• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > webpaja  > A7 poprvé za volantem

  • A7 poprvé za volantem

    Publikováno: 12. 11. 2010

    Před týdnem jsem měl možnost poprvé usednout do nového modelu automobilky se čtyřmi kruhy a nerad bych ostatní ochudil o první dojmy.
    Začnu „netradičně“…exteriérem. Dovozce neprojevil příliš kreativity v celkem slušné škále barev a tak přicházím k vozu tradičně černé barvy s pěknými 19“ koly. Přední část působí na rozdíl od vedle stojící nové A8 podstatně sportovnějším, dravějším a díky úzkým světlometům i širším dojmem. Single frame maska dnes již nikoho nepřekvapí, prostě k Audi patří a nic na ní není potřeba měnit, technicky čisté uspořádání předních světel pod čirým překrytím je u této značky na tradičně precizně působící úrovni (v mém případě šlo o „klasické“ xenonové výbojky a ne o údajně fantasticky svítící LEDky). Boční profil mě nutí opravit můj názor na fotografie, na nichž liftback vypadal částečně jako zvíře v choulostivé poloze. A7 je natolik nízká, že podobného pohledu jako na prezentačních snímcích bez podřepu nedocílíte a perspektiva naživo stejně jakýkoliv náznak myšlenky jakéhosi podivného klenutí zhatí. Profil tedy za jedna a to včetně krásné a ostré odtrhové hrany na víku kufru.
    Záď je perfektní, čistá a v zásadě plně odpovídající překrásnému konceptu. Každopádně je potřeba napsat, že vůz je natolik nízký, že i má poznámka o liftbacku je v zásadě irelevantní. Auto působí tak jak má, tedy jako 5d coupé a to se vším všudy (k tomu se ještě vrátím u interiéru).

    Otevření bezrámových dveří ukáže v celé parádě zřejmě nejkrásnější interiér ve vyšší střední třídě. K nasednutí je díky nižší stavbě karoserie potřeba trochu víc ohnout tělo než je obvyklé, ale s tím se snad počítá. Stanoviště řidiče (nebo pilota? 🙂 ) je stejně úchvatné jako u větší A8. Velmi, velmi čistě zpracovaná, hladká palubní deska s precizně zpracovanými detaily je jednoduše famózní a jednoznačně naprosto odlišná od vyšší stavby končící A6, nebo také špičkového BMW řady 5. Když jsme už u něj, je potřeba říci, že ačkoliv je jeho interiér referenční mezi klasickými sedany, tak A7 působí ještě o kousek lépe.
    Startujeme…motor 3,0TDI, známá klasika, nebo ne? Pouze jemné ševelení prosté vibrací a jen náznakem hlubší tón mohou prozradit naftový agregát. Ten je jestli si ale dobře pamatuji utlumen výrazně lépe než ještě před pár lety přímovstřikové benzínové čtyřválce od VW!
    Dvouspojka opět prošla laděním a inovací, rozjezd, následné zabrždění a znovu rozjezd ukazují na hladkost hodnou klasického automatu. Relativně pomalá jízda ukazuje na příjemně měkké reakce motoru při potřebě hladkého cestování, tichost podvozku a jen možná lehce vyšší hlučnost širokých pneumatik (dtto jako u BMW 5). Motor je zahřátý, takže tradááá. Plyn na podlahu, převodovka podřadí postupně až na trojku a z 80km/h se během pár vteřin stává stotřicítka, nenucená, hladká a i při nejprudší akceleraci málo hlučná (opět si vzpomínám na zvuk benzínového 2,0FSI…je to tam 🙂 ). Podvozek je o řád agilnější než současná A6, řízení příjemné a přesné, díry na vozovce jen tlumeně žuchnou a kromě zvuku posádku nijak nepřekvapí ani nevytřese. Reakce na pokyn pádlem opět na úrovni „mnichovského“ osmistupňového ZF. Není co dodat, A7 mi připadá jízdně skvělá! Čas tlačí a já se obracím, cestou zpět měním styly jízdy od sportovna až po závěrečné vydýchnutí, vše zvládá A7 bez zaváhání. Vystoupit, otevřít tu neskutečně dlouhou ratejnu, které někdo říká skromně kufr (nechtěl bych být ženou v minisukni a lovit něco u zadních sedaček 🙂 ) a posadit se taky dozadu…
    Nepsal jsem tu dnes už jednou o 5d kupé? Přichází čas na to, abych se ještě k tomuto výrazu vrátil. Místo na nohy, šířka interiéru, to vše cestující na zadních sedadlech potěší. Nepřekypuje, ale řekl bych, že je na úrovni běžných sedanů této třídy. Jiná situace je nad hlavou a to nemusíte mít ani moc přes 180cm, nebo nosit na hlavě beckhamovského kohouta. Vyšší postavy budou muset podseknout zadek a trochu se posunout koleny k předním sedačkám. Pod metr osmdesát problém nebude. A ještě jedná drobná věc…pátý pás zatím nekoupíte ani za sto tisíc ;-).

    Závěr tedy…Audi se z mého pohledu podařilo postavit pěkné, velké 5-ti dveřové kupé formátu GT s fantastickým interiérem, výborným a o chloupek jemnějším dieselem než jaký má bavorská řadová konkurence a skvělými jízdními vlastnostmi. Doporučuji každému, kdo bude lovit v těchto třídních vodách A7 vyzkoušet! Jen nezapomeňte…slovo kupé není v tomto případě uvedeno v reklamních materiálech, či při povídání prodejce nadarmo 😉 .

Mercedes Benz SLK 2012 CLS 2011

17 000 Responses to A7 poprvé za volantem

  • [1]

    12. 11. 2010 v 11.44GTI

    Super, pochvala za velmi aktuální článek. Možná si u AUDI nemuseli dávat takovou práci s kokpitem, no, asi nečetli vedlejší blog, a neví, že na kokpitech vlastně vůbec nezáleží. Tady ale zde musím upřesnit – tohle platí výhradně u Renaultů… 😀

    Naštěstí AUDI nečte blogy, zato o to více soustředěněji tvoří auta. Moc tě chválím, za dokonalou informaci, jak si vlasntě to coupé stojí prostorově. Čekal jsem to o fous horší, těch stoosmdesát vzadu je ještě stále fajn, vždyť kdo má větší rodinu, počká si na novou A6.

    Registruju, že před nakláněním do kufru je nutno si povytáhnout ponožky, ale tohle dělá každej džentlas jaksi přirozeně.

    Velmi oslavně hodnotíš pracoviště řidiče. Tradične jistě výborné, no, posouváš to ještě o fous dále. Nemám důvod pochybovat, koukám, že se na A7 budu muset zajít mrknout.

    Díky, parádní článek.

    Odpovědět
  • [2]

    12. 11. 2010 v 12.12vrkuboy

    Člověče začínám cítit podivnej pocit…. jo závist to je to slovo. Ja chci taký 😀 obávám se že mě do showroomu ani nepusti 😀

    [1] Jak se to veme na interiéru určitě zaleží, ale u auta které není primárně určené na běžné ježdění od tesca k tesccu ale má být sportovním náčiním je interiér trochu mimo hlavní úhel zájmu a je spíše takovým bonusem navíc. U kombíku tě taky primárně zajímá velikost kufru kvůli kterému auto s touto karosrií chceš koupit. Stejně tak u kabrioletu tě primárně zajimají jízdní zážitky se staženou střechou a ne jestli to má z 0-100 pod 10s. A dál na toto téma diskutujme na tvém nebo mém blogu tady se to určitě nehodí 😉

    Odpovědět
  • [3]

    12. 11. 2010 v 12.21GTI

    [2] vrkuboy

    Zanech těch nesmyslnejch amaterskejch blábolů. Tohle můžeš psát leda tak na hlavní stránce pro obveselní plejstejšnovejch kovbojů. Příznačně tu píšeš nesmysly pod AUDI A7. A přesně jako chce majitel té A7 mít krásnou přístrojovku, chce ji mít krásnou i majitel Pola. To jen švorcliga musí sebezáchovně tvrdit, že si vybrala auto s nejotřesnější přístrojovkou, neboť na jinou nemá.

    AUDI A7 ukazuje (ve své třídě) jak se dělají přístrojovky. A POLO to ukazuje zase ve třídě své. A to je všechno, nic mezi tím není. Nehledej problém kde není. Problém je kokpit Clia, to uznávám, avšak nesmyslnou argumentací tomu neodpomůžeš.

    Odpovědět
  • [4]

    12. 11. 2010 v 12.24webpaja

    1) Díky, 14 dní jsem se k tomu chystal a teprve dnes to napsal. K interiéru jen to, že i v Gordini bych si cestou párek s rohlíkem dal, do A7 to vidím max na pečlivě zabalený toust od manželky 😉

    2) Doby nepříjemných prodejců ve firmou placeném obleku pečlivě pozorujících, jestli má rub návštěvníkova saka tu správnou značku a zároveň parkujících své felicie za showroomem jsou snad už definitivně pryč. Z vlastní zkušenosti vím, že se nevyplatí až na vyjímky nikoho „odstřelit“ na základě prvního dojmu 😉

    Odpovědět
  • [5]

    12. 11. 2010 v 12.28vrkuboy

    [4] Dobrý den právě jsem vyhrál ve sportce líbí se mě tady ta… co že to je? To je R8. Ano R8 ta se mě líbí vezmete můj Scénic na protiúčet? 😀

    Odpovědět
  • [6]

    12. 11. 2010 v 12.32webpaja

    (5) To je taky varianta, ale obyčejné „chci se svézt“ působí líp :-))

    Odpovědět
  • [7]

    12. 11. 2010 v 12.40GTI

    Jak, Pajo, vnímáš pocit za volantem v konfrontaci s A6? Nemyslím jízdu, to jsi napsal, myslím prostorové pocity, ergonomie, materiály.

    Odpovědět
  • [8]

    12. 11. 2010 v 12.40kuko

    [5]

    Tak to jsi mi ty vyfoukl tu výhru!!! 🙂

    Pájo – moc hezký první dojmy. A jakou barvu bys ty sám preferoval, když ti nejlepší černá není dost dobrá? 🙂

    cpát bláboly o interiéru Clio do článku o A7 vypovídá než o duševním stavu autora těch trapáren

    Odpovědět
  • [9]

    12. 11. 2010 v 12.46vrkuboy

    [8] Podle mě v současné době není Audinka které by neslušela bílá 😉 Světlá barva poutá pozornost. Nevím jestli majiteli takového auta o to jde, ale já bych chtěl být viděn 🙂
    p.s. myslím že mě křivdíš ja to sem tahat nezačal.

    Odpovědět
  • [10]

    12. 11. 2010 v 12.48iudex

    Prinesiem i ja trošku dreva do lesa a pochválim skvelý testík.
    Tvoje nadšenie z novej A7 ma osobitne teší, nakoľko A7 považujem za to najkrajšie (alebo min. za jedno z najkrajších áut), čo tento rok vyšlo na cesty. Ja som už pri debetách pod porovnaním A7 a CLS tvrdil, že žiadny pokľaknutý zadok nie je, o ťažkopádnosti zadnej časti sa nedá vôbec hovoriť a realita to podľa Teba posiela do ríše teoretických kecov.
    Interiér rovnako nemá konkurenciu, aj keď obvykle sa tu na 5er nepripúšťa krivé slovo, ja sa stotožňujem s Tvojím názorom, že A7 je ešte o kúsok ďalej (resp. vyššie smerom k A8). Tiež ma teší, že DSG odladili i v nízkych rýchlostiach, doterajšie DSG v ľudovejších autách v kolónach trochu cukali.
    A ako píše vrkuboy, mierne závidím. 😉

    Odpovědět
  • [11]

    12. 11. 2010 v 12.58GTI

    [8] kukino

    Paja údajně postrádal v AUDI modrou barvu, zejména řadička vypadala tak nějak nestylově… 😀 Ale mohu tě uklidnit, je už natuty, že liftingovaná ásedma už konečně vyjede na fungl volantu z Clia. To víš, styl je styl.

    Odpovědět
  • [12]

    12. 11. 2010 v 12.59webpaja

    (7) Interiér A6 ať se na mě její uživatelé nezlobí velmi rychle zestárnul a nikdy nedosáhl stylu, jednoduchosti a čistoty třeba předchozí A8.
    Co se tedy týče statického srovnání za volantem je to jako postup o celou galaxii. A7 a tímk pádem i budoucí A6 využívá naprosto originální ovládací prvky a takovou čistotu jaká v rámci koncernu nemá obdoby. Kritikům čtyř kruhů dá hodně práce jakkoliv prokázat povídačky o VW s přelepeným znakem. Kde A6 neměla v zásadě problém s konkurencí bylo místo na zadních sedadlech. To je i u A7 podobné (ale i Ečko a F10 jsou dnes podstatně přívětivější než dřív), možná o chlup menší, ale to jde na vrub podle mě předsunutým zadním sedačkám kvůli svažující se střeše a celkově vzad posunuté kabině pro lepší vyvážení hmotnosti auta.
    Při jízdě je A7 na míle vzdálena spíš saloonovému pohybu A6. Čumák se rovná velmi dobře do zatáčky bez tendence se výrazně hrnout ven a při zašlápnutí plynu dá quattro víc síly na yadek, takže krásně vykrouží oblouk, pro mě řidičského neumětela jako zadokolka.
    Navíc při vyšším komforu. Opravdu lahůdka!
    pořád je ale potřeba vnímat, že limuzína proti vrtuli a hvězdě teprve přijde. bude moc zajímavé srovnání s novým CLS a BMW6 4d 😉

    Odpovědět
  • [13]

    12. 11. 2010 v 12.59GTI

    [10] Iudex

    Nauč se prezentovat jen dopělé postoje, veřejné sdělování, že „mírně závidíš“ jen odkrývá tvůj charakterový rozměr, koneckonců i dětinskost nazírání na věc samu.

    Odpovědět
  • [14]

    12. 11. 2010 v 13.00webpaja

    (8) Překrásná je Havana Black, která jde lehce dohněda, nebo tmavší modré, ale i červená musí vypadat fantasticky. Jinak bych čekal, že A7 musí dostat 20″ jako na fotkách, ale i 19-tky jí sluší náramně!

    Odpovědět
  • [15]

    12. 11. 2010 v 13.06webpaja

    (10) Srovnání s 5er si nechám až na A6, tohle je jiné kafe. Ona i A8 je naprosto rozdílná od 7er. Každopádně oba styly jsou technicistní, pohledné a diametrálně odlišné, přesto mi Audi připadá tak nějak čistší.

    Odpovědět
  • [16]

    12. 11. 2010 v 13.09vrkuboy

    U DSG vidím jeden problém a to že byl problém s dávkováním plynu při parkovacích manévrech prostě to nebylo jak u manuálu lehce povolit pedál spojky a motor i na volnoběžné otáčky případně při lehkém polechtání plynu vůz citlivě rozhýbe. Tohle platí pro staré DSG s novou generací sem nejel a zrovna u A7 by mě zajimalo jak se chová při parkovacích manévrech.

    Odpovědět
  • [17]

    12. 11. 2010 v 13.11iudex

    (13) GTI, nepredpokladám, že Ty sám si doteraz s novou A7čkou šiel. Na salónoch v SR ešte nie je. A áno, závidím príležitosť previesť sa krátko po predstavení na takom úžasnom aute, to ale smeruje k tej príležitosti, nie k osobe webpaju. Ostatne nemyslím, že by to paja vnímal tak, ako sa to prihlúplo snažíš interpretovať Ty, ale presne tak, ako som to myslel.

    Odpovědět
  • [18]

    12. 11. 2010 v 13.16GTI

    [12] webpaja

    Takj e to trefa. A jak tě čtu, ta kabina působí dokonale i naživo. Druhý den co chvíli mi vytane ta zrůdnost, co se objevuje na blogu gordini, ty úvahy o tom že u aut na kabině nezáleží. Tvůj článek je jako na zavolanou 🙂 Zde máme výborný příklad – vůz zvenku je přitažlivý jako démant, pak otevřeš dveře, usadíš se a evidentně oněmíš, aboslutně dotažené. A tak (ne jinak proboha) to přece musí být. A samozřejmě v každé třídě, u každého auta. Jen je potřeba vědět, že pojem „krása a dotažné“ holt znamená v každé třídě jinak. Nad všemi třídami se ovšem vznáší jeden základní požadavek – vkus, tedy, že přístrojovka musí být jednak vkusná, jednak musí přesně odrážet charakter vozu. A to je u AUDI určitě naplněno vrchovatě.

    Odpovědět
  • [19]

    12. 11. 2010 v 13.17webpaja

    Neberu to jako závist, spíš jako vyjádření, že jsem se k autu dostal dřív. 😉 mám podobný pocity, když vidím někoho kolem projet v rudém bolidu s koníkem na kapotě…nezbývá než se k němu dopracovat taky 😉

    Odpovědět
  • [20]

    12. 11. 2010 v 13.18webpaja

    (16) Proto jsem při výjezdu zkoušel zastavit, pomalu se rozjet, pak přidat plyn…DSG dospělo 😉

    Odpovědět
  • [21]

    12. 11. 2010 v 13.19GTI

    [17] Iudex

    Ako hádik 😀 Napsal jsi, že závidíš. Tak nezáviď. Nebo to tu nepiš, působí to nepatřičně, tohle píší výhradně děti.

    Odpovědět
  • [22]

    12. 11. 2010 v 13.22webpaja

    (18) Gordini, resp. edice Gordini to vzala podle mě za špatný konec. Buďto chci ultimativní předokolku a koupím si Clio RS, nebo něco luxusnějšího a na to musím mít základ. Ten se bude dát najít u určitě podstatně lépe ztvárněného nástupce Clia v příštím roce, ale do současného by mě spíš sedla aplikace když už tak broušeného hliníku, karbonu… Něco, co podtrhne charakter a vypadá draze. Modrý nástřik je trefou…ale mimo branku a téměř po zápase.

    Odpovědět
  • [23]

    12. 11. 2010 v 13.25GTI

    [22] webpaja
    Souhlas. Kuko zmodrá… 😀

    Odpovědět
  • [24]

    12. 11. 2010 v 13.30webpaja

    (23) Je to trochu škoda, protože last edice jsou většinou nejlepší, nejlépe vybavené a podstatně levnější než kdy předtím. Clio jsem jel před 3-mi lety, motor, podvozek velmi slušný, ale interiér byl už na štíru. Věřím, že si Renault dá po vzoru Laguny a Meganu u interiéru nového Clia záležet. Etalony jsou podle mě dva, Polo a C3 (první dospělejší, druhé hravé…u Pola naprosto jasné, u Citroenu mě to příjemně překvapilo).

    Odpovědět
  • [25]

    12. 11. 2010 v 13.38kuko

    [9]

    vrkuboy – ta poslední poznámka nebyla samozřejmě na tebe, ale na zdejšího světáka, který už tady zase začíná poučovat kdo co má dělat, psát, kupovat a pod.

    Když si to dělá u sebe v blogu, prosím, je to jeho volba. Když s tím zas..á diskuze na hlavní stránce, je to už horší, ale dejme tomu.

    Ale že má tu drzost s tím svinit cizí blog, kde se ostatní baví slušně a k věci, to je pro mě další důkaz o jeho osobě jako takové.

    sorry Pájo za OT

    zpět k té barvě – bílá na A5 vypadá fajn, ale třeba na A6 už mi tak moc neladí. Proto jsem zvědavý, jak to bude vypadat na A7.

    Odpovědět
  • [26]

    12. 11. 2010 v 13.38GTI

    Když to tak člověk sleduje – MB E, BMW 5, A7… jedna rána za ranou a konfrontuje to s frantíkama, vlastně nekonfrontuje, neb není co 😀 říká si, kde se v některých lidech bere ta naivita tu dávat na odiv cešestku?

    Citroen udělá jinou šaltpáku, nazve ji DS3 a na diskuzích ze hned začne skloňovat francouzská nová prémie 😀 Co za tímhle vězí? Tuším, že je to absolutní neznalost, ti kluci nikdy nejeli v pořádným autě, odezíraj než z té záplavy snímků a zdá se jim, že to musí být jako na nich, tedy, že je to pak jako všechno stejný, a mezi mercedesem a lagunou nemůže bejt na silnici žádnej rozdíl a vybereš si jen podle obrázku.

    Proto je také možné aby neználkové skloňovali pod MB-coupE lagunu cupe jako zcela regulerní (!) dokonce hezčí (!!) konkurenci. Tohle je doslova zoufalé, je to důkazem, že lidská omezenost, tupost a slepota nemá hranic.

    Nahoře je doslovné designové eso, ty potvrzuješ, že je to i eso v jízdě, v ergonimii, v komposici kabiny. Tohle dělá radost, vždyť – PASSAT CC, AUDI A7, MERCEDES-BENZ CLS… a co mají frantíci. NIC, NIC, NIC.

    Odpovědět
  • [27]

    12. 11. 2010 v 13.42GTI

    [25] kukino

    Uklidni se, kuko, na sebe se skrz mě nezlob, já přece nemohu za to, že Renult neumí udělat u gordini kabinu. Já přece nemohu za to, že ty nejsi schopen soudit auta objektivně ale jako rozhodnou dělící hraninici máš svou garáž, co je dražší je špoatný a co je levnější je dobrý. To všechno je tvůj provlém, já tu jen píšu o autech, nyní z třídy vyšší střední. Škoda, že není v této souvislostzi o čem psát v případě frantíků, viď…

    Odpovědět
  • [28]

    12. 11. 2010 v 13.47T613

    foto T613

    Nu po dlouhé době se tu dá něco i číst. Závidět ti nezávidím, byť je to auto dokonalé, je to stále jen „Audi“. Taková náhražka za BMW a MB :-D;-)
    Ovšem z toho co vím ti budu trochu závidět na jaře.. ale jen tu vůni, kterou za chvilku přerazíš Spartama 🙂
    Doufám, že do tří let zde napíšeš své jízdní dojmy s Rapide…

    Odpovědět
  • [29]

    12. 11. 2010 v 13.53webpaja

    Kolegové, stočme diskuzi zpět k A7 prosím 😉

    Odpovědět
  • [30]

    12. 11. 2010 v 13.56vrkuboy

    [26] Němci maji eintopf a francouzi mají víno, sýry, lanýže, bagety… život není jen o autech. Napíšeš tu poučnou esej jak je přiznání závisti dětinské a v zápětí tu píšeš pošklebky že ten má to a tam ten nemá NIC, NIC, NIC což je dle mého názoru mnohem dětinštější než dobře myšlená závist. Citroen se v současné době profiluje směrem k prémii a troufám si tvrdit, že uspěšně a možná to nebude dlouho trvat a Citroen může být prémiovou značkou. Když to dokázalo Audi proč né Citroen? Protože není německý? Ale to je trochu dětinský pohled na věc. Nejsi schopný akceptovat názor ostatních který se neztotožňuje s tvým pohledem na věc. Teď se dočkám poslání do garáže ať se jdu kouknout na sebe, dozvím se, že autům vůbec nerozumím, že jsem švorcák, bazarovej kovboj, a pokojík mám vylepený plakáty. Budiš, ale rád si popovídám slušně i s člověkem se kterým nesdílím jeho názor na dané téma a to i bez byť asertivních urážek, které i když nejsou vůlgární tak se člověka dotknou a urazí ho. A i kdž mě dojdou argumenty nesnížím se k hodnocení něčí osoby a dělat mu psychologický rozbor jeho osoby.

    Webpajo: promiň nemám rád offtopc, ale musel sem. Nepátral si po značkovém příslušenství? Sportovní pakety doplnky a podobně?

    Odpovědět
  • [31]

    12. 11. 2010 v 13.56webpaja

    (28) Tohle „jen“ Audi zamotá stratégům M-B a BMW hlavu 😉 M-B o trochu víc, protože muselo jít evolučním krokem po retro první generaci CLS, BMW mají čistý list papíru.

    Jen tak mimochodem, v autě může kouřit pouze gentleman na zadním divanu svého britského aristokrata a to jen v případě kubánského doutníku, nebo …. :-)))

    P.S.: Pokud si přečteš důkladně text, paqk zjistíš, že o náhražku jít nemůže 😉

    Odpovědět
  • [32]

    12. 11. 2010 v 13.57vrkuboy

    [28] Tatrováku podle mě už Audi po vizuální stránce karoserie dalece převyšuje BMW 🙂

    Odpovědět
  • [33]

    12. 11. 2010 v 14.01webpaja

    (30) Už od začátku funguje působivá řada doplňků S-Line, která design ještě trochu přiostří.

    Jinak je A7 už v základu velmi slušně vybavená s relativně překvapivou cenou a už od začátku slušnou cenovou pobídkou v záloze 😉

    Odpovědět
  • [34]

    12. 11. 2010 v 14.02vrkuboy

    [31] když jsme u zadních sedadel… Co myslíš že je lepší sedět vzadu nebo na místě řidiče. Já myslím, že sezením na zadním sedale se majitel ochudí o mnoho zážitků které kouření čehokoliv nemůže vykompenzovat 🙂

    Odpovědět
  • [35]

    12. 11. 2010 v 14.04webpaja

    (34) Koupit Ghosta řídit bych ho nechtěl 🙂

    Odpovědět
  • [36]

    12. 11. 2010 v 14.09T613

    foto T613

    webpaja: Je jen HVĚZDA jasná jen září nad ubohým automobilovým plebsem všech značek (až na Tatru samo sebou 😀 ). Jinými slovy nevidím Audi, neslyším Audi 😉

    No představa aristokrata se svým šoférem vzadu.. no když je ti to po chuti 😀

    Odpovědět
  • [37]

    12. 11. 2010 v 14.11T613

    foto T613

    vrkuboy: A7 se mi líbí a to hodně. Osobně jsem ji neviděl, ale nějak nepředpokládám, že by mě na rozdíl od jiných Audin dostala „na kolena“. To se BMW s novými modely (až na SUV) u mě povedlo. Dokonce mám tendenci pětku upřednostňovat před „E“, které se mi pranic nelíbí. Což mě vcelku mrzí, už kvůli těm bitkám s vrtulkáři v mateřské školce 😀

    Odpovědět
  • [38]

    12. 11. 2010 v 14.12kuko

    nesnáším, když někdo v autě kouří!

    vzhledem k tomu, jak se německá trojka vzájemně „provokuje“, je docela zajímavé sledovat okrajové modely, které se vymýšlejí. R-classe, 5GT. Nebude i nějaké velké rodinné Audi?

    Odpovědět
  • [39]

    12. 11. 2010 v 14.13T613

    foto T613

    špatně jsem to napsal.. žádná Audi mě nedokázala dostat „na kolena“

    Odpovědět
  • [40]

    12. 11. 2010 v 14.21kuko

    [39]

    my jsme to pochopili už napoprvé

    nebo jen provokuješ světáka? 🙂

    Odpovědět
  • [41]

    12. 11. 2010 v 14.24webpaja

    (39) si řekni, až budeš na přechodu, tak to zkusíme :-))

    Odpovědět
  • [42]

    12. 11. 2010 v 14.32T613

    foto T613

    tak od tvého nynějšího auta to nehrozí, před ním padnu na kolena rád 😀

    Nemám v úmyslu provokovat ani světáka, a ani jiného květáka. Audi mě prostě nebere. Ale pokud by dali dobrou nabídku, tak si ho v garáži představit dokážu. Na dětské fandovství už jsem trochu starý cap.

    Odpovědět
  • [43]

    12. 11. 2010 v 14.37GTI

    [39] T613

    Vyjadřuj se přesně, každé AUDI tě dostane do kolen, a A7 obzvláště. V tomhle lze nepochybně věřit Pajovi. kdo kdy jel nějaké (zejména větší) AUDI, pak se při čtení blogu dokonale vcítí do pocitů autora.

    Amatéři, a jak tu o sobě tvrdí Vrkubouy – plakátoví kovbojové, ti budou stále tvrdit (a nyní to nemyslím osobně) že j to stále jen druhá liga, drujá za Renaultem…

    Pravdou je, že rozdíl mezí mainstreamem a prémií, jakkoli se mainstream dotahuje zejména materiálově je nědco, co způsobuje neznalému šok.

    Tedy diskuze by se neměla ubírat někde kolem toho, jestli mě něco dostalo do kolen či ne, nýbrž jen a než kolem té „kvality“. Kvality pocitu, kvality ergonimie, kvality jízdy. a to vše je v AUDI samozřejmě vrcholně samozřejmé. Tedy – jet v audi je pro mainstreamového smrtelníka zážitek na celý život. Kolena nekolena.

    Odpovědět
  • [44]

    12. 11. 2010 v 14.43GTI

    [38] kukino

    Pochop, to jsou okrajové modely pro tebe. Pro ostatní jsou to zcela regulerní modely, které obsazují nové segmenty. Ty jsi zatěžkaný francouzským komplexem, díváš se na auta výhradně z pozice těch, jimž modelová řada s bídou končí ve střední třídě. Proč si nedáš závazek a neprolítneš za týden za dva prodejny AUDI, Mercedesu a BMW? projeď si tam vždy střední a vyšší střední třídu a pak suď. Má to ale riziko, když to učiníš, budeš si tu muset změnit nick… 😀 nebo dál psát ty své nesmysly a na diskuzi se ovšem přetvařovat…

    Odpovědět
  • [45]

    12. 11. 2010 v 14.50kuko

    [44]

    udělám jen jednu výjimku, i když už teď toho lituji

    zase nic nechápeš a poučuješ. Francouzské a nevím jaké komplexy si nech pro něko, kdo těm tvým blábolům ještě naslouchá.

    Okrajový model – kolik se prodá za rok R-Classe? V rámci prodejů MB. Je to okrajový model, nebo je to tahoun jejich výrobního programu? Okrajový = ne hlavní. Nic víc, nic míň. Nečekám, že to pochopíš.

    Odpovědět
  • [46]

    12. 11. 2010 v 14.52T613

    foto T613

    GTI každý z mého textu musel pochopit co jsem měl na mysli. A tím něčím byl „šmrnc“. A ten mi prostě u Audi chybí. „Šmrnc“ se nerovná technice, materiálům, jízdě a ani ergonomii. Proti těm nehodlám vůči Audi říct křivého slova a věřím, že bych z té jízdy byl nadšen. Jestli pro tebe má Audi šmrnc je pouze tvůj problém, nikoliv můj. Stejně jako je můj problém, že já ho v Audi nenacházím. Pokud mi chceš i nadále vysvětlovat „že půjdu s Audi do kolen“, tak nejsi nic jiného než dětský fanda této značky.

    Odpovědět
  • [47]

    12. 11. 2010 v 14.54webpaja

    (45) Tady napíšu zcela apoliticky, že eRko se musí zažít 🙂 pak jsou globální prodeje fuk. 😉

    Odpovědět
  • [48]

    12. 11. 2010 v 14.58GTI

    A7 je přece potvrzením toho, do jakých výšin lze dotáhnout současní motoristický svět. Všem bazarovým, plajstejšnovým a plakátovým kovbojům doporučuju si tři sta krát po sobě přečíst nahoře Pajův blog. Tam se dočtou vůbec nejvíce o sobě. Poučí se, a pokud pochopí, že jsou lidé, kteří nemusí nutně zatloukat celý život jen skoby do zdi, že jsou lidé, kteří jezdí auta s velkým A, ktřeří o těch autech, ale nejen o nich, umi napsat, mají naději stát se časem třeba i odborníkem jakým je Paja. Anebo strč hlavu do písku a na zadek si nech vytetovat nápis GORDINI… 😀 (bože bože)

    Plačky nad Cliem gordini, mindráky z německé produkce, na to zapomeň, žij ve světe lidí, nikoliv ušlápnutejch nýmandů, jimž dvě stě tisíc v záložně poskytuje krátkodobě hřejivej pocit, že je vlaastně jedno, co si koupíš, neb když utratíš i peníze který by sis měl odložit na rakev, musí to bejt neskutečný dělo.

    Tak pamatuj – A7, to je zkouška hranice tvé odolnosti. Nemůžeš se ubránit, můžeš jen zastrčit trochu hlouběji do toho písku svou hlavu.

    Odpovědět
  • [49]

    12. 11. 2010 v 14.58T613

    foto T613

    webpaja: snad k tomu bude někdy příležitost 😀

    Odpovědět
  • [50]

    12. 11. 2010 v 15.05GTI

    [46] T613

    Psal jsem, že do kolen půjdeš z jízdy v AUDI, a asi i z kabiny ásedmičky. Neřadím tě mezi mouly, co si z nosu vydlobnou clio a považujou ho za démant století, máš hlavu, tak snad víš, co máš psát. O tom, jak působí tu můžem diskutovat – je to tak, že doslovné automobilové umění je jedině Mercedes, to jsou umělecké objekty. BMW je ten, který dělá auta tak, jak mají auta (zejména pro chlapy) vypadat. Uměl bych být i u některých produktů kritičtější. A AUDI je ten, který se dotáhl na prémii velmi originální vizáží, která ovšem nemá v sobě tu klasu mercedesu. Možná ji ani míti nechce, cílí trochu jinam. Zde už bych byl u více modelů jaksi i kritický. Vedle toho prostě musíme uznat, že i to audi má jisté koule.

    P.S. Intimně ti sděluji, že do kolen (vizuálně) mě může dostat jen Mercedes. Tedy ještě pár aktuálních konkurenčních kousků o kterých nemusíme nutně nyní psát.

    Odpovědět
  • [51]

    12. 11. 2010 v 15.07GTI

    [45] kukino

    Běž se do toho „okrajového“ modelu posadit. Clio vyvrhneš hned po odchodu z prodejny 😀

    Odpovědět
  • [52]

    12. 11. 2010 v 15.09kuko

    [47]

    jasně, mě se třeba R-ko velice líbí a naopak ne úplně chápu jeho relativně slabší prodeje. Ale musíš uznat, že zatím je to okrajový model, nebo spíš kategorie. To neznamená, že to bude tak navždy. SUV, MPV, Crossovery, to všechno začínalo někde na okraji, chtěli vyplnit určitou mezeru na trhu. A postupně rostou a naopak začínají ukrajovat prodeje zaběhnutým kategoriím.

    Odpovědět
  • [53]

    12. 11. 2010 v 15.09webpaja

    (48) Odborníkem se vážně necítím, není to zase tak dávno, kdy jsem dosáhl na základní model české provenience se švihadly na dveřích 😉

    Odpovědět
  • [54]

    12. 11. 2010 v 15.13kuko

    [51]

    už mě to fakt nebaví. Důrazně tě žádám, abys na mě vůbec nereagoval, já to taky nedělám. Trapné výlevy o vyvrhnutí Clio a pod, které nemají žádnou souvislost s A) tímto blogem, B) mojí osobou, C) s R-classe ani s ničím jiným tě pasují (znova) do tvé role posledních dní a měsíců

    ještě jednou se Pájovi omlouvám za OT, poslední, slibuji

    Odpovědět
  • [55]

    12. 11. 2010 v 15.26GTI

    [53] webpaja

    Švihadla nic nevylučují… hlavní je, jestli máš hlavu v písku či ne 🙂

    Odpovědět
  • [56]

    12. 11. 2010 v 15.37GTI

    [54] kukino

    Klasická hysterie fracouzských pštrosů, nic méně a bohužel ani nic více.

    Tak co, dáš tu zkoušku ohněm? Projedeš MB, BMW, AUDI? A pak tu o tom pravdivě napíšeš? Jistě by to zde ocenil velký počet kolegů. Konečně bys psal realistické věty, žádná pštrosí gordinihoi vejce 😀 😉

    Podle mě to nedáš, máš strach.

    Odpovědět
  • [57]

    12. 11. 2010 v 16.04webpaja

    (55) Od švihadel výš vede cestá dlouhá a trnitá 😉

    Odpovědět
  • [58]

    12. 11. 2010 v 16.12kuko

    [57]

    ono zas ty švihadla taky mají svoje čaro. Je to takové retro, a to teď letí. Čekám, že některé top modely to začnou nabízet za příplatek 🙂

    Odpovědět
  • [59]

    12. 11. 2010 v 16.17GTI

    [57] webpaja

    😉 Záleží kudy jdeš, bereš-li to přes gordini, můžeš i zabloudit… 🙂

    Odpovědět
  • [60]

    12. 11. 2010 v 16.28GTI

    [58] kukino

    Kukordini… :-d 😉 tak dáš? Vsadím pětikilo, že nedáš a dále tu budeš v bačkorách strkat jen hlavu do písku…

    Odpovědět
  • [61]

    12. 11. 2010 v 18.39Andromeda

    foto Andromeda

    To bylo počteníčko pane 🙂 ,kukadla mi klouzala po řádcích jak po medu a jeden se při spuštění víček mohl cítit pilotem toho zbrusu nového šviháka a téměř nasát aroma interieru.Díky 🙂

    Odpovědět
  • [62]

    12. 11. 2010 v 18.48Franke

    [43]
    No nevím jak A7, ale nedávno jsem měl 1 den A5 TFSI se sportpaketem a žádný extra šok se nekonal. Na první pohled opravdu kvalitní zpracování, ale po hodině, co jsem se rozkoukal jsem objevil pár věcí nad kterým pouze zakroutíš hlavou. Především je hrůzostrašný ten laciný stříbrný plast v ploše kolem budíků, který nelze za žádný příplatek vyměnit za něco jiného. Pak to byl fórový mechanismus loketní opěrky, který k tomu všemu vrzal jak v tom Gordini ;-). No a následně povrzávání v kabině při jízdě. Ale jinak ve skrze prémiová jízda, se sportovním podvozke to zas takový kostitřas nebyl, motor po 14tis. km parádně táhnul (až na to vadnutí po 6 tisících, ale co bych chtěl, je to turbo) a quattro fakt zabodovalo. Na audi opravdu super vlastnosti, ani jednou se mi nepodařil předek urvat. Zas je pravda, že jet na limit s autem co neznáš a máš s ním najeto za celý den 350 km je velká odvaha a tu já neměl. Co se mi fakt líbilo, bylo audio od Bang & Olufsen, které konkrétně v Audi předvádělo opravdu hodně muziky a pak ten černý strop – to nemá chybu, v příštím autě to musím mít 😉 – jj prémie, jak má vypadat…

    Odpovědět
  • [63]

    12. 11. 2010 v 18.53Franke

    To webpaja: tobě se líbilo v A7 víc než v BMW 5 (myslím interiér, ne jízdu)? Mě bylo příjemněji v 5er (možná to bylo tím černým stropem – viz můj příspěvek výše, jsen asi na to ulítlej 😉 )

    Odpovědět
  • [64]

    12. 11. 2010 v 21.09Emel

    foto Emel

    webpaja: ono taky záleží, v jakém autě je to FSI zastavěné… možná, že v Q7

    Odpovědět
  • [65]

    12. 11. 2010 v 21.10Emel

    foto Emel

    … by nebylo slyšet vůbec :-).

    Odpovědět
  • [66]

    13. 11. 2010 v 6.26webpaja

    (62) Rozdíl v interiéru A5 a A7 je jako 3er a 5er 😉 A já napsal, že 5er interiér je moc pěkný, sedí mi, ale tenhle je ještě vyvoněnější 😉

    (64) Jak to říct…hledal jsem „hudebně“ podobný zvuk a našel ho při vzpomínce na OII. 2,0FSI. Je to srozumitelné? 😉

    Odpovědět
  • [67]

    13. 11. 2010 v 9.18iudex

    (62) franke: možno je to tým, že ja som A5ku nemal celý deň, ale žiadne povrzávanie alebo kvalitatívne nedostatky som nezaznamenal. Všetko bolo i bez príplatkových drahých extras na vysokej materiálovej a kvalitatívnej úrovni (vizuálne samozrejme základ oproti drahšiemu interiéru zaostával).
    Mal som normálny predohrab, ale veľmi ma prekvapilo, že sa žiadna na Audi kritizovaná nedotáčavosť nekonala. Auto sedelo ako pribité aj v rýchlo prechádzaných zákrutách a i pri úmyselne provokovaných prudkých zmenách smeru. A to bol základný podvozok, navyše oproti základu iba s 18´´ diskami. Je pravda, že miesta je tam pomenej, bežná nižšia stredná A5ke dá na frak, ale veď je to kupé, tak s tým človek tak nejak ráta. U mňa jednoznačne za 1.

    Odpovědět
  • [68]

    13. 11. 2010 v 9.34Perun

    foto Perun

    Sakryš, Pájo, Ty ale umíš otevřít oči! Bez nadbytečných adorací jsi vtipně a v pravdě geniálně vytáhl to podstatné… včetně rozlousknutí oříšku v podobě nahrbení zadní části.. už se na to dívám jinak.
    Audi je nejpilnější žák ve třídě premiantů a zaslouženě sklízí úspěch na všech frontách..
    Takže závěrem ještě jednou dík za jediný blog za poslední dobu, který se nejen že dá číst, ale navíc hned několikrát po sobě: P A R Á D A 😉

    P.S.: Tak co tedy nakonec? Mnichov nebo Ingolstadt…? 😎

    Odpovědět
  • [69]

    13. 11. 2010 v 9.56Franke

    [66] Webpaja
    Tady nešlo o srovnání interiéru A5 a A7 (zas tak blbej nejsem 😉 ). To bylo na autora příspěvku 43, kde vyslovil názor, citujI: „….každé AUDI tě dostane do kolen…“. Chtěl jsem vyslovit oponentní názor, že i audi jsou jenom auta, která mají své limity (díky výrobním nákladům) a že není důvod z nich dělat objekt pro zbožňování. Od toho jsou tady jiné kousky, samozřejmě s patřičným odstupem v pořizovacích nákladech 😉

    Odpovědět
  • [70]

    13. 11. 2010 v 10.02Franke

    [67] Iudex:
    možná to bylo tím, že ten můj kousek měl najeto 14 tis km. To povrzávání bylo ze zadní části vozu. O kvalitě žádná, ale cos říkal na ten plast? Já sem na tyhle laciné stříbrné plasty alergický (od té doby, co jich mám pár ve svém autě – to mi tam ty paka nemohli dát hliník 😉 ) a jejich přítomnost v A5 – notabene v takové ploše kolem budíků – mě nepříjemně překvapila…

    Odpovědět
  • [71]

    13. 11. 2010 v 10.48T613

    foto T613

    Perun: Stuttgart? 🙂

    Odpovědět
  • [72]

    13. 11. 2010 v 10.49iudex

    (70) Aj ja ich mám v aute, a to vo väčšom rozsahu ako v tom Audi, preto mi to vôbec nepripadalo zlé. 😉 A išiel som funglovku, takže povrzávanie by bola dosť veľká chyba.

    Odpovědět
  • [73]

    13. 11. 2010 v 11.24Emel

    foto Emel

    webpaja: ale jo, jasné… 2.0FSI je překvapivě příjemný motor, mám ho ve služební Octavii (až na to že ta verze baští jen Natural 98). Zvukově se začíná projevovat až nějak nad 5000 pokud si vzpomínám…

    Odpovědět
  • [74]

    13. 11. 2010 v 11.38Franke

    [71] T613
    takže s pajou to jde od A do P? 😉

    Odpovědět
  • [75]

    13. 11. 2010 v 12.39T613

    foto T613

    těsně vedle

    Odpovědět
  • [76]

    13. 11. 2010 v 18.50Allroader

    Téměř se vším v pajově hodnocení souhlasím…to auto je naživo F A N T A S T I C K É.
    Je to dokonale technicistní design lehce cinknutý jaguarem, což se mi líbí. Auto působí velmi nízce, ale výška karoserie se od ostatních modelů Audi liší tak o pár mm, posaz je o něco nižší = více místa nad hlavou 😉 Trochu vítr mám z bezrámovek, slyšel jsem leccos z praxe…ale jinak je to kandidát do garáže, opravdu designová klasa. Zatím to vidím na Havanu nebo Impalu a antracitové dvacítky 🙂

    Odpovědět
  • [77]

    14. 11. 2010 v 7.00webpaja

    (61) (68) Děkuji pánové 😉

    (76) celé A7 je nízké, ale střecha moc prostoru vzadu nenechává, žádná tragedie přesto je to fakt.

    Odpovědět
  • [78]

    15. 11. 2010 v 14.01Dinar

    Hezké počteníčko, já nemám, co bych k pájovým slovům o A7 dodal, můj dojem byl naprosto totožný. Vedle na autofunu sice opět čtu o hrůzách nedotáčivosti (je to přece audi), sám jsem nedotáčivost výraznější než u kteréhokoliv třídního konkurenta nezaznamenal, a o hlučném motoru, který u mě zanechal dojem naprosto opačný, stejný jako u webpaji, tedy že ač je konkurence výborná a lepší (5er, éčko) než u své předchozí generace, 3,0tdi v A7 posouvá zvukový komfort šestiválcových dýzlů ještě o kousek dopředu. 😉

    Odpovědět
  • [79]

    15. 11. 2010 v 20.55Navtech

    Pájo, ty si ale „pisálek“! Klobouk dolu! Jako bych se vezl. A7 jsem ještě ani neviděl, snad si s ní nebudu spojovat ty pubescentní příspěvky místních zoufalých muněk, co jim zřejmě uniklo o čem je článek.
    Sparty nepatří ani do audi!!! Tatrováku, kup mu marlbora!

    Odpovědět
  • [80]

    16. 11. 2010 v 4.45webpaja

    (78) Děkuju 😉 s panem Foktem jsme evidentně rozdílné nátury, takže je vše v pořádku (myslím to v dobrém).

    (79) 🙂 Také smekám klobouk…Gentlemani se zdraví

    Odpovědět
  • Napsat komentář

    Odpověď na komentář zrušíte zde.
    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Založit nový blog

webpaja

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Duben 20201 Příspěvek
  • Červen 20191 Příspěvek
  • Duben 20191 Příspěvek
  • Březen 20191 Příspěvek
  • Únor 20191 Příspěvek
  • Říjen 20181 Příspěvek
  • Září 20181 Příspěvek
  • Červen 20181 Příspěvek
  • Únor 20181 Příspěvek
  • Leden 20182 Posts
  • Říjen 20172 Posts
  • Květen 20171 Příspěvek
  • Únor 20171 Příspěvek
  • Prosinec 20161 Příspěvek
  • Říjen 20162 Posts
  • Červen 20161 Příspěvek
  • Květen 20161 Příspěvek
  • Listopad 20151 Příspěvek
  • Říjen 20151 Příspěvek
  • Srpen 20151 Příspěvek
  • Červen 20153 Posts
  • Květen 20151 Příspěvek
  • Únor 20151 Příspěvek
  • Říjen 20141 Příspěvek
  • Září 20141 Příspěvek
  • Květen 20141 Příspěvek
  • Březen 20141 Příspěvek
  • Únor 20142 Posts
  • Leden 20141 Příspěvek
  • Prosinec 20131 Příspěvek
  • Září 20131 Příspěvek
  • Srpen 20131 Příspěvek
  • Březen 20131 Příspěvek
  • Únor 20131 Příspěvek
  • Srpen 20121 Příspěvek
  • Červen 20121 Příspěvek
  • Leden 20121 Příspěvek
  • Prosinec 20111 Příspěvek
  • Listopad 20111 Příspěvek
  • Srpen 20111 Příspěvek
  • Červenec 20111 Příspěvek
  • Červen 20111 Příspěvek
  • Květen 20111 Příspěvek
  • Duben 20111 Příspěvek
  • Březen 20111 Příspěvek
  • Únor 20112 Posts
  • Leden 20111 Příspěvek
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Listopad 20101 Příspěvek
  • Srpen 20102 Posts
  • Červenec 20102 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura