• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > dinar.blog.auto.cz  > Racing is Life 2/19

  • Racing is Life 2/19

    Publikováno: 25. 10. 2019

    Aneb konec dobrý, všechno dobré.

    Poslední závod sezóny, devítihodinovka v Brně 20. října. Karty jsou v 6. divizi seriálu Makpak Endurance rozdány tak, že pokud bychom dnes zvítězili, a náš největší soupeř Pfister racing skončil nejlépe třetí, staneme se vítězi celé sezóny, pokud bude Pfister druhý nebo skončí před námi, budou mistry oni.

    Nažhaveni jsme dostatečně, protože v ústech ještě pachuť posledního mosteckého závodu, kdy se nám v jeho polovině odporoučel motor a my jen mohli sledovat, jak, řečeno slovy Nikiho Laudy v nemocnici po havárii na NS, „Pfister (Hunt) is taking our points.“ 🙂

    Ale, aby to nebylo ani dnes tak jednoduché, hlásíme už před startem ztráty, protože kamarád a spolujezdec Webpaja je zdravotně indisponován a dnes nepojede. Takže náš doplňkový (pro dvanáctihodinovku) čtvrtý kolega Michal vezme jeho šichtu za něj. Každopádně Pája nás celý den sleduje na on-line vysílaném přenosu na FB Radicalteamu a prožívá to snad víc než my na place. 😉

    Takže, ráno je krásné, lehký mlžný opar se rozpadá, start bude tedy podle plánu v 9 hodin, na rozpravě jezdců nic nového, snad kromě „odborného“ sdělení ředitele závodu, který při výtkách z řad jezdců na příliš pomalé tempo safety caru, pronesl, že nemá smysl za safety carem v zaváděcím kole kličkovat, protože gumy tak nezahřejeme, ale maximálně odřeme. K tomu snad jen, WTF? :))

    Jedu dnes druhý v pořadí, a tak pomáhám kolegu Michala připoutat do sedačky, nastavit zrcátka a odesíláme ho na start. Zaváděcí kolo bez problémů, safety car zajíždí do boxů a jde se na to. Naše esertrojka se po prvním kole usazuje na čele závodu… a vydrží na něm až do konce. A tímto konstatováním bych mohl i skončit. A to proto, že dnešní závod byl ve světle technických problémů závodů předchozích doslova balzámem na jezdcovu duši. Auto šlapalo jako hodinky, strategie zastávek v boxech a jejich provedení byly dokonalé (poklona našemu závodnímu inženýrovi Honzovi a mechanikům), my jsme byli jezdecky bezchybní. Ale abych nepředbíhal…

    Po hodině a půl odjetého závodu (doba za kterou vyjedeme benzín z nádrže radicalu) jdu do auta, tankuju a vyrážím. Na trati je vyloženě husto, na start se dnes postavilo 42 aut v pěti třídách, a tak jízda s esertrojkou, která je rychlejší než většina ostatních, připomíná kličkování mezi kužely, což je docela náročné, rozbíjí to rytmus a stále je tu hrozba srážky při nepovedeném předjížděcím manévru, radical je v zrcátkách „plechovek“ opravdu špatně vidět. Ale dnes máme svůj den, jde to dobře, já se za volantem cítím výborně, jízdu si užívám, a tak, když po zhruba hodině vyjíždí kvůli oleji na trať safety car a mě volají do boxů, moc se mi nechce, přestože je jasné, že zkrácením mého stintu, výměně a tankování v době vyjetého safety caru, omezíme časovou ztrátu. No, nic, vynahradím si to odpoledne.

    A taky jo, vzhledem k vývoji závodu měníme strategii, takže půjdu do auta až na závěrečný stint, který ale tím pádem nebude hodinu a půl, ale dvouhodinový, s tím, že v něm budu muset dotankovat. Hm, dvě hodiny v kuse jsem esertrojkou ještě nejel, navíc závod, ono se to třeba z onboardů nezdá, ale je to docela náročné, nejen fyzicky, ale hlavně na soustředění. Když si představím, že z nepozornosti udělám chybu a po… celý závod, ale zase, jak se říká, kdo se bojí, sere v síni. Takže do tanku v tank. Začínám ve čtyři odpoledne, sluníčko už je hodně šikmé, v některých pasážích je to nepříjemné, jenže mohlo taky pršet, a to je pak v radicalu jízda se staženými půlkami, tak si nestěžuj a jeď. Máme docela komfortní náskok mezi pěti a šesti koly, auto jede bezchybně, nasazuju stabilní tempo a kroužím a kroužím. V rámci této dvouhodinovky narazím dvakrát na pfistřího Leona, dvakrát mu ukážu, kdo je tu dnes pánem, a tak mám výbornou náladu, jedu a vyhlížím šachovnicovou vlajku. Před ní ještě přichází soumrak, ale je to stále dobré, zatím se dá jet „na oči“ a do cíle dojíždíme sice za silného, ale stále ještě šera. Vlajka mě odmávne, tým na boxové zídce mává, já křičím do rádia… Je to doma!

    Fakt pěkný pocit, sezóna s novým autem, dětské nemoci snad za námi, tým funguje parádně, krásné povožení a k tomu první flek. A to nejen v tomto závodě, ale také v celé sezóně, protože Pfisteři dnes skončili až čtvrtí, když nám skvěle „kryli záda“ kluci v našem druhém týmovovém radicalu a navíc Pfistery „udělali“ ještě i Janíkovci s KTM. Paráda! 🙂

     

    Teď bude bohužel následovat nekonečné McQueenovské „just waiting“ po celé dlouhé zimní měsíce, abychom do toho pak na jaře znova skočili, protože RACING is LIFE! 😉

    Onboard:  https://youtu.be/aqsc6LMS5ak

    Fotky:

    o7x o6x o3x o1x o4x o2x o8x o5xAnd the winner is…

Racing is Life – UPDATED Racing is Life 1/19

39 Responses to Racing is Life 2/19

  • [1]

    25. 10. 2019 v 11:58woody-alien

    foto woody-alien

    Kurňa, na tenhle blog přesně čekám a zrovna musím odjet. Narychlo to číst nebudu, to je jako vyhltnout flašku koňaku na ex. Tak v podvečer. Těším se.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    25. 10. 2019 v 12:16webpaja

    Nejdřív slova gratulace celé naší posádce. Psát tu o tom, co jsem v neděli zažíval neustále na telefonu a compu…vědíc, že jet do Brna, tak je to jako když víte, že to, co před tebou s přísným pohledem svůdně stojí, není vaše manželka, přítelkyně a stejně gatě stáhneš… Zcela upřímně jsem nebyl ve stavu, kdy bych mohl s klidným svědomím odjet stint v závodě. Vyzkoušel jsem si to týden před závodem v rámci zajíždění nového motoru a po půl hodině v nijakém tempu jsem měl dost.
    To, co předvedli kluci bylo excelentní, a tak jsem si přál být v kokpitu taky. Od počátku bylo jasným že Brno Radicalu sedí. Sedí i mě osobně, stejně jako SKring a hlavně sedlo to třem králům tohoto závodu.
    Nikdy bych nevěřil, že online průběžná výsledková tabulka bude takovým nervovým vypětím a dobrodružstvím. Naštěstí mi kluci vždy jen potvrzovali, že je vše OK, čas je horší kvůli SC (v Brně skoro ideálně padaly do taktiky), čílil jsem se, proč nemávají modrými vlajkami apod.

    Vlastně dlužíme i pohled na zpátky na nepovedený Most, kde jsme od počátku bojovali se špatným vyvážením SR3, který byl způsoben přespříliš tvrdými zadními pneu, které se špatně dostávaly do pracovního okna a stačilo párkrát zpomalit kvůli provozu a teplota byla opět pryč. Trápení nám skončilo až s vydechnutím motoru a Dinar se ani nesvezl. Těžko se o takových závodech píše, a tak aspoň teď, tady a s dezertem nakonec!

    A ta sladká tečka nakonec? Po chvílemi utrápené sezóně, po vybrání si snad všech možných darebností, je vítězství v celém šampionátu úžasnou tečkou. Konec dobrý, všechno dobré. To pro nás letos platí dvojnásob. Jsem hrdý na celkový výsledek i na to, že přes různá varování, že přechod z SR4 na SR3 je horší než z plechovky do SR4, se nám jezdilo s autem krásně. Každý máme své sny a jeden z nich jsme si letos radikálně splnili.

    Díky Dinare, kamaráde a kolego!

    P.S.: je slastnější pocit než zadupat profesionální P911 991 GT3 Cup do země s patnáctistovkou z motorky? 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    25. 10. 2019 v 12:29webpaja

    Z videa mám radost, chvílemi krásná hrana, kontra, ale čistý…čsiťoučký! Palec nahoru!!!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    25. 10. 2019 v 12:34iudex

    Tak hoši veľká gratulácia, akékoľvek umiestnenie by bolo super, ale vy ste so rovno v prvej sezóne s novým autom prišli pre zlato v štýle eni, vidi, vici. Có dodať, kto umí, ten umí a ešte sa pri tom baví. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    25. 10. 2019 v 12:41iudex

    (3) video veľká paráda. Mňa neustále fascinuje, aký dramatický rozdiel je tam na brzdách, keď v rýchlosti plechovky moc nezaostávajú, resp. sú rýchlejšie, ale pri brzdení robí Dinar každého. Ostatne to, že na okruhu je fakticky dôležitejšie spomalenie, než zrýchľovanie, som si dobre odskúšal túto sobotu na Slovakiaringu, keď ma práve kombinácia gúm a bźd zrádzala a pri brzdení a prejazde zákrut som strácal najviac. Proste darmo na rovinke niekoho spravíš na výkon a rýchlosť, keď pred zákrutou musíš začať brzdiť o 30 metrov skôr a všetko stratíš.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    25. 10. 2019 v 12:44webpaja

    (4) Neumíš si představit, jakou mám radost z toho, že první. Ale i z toho, jak se auto díky novým pneu kure.vsky zklidnilo. Je to vidět v každém nájezdu i výjezdu. V Mostě jsem si chvílemi přišel jako amatér, nebo že někdo v noci bloumal v boxech a něco nám rozbil.
    To co je vidět na Dinarově jízdě je absolutní důvěra v auto. Dělá to co si přeješ. A samozřejmě k tomu brilantní Dinarovo řízení! 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    25. 10. 2019 v 12:45webpaja

    (5) Váha, brzdy a přítlak, to je kouzlo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    25. 10. 2019 v 12:58webpaja

    (5) ty máš M Performance brzdy? Gumy jsou vždy proměnná, ale asi by jsi nechtěl na lepivkách s nevýrazným vzorkem jezdit každý den 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    25. 10. 2019 v 13:25Dinar

    Iudex, webpaja: jasně, kouzlo radicalu je na brzdách, a samo v přítlaku, brzdy díky hmotnosti, i karbonové super „plechovky“ typu 911 RSR váží dvakrát tolik, to musí být znát, jenom je to o zvyk, člověk si musí přešaltrovat v hlavě, že už by měl brzdit, jinak je po něm, a ono není. 🙂 A ten přítlak, rychlé zatáčky typu dvojky na SKringu, to ani to RSR porsche neprojede dvoustovkou, radical ano.

    A pokud jde o gumy, pořád víc zjišťuju, jaká je to alchymie a kolik sekund na kolo dobrá a hlavně správně zahřátá guma udělá, je to nebe a dudy, v takovém závodě, kdy dá člověk dvacet minut relat rychlých kol, cítí jak gumy začínají fungovat, pak stačí delší úsek pod žlutýma dvě kola za sebou nebo SC a je to v pr… tedy studené, a tak zase znova. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    25. 10. 2019 v 13:28Dinar

    (4) Díky za pochvalu, a ano, je to zábava, protože Racing is Life. Jen by to chtělo víc času a prostředků. :))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    25. 10. 2019 v 13:33webpaja

    Kamarád letos skončil celkově na bedně v Blancpain ProAm kategorie. Teď se připravuje na Winter Endurance v Zandvoortu a Dubai…budget je nepředstavitelný 😉
    Ještě jednu sezonu a musíme se k němu s Dinarem přifařit. Alonso jde do Dakaru a zbytek vyrovnáme pílí 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    25. 10. 2019 v 13:44Dinar

    (11) Jj, přifaříme se, každý si za náš roční závodní rozpočet koupíme dvě sady kol na to jejich amg gt. :))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    25. 10. 2019 v 13:48webpaja

    :-DDD budem jezdit za benzín!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    25. 10. 2019 v 18:36lyon667

    Gratulace klučíci, tak se to nakonec povedlo Pájovi ještě dodatečně gratulace, páč na place jsem ti potřást pravicí nemoh.

    A teď hlavně ať vám ten novej klapkobřinkostroj pod kapotou vydrží dýl, než nám 🙂

    Lyon

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    26. 10. 2019 v 5:14webpaja

    (14) Sledoval jsem vás kluci online taky :-). Leon ale skvěle přeci! Takže gratulace vám FULLboys.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    26. 10. 2019 v 22:16speedfred

    foto speedfred

    Tak sa pripájam aj aj s gratuláciou a dávam pomyselnú Laudovu šiltovku dole pred Vašimi výkonmi. Jazdenie v Radicale to je asi ako z iného sveta. Tu platí doslova že aj s malým Gašparom (motorom) sa dá zahrať veľké divadlo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    27. 10. 2019 v 11:27pradeda777

    Racing is life….ok, well done! Video super.
    Ale bacha. Car racing je především návyková a velmi nákladná záležitost.
    Jen ti, co mají na tohoto koníčka rozumný rozpočet a dokáží se ho držet, se můžou do něj pustit. V opačném případě vás car racing totálně finančně zruinuje. A samozřejmě i vaši rodinu. Mluvím po smutných zkušenostech v mé rodině.
    Závoďte s rozumem!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    28. 10. 2019 v 8:20Dany

    Chlapi, veľká gratulácia. Aj napriek technickým problémom ste to dali parádne.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    28. 10. 2019 v 20:39lyon667

    (15) Seat super, ovšem na Oktávce praskla klika, takže motor zas na GO. Ale body udržela, takže radost tak ze tří čtvrtin 🙂

    Já jsem nicméně zvědavej na vaše srovnání s druhou SR3 příští sezónu, pokud je tedy pravda, že se poláci vrátí.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    29. 10. 2019 v 9:59webpaja

    (16) (17) Díky kluci!

    (18) Jsem taky zvědav, kluci mají odjeto mnohem víc…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    29. 10. 2019 v 10:45Dinar

    Lyon, Dany: chlapi, díky za gratulace. 😉

    S Lyonem jsme to trochu probrali už v Brně, my se snažíme ovládnout šestku, vy ovládátě 1-2, octa má s novým motorem sice ještě problémy, ale u vás je to jen otázka času, a leon jel dokonale. A dokonce umí i taranovat. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    29. 10. 2019 v 10:49Dinar

    praděda: díky za pochvalu. 🙂
    A v tom, co se týká financí okolo motorsportu, máš samo pravdu, je to díra na peníze, a klidně bezedná, nadšení je třeba vyvážit rozumem. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    29. 10. 2019 v 10:52Dinar

    Lyon: a pokud jde o Poláky s sr3, jsem na ně také zvědav, aspoň budeme mít přímé srovnání, ono se to naše ježdění moc srovnávat třeba s jízdami v R-cupu nedá, ta auta jsou jinak nastavená, vozíme spoustu balastu, plné nádrže, tvrdé gumy atp., srovnání s polskýma klukama nám ukáže mnohem víc.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    29. 10. 2019 v 10:54Dinar

    Speedfred: díky, když jsem četl to o malém gašparovi, trochu mi zatrnulo, ale pak jsem dočetl, že tím myslíš motor. :)) tak to jo… 🙂 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    30. 10. 2019 v 11:01kpt.Budha

    A my se omlouváme, tentokrát s novými gumami nešlo soupeřit ani vzdáleně 🙂 Ale nebudu se vymlouvat jen na gumy, prostě je to Brno a to je moc těžké 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    31. 10. 2019 v 9:19lyon667

    (21) Hehe, tys viděl náš onboard? 😉 Něco jsem poslal Sportu 5, v pátek v šest večer bude reportáž.

    (25) Brno je pro rychlý auta mnohem lepší, než Most. Velká část trati není o brzdách ani výkonu, ale o citu v zatáčkách a v tom Radicaly excelují.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    31. 10. 2019 v 9:36webpaja

    (25) Co to bylo za gumy? Moc tvrdý? Co bylo s řazením?

    (26) Ano, Brno není tak stop@go. Je to v zásadě SKring bez vracáků. I při zajíždění na starých gumách bez snahy o rychlost bylo cítit, že to tam v placce prostě je.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    31. 10. 2019 v 10:36kpt.Budha

    Řazení jsme asi rozflákali, nevím, z trojky na čtyřku to byl marný boj, většinou tak na třetí, čtvrtý pokus. Tam, kde se řadila jen čtyřka, tak jsem jen roztočil trojku a ani to nepokoušel. Při nájezdu na cílovku jsme se třeba ještě na cílové čáře snažili o čtyřku, jinak normálně uprostřed poslední zatáčky 🙂 Michelinky prý už nejsou, tak jsme měli Pirelli, zdálo se mi, že vydržely tak půl hodiny a pak jsme klouzali jak předkem, tak zadkem…ale nějak jsme to dojeli 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    31. 10. 2019 v 10:41webpaja

    (28) A na 5RS jsi se dokázal dostat? Pirellky jsme ještě ani nezkoušeli, ale ani kluci o level niž v F1 na ně chválu nepějí. 😉

    Já si bohužel nečichl k poprvé nasazeným Hankookům, ale kluci říkali, že odcházely pomalu a konzistentně.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    31. 10. 2019 v 10:42webpaja

    (28) Tak nějak jste dojeli na nádherným druhým místě, to je super success!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    31. 10. 2019 v 10:58kpt.Budha

    Přeskakovat stupně neumíme, takže jsme půl rovinky bojovali se čtyřkou a pak pro ten pocit ještě naházeli nazdařbůh pětku a šestku 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    31. 10. 2019 v 11:02webpaja

    (31) Na druhou stranu, ten váš engine jede jako kráva ;-). Ale jasně, že to je pak bída.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    1. 11. 2019 v 9:49MariAchi

    [5]

    To neni o brzdach, to je tim, ze mas manual, kdybysis nechal namontovat poradnou padlovou prevodovku, byl bys to vsem nandal 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    1. 11. 2019 v 10:23Dinar

    (28) Furt si nestěžuj, pamatuju si F1 GP Brazílie 91, kde jel Senna poslední čtvrtku závodu v dešti jenom na šestku a přece vyhrál. Vy jste měli ty rychlosti aspoň tři. 🙂 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    1. 11. 2019 v 10:28Dinar

    (26) Už je to všude, YT, FB, prostě taranem. 🙂 Moc se mi líbí výraz tváře toho našeho závodníka, jak vůbec netuší, co se to stalo, kde se tam to auto vzalo…

    On si jede, na takový jako výlet. Když si vezmu, že by měl s tou jedničkou Leonu aspoň stačit… hm…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    1. 11. 2019 v 19:36lyon667

    TV reportáž:
    http://www.sport5.cz/motor/makpak-endurance-2019-9h-le-brno-e5a68dc2.html

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    2. 11. 2019 v 5:28webpaja

    (34) a (36)
    Tak jsem se doslechl, že naše SR3 někde získala cestou na start dalších min 40HP 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    2. 11. 2019 v 16:47lyon667

    (37) Tak když může mít 300 koní modrá 75ka, jak před časem prohlásil jistej redaktor… 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [39]

    3. 11. 2019 v 12:41kpt.Budha

    Pěkně to tam s Porsche pustil dolu na stadion po trávě, to bych se asi bál 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

dinar.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Září 20201 Příspěvek
  • Červen 20201 Příspěvek
  • Říjen 20191 Příspěvek
  • Duben 20191 Příspěvek
  • Září 20181 Příspěvek
  • Červen 20181 Příspěvek
  • Květen 20181 Příspěvek
  • Duben 20181 Příspěvek
  • Březen 20171 Příspěvek
  • Leden 20171 Příspěvek
  • Říjen 20161 Příspěvek
  • Duben 20151 Příspěvek
  • Únor 20151 Příspěvek
  • Únor 20141 Příspěvek
  • Listopad 20132 Posts
  • Srpen 20131 Příspěvek
  • Únor 20131 Příspěvek
  • Únor 20123 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Listopad 20102 Posts
  • Říjen 20101 Příspěvek
  • Červenec 20101 Příspěvek
  • Březen 20101 Příspěvek
  • Únor 20101 Příspěvek
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Květen 20092 Posts
  • Duben 20091 Příspěvek
  • Únor 20092 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20082 Posts
  • Listopad 20081 Příspěvek
  • Září 20081 Příspěvek
  • Červenec 20082 Posts
  • Červen 20081 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura