-
Test Megane Grandtour 1.6dCi 130: Nejlepší motorizace!
Nový Renault Megane jste měli možnost potkat na stránkách serveru RNews.cz již ve dvou testech. Poprvé jsme si sáhli hned na vrchol nabídky a přinesli test sportovní verze GT, kterou následně doplnila recenze pětidvéřového hatchbacku s nejžádanějším motorem 1.2TCe. V rámci třetího rande s řadou Megane jsem se zaměřili na verzi, po které zejména firmy a rodiny volaly nejvíce – klasický kombík. Karosářská varianta Grandtour se těší značné oblibě i na českém trhu, schválně se zítra podívejte na silnicích okolo sebe. Když uvidíte Megana, většinou se bude jednat o dvojkový nebo trojkový kombík. Testované hatchbacky dokázaly přesvědčit o svých kvalitách, přesto oba sužovalo jedno velké mínus. Tím je poměrně ztísněný interiér především pro zadní cestující. Na tiskových konferencích jsme byli ubezpečování, že ostatní karosářské varianty tento „problém“ budou řešit. Je to skutečně pravda? A jak si poradil s větším Megane stotřicetkoňový naftový agregát? To vše se dočtete v tomto testu.
K dispozici jsme na test dostali kombíka ve výbavě Intens s rozsáhlou výbavou. Možná až trochu s podivem jsme pročítali ceník za co vše je třeba u tak vysoké výbavy jakou je Intens ještě připlácet. Podotýkáme však, že v době testu byly příplatky jiné než v době vydání článku. Renault se rozhodl na základě zákaznických preferencí úpravit volitelné prvky a přeskládat nabídky. Co se testovaného vozu týká, tak ten byl poháněn naftovou šestnáctistovkou s výkonem příjemných 130 koní. Ceníková cena v době testu odpovídala 544 900,-.
Technika 1.9dCi očima zkušeného majitele
Komentáře nejsou povoleny.