-
PERLA Č. 6
Jak známo, auto je složitý produkt. Náležitá komunikace mezi autem a jeho majitelem či jeho posuzovatelem proto vyžaduje i jistou „složitost“ právě majitele či posuzovatele. Málo platné, je-li pro tebe plakát s Kačerem Donaldem, vyvedený ve tři-dé, vrcholem umělecké estetiky, těžko ti podsouvat do garáže mistrovský prémiový design.
Nastal čas něco si napsat o prémiové vyšší střední třídě, nastal čas, napsat si něco o těch nejlepších, něco o tom pravděpodobně… nejlepším. Totiž v poměrné tichosti nám tu vyrůstá doslovná třídní hvězda. Je tu model E-Klasse, který generačně omládl a zkrásněl po své nedávné modernizaci. Ten zatíná své vrcholně estetické drápy jistě hluboko do každé „složité“ duše prémiového jezdce. Oprávněně, zaslouženě a důvodně. Je to právě Mercedes, který do třídy vnáší esenci designového umění, esenci krásy té nejcennější hodnoty. Ovšem je tu též BMW 5, kvalitně nacházející svůj vizuální status v éře po mistru Bé.
Nebudu dále chodit kolem horkého oleje, tnu rovnou a napřímo do živé garáže. Ano ano, je tu tichá perla, která postupně odhaluje své nebetyčné garážové krásy. Klišé v podobě pouhého „technicistního“ vizuálního akcentu můžeme v sekundě zapomenout, AUDI A6 není jen technicistní, AUDI A6 je dnes nepochybně v komplexu garážovou jedinečností, jejíž designový kalibr dospěl do maximálních výšin ve správný čas. Ášestka je uchvacující a strhující.
Jistá skromnější fotogeničnost modelu by neměla svádět k povrchním soudům. Až při bližším živém ohledání člověk nasaje bezvadnost, jiskřivost, složitost a krásu karoserie ášestky. Je to jako když nasvítíš ledkovými světly vzácný šperk… tisíce jisker a tisíce hran. A tedy dojem z podrobného prozkoumání ášestky je hluboký a v podstatě nevratný – člověk je lapen estetikou, jemnými finesami, dotažeností a jednoznačným sdělením auta.
Přední světlomety, zadní lampy, linie oblouku víka kufru, celkové široké a nízké posazení na silnici, spolu s dokonale vyklenutou kabinou, to vše vytváří jedinečnost prožitku.
Doslovnou euforii pak člověk zažije po usednutí za volant. Tvrdím, že dnes není jiný model, a to ani v širším konkurenčním prostřední, který se může jak estetice, tak zpracování kabiny postavit ášestce naroveň. AUDI nastolil nový kabinový řád: absolutní požadavky na vše co je v kabině kolem tebe. Nenajdeš chybku v ergonomii, nenajdeš chybku v materiálu, nenajdeš chybku ve funkčnosti.
Bližší seznámení se s katalogem (140 stran!) ovšem vyžaduje od potenciálního zájemce vysokou schopnost rozhodování – druhy světel, sedadel, potahových materiálů, kol, tohle opravdu nebere konce. Když ovšem víš, jak má auto této kategorie vypadat, stvoříš silničního boha. Boha třeba na třílitrové naftě, dvojitém turbu a tři sta třinácti koních, kteří promění tuhle exklusivní prémiovou limuzínu v dravce silnic.
Není nic, co by sis nemohl přát, není nic, v čem by tě AUDI nedokázalo uspokojit. Osobně cením výkonové rozpětí naftových motorů, četnost převodovek, variace pohonů i karoserií a neskutečnou kvalitu kabiny. Za jakýsi vyvážený středobod pak považuji střední šestiválcovou naftu (245 koní) vzduchový podvozek, sportovní sedadla případně ledková světla, cca osmnáct palců na nápravách a… QUATTRO. Mimochodem, ta světla dokáží za jízdy v noci vykouzlit na horizontu snad i malé slunce.
Konektivita audiny pak vyráží dech jistě i tomu, kdo má místo středního ucha zamontovaný čip…
Já nenašel jedinou chybku. Neuvěřitelné. AUDI? Prémiová prémiovost. Náskok díky náskoku. Doslova.
Pozn. aut.: Velkorysý fotozdroj – AUTO.CZ
gti.blog.auto.cz
- Listopad 20141 Příspěvek
- Březen 20142 Posts
- Leden 20141 Příspěvek
- Prosinec 20131 Příspěvek
- Listopad 20131 Příspěvek
- Září 20131 Příspěvek
- Červenec 20132 Posts
- Červen 20132 Posts
- Květen 20131 Příspěvek
- Únor 20131 Příspěvek
- Leden 20131 Příspěvek
- Prosinec 20121 Příspěvek
- Listopad 20124 Posts
- Říjen 20122 Posts
- Červenec 20121 Příspěvek
- Červen 20123 Posts
- Duben 20123 Posts
- Listopad 20111 Příspěvek
- Říjen 20111 Příspěvek
- Září 20111 Příspěvek
- Srpen 20111 Příspěvek
- Květen 20111 Příspěvek
- Únor 20112 Posts
- Leden 20112 Posts
- Prosinec 20101 Příspěvek
46 Responses to PERLA Č. 6
[1]
13. 1. 2014 v 10:00Ingister2
V apríli objednávam, už sa teším…:-)
[2]
13. 1. 2014 v 10:15Emel
Nová A6 se mi hodně líbí. Asi bych měl problém vybrat mezi BMW a Audi a rozhodování by záviselo na zadání… pro rodinu 4×4 a pak tedy asi Audi.
Co se interiéru týče, mám tři drobné připomínky. Nejsem nadšený z výsuvné navigace… ergonomicky je to asi v pořádku, ale esteticky se mi ta obrazovka trčící do prostoru moc nelíbí. Nelíbí se mi stříbrné plasty (asi plasty) všude okolo budíků… občas to umí házet nepříjemná prasátka. A konečně… úplně mě esteticky nebere ani ten volant s kulatým středem… to je ale volitelné, takže vlastně žádný problém.
http://img.netcarshow.com/Audi-A6_Avant_2012_1600x1200_wallpaper_46.jpg
[3]
13. 1. 2014 v 10:29Dinar
Ale jo, A6 je povedená a v některých variantách nejlepší volba své třídy, jen k té vizualitě vs. ideální rozměr kol 18″, o kterých píšeš. Ty obrázky máš na dvacítkách a vizuelně je to óbr rozdíl, u A6ky dělají kola velmi mnoho z výsledného dojmu, podobně jako Sline paket. Jinými slovy na tom příplatkovém „došperkování“ je konečný dojem podstatně závislejší než např. u 5er, která v běžných verzích vypadá lépe. 😉
[4]
13. 1. 2014 v 10:50Joab
Jojo, pěkný auto. Jak píše Dinar, vizuálně se mi taky zdá dost citlivý na velikost disků a stupeň výbavy (S line, xenony vs. led..).
Chodim v Praze kolem nový RS6, bílá v kombíku s karbonovejma brzdama a je to žrádlo:)
[5]
13. 1. 2014 v 13:45GTI
[1] Máš na co.
[6]
13. 1. 2014 v 13:46GTI
[2] Volant jsem vnímal stejně, po usednutí jsem ho vzal na (prémiovou) milost.
[7]
13. 1. 2014 v 13:48GTI
[3] No já právě ty dvacítky na snímku vnímám již jako poměrně dost nad normu. No jo, no, tobě by se pětka líbila snad i na plecháčích 😉 Jinak samozřejmě souhlasím s tím šperkováním, to udělá u A6 hodně.
[8]
13. 1. 2014 v 13:49GTI
[4] Jo je to žrádlo.
[9]
13. 1. 2014 v 14:06Emel
Kulatý střed volantu je snad nějaké retro, inklinuje k tomu třeba i Porsche… mně se to ale všeobecně moc nelíbí. Ten vyšperkovaný S-Line ještě ok, navíc se určitě skvěle drží atd… ale přesto bych radši volil jiné tvarování středu.
http://cars-infinity.com/wp-content/uploads/2014/01/porsche-911-2012-interior2012-porsche-911-interior-2-www-aph7bcf2.jpg
[10]
13. 1. 2014 v 14:26Ingister2
Ono to auto vyzerá dobre aj na štandardný 17-kach.
20-ky je extrém a už úplne nevhodný an použitie na naše cesty (jedno či slovenské, alebo české).
Ja chcem 245 konový diesel. kombi, xenony, športové sedadlá, a osttané mi je v podstate fuk…
[11]
13. 1. 2014 v 15:06iudex
Ad kolesá: tak dávno platí, že kolesá robia auto. Na druhej strane to nemusí byť hneď 20″, to už je pomerne extrém, ale je pravda, že na základných 16kach by to asi nebolo to pravé orechové.
A dodávam najnovší poznatok, že nielen kolesá, ale dnes už aj svetlá robia auto. Hlavne v koncerne VW je novým zvykom, že je v ponuke kopec rôznych typov svetiel, LED, full LED, rôzne bixenóny a pod. a základné halogény akoby naschvál vyzerajú tak lowcostovo. Napr. Golf GTI je vo verzii so žltými halogénmi až nedôstojný, kdežto s príplatkovými bixenónmi s LED je ten výraz oveľa dravejší a modernejší:
Obdobne to platí pre Audi či pre Seat (na Leone spravia full LEDky úplne iné auto).
[12]
13. 1. 2014 v 15:57Emel
iudex: ono s těmi světly to není taková novinka… dodnes pamatuju, jak jsem obdivně koukal, když E39 přišla s angel eyes… a dodnes dokážou zachránit podivné tvary 1er 🙂
[13]
14. 1. 2014 v 7:48random.jitter
To na těch obrázcích je A3? A4? A5? A6? A7? A8? Možná by pomohlo dát k obrázku měřítko, takhle to vypadá na cokoliv. :0
[14]
14. 1. 2014 v 9:42Emel
random.jitter: spletl sis forum, tohle je blog pro ty, co se o auta zajímají a poznají sedan od liftbacku.
[15]
14. 1. 2014 v 10:08random.jitter
Emeli, jesteze te mam, ponevadz jinak bych asi umrel uplne nevzdelany.
Nemecti soudruzi dizajneri a jejich obdivovatele se vyznacuji dvema typickymi vlastnostmi – topornost v dizajnu a neschopnost poznat nadsazku.
Podivej se na to foto predni masky: Ein Reich, ein Führer, eine Maske.
[16]
14. 1. 2014 v 10:52webpaja
(11) Ano, trefil jsi vše na hlavičku. U A6 to samozřejmě platí taky! Základní tvary jsou naprosto jednoduchý a nekomplikovaný, jen jim chybí finesa, koření… A těmi jsou nejen světla, ale i dostatečně velká kola. Tam, kde BMW5 vystačí s 18-ti“ musí mít A6 19-tky. Vůbec nejlíp pak vypadá na 20″ „rotorech“ v šedý metalíze.
V motorizaci 3,0TDI Q se sportovním dif umí bejt lepší než 530Xd. A to je co říct.
[17]
14. 1. 2014 v 10:53Dinar
[15] Markanty značky stejné na všech modelech, tento trend jde napříč automobilkami a kontinenty, na akt. modelech tohle funguje stejně u audi, lexe nebo cadillacu. Že to tak je, a proč to tak je, ví každý kdo se trochu orientuje.
Prosťáčci tvého typu se vyznačují dvěma typickými vlastnostmi – toporností při snaze o humor a neschopností vzdělat se než umřou.
[18]
14. 1. 2014 v 12:56Emel
random.jitter: a viděl jsi někdy třeba zrcadlovky od Nikonu? Notebooky od Applu? Televize od Samsungu? Obleky od Armaniho? Nože od Victorinoxu? Aplikace od Microsoftu?
Jo, takový Nikon D4 vypadá stejně, jako nejlevnější D3200. Má možná víc tlačítek, je větší, používá lepší materiály… ale styl je jednotný. Protože tak to úspěšné firmy dělají, ať už pocházejí z Japonska, Německa, Švýcarska, USA nebo Koree.
[19]
14. 1. 2014 v 16:13random.jitter
To jsem si taky vsiml, ze fotaky zpred 40 let vypadaji zepredu stejne, jako ty nove – akorat vzadu maji dnes vice tlacitek a LCD displeje. A Nikon vypada zepredu prakticky stejne jako Canon, plnoformatovy Hasselblad ovsem prece jen trochu jinak.
Ale jisty zablesk nadeje tady je – BMW 3er a 5er sice vypadaji zepredu uplne stejne, zato 1er se konecne odlisuje. Zatim sice ma vyraz prekvapene kengury, ale soudruzi dizajneri z Mnichova na tom popracuji a pak z toho jednoho dne udelaji mozna taky docela hezke auto.
[20]
14. 1. 2014 v 20:20Emel
Nikon od Canonu poznáš na první pohled. Nebo jinak… kdokoli se zajímá o focení je pozná na první pohled. A s těma Audi je to stejné.
[21]
14. 1. 2014 v 21:23GTI
Emele, je to marné, diskutovat s někým, kdo se diví, že AUDI vypadá jako… AUDI, to se nedá vyhrát 🙂 A když ještě jako argument přihodí Hasselblat… 😀 je marné úplně všechno.
[22]
15. 1. 2014 v 7:44webpaja
(19) Zrovna F10 a F30 jsou zepředu velmi odlišný (na poměry firemní identity)… Pěkně v tom lítáš 🙂
[23]
15. 1. 2014 v 9:08Emel
webpaja: jo, ale když někde zahlédneš kombík… já to BMW nevyčítám, pětka se mi líbí a na kompaktnější trojce to podle mého funguje ještě lépe.
[24]
15. 1. 2014 v 9:12Emel
GTI: Jojo… je snad na tomhle něco špatně :-)?
http://blog.graysofwestminster.co.uk/files/2011/08/nikon-DSLR-lineup.jpg
[25]
15. 1. 2014 v 9:24Tomik
U Audi u mě funguje jen něco. A to něco je jen Allroad. Je jedno jestli 4 nebo 6 (preferuji 6). Tam mi přijde potenciál auta využitej do posledního šroubku. A to je ono…potenciál. Kde ten potenciál vlastně začíná? Už to tu je napsaný. Aby si z toho udělal jízdně, ale i esteticky, výjimečný auto, tak musíš sakra v bance přitlačit na plyn. Ano, ano. Není to pro každýho. Audi se tak snaží svou ještě větší prémiovost prodat. Dělá to dobře a semtam na to někoho uloví 😉 Avšak dle mého názoru jak MB tak BMW v základu, opět jízdním i estetickém, dokážou víc. Když mluvím o estetice, hodnotím exteriér.
Vnitřek musím nežsouhlasit, že patří mezi to nejlepší. Je však i tady všem janý, že momentálně vítězí 5er pro svou absolutní čistotu řešení. Každýmu se nám přeci líbí, když máme doma uklizeno a sdělují se nám jen a pouze přehledně a srozumitelně podstatné informace 😉
…..Ale to bohužel s příchodem přimontovanýho prkna na palubku skončí 🙁
[26]
15. 1. 2014 v 10:36Emel
Tomik: je to spíš otázka preferencí… podle mého není dnes třída, kde by Audi výrazně ztrácelo na MB nebo BMW. Nejhůře je na tom letitá A4… ale z druhé strany, derivát A5 je i dnes super.
A3 je fakticky nejblíž tomu, jak by měla prémie vypadat. BMW 1 je prostě ošklivé (můžeme probrat detailněji… a ano, asi nejlíp jezdí…) a Mercedes A je pro někoho už za hranou očekávané konzervativnosti.
A6 dokázala to, co se po uvedení 5er zdálo nemožné – ne že by pětku vymazala z povrchu zemského, dokázala se ale přiblížit v kolonce „sportovní dravost“ a přitom si uchovat svou technicistní eleganci.
[27]
15. 1. 2014 v 12:47Tomik
Preference hrajou roli vždy byť může být produkt i horší. Rozumíš Emle, srdci neporučíš 😉
Pravda, opomněl jsem A5. To je mimořádně esteticky povedený kus bez konkurence. Ale jízdně to začne bejt zábava, možná stačí říct dobrý, až když přitlačíš. To je o čem hlavně píšu. Zbytek prémie Ti to dává v základu.
Dnešní jednička je z pohledu designu exteriéru střela vedle. S tím souhlasim. Interiér je ale zase mnohem lepší než byl. Tady jasně vede áčko. Podle mě má prostě grády ve všech ohledech. GTA konkurenci totálně odrovnalo.
U BMW mě momentálně štve ta snaha šetřit a unifikovat interiér. Jedničku to zbytečně vyzdvihuje na rovinu trojky, kterou to pak naopak zabíjí. Nechci vidět, co to udělá s novou pětkou. Jestli můžu odhadnout a soudit podle šestky, tak tam mi to přijde skoro katastrofální. Rozdíl přístupu designéra by měl být v každé třídě znát. Jestli mám problém s umístěním navigace, tak raději nabídnu v prvním přílatku infotainment rovnou na přední sklo s možností nepoužití ty skutečně trapný a laciný desky. Tohle prostě neberu. Snad vědí v BMW, co dělají a brzy si to uvědomí 🙁 No ale mám takovej pocit, že tenhle podobnej problém začíná mít MB.
V tomto ohledu interiér AUDI se schovkou pro navi je prostě na jedničku. Budíky jsou taky v pohodě. Ale s řešením na tředovým tunelu s industriální přiměřeně futuristickou řadičkou řazením má dodnes navrch jasně pětka. Ty kůly pro řízení boeingu esteticky nějak nedokážu pojmout.
[28]
15. 1. 2014 v 13:00Dinar
[27] No vidíš, a podle mně má zrovna šestka nejlepší interier ze současných bmw, bude-li nová pětka v podobném duchu, pak u mně dobrý. 😉
[29]
15. 1. 2014 v 13:03webpaja
(27) Dinar mě předběhl…6er má pro mě nejlahodnější interiér z běžných aut 😉
[30]
15. 1. 2014 v 13:24Emel
Tomik: jezdci, kteří u limuzíny vyhledávají sportovní zážitek z jízdy, jsou ohroženým druhem (zdravíme Dinara). O tom můžeme diskutovat třeba u BMW 4… ale už u 5 je to okrajová preference.
Z mého pohledu jsou i standardní (nikoli základní) motorizace Audi v pořádku – pokud mluvíme o A5 / A6, tak 3.0TDI Quattro Tiptronic je pro běžného zákazníka dokonalá kombinace, která perfektně podtrhuje charakter auta – normální auto pro normální lidi, jen ve všem o kus lepší než mainstream.
A ještě k áčku – snad v žádné třídě se nabídka D3 tak neliší jako v kompaktech. Pro mě je nejvyspělejším (nejdospělejším) zástupcem A3 – je to prostě klasické Audi se vším všudy. Jestli pak není lepší volbou Golf je ovšem otázka, technický náskok Audi není u typických motorizací nijak zásadní. Mercedes dokázal pro Áčko vytvořit design, který ho od mainstreamu jednoznačně odlišuje, v tom je jeho výhoda… konzervativnější část zákazníků ale příliš nadšená není. Mně se základ líbí a za kýč považuju až Edition 1, ale vcelku chápu námitky, že Áčko není ten správný Mercedes…
[31]
15. 1. 2014 v 14:10Tomik
Chlapi, možná jsem to příliš bagatelizoval. Celej interiér je éňoňůňo, ale ta trčící věc, to pádlo, mi ničí celkovej dojem z palubky. Mě to tam prostě překáží a působí to na mě lacině, neuhlazeně 🙁
Emle, nemluvim o nějakých sportovních limitech. Už jsem to tu s Dinarem řešil. Mě se líbí ta možnost kdykoliv přiklouznutí a tý perfektní kontroly. To je to, co mi chybí u Audi. Jak říkáš, je to otázka preferencí 😉
A6 v quatru je pak pro mě už naprosto za mýma limitama, rozuměj schopnostma. To není co řešit. Ale pro takovýho stíhače jako jsem já (pro demonstraci mé sportovní jízdy: kombinovanou ve městě mám někde kolem 6.5 a mimo klidně pod 5) a kterej si čas od času zablbne klidně s pětkou je to něco, co by mi s Audi prostě neskutečně chybělo 🙁 No uvidíme časem. S každým nákupem se preference mění 😉
[32]
15. 1. 2014 v 14:30webpaja
(31) S každým nákupem a rokem, pak poměrem vášnivý touhy kontra pragmatismus a následně občasnej závan krize středního věku 🙂
[33]
15. 1. 2014 v 14:49Emel
Tomik: v tom případě jsem úplně nepochopil tu kritiku Audi v příspěvku [25]. Říkáš, že je v bance potřeba přitlačit na plyn, aby to „začala být zábava“. Můžeš dát příklad toho, od kdy to začíná být zábava?
Mám teď dost naježděno s A5 Sportback 3.0TDI Quattro a upřímně si nejsem jistý, jestli to silnější motorizace ještě někam posunou – protože sportovní auto z toho nebude nikdy a rychlé je i to obyč TDI až dost. Spíš bych si někdy rád projel 2.0TDI 130kW Quattro v manuálu… jistě, čtyřválcová nafta není příliš prémiová motorizace, ale věřím, že dynamicky by to bylo přiměřené (a asi nic víc).
[34]
15. 1. 2014 v 15:26webpaja
(33) Myslím, že Tomík jednoznačně psal o svým názoru a dej si základní konfiguraci A6 a BMW5. Úplný holátko…z toho ti musí jednoznačně vyjít jako auto, který už nepotřebuje moc právě „pětka“. Ta se dá s advantage paketem objednat v zásadě i pro 530d a nebude nikomu připadat, že jsi nějak extra šetřil. BMW5 má finesu v základní lince. A6 umí v některých specifikacích zapůsobit asi i víc, ale chce to jak píše Tomík řádně zatopit pod kotlem 😉
[35]
15. 1. 2014 v 15:59Emel
webpaja: myslíš vizuálně? Já tedy tu zábavu chápal spíš z pohledu jízdy…
Když se podívám do ceníku, pak je tu 3.0TDI quattro stronic za necelých 1.3M… což mi na vyšší střední s automatem, 4×4 a šestiválcem přijde pořád jako přiměřená částka, ta 530d nebude levnější.
S-Line paket s 19″ objednáš taky v klidu pro libovolnou motorizaci… pokud se správně orientuju v ceníku tak za nějakých 100.000Kč, to jsi na 1.4M… je to u BMW nějak zásadně jiné? Z mého pohledu je tohle střed nabídky a ne žádné velké topení pod kotlem. Navíc co se barvy týče, může být A6 úplně klidně v bílé…
[36]
15. 1. 2014 v 16:52iudex
(33) Tak ja som tú A5 jazdil práve s motorom 2,0TDI a manuálom (akurát bez quattra) na 18kach. Ako píšeš, nejaká drift-machine to nikdy nebude, každopádne to ťahá slušne a hlavne podvozok je o dosť rýchlejší, ako motor a teda človek má aj v predokolke taký príjemne uisťujúci pocit, že to auto zvládne veľa. Iste quattro, veľký V6 a tiptronic to posunú niekam inam, akurát ako hovoríš, bude to viac smerom ku GT a nikdy nie smerom k športiaku, preto ten absolútny výkon nie je nad určitou hranicou relevantný.
[37]
15. 1. 2014 v 16:58Tomik
Tos řek přesně Webpájo! 😉
Emele, přesně jak tam láduješ quatro a třílitr je popis toho, co normálně nechci a v případě audi musim…Jakej S line paket?Proboha proč si mám připlácet aby to dobře vypadalo? Na pětku stačí koupit větší kola a je dokonalá! 😉
[38]
15. 1. 2014 v 17:04iudex
(34) 5er má o niečo lepšiu výbavu, ktorá je vidieť zvonka (17ky namiesto 16″ u A6, bixenóny sériovo oproti halogénom u A6) takže z tohto hľadiska máš pravdu, že 5er potrebuje vizuálne menej. Inak je to ale prašť jako uhoď a aj tak u oboch si musíš priplatiť aspoň za 18ky a ideálne aj nejaká optipaket (u BMW je M paket takmer povinnosťou).
[39]
15. 1. 2014 v 17:27Tomik
No to je to zásadní, co si právě nemyslim Iudexi. Sportovní paket je u 5er pro moje oko zbytečnost. Ale je pravda, že jsem s tímhle názorem možná trochu osamocen. Např. jeden můj příbuznej si na jakýkoliv BMW, který zrovna pořizuje, naprosto automaticky hodí M paket a ani nepřemejšlí, že by to šlo bez něj. To mluvim o modelech 3,5,x3,x5.Já v tom vnímám pouze snahu o individualismus. Proč ne 😉
Z mýho pohledu si tam M Paket nebo i S line dolepim až v okamžiku, kdy tomu bude odpovídat plně sportovní konfigurace pod kapotou. Jinak to jsou jen mimikry.
[40]
15. 1. 2014 v 17:28Emel
Tomik: příplatek za 3.0TDI oproti 2.0TDI je stejnou „povinností“, jako 30d oproti 20d. I s tím 2.0TDI to jede, nakonec i v té předokolce… jen holt nemáš tu prémiovou kapku výkonu navíc a musíš se smířit s předokolkou a zvukem naftového čtyřválce. Já osobně už bych v takovém případě raděj bral 3er… ale to jen teoretizuju.
[41]
15. 1. 2014 v 18:29Mig_35
Nová A6? Jedině s biturbo 3.0 TDI. Slušný benzínový motor není – 3.0 TFSI jede hůř než 3.0 TDI a oba jsou spojeny s šíleným DSG. Ta převodovka mně strašně rozčiluje. Jedině ZF.
[42]
15. 1. 2014 v 22:31kosmonaut
Ne to je cajk, nejsi osamocen. Poslední nad čím přemýšlím je právě s-paket, m-paket, amg-paket apod. Pokud mne auto nezaujme v „normálu“, nemá šanci. 911 mám také nejraději bez křídel v základní verzi bez vytažených blatníků. To samé s kolama, auto nějakou tu pneumatiku mít musí. Jak jsou nazuté nepostřehnutelné šlupky, auto vypadá jak žebřiňák (platí především pro SUV a allroady).
[43]
16. 1. 2014 v 0:58Tomik
To mě těší kosmonaute! Alespoň nemám pocit, že jsem fosil 😉
[44]
16. 1. 2014 v 8:56iudex
(42) Aby sme si rozumeli: ja to tiež moc pozitívne nevnímam, ak je auto v základe „polotovar“, ktorý si nevyhnutne musíš dokončiť, aby nejak vyzeralo, naopak. Tiež mi príde férovejší prístup, že už v základe mám dobre vyzerajúce auto a nevyhnutne nemusím dokupovať optipakety, aby som sa zaň nemusel hanbiť. Žiaľ u prémie je to častokrát tak a ešte vypuklejšie, ako u mainstreamu a kto si kúpi povedzme základnú 3er a nevrazí pár tisíc eur do príplatkov, vyzerá ako chudák, ktorý by aj chcel, ale nemá.
[45]
16. 1. 2014 v 9:37Tomik
Iudexi, u trojky vítám jejich tři designový linie. To se mi vyloženě líbí, dobrej nápad. Perfektně odladěný detaily, výslednej výraz dokonalej. Dopň si už jen to, co potřebuješ. Osobně si myslím, že přemíra individualizace tak ji popisuje GTI trochu i škodí.
Někdy si totiž říkám jak je pro některý jedince nebezpečný mít prachy. Rozhlídniu se po Václaváku, vyklepou si z kasičky všechno co maj, otevřou konfigurátor a zatrhnou všechno. A piš si, že jsou pyšný, že mají všechno a ještě k tomu je to to všechno moooooc pěkný! Jojo. Za prachy si prostě rozum a vkus nekoupíš.
Nejlíp tahle vlastnost jde vidět v naší architektuře rodinných domků 😉
[46]
16. 1. 2014 v 10:04Lovap
No … A6 je, podľa mňa, dizajnovo nič moc. Z triedy kde je A6 by som podľa vzhľadu vybral nový Cadillac CTS. A6 je, najmä vpredu, taká nejaká nabubrale oblá. Z Audi sa mi najviac pozdáva A7 – tá má tvary z celého Audi portfólia (okrem R8, samozrejme) opticky najľahšie a, podľa mňa, najkrajšie. Ale interiér je pekný, to zasa hej – ale radšej s tým hranatejším stredom volantu.
Komentáře nejsou povoleny.