• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > ricardo.blog.auto.cz  > Žádný falešný sporťák, N1 jak má být

  • Žádný falešný sporťák, N1 jak má být

    Vozy na každý den Publikováno: 6. 12. 2006

    Aneb co všechno je možné. Jen se podívejte jak vypadá pořádná N1 s posuvnou přepážkou a rovnou ložnou plochou. Tento vůz byl hlavní hvězdou letošního AutoTecu – výstavy nákladních, užitkových a spousty dalších vozů.


    bmw 118d 1

    bmw 118d 2

    bmw 118d 3

    (c) fotky: 2006 Ricardo, doublesix(zavináč)centrum.cz

    Co vy na to?
    Zobrazit výsledky

auto.cz roku Historie Daimler Motor Company: 1. díl

23 Responses to Žádný falešný sporťák, N1 jak má být

  • [1]

    6. 12. 2006 v 12:36GTI

    :-))) Přepážkovej kovboj jásá :-))….. P.S. Ještě mu měli přidělat na zadek sklápěčku…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    6. 12. 2006 v 12:41okristan

    :-))) Ať hledám jak hledám, nikde nevidím sajtnu :-))))))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    6. 12. 2006 v 13:15nastran

    Žádný falešný sporťák, a když N1 tak provšechny. Daňové úlevy pro stávající i nové kovboje po celý rok zdarma 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    6. 12. 2006 v 14:14Jozki.

    No a ? Ked moze byt Audi A3 VW Fox Polo Golf ako N1 tak preco nie BMW 1.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    6. 12. 2006 v 21:11Ricardo

    GTI: ještě igelitovou plachtu na podlahu a může se tam vozit uslintanej vlkodav co?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    6. 12. 2006 v 21:13Ricardo

    Okristan: jo, jo, spouta věcí mu chybí a jedna určitě přebývá 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    6. 12. 2006 v 21:13Ricardo

    Nastran: tak nějak 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    6. 12. 2006 v 21:15Ricardo

    Jozki: keď može, tak aj je… když bez daně tak s přepážkou. Každý Němec by se nám vysmál. Co tak počítač s přepážkou, nebo rovnou propiska? 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    6. 12. 2006 v 21:27Betelgeuze

    Ricardo: no, s propiskou nevim ale prej se k tomu fasuje drátěnej náhubek kterym se normálně trápěj psi, ale nový majitel tohoto vozu si ho určitě rád nasadí s vidinou nějakakého toho odpustku, třeba z daně z příjmu 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    6. 12. 2006 v 22:28Ricardo

    Betelgeuze: ano, to je velmi účinné opatření. Tento náhubek pro daňového poplatníka totiž působí v jeho obličeji takovou bolest, že každou kapku znákladovanou inkoustu si dvakrát rozmyslí 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    7. 12. 2006 v 8:05Jozki.

    Ricardo : ked su „pravidla“ nastavene tak ze ako N1 moze byt hocijake auto ktore ma prepazku tak nevidim problem preco nie BMW. Bud vsetci mozu alebo nikto nemoze. Pri tych ostatnych autach to nevadi ? Poznamky typu vrzga to cierne folie a nevidno dozadu su smiesne. Ak prepazka vrzga treba ju reklamovat nech to urobia poriadne aby nevrzgalo. Cierne folie nemusia byt – aspon v SR stacia cire uplne priehladne bezpecnostne folie a ten kto cez prepazku nevidi dozadu by nemal soferovat – oka maju cca 3×3 cm drot je hruby cca 2 mm a kto cez to nevidi by mal navstivit ocneho alebo nesoferovat.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    7. 12. 2006 v 17:34Ricardo

    Jozki.: Však já s N1 taky zkušenosti mám. Černá fólie je opravdu špatná, protože omezuje výhled. Ale jinak víceméně bez problému – snad jen sklápění sedadel a posun přepážky že trvá asi minutu. Šlo mi jen o to, abych ukázal jak je to komické a nedůstojné. Ale jistě, trh si to žádá a zákon vyžaduje. Každému co chce 😉 PS: ten zákon by měli dát do pořádku.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    8. 12. 2006 v 10:26Jozki.

    Ricardo : Kazdy den chodim okolo predajne Porsche a ked vidim Cayenne Turbo v uprave od Gembally nieco podobne ako : http://www.gemballa.com/Modelle/index_e.html a s mrezou tak len krutim hlavou ale nic sa neda robit. Je taky zakon musime si zvyknut ze podnikatelia budu jazdit na takych N1. Mozno potrebuje rychlo previezt rozky z pekarne do predajne skor ako vychladnu. :-)) Tie folie a prepazku som rozpisal preto lebo su taky co sa na to stazovali. Posuvne prepazky ma u nas napr Skoda ale napr VW ma pevne ale so sklapajucou spodnou castou. Podla nasho zakona musia byt pevne namontovane vo vozidle Skodovka to nejako asi obisla.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    8. 12. 2006 v 17:20Ricardo

    Spousta takových taky slouží pro privátní účely – co si budeme namlouvat. Ale to je zase spíš problém zákona, že nedokáže lidi motivovat k tomu aby ho raději dobrovolně dodržovali. Skryté represe v podobě přepážky k ničemu nevedou, většina lidí zaskřípe zubama a koupí kombíka/SUV s přepážkou. Ta hrstka ostatních se na nějakou N1 vykašle. On ten rozdíl na daních prý díky odpisům zas tak zásadní není, hlavně u operativního leasingu. A ještě jedna věc – zrovna dneska jsem četl článek, že registrace nových osobních aut v ČR mírně klesají, ale N1 rostou snad o 30% (zhruba – přesně si to nepamatuju, ale bylo to dost vysoký číslo).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    8. 12. 2006 v 18:28Ricardo

    Mimochodem ten článek – http://www.autorevue.cz/default.aspx?server=1&article=10561

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    8. 12. 2006 v 20:24mari

    Ricardo, já nemám slov… Tohle je koruna velkému českému vynálezu jménem N1. Ostatně už jsem slyšel i o řízcích k rajské omáčce… Tak proč nebýt v očích ostatních alespoň nejchudším ,,milionářem“ …

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    9. 12. 2006 v 13:54Ricardo

    Mari: Přesně 😉 Ještě kdyby tak byl Mini Cooper S nebo Smart ForTwo jako N1. Snad se dočkám na dalším AutoTecu 2008.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    12. 12. 2006 v 10:59Kermit

    Tak túto srandu som prvý krát videl, keď viezli bielu 1 do firmy, ktorá vyrába mreže. Škoda, že som šiel do jednotky skôr, ako bola N1, ale neľutujem. Je to so športovými sedačkami malinká F1.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    12. 12. 2006 v 15:02Ricardo

    Kermit: ano, taková F(N)1. Ještě kdyby to tak byla 130i 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    17. 12. 2006 v 17:29tomaz

    jak je vlastne definovana ta prepazka? treba takove F430…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    17. 12. 2006 v 19:48Ricardo

    Tomaz: na „náklad“ musí připadat alespoň 50% užitečné hmotnosti, zbytek na „posádku“ – tzn. počet míst k sezení krát nějakých 75 kg (???). Proto je mnoho N1 homologovaných jen jako čtyřmístná. Zjednodušený příklad – čtyřmístné auto N1 s pohotovostní hmotností 1500 kg musí mít celkovou hmotnost alespoň 2100 kg (1500 + 2*4*75). Přesný postup lze určitě najít v daňových předpisech.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    11. 1. 2007 v 17:13Ales

    A je problem prepazku vymontovat? Netusim, zda je za to vyraznejsi postih. ale znam dost lidi, co to takhle vyresili, jedno zda maji Land Cruisera, Fabii Kombi nebo Grande Punto. Pri silnicni kontrole (ani pri zpusobene havarii) s tim nikdy nemeli problem, a na STK reknou at tu prepazku alespon privezou polozenou v kufru…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    29. 1. 2008 v 13:06Mklimes

    No ted uz to teda rozhodne problem je – mam Octavku 103 kW kombika N1, koupil jsem jako rocni auto od dealera Skody (za Skodivku bych tech 800 co stala nova nedal, takhle 600 s dani). Prepazka nebyla nikdy namontovana, lezela na zadnim sedadle, tak jsem ji ulozil do skladu… rok nic, ani pojistovak nebo policajti po bouracce s tim nemeli problem.. az na podzim 2007.

    Policajti dostali technologii na hledani kradenych aut – jsou schopni za jizdy zkontrolovat SPZ jestli odpovida barve atypu, popripade podezrele auta zkontrolovat (informace primo ze skoleni Policie, rtlumocili jsme je) – a co s tou technologii delaji?? Hledaji kradena auta? Co by z toho meli, jeste by na ne nekdo strilel… Jdou po N1 autech jak slepice po flusu, zastavi te, zkontrolujou, a hrozi, ze oznami na financak a dostanes mega pokutu (coz je dost nesmysl, PCR nema s financakem nic spolecneho, mohli by te anonymne udat, to jo, ale proc?) – chytili v tom aute mou zenu, ta jim na to skocila a dala jim asi 3000 do ruky – mrchy jedny. Radsi jsem tu potvoru namontoval..

    Kdyz pominu nesmysl – proc musi mit auto, ktere pouzivam k podnikani prepazku abych si mohl odecist DPH, ja taky statu odevzdavam DPH z kazde pitomosti, kterou udelam, at pridam hodnotu nebo ne – tak me sere, ze tu prepazku ani neumi udelat tak, aby se s ni dobre manipulovalo, ve Skodivce jeji presun dopredu rozhodne nezabere deset minut, me tak pul hodiny a dost naradi (ale nemam navod a v aute myslim chybi nejaky hardware).

    Takze dneska uz asi nechat v aute, doporucuju, ani cerna skla uz na ne neplati, klidne si Te zastavi aby to proverili, krome toho tmave cele auto vypada jak od nejakeho pasaka..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

ricardo.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Srpen 20083 Posts
  • Červenec 20081 Příspěvek
  • Červen 20081 Příspěvek
  • Leden 20081 Příspěvek
  • Prosinec 20072 Posts
  • Listopad 20071 Příspěvek
  • Říjen 20072 Posts
  • Srpen 20073 Posts
  • Červenec 20071 Příspěvek
  • Červen 20071 Příspěvek
  • Květen 20073 Posts
  • Duben 20074 Posts
  • Březen 20073 Posts
  • Únor 20075 Posts
  • Leden 20075 Posts
  • Prosinec 20067 Posts
  • Listopad 20064 Posts
  • Říjen 20066 Posts
  • Září 20062 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura