• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > ricardo.blog.auto.cz  > Finále auto.cz roku 2007

  • Finále auto.cz roku 2007

    Různé Publikováno: 24. 12. 2007

    Takže je to tady – hlasujte pro některé z pětice Audi A5, BMW M3, Fiat 500, Mercedes C-Klasse aa Saab 9-3 jako auto roku 2007. Hlasování končí 1. ledna 2008.

    auto 2007
    Zobrazit výsledky

Osm auto.cz roku

37 Responses to Finále auto.cz roku 2007

  • [1]

    24. 12. 2007 v 2:58Bischop

    A´T ŽIJE 500 JE TO JEDINÉ AUTO Z TÉHLE PĚTICE CO MÁ STIL A CHARISMA

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    24. 12. 2007 v 9:09milý stydlín

    Fiat 500 a Mercedes C. Škoda, že nejde hlasovat dvakrát:)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    24. 12. 2007 v 9:11Corleone

    Saab 9-

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    24. 12. 2007 v 9:17milý stydlín

    Facelifty se nepočítají… 😛

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    24. 12. 2007 v 10:43dCi

    SAAB 9-3, byť jde jen o facelift. Poté co SAAB otřesným faceliftem zabil model 9-5, poté co představil unylou, dosavadní „devět-trojku“, poté co narouboval svůj chladič na předchozí Imprezu a Trailblazer, poté co Cadillac vyrukoval s combi BLS, na němž byla 9-3 hodně poznat, po všech těchto kiksech SAAB konečně představil auto, vizuálně alespoň zlehka vhodné k navázání na modely 900, 9000 a předfaceliftovanou 9-5. Takže volím SAAB 9-3!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    24. 12. 2007 v 12:02kkk

    taktez volim 9-3…kdo videl live, musi uznat, ze je to moc povedeny auto

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    24. 12. 2007 v 12:57Symson

    SAAB 93!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    24. 12. 2007 v 14:34Ricardo

    Mimochodem, možná jsem to už psal, kdo klikne na jiný auto než já tak bude mít příští rok na mém blogu zákaz přispívat 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    24. 12. 2007 v 14:44Kony

    Mercedes C

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    24. 12. 2007 v 14:50GTI

    Tak to já rychle napíšu svůj poslední příspěvek – Štastné a veselé, Ricardo.

    P.S. Vedle na diskuzi pod články, že se masturbuje nad F500, to ještě člověk pochopí, ale že je možné, zde u tebe, kam se dostávájí snad jen lidé, kteří autům rozumí zakliknout jako auto roku diskutérů (!!!)pětistovku… to je opravdu na provaz. dCi výborně lobuje ve svém komentáři… no, já i přesto prostě nemohu jinak… emko nejlepší je, to víme všichni, jen najít odvahu a zakliknout to… 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    24. 12. 2007 v 16:45Alessio

    Nejelpší je potěšit blízké a navštívit vánoční mestečko http://libeznitz.myminicity.com/ . PS: hlasoval jsem pro Saablíkovou 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    24. 12. 2007 v 17:03Symson

    Ricardo a ktoré že auto je tvoj favorit?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    24. 12. 2007 v 17:04Symson

    Stydlín: Ide. Stačí si zmeniť užívateľa.:-DDD

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    24. 12. 2007 v 18:30PekelnáMicinka

    Je to tam, hliníkový zázrak s dvoumi dveřmi. Nebylo co řešit, finálová nabídka je totiž velmi úzká.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    24. 12. 2007 v 18:37Symson

    PM: M3 je krásna. Ale kedy bol športiak autom roka? Len raz. -Porsche 928.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    24. 12. 2007 v 19:58Luba

    Fiat 500

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    25. 12. 2007 v 0:38Rumcajs

    M3 jasná volba, Šťastné a veselé Ricardo a vše nej. do nového roku 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    25. 12. 2007 v 9:16Ondoree

    Minulý rok som si pre seba vybral Legend-u 😉 a tento rok vyberám pre manželku. Keďže má zákaz malých áut, odpadá päťstovka… No a tým pádom páni poprosím bližšie ku krajnici, keď vás bude predbiehať M3 s blondínkou za volantom! 😀

    Krásne sviatky Ricardo & everybody!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    25. 12. 2007 v 9:28milý stydlín

    13 Symson: Nebo se připojit na internet jinak, ale to je snad pod naši úroveň:)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    25. 12. 2007 v 14:48Beaumont

    Hmm, těžká volba z poněkud nesourodé skupinky…
    A5 vypadne jako první, přestože je krásné a posunutím motoru vzad učinilo „malý krok pro sebe, ale velký skok pro Audi“ 🙂
    Saab patří k mým oblíbeným značkám a 9-3 k autům, kterých si vážím, ale přesto se nedokážu přimět k tomu, dát hlas „pouhému“ faceliftu + rozšíření nabídky (AWD), přestože je velký, potřebný a povedený.
    M3? Nee.. Asi bych si jej z téhle společnosti vybral jako auto pro sebe, ale jako vítěze ankety ho nevidím. Kromě fantastického motoru nic tak převratného nenabízí, dokonce je v něčem i malým krokem zpět oproti předchůdci.
    Takže F500 nebo C- Klasse? Jsem velký fanoušek Fiatu, retro – designu a všeho italského. A doufám, že F500 jednou koupím přítelkyni a že si ho pak občas „půjčím“. Ale C – Klasse znamená víc. Je to první Mercedes, o kterém skutečně přemýšlím jako o svém možném příštím autě. A po dlouhé době je to (podle mého) auto, kterým Mercedes jasně vede nad BMW, Audi a snad dokonce i nad mou milovanou Alfou. Ano, kupovat si dnes nové auto téhle třídy, kromě 159 (a Saabu) bych si vyzkoušel i C-Klasse a možná bych ji i koupil.
    Můj hlas patří C – Klasse. A sorry za trochu delší text.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    25. 12. 2007 v 15:16marianek

    Zde bych se rozhodoval mezi uzasne uspesnym F500, nebo jasnou srdcovkou 9-3. A5 jasne zabiji uniformita Audi. Pri pohledu do zrcatka nevis jake Audi te za chvili predjede. C-Klasse vypada dobre, ale jeho nedustojny interier nema na to, aby vyhralo jakoukoli anketu. M3 vidim uplne v jinem svetle a zaroven jinem svete. Je to prilis individualnim vozem. Mezi nami, hlasuji pro 9-3. Je z finalistu nejvyrovnanejsim. Pod povedenym kabatem je obyvak, ze ktereho se ti nechce vstavat.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    25. 12. 2007 v 16:21klik_klak

    Po podivných estetických kotrmelcích si snad u Saabu ujasnili jak má vypadat pokračovatel slavné tradice,potěšili i mně a tak má můj hlas.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    25. 12. 2007 v 18:42Bischop

    From GTI- Hele chlape je mi jasné že pro tebe neexistují jiná než německá auta, ale i ty musíš uznat že 500kilo se fakt povedlo. Ja když jsem vybíral auto z téhle 5tice, tak mě oslovil právě ten úchvatný italský desing. Není tak chladný a bez emocí jak to umí jen němci a toho si na něm vážím. Jen mě mrzí že se tu nebrobojovalo Bravo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    25. 12. 2007 v 22:25GTI

    Bischop: Pětikilo prostě není… úchvatné auto. A to již ze své podstaty, a ze svého (retro)pojetí. Problém zvaný F500 je tvořen několika skutečnostmi. Tou první je bohužel velká prodejnost na počátku náběhu prodejů. Kdo si asi tak může koupit auto ze segmentu „lidovka“ v době, kdy si ho ještě ani nevyzkoušel, dokonce, kdo může následovat praxi platinových kovbojů objednávajících nového Bentleye, aniž by ho kdy viděli… Tedy, ta údajná líbivost (které ovšem vskutku nerozumím) která dovedla potenciální kupce k objednání několik desítek tisíc kusů je první a a zároveň posledním sukcesem nové pětistovky. Tím totiž její sláva počíná hasnout. Neboť, druhým problémem je její vizáž… za týden okoukatelná, v čase neschopna překonat beriéru cca tří let.

    Tedy ani nový Brouk ani nová pětistovka nemá šanci. Jedině MINI dokázal vytvořit nový modertní svět. Samozřejmě, neboť nebyl pojatý jako předchůdce, to jest k motorizaci nemajetných vrstev, nýbrž jako designová ikona vyšlechtěná ovšem k radosti protějšků diamantových kovbojů tou nejprestižnější stájí, totiž stájí BMW. Tedy, úspěch nového MINI je zaklet v tom, že s původním nemá společného takřka nic… jen opar vizuality. Tohle BMW zvládlo dokonale.

    Pokud bych měl hovořit o tom, co se Fiatu povedlo, pak jedině a jenom – PANDA. Ano, to je stylová (to zdůrazňuji) „pětistovka“ této doby. Můj odhad je ten, že za tři roky se bude F500 potácet na okraji zájmu a v tichosti skončí. Ovšem Panda a její možný nástupce… ta bude bodovat dál.

    P.S. Lehce tě musím opravit – především pro mne existují kvalitní, krásná auta. To, že to jsou ve velké většině auta německá… to je jen souhra náhod. Objektivních. Sebe do textů prakticky vůbec nepromítám – tuhle skutečnost ovšem na diskuzi nedokáže uchopit 98% kolegů…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    26. 12. 2007 v 0:22da_b0mb

    Trosku brzo na soudy o tom, kdo „dokazal vytvorit moderni svet“ – teda New Beatle to urcite nebyl, to souhlasim. Petikilo se lidem proste libi a pokud to casem neomrzi, tak si myslim, ze je pravdepodobne, ze navaze na kult sveho predka. Jen bych jeste upozornil, ze nepatrim k fandum Fiatu [kdyz nepocitam Ferrari v F1 :-)] Je to stejny jako se vsim….teprv cas ukaze 😉 Takze pozor na tyhle Tvoje predcasny zavery GTI…aby ti to potom nekdo neotiral o pusu (resp. o prsty) 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    26. 12. 2007 v 12:42Bischop

    da_b0mb: souhlasim
    GTI: nechtěl jsem říct že jsi špatný to né, v mnohých příspěvcích s tebou souhlasím, ale u 500kila je to o něčem jinem. Fiat se nesnažil dělat stilovku ale auto pro masy a že se mu to opravdu povedlo. Jo a co se týče Pandy Tak naprosto souhlasím.
    Jen proč bych nevolil zbytek z pětice:
    1) Audi A5 jak už tady někdo řekl na to že audi je premiová značka tak by své modely měla nějak odlišovat proto se mi nelíbí desing typu všechno stejne.
    2) M3 pořád se honit za výkony- Stop nejlepší M3 = E30 nešlo o výkon ale o radost z jízdy, sice jsem neměl možnost novou M3 řídit ale už teď jsem znechucen V8
    3)9-3 no jak se říká 100 lidí 100 chutí nic proti tomu nemam jen mě to auto vůbec neoslovilo
    4) Klasse C – tady už jsem se rozhodoval kdo z koho ale vyhrála to 500 důvod né každý si může dovolit auto za mega a proto jsem volil 500

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    26. 12. 2007 v 12:46da_b0mb

    puvodni 500 bylo take autem pro masy…stejne jako Brouk…a i tak se staly kultem. Tady nejde o to jestli je to masova zalezitost nebo kusovka.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    27. 12. 2007 v 13:39Kony

    Já vnímám pětistovku spíš jako stylovku, něco jako Smart, prostě neni to tak levný a tak velký aby v tom běžně jezdily familie. Musim se přiznat že nevim kolik za to Fiat chce, ale nejlevnější to neni, ne.
    Auto roku by mělo podel mě vyhrát nejuniverzálnější auto, tzn. né sportovní kupé, ale né MPV. Prostě auto které je dostatečně velké, reprezentativní, pohodlné a umí se pěkně proplést tim mumrajem. C-klasse mi z toho vychází prostě nejlíp. Cena je poněkud vyšší to je jasná, ale Saab by tu asi neměl být a Céčko se mi líbí víc. Nepříjde mi zrovna uplně mrtvý ten design, snaží se právě zasáhnout co nejširší oblast lidí asi jako Škodovka.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    27. 12. 2007 v 14:47Sleeper

    Cinquecento… jasná volba

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    27. 12. 2007 v 18:47Enzo

    Jasná 500. Vysvětlovat snad ani není třeba… Prostě se povedla, tečka.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    27. 12. 2007 v 18:47Ricardo

    Každé z těch aut je svým způsobem skvělé a zároveň má spousty chyb. Čím víc o tom píšete tím je to zřejmější

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    28. 12. 2007 v 9:38Bischop

    No 500 v základu za 279.900.- i když zaklad se tomu řikat neda když si vezmu tak vam nabídne komplet elektriku 7 airbagu včetně kolenního řidiče, audio na mp3, abs, což není špatná nabídka.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    28. 12. 2007 v 19:38VK

    M3. Auto ,které ze všech těch uvedených jasně nejvíce dokáže rozbušit srdce řidiče. Ty gongy na konci baworácké reklamy – to je ono…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    29. 12. 2007 v 1:56PekelnáMicinka

    Kdybych se nedržel nominace, tak bych volil C4 Picasso. Takhle jsem hlas dal Audi A5 (nikoliv M3 Symsone – danieli). Proč?
    M3 už není „ta“ M3, respektive předchozí generace mě okouzlila víc, čímž nechci degradovat tu současnou, jistě je to skvělé auto, ale subjektivně jí něco chybí…

    Fiat 500, jistě povedená stylovka, účelové retro, byť mě osobně oslovuje, jako auto roku bych ji určitě nezvolil

    MB C-klasse – jistě pěkné auto, ale subjektivně trochu zbytečné, nahlíženo myšlením většinového zákazníka. Zatím neokoukaný, ale pro mě tak trochu mimo. Častokrát mě MercedesBenz tak trochu míjel, zejména nejnižší třída sedanů mi nikdy neučarovala.

    Saab 9-3 se zřejmě na našich cestách bude vyskytovat velice po málu, Saab je natolik specifická značka, že i přes atraktivní vzhled po „faceliftu“ a neokoukanost to na auto roku nestačí.

    A tak tedy zbylo Audi A5. Tedy, zbylo… Je to po dlouhé době první model tohoto ražení, dvoje dvééře, vzhled odvozený od stejnojmených limuzín, výkonný agregát…. Je to první auto v nové historii Audi, předtím dvoje dveře honosili akorát TT, A5 je právoplatné, dospělé GT. Pro někoho možná příliš nudné, nenápadné v rámci firemního designu, pro mě z nominovaných auto roku.

    PF 2008!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    29. 12. 2007 v 13:42da_b0mb

    taky jsem dal hlas A5…a taky si myslim,ze symson je DD 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    29. 12. 2007 v 15:38Ricardo

    PM: ty jsi známý henleinovec, ještě že ho nedělají na holzgas 😀
    S M3 naprosto souhlasím, myslím že šest válců měl být strop. V tomhle si víc cením Hondy za to, že Civic Type R postavili se stejným výkonem jako minulou generaci. BMW (i Audi a částečně MB) se pořád ženou za vyšším a vyšším výkonem, takže M3 coupé je v mých očích spíš nástupcem původní M6.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    29. 12. 2007 v 17:13PekelnáMicinka

    😀

    Zajímavý postřeh s tou 6er… Ale je to tak.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

ricardo.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Srpen 20083 Posts
  • Červenec 20081 Příspěvek
  • Červen 20081 Příspěvek
  • Leden 20081 Příspěvek
  • Prosinec 20072 Posts
  • Listopad 20071 Příspěvek
  • Říjen 20072 Posts
  • Srpen 20073 Posts
  • Červenec 20071 Příspěvek
  • Červen 20071 Příspěvek
  • Květen 20073 Posts
  • Duben 20074 Posts
  • Březen 20073 Posts
  • Únor 20075 Posts
  • Leden 20075 Posts
  • Prosinec 20067 Posts
  • Listopad 20064 Posts
  • Říjen 20066 Posts
  • Září 20062 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura