-
Najkrajší automobil rokov 1970-1979 – nominácia
Ak minulé kolo počtom svojich kandidatov expandovalo do naozaj zaujímavých rozmerov, dnešná nominácia bude patriť k tým relatívne skromnejším. A tak po období oblých tvarov, prichádzajú na rad priame linky, jasné tvary a ostro rezané črty. Autám to však stále svedči, tak verím že si tam to svoje nájdete.
Ak budete mať dojem, že sa na nejaký automobil zabudlo a určite by sa mal objaviť v nominácii, posialajte svojich favoritov v známej veľkosti a forme na mail jurajgric@yahoo.com až do pondelka 22.9.2008, kedy od 13.00 bude prebiehať samotné hlasovanie.
Pomerne očakávateľným a zaslúženým víťazom minulého kola sa stal…
1966 Jaguar E-type
Nominanti na obdobie 1970-1979 sú:
1977 Alfa Romeo Giulia 1600 Super
1973 Alfa Romeo Montreal
1970 Alpine A110 1600
1979 Alpine A310 V6
1970 Aston Martin DBS V8
1976 Aston Martin Lagonda
1971 BMW 3.0CSL
1973 BMW 2002tii
1978 BMW 635CSi
1971 Buick Riviera
1970 Cadillac NART Zagato Coupe
1970 Chevrolet Corvette C3 convertible
1970 Citroen SM
1971 De Tomaso Deauville
1970 Dodge Challenger Frua Coupe Special
1973 Ferrari Dino 246 GT
1973 Ferrari 365 GTB-4 Daytona
1974 Ferrari Dino 308 GT4
1979 Ferrari 308 GTS
1970 Ford Mustang Boss 429
1971 Ford Mustang Boss1
1970 Holden Torana GTR-X
1979 International Harvester Scout II
1973 Jaguar XJ12
1975 Jaguar XJS
1979 Jaguar XJ6
1977 Jeep CJ7 Renegade
1978 Jeep Wagoneer Limited
1975 Jensen Interceptor
1970 Lamborghini Miura P400S
1970 Lamborghini Urraco
1975 Lamborghini Countach LP400
1970 Lancia Stratos Zero
1975 Lancia Stratos HF
1972 Lincoln Continental MarkIV
1977 Lotus Esprit S1
1971 Maserati Ghibli SS Spyder
1975 Maserati Bora
1976 Maserati Quattroporte
1977 Maserati Khamsin
1979 Maserati Merak
1975 Mazda RX3
1971 Mercedes-Benz 230 SE
1971 Mercedes SL
1979 Mercedes S-classe
1977 Mitsubishi Lancer
1970 Monteverdi Hai 450 GTS
1971 Monteverdi 375-4
1974 Moskvič 2140
1973 Opel GT
1978 Opel Kadett C Coupe
1973 Porsche Carrera 2.7 RS
1978 Porsche 928
1970 Plymouth Barracuda
1971 Plymouth GTX
1977 Reliant Scimitar GTE
1973 Rolls-Royce Phantom VI Frua Drophead Coupe
1979 Rolls-Royce Silver Wraith
1971 Stutz Blackhawk
1970 Škoda 1100GT ÚVMV
1974 Škoda 110R
1977 Škoda 130 RS
1977 Tatra 613
Najkrajší automobil rokov 1970-1979 – hlasovanie. Poznávačka – časť II.
2 093 Responses to Najkrajší automobil rokov 1970-1979 – nominácia
[1]
21. 9. 2008 v 20:31T613
Juro měl bych ještě jednu věcnou 🙂 Bylo by fajn, kdyby fotky měly stejnou velikost.. myslím, že to je 800×600. :-)) A klidně mě kopni do řiti 😀
[2]
21. 9. 2008 v 21:04da_b0mb
hele hele nebyl v tyhle dekade uz na svete XJS ?
[3]
21. 9. 2008 v 21:12Navtech
Narodila se hlavně moje stará a tu tam nikde nevidim?! Bordel je to tady!
[4]
21. 9. 2008 v 21:14Navtech
[49] 507 …ty tupko tupý, ja som sprostý od prírody, to sa nerátá!
[5]
21. 9. 2008 v 21:15jurajos
Tak mám dojem že až Ťa budem kopať tak sa Ti radšej postavim čelom! 😎
Ak mysliš XJ6 tak wikwpédia hovorí a letopočte 1968-1997.
[6]
21. 9. 2008 v 21:21jurajos
do_bOmb: ja by som sa mal naučiť poriadne čitať! 8-))) Áno, XJS už bol na svete, ale nik si naň nespomenul. 8-(
Navtech: pošli foto…snáď jej niekto dá hlas. ;-)))
[7]
21. 9. 2008 v 21:24Navtech
Nepošlu, to byste ty veterány mohli rovnou zabalit!
[8]
21. 9. 2008 v 21:29Navtech
Kdyby se ta S-kláda začala znovu vyrábět, tak bych se vůbec nezlobil. Jen bych tam prdnul ty šilhavý xenony, maximálně dalších 70 dnešních vymožeností a už by se frčelo.
[9]
21. 9. 2008 v 21:41T613
Joo tohle eSko je jedno z nejkrásnějších.. tohle a Mamut
[10]
21. 9. 2008 v 21:49Navtech
Ale stejně by si radši vlez do tý 613 s tim vixlajvantem a umakartem, co?!:))))))
[11]
21. 9. 2008 v 21:54T613
To je jako by ses mě ptal jestli si mám vybrat mezi vymíškováním a vykastrováním. Nejraději bych bral obě, a kdybych si musel vybrat tak si hodím mašlu B-)
[12]
21. 9. 2008 v 21:58Navtech
Nehodíš, vybereš si 613, protože příští rok končí 30-letá záruka u MB na karoserii, přičemž Tatra jí nikdy neměla.
[13]
21. 9. 2008 v 22:02T613
Být tebou tak si nejsem tak jist 😀 Chromka mě nikdy moc nebrala. Nejvíce se mi líbila T613-4 Mi Long nebo T613-3. Pro ty dvě mám slabost. Nicméně nejsem tak padlej na palici abych svoje miláčky dával někde nahoru. To možná byly v druhé polovině šedesátých let, když je ve Vignale navrhovali. Po druhé polovině sedmdesátých let je už ten design out :-/
[14]
21. 9. 2008 v 22:06T613
Juraji dej tam nakonec tuhle fotku.. Má jen 39kb :-)) http://www.tatraportal.com/popisky/t613/prototypy/t613proto_14.jpg
Navtech: Mi Long je tahle http://www.tatraportal.com/popisky/t613/m95/t613-4m95_01.jpg z r.95
[15]
21. 9. 2008 v 22:06Navtech
Nojo Tatra nezná bratra:))
[16]
21. 9. 2008 v 22:08jurajos
Počuj…sedieť vedľa mnňa tak už ju máš!!! 😉
[17]
21. 9. 2008 v 22:10Navtech
Hlavně ty fotky měň, až se bude hlasovat a kdyby to nefungovalo, tak víš, co máš dělat?!:))))))))))))))))))))
[18]
21. 9. 2008 v 22:11Navtech
A hlavně ať má aspoň šířku 900, když ostatní max. 800…díky!
[19]
21. 9. 2008 v 22:11T613
nejkrásnější tatry jsou nákladní (jak se píše zamilovaný smajl?)
http://www.youtube.com/watch?v=c-csaMjxkz4
[20]
21. 9. 2008 v 22:11T613
Juraji díky 😀
[21]
21. 9. 2008 v 22:15Navtech
Přejel tyčku, blbec!
[22]
21. 9. 2008 v 22:16T613
Kdo? Juraj?
[23]
21. 9. 2008 v 22:20Navtech
To řídí Juraj tu Tatru?:)))))))
[24]
22. 9. 2008 v 1:52Kuba
Není ta Lagonda náhodou series 4 z osmdesátých let?
http://freespace.virgin.net/roger.ivett/info.html
Navrhuji vyměnit foto – tahle vypadá dobře:
http://freespace.virgin.net/roger.ivett/abudhabi.jpg
[25]
22. 9. 2008 v 9:19jurajos
Kuba: jeden by sa z Teba zbláznil…ale máš absolútnu pravdu. 😎
[26]
22. 9. 2008 v 9:43T613
Jediný z koho se zblázníš jsem já.. přihoď tam ještě tohle http://www.tatraportal.com/popisky/t613/prototypy/t613proto_05.jpg :-))
[27]
22. 9. 2008 v 9:47T613
tak nic tam nakonec nedávej 🙂
[28]
22. 9. 2008 v 11:55carmik
Do pr…, kdo si z toho má vybrat, a to tam ještě nejsou všechna auta z té krásné éry 70.let. Tuhle volbu si budu muset pořádně promyslet u Plzeňské 12ky. 🙂
Komentáře nejsou povoleny.