Září 20181 Příspěvek
  • Červen 20181 Příspěvek
  • Květen 20181 Příspěvek
  • Duben 20181 Příspěvek
  • Březen 20171 Příspěvek
  • Leden 20171 Příspěvek
  • Říjen 20161 Příspěvek
  • Duben 20151 Příspěvek
  • Únor 20151 Příspěvek
  • Únor 20141 Příspěvek
  • Listopad 20132 Posts
  • Srpen 20131 Příspěvek
  • Únor 20131 Příspěvek
  • Únor 20123 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Listopad 20102 Posts
  • Říjen 20101 Příspěvek
  • Červenec 20101 Příspěvek
  • Březen 20101 Příspěvek
  • Únor 20101 Příspěvek
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Květen 20092 Posts
  • Duben 20091 Příspěvek
  • Únor 20092 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20082 Posts
  • Listopad 20081 Příspěvek
  • Září 20081 Příspěvek
  • Červenec 20082 Posts
  • Červen 20081 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura