-
Kdo se bojí…
nemá psát blogy. Cenzurovat pod svým blogem příspěvky, které se autorovi nehodí, je projevem arogance a neúcty jak k diskusním kolegům, tak principům diskuse jako takové. Náš malý automotive analytik řečený MARIANEK se na blogu vypsal ze své lásky ke značce Audi, následné reakce pak přesívá sítem s dírkami „obdivně přitakající – ANO“ , „jakékoliv jiné – NE“.
Opakuji, cenzura reakcí na blog je nanejvýše TRAPNOU záležitostí a jen potvrzuje autorovu mentální a morální nedostatečnost.
Tak kterou? (díl 1.) Bavorský dýchánek (M3 GTS)
38 Responses to Kdo se bojí…
[1]
6. 10. 2010 v 7:13webpaja
Škoda, že tam nejsou a že si dovolí udělat tuto absolutistickou úpravu…jinak prvotní článek svou vypovídací hodnotu měl.
[2]
6. 10. 2010 v 7:20Dinar
[1] Bylo to vtipné, filtrace diskuse je ale jen trapná.
P.S. na příští víkend bych měl mít 535d, jestli chceš zkusit k porovnání s 530d, dej vědět. 😉
[3]
6. 10. 2010 v 7:23Perun
Souhlasím s Webpajou, článek je zajímavý a má vtipnou poentu..
POKUD ovšem došlo k cenzuře (mě se také několikrát můj příspěvek pod jinými blogy neukázal, možná ani nemá nastavené automatické zveřejnění příspěvků, ale musí je ručně autorizovat…) pak je to, samozřejmě, smutné a jaksi.. trapné. Jak z pohledu úrovně blogu(era), tak kvůli zbytečně afektované reakci tradičních oponentů…
[4]
6. 10. 2010 v 7:24webpaja
(2) Ano, téma plodné a v dnešní době internetu až nepochopitelná chyba…ale co už. Věřím, že se aspoň frantíci zasmáli 🙂
To se nedá odmítnout!!! Určitě ano 🙂
[5]
6. 10. 2010 v 7:35Dinar
Perun, webpaja: vtipné to je, ale psal jsem mu tam něco v tom smyslu, že nevěřím v minelu nebo opominutí audi. E-tron se představoval už ve francouzsky mluvící Ženevě, s asociací, kterou vyvolává francouzská výslovnost anglického pojmu e-tron „ítron“ se museli setkat. Spíš myslím, že to audi moc neřeší, pokud ano, pak se to dozvíme, jestli bude nakonec Žilien jezdit e-motivem nebo něčím podobným. Co se mariánka týká, pak z mého pohledu bylo jeho hlavním uspokojením a motivací k napsání toho blogu možnost použít co nejvícekrát spojení audi-hovno.
P.S. Můj příspěvek se na blogu objevil, aby vzápětí zmizel. Z podobného případu Prekladyse usuzuju, že to s autorizací nesouvisí.
[6]
6. 10. 2010 v 7:44Perun
Ok, to mění situaci.. aktivní cenzura sem nepatří.. To je na étron 🙂
[7]
6. 10. 2010 v 7:49webpaja
(6) Koukám, že se toto slovo (slovní spojení) vžije :-))
[8]
6. 10. 2010 v 7:52webpaja
(5) Cenzura sem nepatří bez jakékoliv diskuze, ať již kroužkaři měli, či neměli ověřeno, je to minimálně vtipné. A E=tron zní určitě líp než lidový název exkrementu…až luxusně 🙂
[9]
6. 10. 2010 v 8:14Navtech
He he! 🙂 Krom ukázky nenávisti k německým značkám je to jen přehlídka nabubřelosti a okázalosti s pocitem, že si všichni (včetně Audi) sednou na prdel, že byl spratek v Paříži. Mazání a cenzura příspěvků, to může dělat jenom naprostej sráč.
[10]
6. 10. 2010 v 8:16Dinar
Já jsem docela zvědav, jestli to bude chtít audi přetlačit nebo vyměkne a název pro Frantíky změní. 😉
[11]
6. 10. 2010 v 8:17Perun
[8] webpaja: Už to vidím.. diskusní étron… s jakým étronem to jezdíš?… podívej se do mísy na svůj étron, vidíš než sebe.. 😀
[12]
6. 10. 2010 v 8:17Dinar
Navtech: jsi hrubián, a smazal bych tě, kdybych si nemyslel to samé. :-)) 😉
[13]
6. 10. 2010 v 8:21Dinar
Perun: mnohem horší je, že v těch étronech tu budem už za pár let bzučet všichni, diskuse, jestli etron od bmw kvičí v vysokých otáčkách líp než etron od pažoutů už budou asi beze mně. Koupím si nahrávky řadové šestky, boxera od porsche a osmihrnku ferrari, sednu do ušáku, sluchátka, a na é-auto.cz mě nikdo neuvidí. 😉
[14]
6. 10. 2010 v 8:22Navtech
[12] Dinar… normálně takový nebývám 🙂
[15]
6. 10. 2010 v 8:27Perun
Bzzzíííí.. Neboj, už i Toyota pochopila, že to chce nějakej ten procesor navíc a pár reproduktorů na podvozku…
Takže étron bude v pondělí řvát jako 911 a ve středu ti třeba zahraje heligónku z „Jáchyme hoď ho do stroje“ (z toho dánskýho auta, to mě dodnes bere 😎 ).
[16]
6. 10. 2010 v 9:11GTI
Dinar má samozřejmě pravdu, na diskuzích přece neplatí nám dobře známá zásada – kdo maže, ten jede.
[17]
6. 10. 2010 v 9:32jurajos
Rozhorčenie z mazania príspevkov je určite oprávnené, je to čuňačina na entú, len sa nemôžem zbaviť dojmu, že podstatnou motiváciou bola osoba blogera a až potom samotná cenzúra ako taká. Nakoniec s tou sa na blogoch občas stretávame, či už formou autorského (dehonestujúceho) dodatku k reakciám (uznávam, častokrát veľmi velgárnym a hlúpym) či samotným mazaním (éra 507-čky) reakcii.
Preto cenzúre rozhodne nie, ale akejkoľvek a formou padni komu padni.
[18]
6. 10. 2010 v 10:20Ricardo
[5] Myslíš, že se to čte ítron? Já bych spíš sázel na Majnedámenundhéren: dernoje audi ééé tron 😀
[19]
6. 10. 2010 v 11:22webpaja
(14) Omlouvám se za dezinformaci k Lambu 😉
[20]
6. 10. 2010 v 11:40prekladys
[5] Dinar
tedy další se stejnou zkušeností. pak je lépe si tu námahu ušetřit a blog ignorovat. blogerova škoda, téma to mohlo být zajímavé, pokud by motivací byla skutečně snaha přijít s komplexnější informací k naznačenému tématu. těžko však může očekávat jen pozitivní reakce, pokud věc podá takto křečovitě…
[21]
6. 10. 2010 v 15:37GeekStar
Nechápu, co řešíte. Pokud se Mariánek rozhodl některé komentáře cenzurovat, zřejmě k tomu měl nějaký důvod. Jaký, to ví asi jenom Mariánek, ale je to vlastně jeho věc. Cenzurované příspěvky jsem nezaznamenal, tak těžko mohu posoudit, ovšem pokud jejich obsahem bylo „trpíš nenávistí k německým značkám“ a „píšeš to jenom proto, abysme si sedli na prdel, že jsi byl v Paříži“, tak se mu ani nedivím.
Každopádně byl jeho blogový příspěvek pro mě lepším čtením, než tento.
[22]
6. 10. 2010 v 16:32T613
mazat se mažou jen příspěvky mající vyvolat hádku, což byla třeba specializace Matelka (byť on neúmyslně). Pokud autor a moderátor neunese napadání sama sebe jiným expertem na hádky (u mě se tak chová zásadně GTI), tak je jakýkoliv výmaz jen ukázkou slabošství. Stejnou ukázkou slabošství a dokonce i základní neúcty k diskutujícím, je dopsání přílepku moderátora do jím vybraného příspěvku. Jak cenzura, tak i „přílepky“ jsou na pozvracení.
[23]
6. 10. 2010 v 19:12Navtech
Když chceš kázat o morálce a NEVÍŠ, tak by si měl koukat z velký dálky a neplácat blbosti, pokud to řeknu slušně.
Příspěvek Prekladyse jsem viděl a rozhodně tam nebylo nic vulgárního, pouze jiný názor a to se prostě duševnímu mrzákovi do krámu nehodí.
[24]
6. 10. 2010 v 21:35GTI
Dinar přesně popsal realitu Mariánkova blogu. V kontextu s blogy zde obecně je fajn, že Mariánkova pubertální praxe v podobě hlavního inseminátora, který rozhoduje o tom, čí nick připustí a čí nick nepřipustí, je věcí vskutku výjimečnou.
Pravdou je, že tu máme i jiné kádry, například Tatru, ten už dokonce veřejně rezignoval na své pokusy psát vlastní, alespoň trochu rozvité věty a bezostyšně sem vrhá než kopie článků jiných lidí. Ano, i tohle je cesta jak „psát“ blog. Cesta ovšem jen pro někoho.
Však nechme už brouky žít…
Co mně však doslova šokuje, to jsou některé horní příspěvky, vyjadřující souhlas s inseminační praxí. To je otřesné. Neb duel se má odehrávat vždy jen tváří v tvář, padni komu padni. Střelba do zad je nepatřičná, stejně tak jako uvázání šátku na oči.
A konečně – blog je přece odrazem autora. Někdo umí báječně popsat jaké to je řídit bavoráka, jinej zase fascinuje svými dokonalými recepty, někdo se ovšem třese strachy, co se mu objeví na diskuzi, a jinej zas je než sám sobě vlastní zparchantělou kopíí… no, vždyť to známe, řekni mi o čem a jak píšeš a já ti řeknu cos zač.
Co je zač Mariánek tu snad ví každý. Pro mne než pubertální hošík se zpitvořeným (diskuzním) charakterem.
Na závěr kontrolní otázka – co myslíš, dal Dinar na svém blogu recipročně Mariánka na index, nebo mu Mariánek visí u vejfuku a baví se jeho přemraženou pubertou?
Ostatně, vyčkejme, možná se tu Mariánek ke cause „diskuzní inseminátor“ veřejně vyjádří…
[25]
6. 10. 2010 v 22:07Navtech
Mariánek se nevyjádří ze strachu, protože by si mu přes IP adresu vlez do plenek někde u Chebu a tam by si těžko našel třeba Marais v Paříži. Ten adresně dokáže jenom kopat nižičkama a nejhorší je že za přispění některejch „falešnejch pětek“, nebo spíš sobů, co zřejmě v poslední době ztrácejí nadhled a charakter, kterýho si člověk vážil a respektoval. Další přihřívání polívčičky tady na úkor jiných, nebo těch, co s nima mám problém je stejně falešný a pokrytecký, zvláště, když o nich vím a je celkem i všeobecně známo, že to nejsou wolfové a mariánci.
„Nemam chut, ani cas se na toto tema vic rozepisovat.“ Musím pracně točit volantem zpět, i když jsem v automotive králem, někdy i za oceánem…
[26]
7. 10. 2010 v 5:45T613
Ano, tak bezostyšně kopíruju až mám svolení autora článku a uvedu ho asi tak milionkrát v textu :-D:-D
[27]
7. 10. 2010 v 10:45GTI
Dotrénuj význam slov, Tatro, potom se naučíš chápat i složitější věty. Já nepíši o tom, že ty bys snad psal tak, že texty tajně opisuješ a vydáváš za vlastní, já píši, žes rezignoval na to, tvořit svoje vlastní věty a svou existenci na blogu realizuješ než přes dvojklik ctrl C a ctrl V… Ano i takoví jako jsi ty, tedy kopíráci, mají své blogy… 😀 😀
[28]
7. 10. 2010 v 11:45T613
GTI nedělej ze sebe trapáčka 😉
[29]
7. 10. 2010 v 23:18wolff
Jáj tak to je ostrý…
Vidím, že v autobranži opravdu přituhuje a supi se už slétají…
Nevím o co tady de a nehodlám do toho zabředávat… nicméně….
Díky opětovnému pláči Dinára sem si Mariánkův blog přečetl a musím říct – dobrý (nic úchvatného, ale celkem slušně napsaný, víceméně nekonfliktní postřeh).
A i to zdejším ochráncům koncernu zřejmě nebylo pochuti…, jinak nevidím důvod, proč měl význiknout tento ubohý blog. 🙁
Co se mazání diskuzních příspěvků týká, tak s tím sem se setkal jen a jen na blogu od GTIho (ne jen v mém příápadě), kdy někdy se příspěvek neobjeví vůbec, jindy (pravděpodobně zcela záměrně až o dva dny později, kdy ztratí svůj smysl, v lepším případě je už jaksi cíleně mimo (v horším tam někteří neinformovaní uživatelé jednu a tutéž věc v domění technického problému vrznou víckrat a milý GTI to vždycky pak po dvou dnech pustí najednou, tak potom autopr vypadá jak debil, přičemž si ještě GTI neodpustí vlepit příšivku, že jednou to stačilo 🙂 ).
Mě se chce z takového farizejství zvracet taky. Si ubohost sama, Dinare…
[30]
8. 10. 2010 v 5:04webpaja
(25) máš nějak špatně natočenej posed a vidíš soby všude, ne? 🙂
[31]
8. 10. 2010 v 5:48webpaja
(29) Jedna logická otázka…zkus prosím odpovědět. Myslíš, že by v případě pokrytectví Dinara byl tvůj přípsěvek dnes ráno ještě tady? :-)) Zkus si odpovědět a možná to přehodnotíš…já bych to udělal a omluvil se 😉
[32]
8. 10. 2010 v 6:45wolff
[31] Odpusť si tento tón…
Pokrytec je, že se tady takovým neurvalým způsobem trefuje do pravděpodobně svého ne úplně oblíbeného diskuzního kolegy (řekl bych spíše obchodního soka), než aby aspoň na oko za totéž zkritizoval svého pracovního kolegu – za totéž a ve větší míře. To, že tam mají kluci zmatek a jaksi jim nefunguje spolupráce je už jejich problém. takhle je to jeden hot a druhhý čehý…
[33]
8. 10. 2010 v 7:07webpaja
(31) Asi jsem mimo, domníval jsem se, že tu řešíme auta a nepříliš kulturní způsob editace blogu (samotného by mě nikdy nenapadlo někoho na svém blogu mazat!), ale teď čtu, že tu všichni děláte byznys…tak la pardón magická koule, jdu si číst Ohníček…
A na otázku…odpověď nic? 🙂
[34]
8. 10. 2010 v 7:36Provocateur
To je nářku jak v mateřské škole. Mariánek mi smazal příspěvek..bééé, tak si hned všem postěžuju…bééé.
Upřímně se tady kritikům divím, že si stěžují, po tom neustálém navážení do Mariánka (byť je třeba i oprávněné), že jim smaže příspěvek. Kdyby se do mě někdo takhle pořád navážel, že jsem děcko apod. tak je na internetu bez milosti taky mažu, v reálu bych to řešil ručně stručně:-)
[35]
8. 10. 2010 v 8:04webpaja
(34) Neprovocuj 🙂
[36]
11. 10. 2010 v 9:04Dinar
Za roky, co se pohybuju na auto.cz resp. jejich blozích, nepamatuju, že by mi autor blogu smazal příspěvek. Bylo to poprvé, a proto že cenzuru příspěvků považuju za projev nepochopení smyslu a principu, na kterých blog funguje, nehodlal jsem to přejít bez poznámky.
Co jsem v onom mariánkem smazaném příspěvku psal, jsem zde shrnul v reaci č.5, nic vulgárního v tom není, svůj názor na mariánka jsem napsal xkrát, že se k tomu teď přidává cenzura příspěvků coby projev slabošství, to je jen další z důvodů, proč pro mě bude nadále pouhým (Navtechem dokonale vystiženým) sráčem.
Provocateur: pokud se „chlap“ tvého typu, který „řeší věci ručně“ nedokáže srovnat s tím, co mu někdo napíše jako reakci na jeho myšlenkové pochody vyjádřené v blogu, pak mám o jeho chlapáctví silné pochybnosti.
[37]
11. 10. 2010 v 17:19Provocateur
Tak jednou to přijít muselo ne?;-) A v případě mariánka asi hrálo hlavní roli, kdo psal příspěvek a ne obsah. Jen jsem se pozastavil nad tím, že tě to překapilo, když mariánka po každým příspěvku odkazujete do dětský autosedačky:-D
Já se klidně srovnám s jakoukoliv reakcí na můj příspěvěk, včetně toho, že si ze mě někdo vystřelí. Ale kdyby se do mě, kdykoliv když bych se někdě objevil, někdo navážel a přesahovalo by to míru únosnosti, tak by mi asi zase bouchly..asi jako většině lidí.
[38]
11. 10. 2010 v 18:40Navtech
Provokuješ, nebo význam slov soudnost a sebestřednost nechápeš? Když chceš míru únosnosti, tak se nemůžeš po každý „někde“ objevit se slovy ve stylu „svět jede podle mě a mercedes mě musí telefonovat, kdy bude ve fabrice svačina“.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.