-
Testovací jízda s iD4 GTX
Tak jsem dnes dal Touran do servisu na výměnu brzd a šel se podívat na nové počiny od VW. Šel jsem si prohlédnout nové Taigo a jako druhé auto do rodiny by se mi líbilo. Nicméně jsem se dal do řeči s prodejcem a ptal se i na to jak jim jdou prodeje elektroaut – žádná sláva, za rok prodeje cca 20 aut 🙂
Nicméně říkal, že je iD4 aktuálně volné, pokud se chci projet a tak jsem neodolal. Udělali jsme malý okruh město/mimo město – cca 16km a první dojmy jsou:
Pozitivní:
– je to kus auta, hmotnost je znát a to i při jízdě, pocit bezpečí
– auto sedí v zatážkách, je znát nízké těžiště
– zátah elektromotorů je fajn a předjíždění návykové (moc)
– ticho při jízdě, jen lehké bzučení
– head up displej super, stejně jako kamera na couvání (bez problémů)
– celkově příjemný pocit z jízdy jako takové, dal jsem ho i do sportu, ale změna skoro neznatelná proti comfortu.
– kvalitnější interiér než iD3 a to o dost, zvlášt použité mnateriály.
– bavil mě volič převodovky, vtipně řešený 🙂Negativní:
– auto mělo dojezd 83km při vyjetí a 43km po návratu, ujel jsem jen 16km, kde je ten zbytek??? Dojezd na „plnou“ baterku je prý max 250km, tj jejich marketingových 440km je utopie.
– ikdyž byl podvozek fajn, tak krátké příčné nerovnosti mu nesedí (je to SUV, ne?), tak nějak to vždycky na retardéru tupě bouchlo do podvozku (Touran je na tom o dost líp:-))
– Poměrně mrtvé řízení, žádná komunikace s řidičem
– Ovládání oken a el zrcátek – tady za to bych odpovědné osoby okamžitě vyhodil.
– Dotykové plošky na volantu – dtto bod výše + jsem si každou chvilku něco nechtěně zmáčkl (zlatý volant na Touranu).
– Infotaiment celkem fungoval, má pěknou grafiku, ale vypnout hlasové ovládání nejde na volantu, ale jen na displeji – divný…
– No a pak cena testovaného kusu byla cca 1 650 000 Kč, to bych za to nedal ani omylem, tak mnax půlku.No nevím, jestli je tohle budoucnost individuální dopravy, tak jsme asi všichni v pytli a budeme si muset hodně delších cest odříkat…
Ticho léčí aneb první dny s Octávií Combi G-Tec
Komentáře nejsou povoleny.