-
TWINGO III. – podrobnější informace
Pomalu se blíží okamžik, kdy Renault vypustí na trh zástupce segmentu mini vozů, již třetí generaci populárního modelu Twingo. Do českých luhů a hájů by mělo toto vozítko zavítat po prázdninách. V poslední době se vyrojily konkrétnější informace, které si Renault dosud nechával pro sebe. Samotný vůz byl totiž ukázán jen pár šťastlivcům z řad novinářů. Kdo měl zájem a vydal se do Ženevy na světovou premiéru, byl zklamán. Twingo nebylo přístupno veřejnosti.
Stručně by se nová generace dala charakterizovat takto: šest barev, polepy karoserie, dva motory umístěné vzadu a moderní technologie. Nabízen bude ve třech výbavách – life, zen intens. Jak bylo zvykem u současné generace, i nástupce časem nabídne speciální limitované výbavové verze. Očekává se, že ve standardu nabídne vůz ESP (povinnost euro NCAP), asistent rozjezdu do kopce nebo kontrolu tlaku v pneumatikách. Vývojovým stupněm prošel také palubní systém R-Link. Kdo nebude mít o navigaci zájem, Renault umožní připojit mobil a spustit na něm palubní aplikaci. Díky propracovaným multimédiím bude moct v telefonu sledovat informace o palivu, nájezdu kilometrů a dalších provozních informací. Propracovanější by zde měl být systém VISIO, který kromě kamery ve vysokém rozlišení připojí parkovací senzory v přední části vozu. Takovým standardem začíná být absence páté hvězdičky v nárazových testech euro NCAP. Nutno dodat, že aktuální hodnocení pro rok 2014 jsou přísnější než kdy jindy, každopádně Renault si vždy na maximálním výsledku zakládal. Objem zavazadlového prostoru nabídne 219 litrů (+10 cm oproti předchozí generaci) a v příplatkové výbavě bude možnost sklopení spolujezdcovy sedačky. Podle výbav se bude lišit i množství přihrádek a krytých schránek. Podle informací serveru Largus.fr by měla být ve verzi ZEN k dspozici odkládací shránka pod zadním sedadlem, maximální výbava INTENS přidává zadní kapsy na sedačkách a uzavřenou schránku (přenosnou kabelu) pod rádiem na středové konzole. Jak bylo zmíněno v úvodu – k dispozici budou dva motory. První atmosférický 1,0 SCE (smart control efficiency)/70k ve verzích s/bez start stop systému. Druhý 0,9 TCe (turbo control efficiency)/90k známý z ostatních renaultů zde prošel úpravou, kdy je jednotka uložena pod úhlem 49 °. Tato verze bude splňovat emisní limit EURO 6. Podle důvěryhodného zdroje by měla být k dispozici automatická převodovka EDC.
Více fotografií naleznete na fb.com/rnewscz
Zdroje: Largus.fr
Foto: autor, largus.fr/T.Antoine / ACE Team
-JIM
Spy photos: CLIO INITIALE R.S. DAY – Renault dny Ostrava napotřetí
2 Responses to TWINGO III. – podrobnější informace
[1]
26. 6. 2014 v 09:22Jan
Já jsem s tímhle autem spokojená, akorát mi jednou prasklo přední sklo mojí vinou, takže to se vyměnilo a zase jezdím http://www.autosklabezplaceni.cz/
[2]
4. 7. 2014 v 08:29Johne328
Hello, I desire to subscribe for this blog to obtain most recent updates, thus where can i do it please help. cekdabcgkcad
Komentáře nejsou povoleny.