-
Nominace na nejkrásnější auto (1.)
Abych řekl pravdu doufal jsem, že můj šílený nápad s anketou upadne v zapomnění, ale „žel“ se tomu tak nestalo. Nuže začneme s nominacemi. Jako první se tedy budeme vybírat z automobilů vyrobených v letech 1885 až 1900 (včetně).
Pohon jakýkoliv krom lidského, či za pomocí tažných, či tlačných zvířat, a větru. Uznávaný pohon je pouze parní, elektrický, spalovací motor etc. A samozřejmě musí mít tři a více kol.
Technické Podmínky: Maximálně můžete nominovat dva automobily, a pro každý poslat jen jednu fotografii. Vzhledem k technickým podmínkám blogu musí mít fotografie maximálně 250kb.
Protože nejsem chodící encyklopedie jako kolega 507 je další podmínkou i název souboru. Prosím dbejte na to, aby byl v názvu souboru uveden rok vzniku, název automobilky a jméno vozu.
Př.: 1897_NW_Präsident.jpg. A to by byly zatím všechny technické podmínky.
Vybírejte pečlivě, sám jsem na toto období zvědav.
Fotky posílejte na tento e-mail : autoanketa@seznam.cz , a to do nedělního večera, tj. 20.00hod 13.7.2008. Soutěžící pak budou zveřejněni o den později, to jest 14.7.2008 v 20.00hod.P.S.: už jste mohli uhodnout, že Präsidenta nominovat nemusíte 🙂
Nejkrásnější automobil let 1885-1900 Pořádání ankety o nejkrásnější automobil
44 Responses to Nominace na nejkrásnější auto (1.)
[1]
6. 7. 2008 v 22:03Navtech
Príma, ale nic jinýho neznám:)
[2]
6. 7. 2008 v 22:08T613
se přiznám, že já taky ne 🙂
[3]
6. 7. 2008 v 22:08507
Samozrejme kočiar DAIMLER a Panhard et Levassor.
[4]
6. 7. 2008 v 22:09T613
(3) tož hledej fotku od každého z nich a pošli 🙂
[5]
6. 7. 2008 v 22:09507
Ďakujem Ti za to encyklopédiu. Fakt si to vážim. 😉 Aj keď to je asi fakt prehnané. 😉
[6]
6. 7. 2008 v 22:12element5
Nějaké podmínky ohledně typu pohonu? Co pára?
[7]
6. 7. 2008 v 22:14T613
ok dopíšu..
[8]
6. 7. 2008 v 22:17Lonestarstate
Hele, nešlo by tohle období nějak přeskočit :-)))) Popravdě v USA byl založený jedině Oldsmobile a první „auto“ měl stejně až 1901. A tímhle tempem potrvá soutěž do října. Ale nechci radit. Možná by na nominaci stačily dny tři nebo čtyři.
[9]
6. 7. 2008 v 22:19T613
(8) pak termín zkrátím, ale tenhle týden budu mít dost hektický. Taky uvažuju, že to trochu zhustím aslespoň po dvaceti letech.
[10]
6. 7. 2008 v 22:19Navtech
Lones má recht, to jsem tady tvrdil taky. Za chvíli z toho bude nuda
[11]
6. 7. 2008 v 22:22T613
(10) za měsíc nemáme co dělat :-))
[12]
6. 7. 2008 v 22:23Navtech
Taky si nedokážu představit, co je na autě z r.1900 krásnýho. Kočár s kotlem na uhlí?
[13]
6. 7. 2008 v 22:26element5
Ty parní hezky cvakaj, ale pěkný moc nejsou, to je fakt.))
[14]
6. 7. 2008 v 22:29T613
nebojte příští středu dáme auta z let 1901 – 1920
[15]
6. 7. 2008 v 22:31element5
Mimochodem T613, dostal jsi ty materiály o Tatře MTX? Jsou k něčemu?
[16]
6. 7. 2008 v 22:31Navtech
13…pěkně asi cvakaj, ale nevim, jakou by mělo šanci s Bugatti Atlantic, nebo s Lambem Miura a pod…
[17]
6. 7. 2008 v 22:32Lonestarstate
Super, jestli je to kvůli tvému časovému rozvrhu, tak to jsem netušil. Samozřejmě nemůžeme pokračovat bez T613 😉 Jinak na kategorii 1901-1920 mám tedy dva horké kandidáty z 1911 a 1912 a rozhodně nevypadají jako koňská bryčka.
[18]
6. 7. 2008 v 22:35T613
(15) teď se mrkám, já tam ten email moc nepoužívám O:-)
(16) každé období má svoje 😉
(17) proto jsem to dal do roku 1900 po tomhle roce už auta připomínají auta :-)))
[19]
6. 7. 2008 v 22:41507
Já som povedal moje riešenie, Tatrovák si večne nedá povedať. A malo to logiku. 1884-1909. Lebo dovtedy vládol Horch automobilovej legende, Horch. 1910-1938. To je jasné. Druhá svetová vojna. 1945-1958- Lebo v 59 prišiel symobl 60 rokov, Cadillac Eldorago Borugham. 1959-šesťdesiate roky.
P.S.: Prečo od 1884? Prečo nie od 1884?
[20]
6. 7. 2008 v 22:41507
Môžu byť aj traktory?
[21]
6. 7. 2008 v 22:43T613
někdy se začít musí 🙂 a jo klidně můžeš i náklaďáky 😉
[22]
6. 7. 2008 v 22:45Navtech
Můžu i mobily z 1910?
[23]
6. 7. 2008 v 22:46T613
Navtechu můžeš, ale až v dalším kole :-))
[24]
6. 7. 2008 v 22:46Lonestarstate
Takže v prvním kole se utkají traktory, kuličková ložiska, nerezové hrnce a letecké motory :-))))))))
[25]
6. 7. 2008 v 22:47element5
No já jsem dneska probíral diáky na pokračování „Hádej“ a mihlo se tam pár kousků, které by si nominaci zasloužily. Mimochodem jsem tam objevil i Duesenberg SJ Speedster na trati v Goodwoodu z blogu „Krása let minulých.“ Věděl jsem, že jsem ho už někde viděl, al že se mu říká Mormon Meteor jsem opravdu netušil … Do „Hádej“ jsem nevybral nic, nemohl jsem se rozhodnout.))
[26]
6. 7. 2008 v 22:47T613
tak nějak 😀
[27]
6. 7. 2008 v 22:50Lonestarstate
element5: přesně na Mormona sem narazil včera večer, když jsem hledal, co nominuju….. 🙂 Ale nakonec u mne neprošel finálem. Za to jsem našel něco, co nejenom dám do nominací let 70., ale navíc zítra dám do hádanek a 507 z toho zešílí :-DDD
[28]
6. 7. 2008 v 22:52T613
(27) dej těch aut víc, ať jsou hoši hodní a nehádají se pak v diskuzích! už jsem si všiml, že to má na ně výchovný efekt 😀
[29]
6. 7. 2008 v 22:54Lonestarstate
Mám čtyři nachystaný. Ale nejdřív se budu chlubit jedním vymazleným angličákem 🙂
[30]
6. 7. 2008 v 22:59T613
tak special line mi hlásil, že pár kočárů má 🙂
[31]
6. 7. 2008 v 22:59omm
Lonestarte: nemáš tak celkom pravdu v roku 1893 bratia Duryeavci postavili prve auto pohánané spalovacím motorom.V roku 1895 vyhrali prvé americké automobilové závody kde sa vtedy zučastnilo okrem nich len 3x Benzwagen a 2x neznámy elektromobil.
http://www.cellinifinegifts.com/fmimages4/fm_1893duryea1.jpg
[32]
6. 7. 2008 v 23:02Special-line
Jo mám takovou malou bomba knížečku z edice OKO. jinak pár jich tam je nad jedním se budete asi divit:) hned zejtra to oskenuju.
[33]
6. 7. 2008 v 23:05Navtech
OKO to byla pecka! Dneska ty idioti nejsou něco podobnýho udělat, ale kdo by to s netem taky kupoval…
[34]
6. 7. 2008 v 23:05Navtech
Jak člověk nečte, tak vynechává celý slova
[35]
6. 7. 2008 v 23:06Lonestarstate
omm: To je možné. Na tak rané období totiž nejsem moc kovaný a pro mne začíná milovaný americký motorismus až Oldsmobilem a Cadillacem.
[36]
6. 7. 2008 v 23:09Special-line
33: Akorát v knížce je vysoká pravděpodobnost správnejch informací. Na netu je to horší. Já radši většinu informací hledám u sebe v materiálech (knihy, časopisy, prospekty) a až pak na netu.
[37]
7. 7. 2008 v 10:56Emel
Tohle období vynechávám… asi by tu byla Voituretta od Renaultu, Mercedes už taky cosi měl… ale z hlediska designu je to tak nějak všechno totéž.
PS: 507 – dobrá hláška:
„Prečo od 1884? Prečo nie od 1884?“
[38]
7. 7. 2008 v 11:41PekelnáMicinka
Před několika minutami jsem odeslal nominaci…
[39]
7. 7. 2008 v 11:50Pierro
Já bych zůstal v českých luzích a hájích. Pro mne zůstane nejhezčím automobilem konce 19. století tehdy ještě ne Tatra Präsident….:o))
[40]
7. 7. 2008 v 11:54Kuba
Mí dva koně jsou již také nominováni.
[41]
7. 7. 2008 v 12:09T613
jj, už je celkem pět kandidátů 🙂
[42]
7. 7. 2008 v 17:46507
Já ešte mám čas. 🙂
[43]
8. 7. 2008 v 20:29Kuba
Možná jdu s křížkem po funuse, ale v Encyklopedii klasických automobiů, jejímž autorem je David Lillywhite, je rozdělení takovéto:
– První „rachotiny“
– Obchodní průkopníci: 1901-1914
– Úsvit nové éry: 1915-1930
– Potřeba větší kultivovanosti: 1930-1944
– Poválečná sláva: 1944-1959
– Blýskání na časy: 1960-1972
– Ekologie a evoluce: od roku 1973 do současnosti
[44]
21. 7. 2008 v 19:42KABY19
BMW ///M-POWER 6 coupe … jedině
Komentáře nejsou povoleny.