• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > gti.blog.auto.cz  > KIA CEE´D (MASTER TEST)

  • KIA CEE´D (MASTER TEST)

    Publikováno: 4. 10. 2012

    V pravé poledne (jak příznačné)  odstavuji svého oře na přírodní parkoviště v areálu čičovického penzionu V polích a ostentativně přehlížím hned vedle odfrkávajícího rudého  hřebečka,  jemuž   se chystám za dvě hodiny dokonale hrábnout do slabin. Houpavým krokem vyzrálých středoevropských kovbojů vstupujeme s kolegou do lokálu, jehož sláva se doslova (nejen čičovických) hvězd dotýká.

    Ty dvě hodiny vyplníme krémovou květákovou polévkou, houbovým kyselem, kančím na rozmarýnu s bramborovými noky,  a  hovězím po vláknech jemně řezaným,  na lůžku z   podušených hub a sypající se lesklou pružnou bělo…skvoucí rýží. Hrubě nadrcená sůl, pepř, co konzistencí i účinkem evokuje černý prach  a plzeňské,  u něhož mi absence alkoholu nedovolí zapomenout na blížící se  jízdu.

    KIA CEE´D SW 1,6 GDI. No a je to venku. Já jsem též venku a obhlížím duelanta. Velké, převeliké auto, auto na němž prsty mistra Schreiera zanechaly nepřehlédnutelnou stopu umu. Ne tedy, že by mi strachem padaly  jeansy, avšak dojmu nelze upřít příchuť  neodbytnosti, naléhavosti a  až nečekané porce vizuálního nadhledu. Stát vedle bravo, mégane a cečtyřka musí se jemně rdít…

    Možná mám ruměnec i já, a to přesně ve chvíli, kdy se sesunu na sedadlo  – nekritizovatelná šíře, posaz příjemný, výhled bez kazu, ergonomie na první pohled a omak taktéž. Golfovská inspirace je v kabině znát, to je ovšem jen a jen dobře. Registruji nedostatky v podobě klavírního laku kam se podíváš, na volantu je toho opravdu až moc,  jinak je ovšem lícování přístrojové desky špičkové, materiály výborné, výplně dveří též. Je to špičkově vybavený model, takže ty výplně tvoří (velmi zdařilá) imitace kůže. Samozřejmě, že umělecký dojem nedosahuje razance mistrovského supermainstreamového díla, avšak berme na vědomí, že sedím v „běžném“ autě kompaktní třídy. To auto neaspiruje na třídního premianta, avšak s  neuvěřitelnou grácií samo sebe zcela přirozeně staví do role drtiče spodního patra klasického kompaktního evropského mainstreamu. Tedy shrňme – uvnitř je to (až na ten černý lak) za jedna.

    Tlačítkem na přístrojovce aktivuji startér, vůz v mžiku naskočí a… jdu na spojku, vtlačím do pozice jedna řadičku a jedu. Tak pánové, nyní povstaňte a smekněte, protože práce se spojkou, s řadičkou a následně i s brzdou je v novém cee´du excelentní. Do toho motor, který se nijak složitě nezvedá, auto jde v rámci své kubatury tzv. za plynem, na nerovnostech výborně pruží, v zatáčkách mi nikam neteče a snad jen vyšší hluk od podběhů mě drží v chvalném rozletu. Takže to shrňme – mžikové sžití s vozem, což potvrzuje výbornou práci inženýrů a techniků cee´du. Dávkování brzdy dokonce vůbec nevyžaduje zkoušku, prostě to brzdí přesně tak, jak chceš, jak potřebuješ a jak ti to dělá radost, je to jako když se v krásné chvíli zapřeš chodidlem o pelest… Spojka je samet, neklade přes míru odpor, výborně zabírá a ve spolupráci s plynem a s mým kopytem vytváří opravdu sehranou trojici. Jasně, volant je odtažitý, ale tohle dnes kritizovat snad ani už nejde.

    No tak se vracíme na parkoviště a já velmi náročně vydýchávám tuhle zkušenost. Vím, že daný model je špičkově vybaven a že zrovna tahle výbava nebude v centru zájemců o cee´d. Jenomže i když to komplet oholíš, ještě pořád ti zůstane v garáži výborná ergonomie, výborný motor, výborné brzdy, výborná spojka, výborné řazení a vlastně… výborný vůz.

    Pokud tedy GOLF, VOLKSWAGEN GOLF definuje třídu na samém vrcholu, je cee´d tím, který  inspiruje ve středním třídním poli, neboť napsat dnes, že se potácí někde na chvostu své třídy by bylo garážové rouhání. Stále platí totiž centrální poučka – auto, to  je suma hůře či lépe sladěných jednotlivostí. Kia předvádí, že právě tohle ví. Kia umí sladit.  Můžeš mi věřit.

    Pozn. aut.: Velkorysý fotozdroj AUTO.CZ

OSOBA BLÍZKÁ – FANTOM SILNIC VOLVO V40 – EUROTEST

31 Responses to KIA CEE´D (MASTER TEST)

  • [1]

    4. 10. 2012 v 20:17KrasnyPixel

    Bravo… 🙂

    nemozem nez suhlasit..

  • [2]

    4. 10. 2012 v 21:41kyklop

    pekny test, pekny text

  • [3]

    4. 10. 2012 v 22:24jazva

    Je smutné keď si na najlepšom auto serveri v ČR prečítam najlepší test od… GTIho.

    PS: To nebolo proti tebe. Test je na jedničku.

  • [4]

    4. 10. 2012 v 22:26notebooky lenovo

    mal som možnosť jazdiť na novom cee’de, a je to fakt dobré auto. Nenadchne – ale splní účel a vyzerá dobre, sexy 🙂

  • [5]

    5. 10. 2012 v 6:31LACO

    GTI, palec nahoru za objektivitu a výtečný text. A za to kyselo.

  • [6]

    5. 10. 2012 v 7:27Lubo

    Napisane je to pekne, ako obvykle. Zarazila ma vsak narazka na zlicovanie plastov, ktore si pochvalil. Cee´d SW som videl prvy krat na autosalone v Nitre pred 3 tyzdnami a z interieru som veru nadseny nebol.
    Vystavovane vozidlo nebolo v maximalnej vybave, skor v nizsej. Uz pri nastupovani som si vsimol velku skaru na stlpiku riadenia a takisto aj dverne vyplne boli podpriemerne. Predpokladam, ze to nebola chyba konkretneho auta, vedla stalo dalsie (ale tusim hatchback) a trpelo podobnymi symptomami.
    Musim povedat, ze som bol dost sklamany. Cee´d nepatri prave medzi najlacnejsie auta v C segmente a som si isty, ze konkurencia to vie lepsie (nemyslim i30).

  • [7]

    5. 10. 2012 v 9:11já osobně

    Už dlouho jsem se tak nenasmál. I po těch letech si zase skočili na špek. Ale komu není rady…
    Fakt excelentní práce!

  • [8]

    5. 10. 2012 v 9:28webpaja

    Pěknej test se zarážejícím výsledkem! Copak se dá v Itálii koupit jen F nebo L, případně dobrá pizza a do Francie už budeme jezdit jen pro víno?!

  • [9]

    5. 10. 2012 v 9:35King of rain

    No výsledek není překvapující, není….

  • [10]

    5. 10. 2012 v 10:03iudex

    (8) Paja: do Fr ešte pre syry! (už robím nákupný zoznam na budúci týždeň).
    GTI: stále to vieš, stále Ti to ide (zblbneš koho chceš). 😉 Tak CU v moravskom sklepe. 😉

  • [11]

    5. 10. 2012 v 12:11Horst Fuchs

    GTI, pokud se ti nelíbí černý klavírní lak, asi tě nový Golf taky nepotěší. Je na celé přístrojovce, středovém panelu, volantu… Je to divná móda, snad bude v ceně i pár balení leštících hadříků.

  • [12]

    5. 10. 2012 v 13:29GTI

    Souhlas, pánové, nový cee´d, to je velmi soustředěnej tah na branku.

  • [13]

    5. 10. 2012 v 17:50Starfighter

    foto Starfighter

    Problém je, že v nejprodávanějších základních výbavách se dá interiér označit téměř za brak a v lepších je cena srovnatelná nebo vyšší než u Golfu. Pak už je na každém, co srdce, peněženka, nebo Cetelem dovolí 😀

  • [14]

    5. 10. 2012 v 19:12ladlen

    No vidíš, GTI, po necelých piatich rokoch si prišiel na to, že aj ceed od Kie je auto. Lebo dobre si spomínam na Tvoje príspevky v debatách na túto tému pred 4-5 rokmi. Ja len dodám, že môj ceed má už vyše 5 rokov, najazdených 117 tisíc km a tohto roku v pohode obišiel Chorvátsko až po Dubrovník a Francúzsko od Monaca až po Saint Tropez. Netvrdím, že sa chytá na VW Golf, ale kto začínal za socializmu na Š – 100, tak ako aj ja, tak sa na ceed 1,6 CRDI 85 kw naozaj nemôže sťažovať.

  • [15]

    6. 10. 2012 v 6:08Tomik

    GTI, pěkný počtení. S chválou testovanýho kousku si ale počkám. Až budeš mít příležitost a tahle kára bude mít objetou alespoň jednou zeměkouli, tak to dej ještě jednou. Skutečně objektivně by mě zajímalo, který věty promažeš. Palec nahoru za test!

  • [16]

    6. 10. 2012 v 20:28PeterLuk

    foto PeterLuk

    GTI, musím ťa pochváliť. Super test. Nehceš robiť motoristického novinára? V auto.cz by ti miesto dať mohli, tvoj test je lepší než mnoho testov, ktoré čítam v časopisoch. Takže, Bravo!
    Ináč, čo sa týka toho klavírneho laku, má o aj nový Golf, a rovnako ako nový Golf ho ani v ceede mať nemusíš. Osobne som v ceede sedel, v prvom výbavovom stupni, a veľmi sa mi páčil. Vadili mi len sklíčka na prístrojoch… Ináč bolo by super, ak by existoval aj ceed sedan. Cerato je síce pekné, mne sa ale viac páči inteiér ceeda. Pro_ceed v oranžovej metalíze, so 135 koňami, to by mohlo byť zaujímavé auto pre mňa… Len ešte dúfam, že budú aj niake tie možnosti individualizácie…

    Ináč, vedenie KIE potvrdilo ďalšiu karosársku variantu ceedu! Má sa predstaviř nabudúci rok a pojde určite o kabriolet… Hmm…

  • [17]

    9. 10. 2012 v 18:00Ronault.

    Nooo… tak máš brachu docela zpoždění, já už dané auto sedlal v květnu a je asi jen mou chybou, že jsem o něm neblogoval.

    Mé dojmy shrnu na počátku v jedné větě vzhledem k tomu, že jsem jel hned po sobě Ceed I a nový II: „Oproti první generacï je tohle opravdu výborné auto.“

    A teď podrobně:
    Design ponechám stranou, i když nezastírám, že i přes jasné inspirace třeba v Astře, která se mně osobně líbí více, je to podařený kousek, hlavně při srovnání s sestrou i30.

    Interiér až tolik chvály odemne nedostane. Ačkoliv se zpracování hodně posunulo a oproti minulé generaci už nevypadá, že jej vyrobili z recyklovaných PET láhví, tak některé detaily ve mně působí rozporuplně. Například to, že si z auta odneseš nepřilepené dno madel dveří… A také displaye provedené v agresivní červené prostě vypadají oproti úchvatné modré i30 zastarale. Rudá prostě i přes asi nejlepší toleranci lidským okem ve tmě nepůsobí luxusně. A i některé ovladače, třeba oken, by mohly vypadat hodnotněji. Výhled… no.. budiž. Prostornost perfektní.

    Jízda… je pravda, že ihned po startu se dá zvyknout na chod spojky a plynu…, ale z druhé strany mi auto nedokázalo poskytnout nějaké emoce, nějakou chuť hnát jej k limitům. Možná to bylo jen tím, že jelo na základní 1,4 CVVT, ale ani 1,6 GDI v i30 tohle neposkytovalo. možná je to řízením…? Naopak naladění podvozku při přejezdu nerovností je výborné, auto nebouchá ani na brněnských tramvajových pásech a ten, kdo váhal nad posledními skladovými kusy prvního Ceedu, tak po svezení s novým mohl brát starší model jen z čirého bláznoství, tam je rozdíl opravdu diametrální.

    Jako celek auto není vůbec špatné, naopak velmi dobré a jako rodinné auto opravdu skvělé, jen z mého pohledu radost za volantem moc najít nejde a cenovkou se blíží třeba k Focusu nebo Golfu a to už je opravdu na zvážení, jestli má pak Ceed smysl.

    A teď OT: Viděl jsem dnes poprvé a mohl i osahat nové CLIO!

  • [18]

    10. 10. 2012 v 13:34King of rain

    Ceny se dají sehnat mnohem nižší, než se inzeruje.Za 269 tkč verze Comfort…atd.

  • [19]

    10. 10. 2012 v 17:48KrasnyPixel

    Ronault:

    zda sa ti ze by tento interier posobil malo luxusne kvoli cervenej?
    http://www.motoman.tv/Portals/0/Editorial/2012/June/Audi%20A6/Interior.jpg

    ja mam skor pocit ze z PET lahvi su vyrabane interiery prestiznej limuziny menom fluence…

  • [20]

    10. 10. 2012 v 18:23GTI

    [17] Vycházej z toho, že jde o auto, které ještě včera zajímalo opravdu jenom velmi skromné fanoušky aut. Samozřejmě, že v detailech je o čem diskutovat, já chtěl nahoře však hlavně vyjádřit ten zřetelnej vzestup.

    No, tak o cliu napiš, já to tipuju na malej velkej prodejní problém, zejména tedy s odkazem na design.

  • [21]

    10. 10. 2012 v 18:24GTI

    [16] Díky za pochvalu. Jo, Kia tlačí na pilu.

  • [22]

    11. 10. 2012 v 13:44rohYpnol

    foto rohYpnol

    Skvělá forma bez obsahu. Čtivé, tendenční. Tak, jak jsme zvyklí.
    O podobnosti interiéru s Golfem nemůže být řeč a když už vypozorujeme nějaké podobnosti, tak první byl Ceed II, až poté Golf VII, se kterým lze najít určité shodné znaky…
    Řeči o prémiovosti jsou velmi na zvážení. Osobně se velmi těším, až GTI bude psát o prémiové torzní příčce u Golfu VII, Leonu či Octavie III s ohledem na neprémiovou víceprvkovou od Kia/Hyundai, která je již zřejmě slušně odladěna…
    Přitom jediná opravdu zásadní kritika, která se na Ceed snáší, a to přední sedadla a vyšší posaz a hlavně slabá přední světla, samozřejmě nezazněla. Ale není se čemu divit, když se autor věnoval možná jen zaparkovanému vozu na parkovišti.

  • [23]

    12. 10. 2012 v 9:25GTI

    [22] Kup si – prémiovou – hlavu, číst ty tvoje intelektuální „lowendy“, to mi sice posiluje sebevědomí, ale že jsi tu k smíchu i vrátnýmu, to by tě snad trknout mělo…

  • [24]

    13. 10. 2012 v 14:20Velemir

    K Tomikovi. Suhlasim, hodnotenie az po obideni zemegule. Malokto kupuje auto na 3 mesiace. Ale to iste prosim aj u najpremiovo…vonajsieho, neprekonatelneho, absolutne najlepsieho, genialneho….. GOLF 7. Potom budem verit GTI. Cize po 5 rokoch a 200 000 km bezneho uzivania.

  • [25]

    14. 10. 2012 v 22:10rohYpnol

    foto rohYpnol

    Je mi líto, že opět nejsi schopen ustát racionální a konkrétně uvedené fakta a opět jen sklouzneš do osobní roviny. Ale co, už jsem si na takovýto přístup z tvé strany zvykl.

  • [26]

    15. 10. 2012 v 13:50GTI

    [24] S tím částečný souhlas, avšak u mainstreamového produktu, bych viděl hraniční nájezd někde mezi 100 – 150 tisíci kulometry. Výsledky (samozřejmě u jednoho náhodně koupeného modelu) známe z testů na AUTO Tipu.

  • [27]

    15. 10. 2012 v 13:52GTI

    [25] Osobní rovinu tu vytahuješ vždy a zásadně ty jako první. Diskuse s člověkem, který inspiraci cee´du „spatřuje“ pouze v klavírním laku je diskuse zbytečná. Nevíš o těchto věcech, o těchto modelech dočista nic, a z tvých příspěvků je to velmi silně znát.

  • [28]

    15. 10. 2012 v 17:52Ronault.

    [19] Jestli nevidíš rozdíl mezi červenou Ceedu a A6, tak je mi tě líto. Ale možná bys měl stejně jako já se projet A6 a Ceedem, to abys pochopil rozdíl.
    Fluence má lepší materiály než Ceed, stačí si svézt a použít i taktilní vjemy a ne jen fotky a předsudky ze školky.

    [20] Já tento pohled odmítám sdílet, pro mne je obhajoba ve stylu „to je super to auto, podívej se, co ten výrobce dělal před 5 lety za šroty“ nedostatečná. Přece si nekupuju auto proto, že automobilka udělala za poslední roky pokrok a dotáhla se na konkurenci, hlavně v případě, kdy auto stojí stejně, ne-li více než konkurence

  • [29]

    15. 10. 2012 v 17:53Ronault.

    [18] To je mi jasné, ale cena se snižuje oproti ceníku v drtivé většině konkurence…

  • [30]

    15. 10. 2012 v 18:46Tomik

    GTI, omlouvám se, ale nemůžu si pomoct sjet s tou červenou trochu z cesty. Dráždí mě totiž ta rudá záře nad krušnohořím…Dokud je čas, přestěhuj se do Prahy. Nebude to trvat dlouho a bude západním Berlínem současnosti 😉

  • [31]

    15. 10. 2012 v 20:26GTI

    [30] Jo, je to zoufalé…

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

gti.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Listopad 20141 Příspěvek
  • Březen 20142 Posts
  • Leden 20141 Příspěvek
  • Prosinec 20131 Příspěvek
  • Listopad 20131 Příspěvek
  • Září 20131 Příspěvek
  • Červenec 20132 Posts
  • Červen 20132 Posts
  • Květen 20131 Příspěvek
  • Únor 20131 Příspěvek
  • Leden 20131 Příspěvek
  • Prosinec 20121 Příspěvek
  • Listopad 20124 Posts
  • Říjen 20122 Posts
  • Červenec 20121 Příspěvek
  • Červen 20123 Posts
  • Duben 20123 Posts
  • Listopad 20111 Příspěvek
  • Říjen 20111 Příspěvek
  • Září 20111 Příspěvek
  • Srpen 20111 Příspěvek
  • Květen 20111 Příspěvek
  • Únor 20112 Posts
  • Leden 20112 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura