• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > Renault NEWS  > Týden RN2

  • Týden RN2

    Publikováno: 8. 2. 2016

    Za ty více než dva roky co funguje RENAULT NEWS máme období, kdy musíme složitě veškeré informace vyhledávat, pátrat po nich a hledat témata, kterým se věnovat. Občas se sejde čas, kdy naopak nestíháme zařazovat novinky a sepisovat aktuality. Minulý týden rozhodně nepatřil do te první části. Tolik novinek jsme za celý týden dlouho neodbavili. A to je dobře. Doufáme, že jich bude do budoucna co nejvíce. První den minulého týdne jsme odstartovali doslova bombou, na kterou někteří z vás vč. naší redakce čekali. Konečně totiž máme první konkrétní informace o zavedení nové generace motoru  objemem 2.0 litru do výroby. Tento motor Renault s Nissanem vyvíjí hodně dloho. Vzpomínáme, že se plánovalo o využití už v Espace. Ještě na podzim jsme byli z Renaultu informováni o horizontu dvou let, kdy se objeví v jejich vozech. Jenže dnešní doba pomatených ekoteroristů vzala za své. X-Trail na absenci tohoto agregátu doplatil na plné čáře. Zákazníci zjistili, že s 130 koňovým agregátem se přívěs táhne těžce. Proto by měl během letošního jara dostat právě on tuto pohonnou jednotku startující na 180 koních. Uvidíme s jakou rychlostí se objeví ve vozech Renault. Očekáváme, že jím bude disponovat také nový Koleos a to už na podzim. Ale samozřejmě zkusíme zabrousit do našich zdrojů přímo v automobilce a zjistit podrobnější informace. V půlce týdne jsme oslavili malé jubileum, ze kterého máme velkou radost. Na facebooku už nás je přes 1200! Těší nás, že naše práce nese ovoce a přinášíme informace, které rádi čtete a zapojujete se do diskuze. Také máme radost z vaší interakce, kdy nám píšete, posíláte své fotky a sdělujete zkušenosti. Z původního blogu na auto.cz nabíráme na síle a tvoříme obsah, který má nějaký smysl.

    fb

    V loňském roce jsme začali psát vlastní pohledy na auta. Test Espace si můžete přečíst zde: http://rnews.cz/?p=589

    Na základě našeho článku zabývající se alternativními pohony Renaultu jsme zavedli pravidelnou anketu, kterou se budeme věnovat určitým tématům. Ačkoliv díky zatím nízkému počtu hlasů je předčasné hodnotit závěry, zaujalo nás jak jsou odpovědi nejednotné. Určitě je toto téma zajímavé a chcme se mu věnovat v budoucnu více, protože je jasné, že pouhá anketa se třemi odpověďmi je nevypovídající. Když ale přejdeme k tomu podstatnému, Renault v týdnu odhalil plány na své angažmá v oblasti hybridu. Podle dostupných informací by měl základ tvořit notoricky známý motor dCi 110 (1.5. l), který bude doplněn o elektromotor. Ten však bude využívat rekuperace brzdné síly a vylepšeného systému správy energie. Technici znalí tohoto řešení se přiklánějí k názoru, že nejlépe se dá Renaultí hybrid systém popsat jako systém využívající F1 – KERS. Pomůže při akceleraci částečně nahradit agregát a ušetřit mu spotřebu. Jako vůbec prvním hybridem by se měl objevit benjamínek v nabídce, nový Mégane. A to už příští rok.

    V polovině týdne novináře obletěla tisková zpráva o plánech divize Renault Sport a její účastí v královně motorsportu F1. Nová organizační struktura povede k vytvoření dvou samotných divizí – Renault Sport Racing a Renault Sport Cars. První zmiňovaná bude mít na starost veškeré aktivity spojené se závoděním a účastí v automobilových závodech. Druhá značka je jen novým názvem pro starý dobrý Renault Sport Technologies a bude se zabývat vývojem a prodejem vozů. Prvním dílem této nové značky je nový Mégane GT, který brzy příjde na trh.

     „Chceme pracovat na rozvoji technologií, ale především chceme být schopni je využít a zhodnotit obchodně. Naše plné angažmá v závodech je základem naší strategie pro značku Renault, stejně jako technické inovace.“

    Carlos Ghosn na tiskové konferenci Renault Sport

    Nesmíme také opomenout naší vlastní práci. V půlce týdne jsme od Auto Pokorný převzali nového Talismana na standartní test, který si zanedlouho budete mít možnost přečíst. S Talismanem jsme najeli několik tisíc km, nafotili zajímavou fotogalerii a můžeme říct, že po takovém nájezdu jsme auto prokoukli. Všechny naše poznatky včetně toho co se nám líbilo nebo naopak nad čím jsme zoufali najdete v testu.

    Více informací na:

    www.fb.com/rnewscz

Odhalená nová Alpine! Foto uvnitř! Prodeje modelů v Evropě. Kdo je vítěz a kdo poražený?

10 Responses to Týden RN2

  • [1]

    8. 2. 2016 v 16:46stealth01

    Hezké. Ať se daří.

  • [2]

    9. 2. 2016 v 19:15rohYpnol

    foto rohYpnol

    Patříte mezi zajímavou iniciativu a mezi koncernem zapleveleným světem českého motoristického novinářského světa jste jak živá voda.

    Zároveň novináři dostávají, jak by v americkém filmu zaznělo, na pr-del, protože úroveň vašich článků značně převyšuje to, co jsem zvyklí vídat tu na ACZ. Takže BRAVO!

    Ale jeden háček tu je. A tím je zaujatost a netransparentnost. V zásadě nikdo přesně zvenku neví, kdo je za touto iniciativou, kdo je autorem jakého článku, co je PR, co je čistá novinka a co má být snad dokonce nezávislým testem… Já tedy tak nějak přibližně tuším, kam ty cesty směřují a která skupina za tím vším vězí. A právě proto trochu pochybuji o nestrannosti a nezaujatosti.

    Je dobré být pro věc nadšený, ale to nadšení nesmí přerůst v zaujatost. A osoby napojené na určitého prodejce prostě jsou tak nějak … zaujaté. Dealer prostě objektivně nikdy nezhodnotí to, co má prodávat. I když to může být mnohem objektivnější, než to co vypadne z čekého novináře, který dostává PR dárky z Boleslavi, třeba zelené deštníky 😉

    Zdravím do Veveří a do Brna, fandím a … mohli byste mi něco dát k testu na týden, abyste věděli, jak má vypadat nezaujatý test ;-P

  • [3]

    9. 2. 2016 v 20:56pogo26

    Aleš Matušek je prodejce?

  • [4]

    10. 2. 2016 v 09:04MariAchi

    Ze o zaujatosti poucuje clovek, ktery nevynecha jedinou prilezitost si kopnout do Skody…

  • [5]

    10. 2. 2016 v 13:04rohYpnol

    foto rohYpnol

    [4] Za to, že nedokážeš přijmout objektivní kritiku, za to opravdu nemůžu a jen to potvrzuje zprofanovanost Škody v naší zemi. Kritika na Škodu se prostě NESMÍ psát, že…

    I proto jsem za RN velmi rád, protože i kdyby byla skutečně vyloženě neobjektivní, tak tu je aspoň někdo, kdo je neobjektivní jiným směrem než ovwčí stádo.

    Kdybys skutečně četl mé příspěvky, tak bys velmi dobře věděl, že Škodu nejen kritizuji, ale také chválím, zkrátka hodnotím ji takovou jaká je bez jakýchkoliv předsudků. Určitě koupu bezdůvodně do škody, když v prodejích za leden vyzdvihuji Fabii… Nebuď prosím i ty zabedněný.

  • [6]

    10. 2. 2016 v 15:10MariAchi

    [5]

    Nehodlam to tu Matujimu dal plevelit, takze se s tebou nebudu dal hadat o slavici pastice, ostatne tvuj objektivni a nezaujaty pristup by ti neverila ani mistni uklizecka.

    A kdyz uz mam rypavou, tak co se tyka Rnews, tak pod pojmem „news“ bych si predstavoval neco, co je opravdu news, zdejsi zpravy i testy jsou ponekud starsiho data. Ale samozrejme chapu, ze je tezke prijit s novinkami v tomto odvetvi drive, nez ostatni.

  • [7]

    11. 2. 2016 v 01:42Matuji

    @rohYpnol: Díky za pochvalu. Projekt Renault News vznikl viceméně z nudy. Jako student jsem se chtěl odreagovat a když jsem se už tenkrát, nějaké čtyři roky zpět, zajímal o Renaulty, začal jsem se tomu tématu věnovat hlouběji. Pronikl jsem mezi zajímavé zdroje, vytvořil si síť lidí, kteří byli ochotní mě zásobovat informacema ( ze zahraničí) a zjistil jsem, že mám zajímavé informace, ale není prostor co s nimi. Argumentovat s nimi na foru mě nebavilo, tak jsem zkoušel jít do českého Renaultu s nápadem jim trochu pomoct s internetem. Původní plán počítal jen s komunitou, která by pracovala s fanoušky a budovala podvědomí o značce mezi mladými (pár let zpět byla image Renaultu hodně zlá). Média Renault bojkotovali a kritizovali, byl jen zájem propagovat koncern. Jenže v Renaultu mi řekli s úsměvem od ucha k uchu, že facebook žádné auto zatím neprodal a je to ztráta času. V tu chvíli jsem pochopil jak omezený pohled má daný človek na internet ( a že mu šéfoval). Tak jsem rozjel po nějaké době RN, přidal se ke mě brácha a začali jsme psát. V Renaultu se to nelíbilo, dotyčný „odborník“ mi vyhrožoval syndikátem novinářů a zrušenim a nevím čím vším. Neřešil jsem ho a pracovali jsme dál. Teprve asi rok zpět jsme se potkali s velkým fandou značky, panem Pokorným z Brna co má stejnojmenný showroom. Náš projekt se mu líbil a tak jsme se domluvili, že bychom si půjčili auto a udělali pár fotek a něco napsali. To se setkalo s úspěchem a v tom pokračujeme dodnes. RN je projekt fanoušků značky, protože víme, že takový prostor by Renault nikdy v médiích nedostal, ač by si ho zasloužil. Tak se o to snažíme. Je to s bráchou naše volnočasovka, každý máme své zaměstnání mimo obor automotive. Nemáme z toho ani korunu, spíše nás to stojí (výlety na světové autosalony jdou z vlastních kapes). Víceméně to děláme proto, že nás to zajímá a napsat o tom pár řádků je už jen o času navíc.. Zaujatost článků je možná patrná z toho, že jsme oba amatéři na poli novinařiny a píšeme to tak jak se nám to pozdává.. Snažíme se vylepšovat. Proto mě moc těší, pochvaly, protože to je jediná odměna co máme a říká nám to, že to vše asi nějaký smysl má… Jinak co je RN tak víme o minimálně čtyřech autech co se díky nám koupily (co nám čtenáři napsali). Takže zas tak černé s fb to nebude jak tvrdil „odborník“ z českého Renaultu 🙂

  • [8]

    11. 2. 2016 v 14:49rohYpnol

    foto rohYpnol

    [7] V Renaultu jsou totiž tak trochu, jak to správně pojmenovat – „nemocní“. Atmosféra ani mezi prodejci není zrovna nejlepší. Na jednom z posledních autosalonů jsem např. byl zaskočen, když mi jeden dealer dal nabídku a striktně řekl, že se nemám bavit s nikým jiným. Každý prostě kope za sebe jako koncesionář, bohužel pokud chce značka jako taková na trhu uspět, tak musí nabídnout nějaké celkové zázemí, podporu, zacílení, marketing, tah na branku.

    A tohle tu bohužel nebylo a myslím že ani dodnes není. Veškeré případné iniciativy tak táhnou přímo jednotlivý dealeři, myslím že poslední autosalon v Brně, kterého se Renault ještě účastnil, byl právě v režii Auto-Pokorný. Jestli za to něco dostal od zastoupení značky, nevím…

  • [9]

    11. 2. 2016 v 15:15rohYpnol

    foto rohYpnol

    Pan Pokorný je fanda, byl jedním z prvních kdo tu prodával Renaulty. Navíc s ohledem na některé své osobní kauzy si moc dobře uvědomuje sílu veřejného mínění, médií, internetu… Bohužel jeho prodejci jsou občas trochu „namistrovaní“, takže Renault je prostě TOP třída… No zkrátka to chce trochu té pokory 😉

    Jenže už z principu věci si prostě nemůžeš dovolit nějaký model Renaultu „zpražit“, i když by si to zasloužil. Jenže chtě nechtě jsi určitým způsobem zavázaný dealerovi že ti to půjčil… Ono to částečně platí i u novinářů, ale tam to přeci jen není tak přímočaré. Jenže nepozvat konkrétního novináře na nějakou akci asi nebude úplně tak jednoduché, pokud je registrovaným novinářem…

    Nicméně novinář 100% taky nenapíše kritiku na daný model jak mu huba naroste, ale vždy to zabalí do nějaké přijatelné formy, aby příště opět dostal pozvánku … 😉

    A říkám, i když jste možná zaujatí, tak já jsem za to rád, protože tu konečně je jiná zaujatost než ta VAG-novinářská. Ale je pro mě důležité, aby forma nepřerostla obsah, tj. aby RN nevytvářel dojem a zdání objektivity za každou cenu.

  • [10]

    11. 2. 2016 v 17:07pogo26

    Je to přesně tak. Já si Renaulty kupuju navzdory českému Renaultu. Český Renault dlouhodobě kazil image značky (marketing zaměřený na cenu, prodej Thalie – na západě se neprodávala,..)

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

Renault NEWS

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Říjen 20171 Příspěvek
  • Srpen 20171 Příspěvek
  • Červenec 20171 Příspěvek
  • Červen 20172 Posts
  • Květen 20173 Posts
  • Duben 20171 Příspěvek
  • Březen 20171 Příspěvek
  • Únor 20172 Posts
  • Leden 20173 Posts
  • Prosinec 20162 Posts
  • Říjen 20162 Posts
  • Září 20163 Posts
  • Červenec 20161 Příspěvek
  • Červen 20162 Posts
  • Květen 20164 Posts
  • Duben 20161 Příspěvek
  • Březen 20161 Příspěvek
  • Únor 20165 Posts
  • Listopad 20151 Příspěvek
  • Říjen 20151 Příspěvek
  • Září 20152 Posts
  • Červen 20151 Příspěvek
  • Duben 20151 Příspěvek
  • Březen 20151 Příspěvek
  • Únor 20152 Posts
  • Leden 20151 Příspěvek
  • Říjen 20141 Příspěvek
  • Září 20141 Příspěvek
  • Červenec 20141 Příspěvek
  • Červen 20143 Posts
  • Březen 20142 Posts
  • Únor 20143 Posts
  • Leden 20142 Posts
  • Listopad 20131 Příspěvek
  • Říjen 20132 Posts
  • Září 20131 Příspěvek
  • Srpen 20132 Posts
  • Červenec 20131 Příspěvek
  • Červen 20136 Posts
  • Květen 201314 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura