-
DLOUHÝ TÁHLÝ (NECENZUROVANÁ VERZE)
Pominu nyní jekot silničních hermafroditů a garážového potěru, jehož jedinou předjížděcí zkušeností je zatím dechberoucí zážitek při šíbování lokálky na nádráží rodného městyse. Předesílám současně, že tento příspěvek není určený diskusním svěřencům profesora Matějíčka, nýbrž kolegům, kterým tradičně a zcela přirozeně nahrazuje nepotřebnou abeesku vysokofrekvenční kmitání ve slabinách. Čeho, to si domysli sám. Prostě to píšu pro normálního chlapa – echt šoféra, kterej jestli vůbec něčeho, pak se může polekat leda svého obrazu ve zpětném zrcátku. Terminátora jsi snad viděl, ne? Konečně, jedná se o úplnou, necenzurovanou verzi, ostřejší slovník koresponduje s ostrými vačkami. Případné čtenářské vzdory či šoky léčí zdarma Armáda spásy ve vedlejší garáži… Tak tedy:
DLOUHÝ TÁHLÝ – JAK VYHRÁT
Zásada – to, že máš lehce přes jedno sto koníků, to může vzbuzovat jemně ironický úsměv na tváři prémiových jezdců. Vždy se pouštěj do soubojů jen tam, kde je tvůj úspěch alespoň papírově zajištěn. Čteš Auto.cz a máš tedy přehled. Na přístrojovce máš už jistě přilepený papírek se seznamem aut a k nim řazené koně, to ti umožní nastoupit jen tam, kde bude tvůj nástup imperiálně drtící.
Další zásada je, že své koně musíš mít skryté, cirkus Kludský už tu byl. Tak zvol dokonalou, ale nenápadnou barvu, a žádné vnější úpravy typu „klec pro kanára“, jen pořádné gumy, nic z protektorátních zimních zásob JZD.
Další zásada je chladná hlava. Myslím tvoje, v motoru to bude dost hicovat.
Nikdy se nesoubojuj z kopce, tam to umí každý i na skejtu. Ceněný skalp získáš jen v dlouhém táhlém, rozumíš, to je trepanace v přímém přenosu.
Prostě, máš ho v merku, jedeš dvacet metrů za ním, sleduješ reakce jeho pravého ramene – podřazuje pod kopcem? Pokud ne, bude to dobré. Protože ty podřadíš, ale bacha na své pravé rameno, sleduje tě ve zpětném, mohl by ses prozradit. Tak to tam kopni jak voják zásobník do eM šestnáct a nandej tam plnou tři. Blik, volant lehce vlevo, vypnutá klimačka, nedejcháš, dojedeš ho tak, že je čumákem ještě stále trochu před tebou (jsi na čtyřproudý) a právě tehdy nastává rozhodný okamžik řezu, na zabijačce jsi snad byl. Tak ten řez musíš vést jako profesor Pafko – jistě, rázně, bez zaváhání: Lehce zvolníš a dáš mu naději, že na tebe má – to je důležité – jenže, než stačí trhnout ramenem a podřadit, ty už opět akceleruješ. Jo, jen horizont je cenný skalp. Budeš tam první. Možná.
Poslední zásada je – chladnej, chladnej jako Bjorn Borg, pamatuješ? Žádné úsměšky, posuňky atd., to jsou zvyky posunovačů z depa. Vždycky deklasuj s charakterem. Neboť, pozor – může se ti stát, že mu to nakopne jeho DSG a předvede ti svůj dvojitý výfuk v drtivé akci. Tohle ale níž v kapitole – Jak prohrát a přežít to bez Bohnic.
No, tak nahoře už jsme definovali esenciální dlouhotáhlé postuláty, takže jen pro shrnutí: horizont, horizont, horizont. Ale tohle tobě vysvětlovat nemusím, já vím… Ovšem i tak cítím jistou historicko-kritickou potřebu vnést do poměrně ustálených silničních pravidel prvek absolutní jistoty. Protože stát se to jednou může každému z nás… Tak tedy:
JAK PROHRÁT V DLOUHÉM TÁHLÉM
Těžké téma – jak prohrát v dlouhém táhlém a neskončit v Bohnicích. Úvodem jen lehká rekapitulace. Na silnici jde jenom o jedno, kdo je první nahoře, to jsi doufám už pochopil. Pokud ne, zvol zatím Pendolíno, sedni si k voknu a počítej stromy.
Takže jsi pod kopcem, za tebou dravec. Mrkni do zpětnýho, ale bacha – musíš přimhouřit voči, aby si toho nevšiml. Hlavou ani ťuk. Sjedeš kastli a hlavně šíři gum… do 245 milimetrů šíře dokážeš poměrně přesně odhadnout, kdo bude nahoře první. Nad 245 se nejspíš jedná o tuningového úchyla a s takovými nezávoď, přeci jen, je dobré přežít ve zdraví svůj první horizont.
Tak tedy, pokud vidíš šanci, musíš do toho jít. Pochop, tady nejde o rozhodnutí, to je prostě tvůj historický úkol – říká se tomu – deklasovat, zničit, zadupat. To ostatně už umíš, protože jsi četl horní kapitolu. Jenže co s tím, když tě začne natahovat. No, rada je jasná: samozřejmě řadíš i nadále bez pohnutí pravého ramene, a to, že drtíš své stoličky, můžou vnímat jenom tví spolujezdci. Na tváři máš ovšem úsměv č. 911.
A teď to hlavní. Když náhodou výjimečně dojde k tomu, že na něho nemáš, nikdy, rozuměj – NIKDY – to nemůže on zjistit dřív než ty. Máš abeesku, ne, tak se ji nauč používat. Navíc do kopce ti to brzdí slušně i bez, tak to zašlápni a dělej, že se ti třeba vysypal diferák. Tím ho vyřadíš ze hry. Boj skončil a ty nemusíš páchat harakiri. Počkej ale u krajnice tak půl hodinky, vydejchej tu krizi, a až pak se zvolna suň nahoru. Píšu zvolna, viděl jsi přece Duel, ne, tak by se ti mohlo jinak stát, že nahoře na tebe neočekávaně vybafne tvůj novej dobrej známej… a to pak amen s tebou.
P.S. Je mi jasné, že i přes horní varování to čtou i plakáti, tak jen pro ně krátký dovětek: Být nahoře první znamená, být tam dřív. Někdy to zkus, je to opojný pocit. Pokud ovšem chceš zažít dlouhotáhlou nirvánu bez rychlostního limitu, musíš na dálnici do Německa. Cestovní zbrojní pas nepotřebuješ, postačí zbroják na auto. Teď už o tom víš všechno. Skoro. Tak až si uděláš papíry, přihlaš se.
PORSCHE 911 – 50 OCTAVIA – ŽIVÉ DOJMY
42 Responses to DLOUHÝ TÁHLÝ (NECENZUROVANÁ VERZE)
[1]
3. 9. 2013 v 14:36webpaja
Podle názvu jsem odtušoval na lehkou erotiku 🙂 …takže bejt dřív…může bejt i opojný 😀
P.S.: Jen bach na podrazáky, automaťáky…mívaj pádla a nevidíš nic, nebo ten prokletej kick-down. Ideálně vyzkoušej na dvoupruhovým stoupání směrem do Mohelnice, máš dvě šance a třetí až budeš vočumovat dole na benzínce, co má pod kapotou ten, jenž se nedal 🙂
P.S.2: Čipnutej nafťák prozradí i decentní obláček kouře velikosti zkušebního jadernýho výbuchu
[2]
3. 9. 2013 v 14:51Franke
[1] Mohelničák ukáže, kdo na to má 😉
[3]
3. 9. 2013 v 15:26webpaja
(2) a kopec z Levoče na Poprad to samý…ba ještě lepší 😉
[4]
3. 9. 2013 v 16:48šmoula nešika
GTI, pracuješ už na blogu k 50. výročí představení Porsche 911?
[5]
3. 9. 2013 v 21:11kyklop
nádherné čítanie :yes:
[6]
3. 9. 2013 v 21:31gil54
1. asi jsi myslel prof. PhDr. Zdeňka Matějčka, CSc., ne Matějíčka (to je jako ta Spálená)
2. myslel jsem že dlouhý táhlý je oblouk a on je to kopec
3. nejméně čtvrt století uteklo od doby, kdy jsem si ze Sierry sundával štítek cosworth, už hodně dlouho mi nevadí mít na kufru to, co mám i pod kapotou
4. když za mnou spěchá třeba fabka, tak jí rád udělám místo a i uberu, aby se jí to hezky povedlo, přesto že mám asi 5x víc těch koňů
5. je to tvůj blog, tak si do něj piš co chceš. Ale stojí to za tu námahu ? Možná škoda, že nějaká ta cenzura neproběhla
6. ale přesto jsem to celé přečetl
[7]
4. 9. 2013 v 9:06GTI
Jo, pánové, je potešitelné co čtu, každý známe ty „své“ kopce 🙂 A o tom to je, o tom to být má…
[8]
4. 9. 2013 v 9:14Dinar
GTI: poslední dobou je to tu samý politicky korektní suchar, mladí hoši jsou už tak evropansky zregulovaní, že je pro ně nějaký „závod“ do kopce dětinskou záležitostí hodnou senilních staříků… jenže kdo má mezi nohama koule ví své, pokrytci jsou většinou mezi těmi, kterým tam akorát… visí. 😉
[3] Webpaja: jo, jo, „levočák“ je super, výzva, poměrně krátký, jak na startu zaspíš… 🙂
[6] Gil54: je chvályhodné, žes to přečetl, aspoň víš, jak to vypadá, když někdo umí psát.
Jen bych doufal, že jistou nadsázku je schopen pochopit každý, no, z tvého komentu to
vypadá, že bohužel… nebuď takový suchop.r.d, cenzuro!
[9]
4. 9. 2013 v 9:25gil54
[8]
to já jen abych ho trochu podráždil…
[10]
4. 9. 2013 v 9:30webpaja
(7) úplně můj je ten kopec, kterej zatím nejsem schopnej vyběhnout dřív než moje sabáka, je sice o něco menší než já, ale výhoda všech čtyř, oproti dvouhrabu je obrovská 🙂
[11]
4. 9. 2013 v 9:55Franke
(7) 🙂
start je důležitej, musíš využít moment překvapení a než se sabáka rozkouká, budeš v půlce kopce. A nebo to zkusit na sněhu, kdy budeš mít lepší obutí a ona zmínená výhoda všech čtyř na letních ztratí část výhod
[12]
4. 9. 2013 v 15:14krultheking
z D1 do Slavkova – bohužel ho zkazili odbočením doleva 🙁
a zpět 🙂
stejně tak zkazili (nebo zdramatizovali…) i výjezd do Hrabyně – ostrůvkem přechodu pro chodce v Josefovicích
lahůdka je ovšem do Hrabyně z druhé strany s ostrou pravotočivou v půlce
[13]
4. 9. 2013 v 17:41.:Lubo:.
Webpaja, Dinar,
poznate kopec z LE do PP? Som milo prekvapeny.
O nejaky (dufam) kratky cas tam uz velmi nebude s kym zavodit, vystavba dialnice na Presov je v „plnom“ prude, tak snad sa dockame.
Ale jazdim tam rad, akurat v podvecer je to dost neprijemne, lebo slnko je priamo na horizonte.
[14]
4. 9. 2013 v 18:37_Teddy_
Mam ten dojem, ze tu zopar ludi este potrebuje dospiet, a v zaujme vseobecnej bezpecnosti by mali dovtedy radsej vratit vodicak. Aspon kym sa nenaucia, ze verejna cesta nie je na pretekanie. Na to mas pretekarsky okruh. Alebo pieskovisko a tvoju oblubenu 911-ku 1:76 „made in Matchbox“…
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008061504
[15]
4. 9. 2013 v 18:58vrkuboy
Tak to budu muset auto asi přelakovat, očesat o pár prvků karoserie a posadit to na plecháče 😀
Každopádně plný souhlas s pasáží o hledání protivníka. Postavit se na semaforech s Fábií HTP vedle Porsche a tůrováním vybízet majitele Porsche k závodění je víc než komické. 😀 Bohužel takových je ale stále dost. Zejména na dálnici je supersport poklidně jedoucí v pravém pruhu doslova rudým hadrem na býka a nejednoho majitele twinairu to vybudí k akci. Ten opojný pocit z vítězství po půlhodinovém boji s proti větrem bude jistě opojný a dokáže napravit nejedno ego. 😀
Podobným rudým hadrem je „autobán v dojčlandu“ doslovná rekreační atrakce všech malorážkařů kteří se snaží vyždímát z té Tatramatky na čtyřech kolech maximum. 🙂
Co se týče dlouhého táhlého tak bych doporučil mít zařazeno o kvalt níž než protivník za zády a být tak připraven k boji. 🙂
[16]
4. 9. 2013 v 21:02berann
Kvalitní kopce jsou mezi Libercem a Turnovem. Z každé strany jeden. Začínají a končí zatáčkou. Tam se ukáže kdo má koule a koníky a kdo už je za zenitem..
[17]
4. 9. 2013 v 21:43CenturionCz
Dobrý článek. Tady jsou nějaké mé postřehy:
Tak v první řadě to chce mít nějakou automobilovou znalost. Jen značka a šířka gum nestačí. Ona taková 316d je opravdu na galaxie vzdálená masovému vrahovi s kódovým označením 335i. To je vůbec optimální auto, protože vůbec nevypadá na to, jak nesmírně je rychlé, takže pozor na rozdělené koncovky výfuku u trojkového BMW. To není žádný dieselový cruiser.
Obecně bych řekl, že to chce hlavně vědět, do čeho jít a do čeho ne. Nejít do souboje, který je předem prohraný, je tak trochu vítězství. K té případné prohře – hlavně to vzít sportovně. Úsměv na tváři poraženého je často zkažením radosti vítěze. A hlavně, nezávodit, když jsou na palubě jiní členové posádky. Jen na vlastní odpovědnost. Nejnebezpečnější vlci také loví sami.
[18]
5. 9. 2013 v 0:13kosmonaut
Dobře klamala i 9000 Aero, ta měla neskutečný tah na branku (k horizontu, samozřejmě).
Jinak dokud se jezdilo od Práglu do Plzně po státovce, vždycky se před finišem rozhodovalo v Ejpovickým kopci. Kdo jel stotřicítku (Škodovku, rychlost uber), měl vyhráno. Krásně se soupeří i za Bečvama na Makov, ale mám dojem, že je to hodně rozryté. Nebo za nízkého provozu z Varů na Prahu, jak se bohužel zabil Hlinka.
[19]
5. 9. 2013 v 4:33webpaja
(13) Pro mě každoměsíční chleba, je pravda, že obecně z Levoče do Prešova mám i dvoupruhový cesty rád, narozdíl od úseku Martin – Žilina…a pak samozřejmě královský eso z Bytče na Makov 🙂
[20]
5. 9. 2013 v 7:19Dinar
[19] Makov je sice trochu jiná kategorie než klasický dlouhý táhlý, ale moc pěkná záležitost, bohužel nenarazit na kamion je tam prakticky zázrak, každopádně, měl-li bych spočítat kolika centimetry gumy z pneumatik jsem v tamějších zatáčkách vyspravil povrch za ty roky, měl bych mít slevu na silniční dani. 🙂 😉
[21]
5. 9. 2013 v 7:39GTI
[20] 😀 😀
[22]
5. 9. 2013 v 7:59GTI
Pánové, hodně dlouhej a hodně táhlej – http://auto.sme.sk/c/6920786/test-f-type-s-je-najlepsi-jaguar-sucasnosti.html Dinare, no dobře no, tak já ty zadní blinkry beru na milost.
[23]
5. 9. 2013 v 9:13Dinar
[22] Pěkné, a to tam měl V6ku, s V8 je šou efekt f-typu ještě o řád jinde. Jen úplně nechápu tu gangsta stylizaci, řekl bych, že k jaguaru se moc nehodí, a ten zlatý řetěz na krku testéra byl také snad jen součástí převleku, jinak by ty jeho řeči o hlavotrupech vyzněly dost hloupě. 🙂
[24]
5. 9. 2013 v 9:30GTI
[23] 😀 Jo, tohle moc nevyšlo, nadšení z auta je však čisté a upřímné.
[25]
5. 9. 2013 v 9:54webpaja
(20) To mi povídej 🙂 zimáky jsem tam letos dodělal, bylo na nich už prd, tak jsem je pěkně zhvízdal. A víš ve který hodiny se tam dá…byť to tu rozepisovat nebudu 😉
[26]
5. 9. 2013 v 12:03gil54
Ještě jednu drobnou poznámku k tématu.
Něco jiného je zazávodit si s něčím co má okolo 100 PS a vyhledávat si rovnocenné soupeře a něco jiného je se do boje pustit s technikou co má 300 PS+. To jsi pak všude strašně brzo, pohybuješ se v rychlostech přesahující povolený limit i o hodně víc než 2x, a když trefíš psycho, co do toho půjde taky naplno, tak to může být i na šití a i dřevěnej smoking je zatraceně blízko. Ani nemluvím o tom, že při takovém souboji všechna ostatní auta na silnici vlastně stojí a jenom překážejí.
A taky těch rovnocenných soupeřů – srdcařů, co do toho chtějí jít s károu třeba za 2 – 3mega je daleko míň.
To se pak opravdu nemá smysl vytahovat na rozzuřenou fabku.
( Speciálně pro Dinara, aby mě neměl za suchop.r.d.a, nebo jak to napsal.)
[27]
5. 9. 2013 v 15:34šmoula nešika
(16) Jojo, Paceřák (ten už někteří borci na letňácích projeli v zimě komplet rovně, že se zastavili až v poli) a ten z druhý strany, co se od Boleslavi tak poněmecku kroutí.
[28]
6. 9. 2013 v 6:04Tomik
JAK DÁT DLOUHEJ TÁHLEJ OD JADRANU K BALTU
Neni nic lepšího než skočit rozpařenej ze sauny do priessnitzových lázní. Tvá cesta je krátká, rychlá. Úkol máš jedinej: přežít. Jestli tam budeš první, kolik srabů necháš za sebou, tak to není nic z toho, na co bys v ten okamžik pomyslel. Ale i tak o tom budeš třeba zrovna tady pět písně.
Tak tohle je výjezd z Chomuťáku na Křímov. Čtyři proudy do nebe a zpátky. V létě ho nedávej. To je zbytečný. Nejlepší je podzim, kdy Piráti
z Chomutova chodí ze staďáku ještě v žabkách a nahoře dělaj rybízák ze zmrzlých bobulí. To pak vypadáš jako debil, když lezeš do káry v bufech abys ten Chomuťák dal.
Hele pocem, na rovinu. Tady neni s kym závodit. Předjíždět enedráky v koloně neni přeci žádnej kumšt. Jejich styl je z doby bakelitový neměnej. Hruď přitáhlá k volantu, voči někde mezi volantem a přednim sklem. Furt to ale nebrání tomu, abys pod kopcem podkopl, nechal zařvat boxera a změřil si svuj čas. Jako vždycky.
Tady v dlouhým táhlým poznáš, co je zakřivení času v prostoru. Poznáš, jak vypadají čtyři roční období na pěti kilácích. Budeš vždy vítězem, jestli bude tvoje srdce za pumpou v Křímově ještě tlouct. Přesto sleduj čas a poctivě ho vždy vyrej na ten pomníček právě za tou pumpou. Nevíš, kdy ho tu budeš psát naposled. To je skutečenej závod chlapa s chlapem. Sám se sebou.
No nic. Snad jen pár rad závěrem. Směrem vzhůru postupně ubírej plyn. Dej si do repráku to nejlepší co máš, volume nadoraz, ať jedeš do toho nebe s parádou. Jestli s tebou přeci jen bude chtít někdo soupeřit, nějak mu decentně naznač, že jedeš na čtyrech a že ho nehodláš nikde jak posledně seškrabovat.
Raději ho v klidu k tý pumpě doprovoď a dejte si tam spolu plechovýho Birella.
Až bude jednou čas, tak si tu dáme lekci jak tenhle kopec dát jako první dolu. Jen napovim. Je to jak když vylezeš ze záhrobí a postupně ožíváš 😉
Tak šťastnou cestu!
[29]
6. 9. 2013 v 8:11GTI
[28] 😀 Tomiku, smekám 😀 Jo, Křímov, to je macocha mistrů volantu. Dát to dolu a v zimě, se rovná doslova volnýmu pádu. No taky jsou tam asi tři odstavné pruhy pro náklaďáky. A nahoru? Přesně jak píšeš, nic pro týpky po druhým infarktu… silnej motor, silný skla na brejlích a silný… nervy.
BRAVO TOMIK
[30]
6. 9. 2013 v 8:22Dinar
[28] Tomik: nádhera! :-)) Tady na té straně republiky mi to trochu splývá, to je cesta směrem na Marienberg a Chemnitz? Jestli jo, tak souhlas pěknej úsek. 😉
[31]
6. 9. 2013 v 10:35Tomik
GTI, Dinare, jsem rád, že potěšilo. Jinak je to směrem na Chemnitz. Nemůžeš minout. Fajn taky je, že tu nemají cajti odvahu ani chuť měřit 😉 Jednou jsem to dával v zimě dolu se sanitkou. Teda jako on v pravym, já v levym. A říkám, před tim saniťákem klobouk dolu. Koně tu nejsou vůbec podstatný.
[32]
6. 9. 2013 v 19:59šmoula nešika
(31) Čtu dobře?! Ty jsi závodil se sanitkou? A maják s houkačkou ještě náhodou zapnutý neměla? A v zimě…
[33]
7. 9. 2013 v 7:00Tomik
Šmoulo, věnuji Ti pár řádek, ačkoli tuším z historie, že nemám. Houkačky zapnutý nebyly. Jestli Ti přijde nejpodstatnější tahle informace, tak doufám, že je Ti teď líp. Kdybych Ti tu situaci popsal…když jsem ho dojel a začal předjíždět, začal zrychlovat a nechtěl se mě pustit. Ty padáš dlouhým táhlým dolu, ovšem na sněhu a ještě k tomu zatáčkama. Ten jeho výkon v podstatě dodávkou, mi v součtu přišel neuvěřitelenej. To třeba přišlo zajímavý mně.
Stejně se ale Tě zeptám.Kdyby jelo na dálnici houkavý auto se zapnutejma majákama pomalu za sucha, konkrétně sanitka rychlostí 110 km/hod. z Brna do Prahy, tak by si jel celou dobu za ní? Pak odpověz, jestli by si jel za ní, kdyby nebyly majáky zapnutý. No a pak tu závěrem napiš, jestli si už někdy předjížděl v zimě? Pro jistotu: všechny otázky platí za podmínek, že si jel autem a ty jsi byl jeho řidičem.
Hlavně tu teď nezačínej s vysvětlením, že žádná z těch dotázaných situací nemůže nastat….
Hele je mi jasný, že mě prostě považuješ za mamlase a že ty jsi naopak ikona chodící správnosti. Tak jen dopředu říkám, vykašli se tu na moralizování nebo dokonce provokace.
[34]
8. 9. 2013 v 10:45matii
Ještě jeden způsob jak elegantně prohrát. Když už vidíš, že tě „udělá“, přesuň včas levý loket na hranu dveří a nasaď neskutečně znuděný výraz a v momentě kdy tě míjí můžeš zívnout a hodit překvapený výraz typu: „Kde se tady to auto bere, když jedu svou nudnou jízdu na chatu?“. 🙂
[35]
10. 9. 2013 v 9:17Emel
gil: jo, to je to dilema. Se slabým autem se závodit nedá… a se silným se dostáváš i do kopce do rychlostí, o kterých sám v skrytu duše víš, že na běžné silnice nepatří. Občas testosteron vítězí… ale jak člověk stárne, tak si víc a víc uvědomuje, jak rychle se může semlít něco, čeho pak bude litovat do konce života. Přece jen existuje i život mimo silnici…
[36]
10. 9. 2013 v 16:24gil54
[35] Emel: dík, přesně jsi pochopil a popsal jak jsem to myslel.
[37]
10. 9. 2013 v 16:25gil54
[35]
Emel: dík, přesně jsi pochopil a popsal jak jsem to myslel.
[38]
13. 9. 2013 v 1:28Adriana
Ano, člověk me1 „bfdt pravdivfd“, reoagvat v souladu se sebou, se svfdm nitrem, naučit se bez nepředjemnfdch pocitů ředkat ne, když opravdu vnitřně chce ředci ne. A ředkat ne, je-li potřeba ho vyje1dřit, i tehdy, když to druhfdm nevyhovuje. Je ale třeba počedtat s tedm, že použited onoho „ne“, i když bude souladne9 s nitrem, bude odvisle9 od skutečně dosažene9 duchovned farovně jednotlivců. Takže tam, kde jeden cedted ne , druhfd to stejně cedtit nemused.
[39]
14. 9. 2013 v 14:01šmoula nešika
(33) Jestli se mnou chceš diskutovat, nebo ne, je čistě na tobě. Určitě jsi mohl počkat na rovinku. Podle toho, co píšeš, nebyly podmínky vůbec dobré. Pokud se ovšem řidič sanitky táhl jak pytel brambor, a pak tě nechtěl pustit, je chyba pochopitelně na jeho straně a měl by se zamyslet, jestli se pro svou práci hodí.
Já vím, že nechceš slyšet, že to nejde, ale za sucha se zapnutýma majákama sanitka opravdu 200 km stodesítkou nepojede. Ale kdyby byly vypnuté, určitě bych ji předjel – při snaze o co nejúspornější jízdu asi ne.
Unavuje mne se o tomhle bavit, přijde mi to spíše naopak. Podporovat styl GTIho psaní je v pohodě, podporovat jeho chování už ne. Ale diskutovat tu nemusím vůbec.
[40]
19. 9. 2013 v 7:53OPCRUN
GTI,
vždy s radosťou som si prečítal všetky diely vášho blogu – „Jak kupovat auto“ presný názov si už nepamätám, bude tomu rok čo som po článku zatúžil opäť, jednocho som sa chcel dobre pobaviť, čo sa Vám v niektorých blogoch autorsky veľmi pútavo darí. Vždy s rovnakým účinkom smejem sa do prasknutia a vybavujem spomienky zo všetkých tých šialených akcií, ktoré človek dokáže za volantom zažiť – vyprodukovať …
všetky tie – s nádychom dobrodružstva sa odohrávali skoro výlučne do roku 2008, vodiči boli ešte normálni a sem tam maličké extempore, vybočujúce z pravidiel vedeli „preglgnúť“. Dnes sa každý naserie, vystrkuje prsty hodné hlbokého zamyslenia, vytrubujú a najnovšie si hneď fotia značku a bonzujú, tí najodvážnejší si dokonca dovolia Vás sledovať až k miestu Vášho pobytu – z dôvodu pre mňa ešte neznámeho, lebo výsledok je zakaždým rovnaký – nahodia silný výraz a odídu.
Asi mi neostáva nič iné len „ísť“ do S500, zabaliť ju (najlepšie celú) do super-vkusnej čiernej fólie a zaplatiť nejaké to strach vyžarujúce číslo, vtedy budem mať o zábavu a pokoj vystarané
[41]
24. 9. 2013 v 8:44MariAchi
[39]
Moralista, kterýho unavuje se o tom bavit, ale stejně vžy tu debatu rozjede.
Raději fakt nediskutuj vůbec, moulo nešiko, ještěže jsi na to přišel sám.
[42]
26. 9. 2013 v 16:23šmoula nešika
(41) Debatovat se mi nechce proto, jelikož nerad opakuji vyřčené. Že bych podobnou debatu VŽDY rozjel, není pravda. Samozřejmě jde o to, jak je to myšleno. Žádné, šmoulo, pojď diskutovat, jsem tu nezahlédl. Rozhodně ale nejsem jediný, kdo má nějaké takové problémy. K obojímu si stačí nějaké ty komentáře k blogům přečíst.
Že si GTI jako hvězda webu připadá nedoceněn, to tak nějak chápu. Ale že namísto zvýšení své popularity uráží a provokuje nejen mne, to se mi chápe těžko. Já se snažím být ke svým čtenářům milý a uctivý. Po stylistické stránce se mi GTIho blogy vcelku líbí. Obsah si netroufám komentovat, na to má svůj názor každý. Ale dokud se ke mne bude GTI (a ti okolo něj) chovat zle, nemůže očekávat, že ho budu chválit, propagovat vůbec. Beztak mi občas připadá, jako kdyby byly některé podobné příspěvky více uživatelů psané jedním člověkem… Podobné slovní obraty, to musí být někdo fanouškem na život a na krev. Ale nebudu nikoho obviňovat, i zde si každý nechť udělá názor svůj.
Ano, člověk má v této situaci dělat mrtvého brouka a raději se nevyjadřovat, leč svoje příspěvky jsem omezil na nezbytně nutnou úroveň, a trnem v oku jsem pořád.
Tak, konec plýtvání drahocenným časem, jdu dělat něco smysluplnějšího.
Komentáře nejsou povoleny.