-
Žádný falešný sporťák, N1 jak má být
Aneb co všechno je možné. Jen se podívejte jak vypadá pořádná N1 s posuvnou přepážkou a rovnou ložnou plochou. Tento vůz byl hlavní hvězdou letošního AutoTecu – výstavy nákladních, užitkových a spousty dalších vozů.
(c) fotky: 2006 Ricardo, doublesix(zavináč)centrum.cz
Co vy na to?- Nemám slov
- Jako fór je to dobrý 😀
- Praktická záležitost, nekecám
- Už se těším až ho dostanu jako služební
auto.cz roku Historie Daimler Motor Company: 1. díl
23 Responses to Žádný falešný sporťák, N1 jak má být
[1]
6. 12. 2006 v 12:36GTI
:-))) Přepážkovej kovboj jásá :-))….. P.S. Ještě mu měli přidělat na zadek sklápěčku…
[2]
6. 12. 2006 v 12:41okristan
:-))) Ať hledám jak hledám, nikde nevidím sajtnu :-))))))
[3]
6. 12. 2006 v 13:15nastran
Žádný falešný sporťák, a když N1 tak provšechny. Daňové úlevy pro stávající i nové kovboje po celý rok zdarma 🙂
[4]
6. 12. 2006 v 14:14Jozki.
No a ? Ked moze byt Audi A3 VW Fox Polo Golf ako N1 tak preco nie BMW 1.
[5]
6. 12. 2006 v 21:11Ricardo
GTI: ještě igelitovou plachtu na podlahu a může se tam vozit uslintanej vlkodav co?
[6]
6. 12. 2006 v 21:13Ricardo
Okristan: jo, jo, spouta věcí mu chybí a jedna určitě přebývá 😉
[7]
6. 12. 2006 v 21:13Ricardo
Nastran: tak nějak 🙂
[8]
6. 12. 2006 v 21:15Ricardo
Jozki: keď može, tak aj je… když bez daně tak s přepážkou. Každý Němec by se nám vysmál. Co tak počítač s přepážkou, nebo rovnou propiska? 😀
[9]
6. 12. 2006 v 21:27Betelgeuze
Ricardo: no, s propiskou nevim ale prej se k tomu fasuje drátěnej náhubek kterym se normálně trápěj psi, ale nový majitel tohoto vozu si ho určitě rád nasadí s vidinou nějakakého toho odpustku, třeba z daně z příjmu 😀
[10]
6. 12. 2006 v 22:28Ricardo
Betelgeuze: ano, to je velmi účinné opatření. Tento náhubek pro daňového poplatníka totiž působí v jeho obličeji takovou bolest, že každou kapku znákladovanou inkoustu si dvakrát rozmyslí 😀
[11]
7. 12. 2006 v 8:05Jozki.
Ricardo : ked su „pravidla“ nastavene tak ze ako N1 moze byt hocijake auto ktore ma prepazku tak nevidim problem preco nie BMW. Bud vsetci mozu alebo nikto nemoze. Pri tych ostatnych autach to nevadi ? Poznamky typu vrzga to cierne folie a nevidno dozadu su smiesne. Ak prepazka vrzga treba ju reklamovat nech to urobia poriadne aby nevrzgalo. Cierne folie nemusia byt – aspon v SR stacia cire uplne priehladne bezpecnostne folie a ten kto cez prepazku nevidi dozadu by nemal soferovat – oka maju cca 3×3 cm drot je hruby cca 2 mm a kto cez to nevidi by mal navstivit ocneho alebo nesoferovat.
[12]
7. 12. 2006 v 17:34Ricardo
Jozki.: Však já s N1 taky zkušenosti mám. Černá fólie je opravdu špatná, protože omezuje výhled. Ale jinak víceméně bez problému – snad jen sklápění sedadel a posun přepážky že trvá asi minutu. Šlo mi jen o to, abych ukázal jak je to komické a nedůstojné. Ale jistě, trh si to žádá a zákon vyžaduje. Každému co chce 😉 PS: ten zákon by měli dát do pořádku.
[13]
8. 12. 2006 v 10:26Jozki.
Ricardo : Kazdy den chodim okolo predajne Porsche a ked vidim Cayenne Turbo v uprave od Gembally nieco podobne ako : http://www.gemballa.com/Modelle/index_e.html a s mrezou tak len krutim hlavou ale nic sa neda robit. Je taky zakon musime si zvyknut ze podnikatelia budu jazdit na takych N1. Mozno potrebuje rychlo previezt rozky z pekarne do predajne skor ako vychladnu. :-)) Tie folie a prepazku som rozpisal preto lebo su taky co sa na to stazovali. Posuvne prepazky ma u nas napr Skoda ale napr VW ma pevne ale so sklapajucou spodnou castou. Podla nasho zakona musia byt pevne namontovane vo vozidle Skodovka to nejako asi obisla.
[14]
8. 12. 2006 v 17:20Ricardo
Spousta takových taky slouží pro privátní účely – co si budeme namlouvat. Ale to je zase spíš problém zákona, že nedokáže lidi motivovat k tomu aby ho raději dobrovolně dodržovali. Skryté represe v podobě přepážky k ničemu nevedou, většina lidí zaskřípe zubama a koupí kombíka/SUV s přepážkou. Ta hrstka ostatních se na nějakou N1 vykašle. On ten rozdíl na daních prý díky odpisům zas tak zásadní není, hlavně u operativního leasingu. A ještě jedna věc – zrovna dneska jsem četl článek, že registrace nových osobních aut v ČR mírně klesají, ale N1 rostou snad o 30% (zhruba – přesně si to nepamatuju, ale bylo to dost vysoký číslo).
[15]
8. 12. 2006 v 18:28Ricardo
Mimochodem ten článek – http://www.autorevue.cz/default.aspx?server=1&article=10561
[16]
8. 12. 2006 v 20:24mari
Ricardo, já nemám slov… Tohle je koruna velkému českému vynálezu jménem N1. Ostatně už jsem slyšel i o řízcích k rajské omáčce… Tak proč nebýt v očích ostatních alespoň nejchudším ,,milionářem“ …
[17]
9. 12. 2006 v 13:54Ricardo
Mari: Přesně 😉 Ještě kdyby tak byl Mini Cooper S nebo Smart ForTwo jako N1. Snad se dočkám na dalším AutoTecu 2008.
[18]
12. 12. 2006 v 10:59Kermit
Tak túto srandu som prvý krát videl, keď viezli bielu 1 do firmy, ktorá vyrába mreže. Škoda, že som šiel do jednotky skôr, ako bola N1, ale neľutujem. Je to so športovými sedačkami malinká F1.
[19]
12. 12. 2006 v 15:02Ricardo
Kermit: ano, taková F(N)1. Ještě kdyby to tak byla 130i 😉
[20]
17. 12. 2006 v 17:29tomaz
jak je vlastne definovana ta prepazka? treba takove F430…
[21]
17. 12. 2006 v 19:48Ricardo
Tomaz: na „náklad“ musí připadat alespoň 50% užitečné hmotnosti, zbytek na „posádku“ – tzn. počet míst k sezení krát nějakých 75 kg (???). Proto je mnoho N1 homologovaných jen jako čtyřmístná. Zjednodušený příklad – čtyřmístné auto N1 s pohotovostní hmotností 1500 kg musí mít celkovou hmotnost alespoň 2100 kg (1500 + 2*4*75). Přesný postup lze určitě najít v daňových předpisech.
[22]
11. 1. 2007 v 17:13Ales
A je problem prepazku vymontovat? Netusim, zda je za to vyraznejsi postih. ale znam dost lidi, co to takhle vyresili, jedno zda maji Land Cruisera, Fabii Kombi nebo Grande Punto. Pri silnicni kontrole (ani pri zpusobene havarii) s tim nikdy nemeli problem, a na STK reknou at tu prepazku alespon privezou polozenou v kufru…
[23]
29. 1. 2008 v 13:06Mklimes
No ted uz to teda rozhodne problem je – mam Octavku 103 kW kombika N1, koupil jsem jako rocni auto od dealera Skody (za Skodivku bych tech 800 co stala nova nedal, takhle 600 s dani). Prepazka nebyla nikdy namontovana, lezela na zadnim sedadle, tak jsem ji ulozil do skladu… rok nic, ani pojistovak nebo policajti po bouracce s tim nemeli problem.. az na podzim 2007.
Policajti dostali technologii na hledani kradenych aut – jsou schopni za jizdy zkontrolovat SPZ jestli odpovida barve atypu, popripade podezrele auta zkontrolovat (informace primo ze skoleni Policie, rtlumocili jsme je) – a co s tou technologii delaji?? Hledaji kradena auta? Co by z toho meli, jeste by na ne nekdo strilel… Jdou po N1 autech jak slepice po flusu, zastavi te, zkontrolujou, a hrozi, ze oznami na financak a dostanes mega pokutu (coz je dost nesmysl, PCR nema s financakem nic spolecneho, mohli by te anonymne udat, to jo, ale proc?) – chytili v tom aute mou zenu, ta jim na to skocila a dala jim asi 3000 do ruky – mrchy jedny. Radsi jsem tu potvoru namontoval..
Kdyz pominu nesmysl – proc musi mit auto, ktere pouzivam k podnikani prepazku abych si mohl odecist DPH, ja taky statu odevzdavam DPH z kazde pitomosti, kterou udelam, at pridam hodnotu nebo ne – tak me sere, ze tu prepazku ani neumi udelat tak, aby se s ni dobre manipulovalo, ve Skodivce jeji presun dopredu rozhodne nezabere deset minut, me tak pul hodiny a dost naradi (ale nemam navod a v aute myslim chybi nejaky hardware).
Takze dneska uz asi nechat v aute, doporucuju, ani cerna skla uz na ne neplati, klidne si Te zastavi aby to proverili, krome toho tmave cele auto vypada jak od nejakeho pasaka..
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.