-
TEST RN: KADJAR: CESTA Z MĚSTA
Nový Renault Kadjar, je prvním zástupcem značky v segmentu SUV nižší střední třídy, neboli městských crossoverů. Není tedy přímým nástupcem modelu Koleos, jak jej mnozí mylně označují. Ten dostane svého následníka v průběhu roku 2016. Kadjar se řadí do poměrně dosti nabitého segmentu, kterému už léta prodejně suverénně kraluje bratrský Nissan Qashqai (EU 2014: 202 914ks), pro srovnání prodejní dvojkou je VW Tiguan (EU 2014: 150 641ks). Renault si tedy nemohl pro vývoj nového modelu zvolit lepšího partnera, než je Nissan s bohatými zkušenostmi na poli SUV a podloženými značnými prodejními úspěchy. Kadjar tedy stojí na nové modulární platformě CMF a s rozměrově o něco menším Qashqaiem sdílí technické skupiny, motorovou paletu a systém pohonu 4×4. Má být konkurence na pozoru? Jednoznačně! Renault neexperimentoval a vsadil na velmi líbivý, osvědčený design z pera Laurence Van Den Ackera, který tolik zafungoval u Clia IV a především Capturu, který je v EU prodejním leaderem svého segmentu. Zatím to vypadá, že mohou manažeři značky pomalu otevírat láhve z oblasti Champagne, protože za první dva měsíce na trhu se novinky prodalo více, než Koleosu za celý loňský rok.
Nový Mégane a Talisman ve Frankfurtu Nový ESPACE. Nejlepší Renault?
2 Responses to TEST RN: KADJAR: CESTA Z MĚSTA
[1]
10. 9. 2015 v 11:57Bertold
Vďaka za pekný a kvalitný testík. Len tak ďalej RN. To o tom zobrazovaní prenosu krútiaceho momentu na zadné kolesá som sa nikde inde nedočítal. Len v tom videu som akosi nepochopil kedy svieti bixenón (Laguna) a kedy LED (Kadjar). Skúsim to kuknúť ešte raz. 🙂
[2]
11. 9. 2015 v 21:34Matuji
Zkuste ještě jednou. Jinak rozdíl Bixenonu a LED je i na fotkách na fb. Tam je to možná zřetelnější: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.591239087680940.1073741853.270251119779740&type=3 . Jinak LEDky jsou skvělé, ale to světlo z nich je intenzivní, ale „tmavé“. Těžko to popsat. Možná to dělá teplota barvy jakou svítí..
Komentáře nejsou povoleny.