-
Káry pekelné
Protože borec 507 uhádne snad všechno, rozhodl jsem se, že to taky zkusím a tak dávám 3 želízka do ohně. Schválně, za jak dlouho se roztaví….
1) 1924 Hanomag Kommissbrot Roadster
2) 1951 ZIL 112 Cyklon Experimental Car
3) ???
Retro Start – Doplněny fotografie.
36 Responses to Káry pekelné
[1]
7. 7. 2008 v 13:21T613
dvojka je Zil
[2]
7. 7. 2008 v 13:30PekelnáMicinka
Ale to měl uhádnout borec.. 🙁
[3]
7. 7. 2008 v 13:31507
1: Rosentgard? Tamplin? Je mi to fakt povedomé…
[4]
7. 7. 2008 v 13:32507
Posledné žeby od Ghia?
[5]
7. 7. 2008 v 13:34507
Hanomag
Mal prezývku Komisárek.
Model 1/10 PS to asi nebude, že. Musím sa ale priznať, že toto je z knihy. 😉
[6]
7. 7. 2008 v 13:36PekelnáMicinka
Ano, ano, máš pravdu, je to Hanomag. 🙂
[7]
7. 7. 2008 v 13:39507
Viem, že bol v knihe. Stačilo len nájsť tú značku. Ale ani jedno sa neroztavilo. Potreboval som knihu.
Na tej poslednej sú mi povedomé tie blatníky pretiahnuté až nad svetlá a aj farba žiaroviek. Žeby Simca?
[8]
7. 7. 2008 v 13:43PekelnáMicinka
Simca to není.
Ten Hanomag je z roku 1924, takové milé autíčko, tu značku v souvislosti s osobními vozy asi málokdo zná (já ho taky dodnes neznal). To nevadí, že si potřeboval knihu, mě fascinuje, že víš, kde v ní tak rychle hledat.
[9]
7. 7. 2008 v 13:46507
Ďakujem. 😉
Ešte k tomu poslednému pridám, že mi je povedomé aj to, že karoséria pôsobí akoby mala dlhé previsy. Ale toto už nenájdem. 😉
[10]
7. 7. 2008 v 15:19PekelnáMicinka
Nechávám to stále otevřené. Jak dlouho to schválně bude trvat.
[11]
7. 7. 2008 v 16:52507
To je jedno. Neviem to. Je mi povedomé to pretiahnutie blatníkov nad predné svetlá, tie žiarovky, to, že vyzerá ako s dlhými prevismi. A pritom ho vidím prvýkrát v živote. Zrejme.
A ten Zil? Tak to som ani netušil. Vidím, že má tú neohrabanosť Rusov, ale aj tak by ma nenapadlo, že to môže byť ruské.
[12]
7. 7. 2008 v 18:09PekelnáMicinka
1951 ZIL Cyklon Experimental Car
To poslední nechám, snad na to někdo přijdete.
[13]
8. 7. 2008 v 11:00507
Ono to vyzerá aj ako Octavia. 😀 Tie dvere aj zadok.
A čo Siata. To ma ešte napadlo.
[14]
8. 7. 2008 v 12:32PekelnáMicinka
Já malinko napovím. Firma, která auto vyrobila dnes už neexistuje a stala se (již dávno) částí společnosti, která vyrábí videotechniku atd.
[15]
8. 7. 2008 v 12:49507
Skôr by mi pomohlo či je je z nejakej karosárne alebo akej národnosti je firma.
[16]
8. 7. 2008 v 13:02T613
(14) takže Japonec..
[17]
8. 7. 2008 v 13:08PekelnáMicinka
Je to Evropan.
[18]
9. 7. 2008 v 11:36PekelnáMicinka
Tak vypadá, že budu muset přidat. Dobře, podnik vyráběl i zbraně a tohle auto je pravděpodobně poslední typ co vyrobil.
[19]
9. 7. 2008 v 12:00507
Mne by pomohla národnosť a či je to z karosárne. Nie toto.
[20]
9. 7. 2008 v 12:01507
Žeby to bola značka čo je dnes PACE? 🙂
[21]
9. 7. 2008 v 12:10PekelnáMicinka
Jestli jsem to našel dobře, tak továrna po druhé světové válce koupila licenci na pohon přední nápravy a jméno licence se projevilo i na jménu značky. Automobilka později začala v licenci vyrábět jedno velmi, velmi rozšířené americké vozidlo.
[22]
9. 7. 2008 v 12:11PekelnáMicinka
Ne, Pace to není.
[23]
9. 7. 2008 v 12:15PekelnáMicinka
A ještě přidám, že auta vyráběla od roku 1903.
[24]
9. 7. 2008 v 21:51507
Já som už povedal, že mi je to zbytočné. Já potrebujem vedieť národnosť a či to je od karosárne.
[25]
9. 7. 2008 v 23:35PekelnáMicinka
Protože si jediný, kdo se snaží, tak přihodím, že je z autombilové velmoci, kde se nemluví ani německy ani anglicky. Co se týká karosárny, tak nemělo by být, rozhodně jsem o tom nic nenašel.
[26]
10. 7. 2008 v 00:19honzarov
Co ještě se hádá? Gregoire kabrio sport (1952-62). Navíc ve znaku to má G jak sfiňa.. Ale je to krásné auto. Chvíli jsem ještě uvažoval, že by to mohlo být i Auto union 1000, asi i v minulosti se opisovalo… A podobných by se našlo asi i víc.
[27]
10. 7. 2008 v 00:27PekelnáMicinka
[26] honzarov: Máš částečnou pravdu.
[28]
10. 7. 2008 v 01:03honzarov
V čem, měl by to být Gregoire Sport 56 , ale už jsem našel tak tři informace odkdy dokdy se vyráběl, tak jsem napsal ten nejširší rozptyl. Název Hotchkiss je spojen na netu jen s předchozím modelem (motor) a u tohoto už není uveden v názvu. Jinak na netu je celkem prd a francouzsky se učit nebudu. Nějaký delší název firmy nebo EVO II ?
[29]
10. 7. 2008 v 11:21507
Hotchkiss?
[30]
10. 7. 2008 v 12:14PekelnáMicinka
507: ANO!
Ale první byl honzarov. PS. Pro mě je směrodatný, jak jsem to našel na netu já, čímž neříkám, že tak je to dobře. Takže s největší pravděpodobností máš pravdu. Já to našel jako
1957 Hotchkiss-Gregoire Supercharged Sport Convertible Jestli máš nějaký dobrý odkaz, tak ho sem hoď, ať se poučím.
[31]
10. 7. 2008 v 12:26507
No, já som dal do Google ten Gregoire Sport 56 a ešte model predtým a nič mi nenašlo. Iba Hotchkiss-Gregoire. Váhal som. Napadlo ma potom, že tá spoločnosť sa volala Hotkiss-Gregoire, ale aj tak som váhal, lebo som si myslel, že ak by to bol Hotkiss-Gregoire, honzarov by to napísal. Ale nikde som samý Gregorie nenašiel, tak tam dal toto. To je všetko. 😉
[32]
10. 7. 2008 v 12:29507
Mimochodom, nápoveda by bola, ak by si dal, že vyrábala zbrane.
Dodám k tomu, ale z knihy, že spolu s Delage, Delayehe sa rozhodli vyrábať nákladné autá kedže predaje im dobre nešli.
Já som hovoril, že je to francúzke. 😉
[33]
10. 7. 2008 v 13:26PekelnáMicinka
Ale snažil si se… Delahaye jsem nechtěl psát, protože to by bylo moc jednoduchý. Když se koukneš na příspěvek 18, tak tam jsem ti psal, že továrna vyráběla zbraně.
[34]
10. 7. 2008 v 13:30PekelnáMicinka
Mimochodem, ten pohon, na který koupili licenci byl právě od Gregoire, tím významným vozem co vyráběli po válce v licenci byl Jeep a tou firmou, která dnes vyrábí videotechniku/satelity je Thomson.
[35]
10. 7. 2008 v 19:47T613
Malilinkatá oprava.. dvojka ještě není ZIL, ale ZIS… Stalin ještě žil 😉
[36]
14. 7. 2008 v 11:50PekelnáMicinka
T613: díky 🙂
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.