-
Oldtimer festival Slavkov 2010
Následující článeček bude beze slov. Krásné městečko, krásný zámek, krásné auta a prakticky nemožnost něco vyfotit bez všude přítomných lidí. Prostě nádherná sobota! A tak snad Vám aspoň trochu udělám chutě malou ukázkou ..
Ferrari F333E Lizzard Tajemství proutěného košíku aneb „Kdo z Vás na to má…?“
10 Responses to Oldtimer festival Slavkov 2010
[1]
26. 6. 2010 v 21:33GTI
Pěkný počasí a pěkný káry. Ten Canon docela dobře kreslí. Bravo.
[2]
27. 6. 2010 v 7:06prekladys
prima, že sis dal práci a natáhl sem obrázky, když nás beaumont už nenavštěvuje…
s tím focením máš pravdu, ani jsem foťák nebral.
mohu-li posoudit z odstupu několika let a návštěv, stále ještě nejrozsáhlejší tuzemská přehlídka (přes 200 aut určitě), ovšem letos méně zahraničních renovátorů, méně nově prezentovaných zajímavých historických typů (o to víc mne mrzel polep na prvním poválečném holdenu, který dovezl AAA: kolik holdenů vůbec je v evropě?), zato inflace yougtimerů, některé z nich už i náročně renovované. jejich majitelům patří velký dík, protože cena takové renovace vždy několikrát přesáhne faktickou hodnotu auta – toto by sběratel nikdy sám neinicioval.
mě osobně nejvíce zaujala velká mercedeska v předrenovačním stavu (máš ji na prvním snímku vlevo) a pak legendární fordův flathead V8 v podobě autentického kupátka, které ve 40. letech jezdilo amatérské okruhové plážové závody.
jo, a taky tam byla jedna volha 24 na původních ruských diagonálkách… 😉
myslím si, že by pořadatel měl pouvažovat nad rozšířením ohraničeného prostranství, kam návštěvník nemůže, pak by podle mě přijelo více takových klenotů jako ta červená mercedeska na prvním snímku. určitá část našinců totiž nechápe, že jsou na výstavě, a nikoliv na osahávané…
[3]
27. 6. 2010 v 14:06T613
Snad sem hodí něco i Jurajos, který se tam poflakoval se mnou a ten fotil hlavně ameriky. Focení Gullwingů jsem vzdal rovnou to se prostě nedalo, stejně tak jo „T“. Přiznám se, že jsem si i já šáhnul na jedno auto, a myslím, že to byla Pragovka, která měla střechu potaženou kůží včetně sloupků. Volh tam bylo poměrně dost, jedna mě pobavila, když byla směle postavená mezi amerikami 😉 Člověk si tam přišel na své.. až mu sliny tekly.. nejvíce mě rozesmutnila jedna T700, která měla v čelní masce dost odporně zabudované ledky. Paradoxně největší dobu jsem fotil džínový Velorex. Nikdo u něj nebyl dokud jsem na něj nezamířil foťák.. pak tam byli snad všichni 🙂
[4]
27. 6. 2010 v 18:46prekladys
džínový velorex kočírovala fešná slečna – tedy dopředu, při couvání ji pomáhal přítel…
jo, a mladýmu se nejvíc líbil ten zelený škodovácký traktor, který celý den bafal na volnoběh kousek od horní kašny. auta ho neberou, pokud mají zavřenou kapotu, jakmile ale vidí nějaký hejblátko, nejraději by za ním vlez…
[5]
27. 6. 2010 v 18:49T613
Tam bafal pomocný pohon Slavia, ne? Jeho fotku mám.. nejvíc se mi líbilo jak mu po chladiči tekla voda(?), vypadalo to zajímavě .-)
[6]
27. 6. 2010 v 19:03jurajos
jurajos dodá až nájde kábliky a iné uďelátka pomocou ktorých dostane fotky do kompu…inač, veľmi pekná akcia…ani sa nedivím tomu množstvu ľudí, avšak to fotenie bolo fakt o hubu 🙁 …prekvapilo ma že až na je dnu 356B? a 2-3 911 nebolo viac Porsche
prakladys…s Tatrovákom sme brali ako istotu že sa objavíš so svojim autom…škoda…až na povinnú jazdu ako Stangy, Vette, Caddy bol asi najzaujímavejšou amerikou T-čko, Corvair a hnedá Impala.
[7]
27. 6. 2010 v 19:08T613
tu Slavii jsem tam přidal
[8]
28. 6. 2010 v 5:56prekladys
[5] T613
traktůrek (109 vzadu na sedátku) stojí hned vedle slavie. ten stacionární motor sloužil jako čerpadlo a chladil se vodou, kterou čerpal (to není moje moudro 😉 )
[6] jurajos
těch stangů a vett je tolik, že už je spíš obcházím… corvair dvojku beru jako velmi elegantní přemotorované embéčko. zase o tolik těžší ten vair není, embo začínalo na 795 kg, vair těsně pod tunou a třeba ta corsa měla 140 HP, zatímco 1100 MB 52 k podle v podstatě stejné normy). škoda, že ameriky, co se vozí do evropy, jsou strašně profláknuté. je to stejné, jako by venku všichni bažili jen po cinkáčích, hadimrškách a pikolách. u amerik vždycky jásám nad čímkoliv starším než rok 55 a z jiné stáje než od velké trojky.
ad buick: všude šířím rok 2011, ještě jsem nebyl pro značky, pak opatrně jezdit a koukat, co kde začne téci a co se vy.ere. ale i tak vím, že s autem sjedu spíš na sraz, kde bude organizovaná nějaká jízda a soutěž, případně se jen tak půjdu projet, slavkov je především pro diváky, navíc to mám 15 minut od domu, takže tam buicka asi nepovezu.
[9]
28. 6. 2010 v 7:23T613
Tak toho traktůrku jsem si nevšiml .. chybí mi tu červenající se smajlík 🙂
[10]
2. 8. 2010 v 0:25T613
T613…
[…] something about t613[…]…
Komentáře nejsou povoleny.