-
Talisman Grandtour má své ceny.
Renault konečně vyrukoval s cenami na dlouho očekávaného zástupce vyšší střední třídy s karoserii kombi, nového Talismana Grandtour. Jeho předností a velkou devizou je vzhled, který jej řadí mezi nejpovedenější a nejvyváženější kombíky. Paradoxně se zde nesetkáme s obřím zavazadelníkem. Ten je dokonce menší než ve verzi sedan (572 ku 608 litrů). Po sklopení zadních opěradel vznikne ložná locha o velikosti rovných 1700 litrů. Rozměrově je kombík delší o 16 cm oproti sedanu, při o 1 mm delším rozvoru náprav. Na druhou stranu, oceňujeme, že se značka nehnala za co největším kufrem na úkor komfortu na zadních sedadlech či vzhledu. Talisman Estate, v Česku prodávaný jako Grandtour má oproti sedanu pár odlišností. Novinkou zde jsou EDGE Light zadní světlomety a to u všech výbav (sedan má v základu žárovková světla), U každé výbavy najdete střešní chromované lišty, stejně tak zadní opěradla sklopíte vždy přímo v zavazadelníku. Naopak příplatkově se objeví novinky jako sluneční záclonky (ve verzi Intens a Initiale Paris). Atraktivní záležitost jako je elektrické ovládání víka zavazadelníku je pro verzi Intens za příplatek, Initiale Paris jej má v sérii. Velice kladně hodnotíme adaptivní tempomat v sérii pro nejvyšší verzi. Automatická dvouspojková převodovka bude k dispozici pro všechny motorizace s výjimkou 1,5 dCi 110k a 1,6 dCi 130k. První vozy budou k dispozici začátkem měsíce června.
Další informace naleznete na profilu @RNewsCZ
Dubnové prodeje v Česku Jaký byl vývoj Scénicu 4? Původní verze byla odvážná!
3 Responses to Talisman Grandtour má své ceny.
[1]
1. 4. 2016 v 11:56Ivan_M
Auto o 16cm delší, ale kufr menší než u sedanu? To je dost divný
Jinak ceník u benzínu zas na hlavu, gigantická díra mezi 750tis a 1M kde není nic. Obecně moc nechápu, proč se nevyužívá potenciálu turbomotorů do větší hloubky. Čím se liší TCe 150 a 200k a kolik stojí ty rozdíly? Proč nevyrábět jen HW co je v 200k verzi a JEN pomocí softu nemít verze 130, 150, 170 a 200k, přičemž by se soft nahrával až na prodejně. Šlo by pak dělat upgrade třeba po roce používání. Nebo by se dala předváděcí jízda udělat se všemi výkony najednou. Logisticky by to taky bylo lepší, na skladě by vždy byly všechny výkonové verze.
P.S. Nějaké info, zda bude TCe 150 v Espacu, resp. Scénicu?
[2]
1. 4. 2016 v 14:25Matuji
Ivane, docela dobrý komentář. Máte pravdu s těmi výkony, ale trochu bych se už bál toho 130k. Osobně si myslím a je to můj názor admina, že se trochu bojím dynamiky dCi 110 (1,5). Ale to říkám tak trochu opatrně. Je to moje hypotéza a rád bych si ji ověřil přímo na modelu než jen v diskuzi. Motorově se zatím měnit nic nebude, čeká se na 2,0dCi, který ještě prochází úpravami a první by jej měl dostat Koleos II. Do Talismanu se dostane někdy 2017/2018. Espace teď projde lehkou úpravou výbavy a nových prvků, o tom bude dnes na RN (facebook) řeč. Motory Scénicu budou shodné s Méganem, s výjimkou 1,5dCi Hybrid Asist, který bude k dispozici jen pro Scénic.
[3]
1. 4. 2016 v 15:58Ivan_M
Díky za info o Espacu, pak se podívám. Bude tedy i TCe200 pro Scénic? To by byla bomba. Obecně se na Scénic (grand) velice těším, Espace je pro mě cenově mimo a jestli bude rozdíl Scénic-Espace stejný jako Mégane-Talisman pak příplatek za větší balení „toho samého“ nedává extra velký smysl (bohužel pro větší modely).
Komentáře nejsou povoleny.