-
Trojka (bavorská)
Ani ne za 11 měsíců tu máme pravděpodobně nového leadera střední třídy. Zástupci hvězdy už pustili facelift a v Ingolstadtu se na něm pracuje. Vypadá to totiž, že se mnichovským opět povede dokonalá definice sedanu…nyní o stupeň níže než je tomu v případě „pětky“ 😉
A tady nášup renderů včetně kupé 😉
Q5 vs. X3 Bare wie ein Finger Mercedes Benz SLK 2012
36 Responses to Trojka (bavorská)
[1]
12. 1. 2011 v 10.42iudex
Fascinuje ma ani nie tak dizajn nového 3er (je samozrejme skvelý, ale po 5er tak akosi očakávaný), ako špičková kvalita renderov, kde by som nemal šancu zistiť, že nejde o foto.
[2]
12. 1. 2011 v 10.43GTI
To bude takovej nášup, že „logani“ budou páchat hromadná harakiri. Už jen ta (realistická) představa, že vyjede menší a mrštnější pětka, to zvyšuje tep. A protože pětka vypadá opravdu dokonale, bude dokonalá i trojka.
[3]
12. 1. 2011 v 10.46iudex
(2) Seppuku. Starý Japonec by v prípade hanby, ktorú nedokáže zniesť, spáchal seppuku. 😉
[4]
12. 1. 2011 v 10.47T613
Rendery vypadají dobře. A jsem rád, že se grafik (designer) vyhl efektu veverky na kofeinu, který čiší z přídě nové šestky.
[5]
12. 1. 2011 v 10.50T613
Iudex: zde se bude spíše jednat o sebevraždu v bezvýchodné situaci a to je Sókocu-ši 🙂
[6]
12. 1. 2011 v 10.58webpaja
(1) Souhlas, vypadají naprosto realisticky 😉
(2) Vzpomínám na jeden z prvních testů E90, který končil slovy „nepotřebujete lepší auto“ 😉
(4) Zrovna 6series mě uchvátila, věř tomu, že tvůj domnělý problém s head lights se naživo vyřeší!
[7]
12. 1. 2011 v 11.01T613
můj domnělý problémy se světlomety se možná na živo vyřeší, ale s head lights určitě ne 😛
[8]
12. 1. 2011 v 11.29kuko
dokaď neuvidím kombi, žádné soudy vynášet nebudu! 🙂
[9]
12. 1. 2011 v 12.11webpaja
(8) Kromě tradičně nepříliš propracovaných malůvek AMS a AB jsem nic relevantního a publikovatelného nenašel, bohužel.
[10]
12. 1. 2011 v 12.30Dinar
Jo, jo, nejslabší článek aktuální nabídky bmw bude konečně nahrazen. Trojku jsem včera viděl a i přes ty psychedelické polepy je jasné, že jde o designově dokonale dotažené auto. Uvnitř přístrojovka ve stylu X3, i prostorově to vypadá líp, i když tohle odhaduju jen z pohledu přes okno.
webpaja: v pátek poreferuju o 1er M, je o čem mluvit. 😉
[7] T613: nová šestka je mazel, počkej na face to face.
[11]
12. 1. 2011 v 12.48webpaja
(10) Dáme oběd 😉
[12]
12. 1. 2011 v 13.25kuko
[10]
nesouhlasím. ač aktuální 3er bez MPaketu teda rozhodně můj favorit není, ale min. 1er a X1 považuji za horší. Ale ta nová vypadá nadějně
[13]
12. 1. 2011 v 14.02webpaja
(12) 1er v běžných modifikacích je ženské auto a je jiné…je to BMW, navíc nové přijde na trh dříve než 3er ;-). X1 není vůbec špatná, tolik BMW za tak málo peněz prostě nenajdeš.
[14]
12. 1. 2011 v 14.04T613
Jen ten exteriér X1 nemuseli odkoupit od Ssangyongu 🙂
[15]
12. 1. 2011 v 14.06webpaja
(14) Vždy jsem odsuzoval ty, co upravovali na blozích příspěvky…že bych jednu výjimku taky udělal? :-)))
[16]
12. 1. 2011 v 14.08T613
Pravda byla vždy trestána 😀
[17]
12. 1. 2011 v 14.27webpaja
(16) Ale houbeles 🙂 Vidět x1 na parkingu shopping centra je hodně málo 😉 Chceš se projet?
[18]
12. 1. 2011 v 14.30T613
pár už jsem jich viděl v akci díky 😀
tož na kafe bychom už zajít někdy mohli
[19]
12. 1. 2011 v 14.34Emel
webpaja: no, mě ani základní 120d nepřišlo jako ženské auto… jednak je jízdně zajímavé a dvak celkem ošklivé ;-). Pokud bych si mohl vybrat, projel bych 530i v kombíku… na X1 BMW pořádá nějaké akce v Peci pod Sněžkou, ne?
[20]
12. 1. 2011 v 14.43T613
Koukám, že v muzeu je nová výstava http://ostrava.idnes.cz/i-vraky-starych-tatricek-nadchnou-koprivnicke-muzeum-tri-vystavuje-1iz-/ostrava-zpravy.asp?c=A110112_114337_ostrava-zpravy_jog
[21]
12. 1. 2011 v 14.45webpaja
(18) to mohli 😉
(19) Srovnej míru práce s řízením vůči třeba trojce a hned je z toho ženské auto 😉 Trojka není žádná kráska, ale jedinečná a ošklivě hezká pro mě ano ;-).
530i už jen v E60, rád bych 528i F10, jen na projetí 😉
Kvůli tomu bych zase do Pece nejel, ale jen říkám, že x1 za projetí stojí. Je to základní model, beru ho spíš jako kombi verzi 1er a to co má plnit, to plní výborně.
[22]
12. 1. 2011 v 14.51T613
tož dobroš.. naše sekretářky si to mezi sebou vyřídí a zanesou do plánovače 😀
[23]
12. 1. 2011 v 15.22Emel
webpaja: no já zase tolik trojkových bavoráků najetých nemám… ale ve srovnání třeba s E46 330d mi přišla 120d hravější a méně stabilní (dáno asi velikostí auta), což beru pro ženské auto jako mínus.
[24]
12. 1. 2011 v 15.57iudex
(23) Presne tak. Čo som ja mal možnosť bezprostredne po sebe porovnať 1er a 3er, 1er je mrštnejšia medzi kužeľmi a ľahšie „vrtí zadkom“, predsalen má nad zadnými kolesami menej hmoty. Neviem, či žena takéto devízy ocení. 😉
[25]
12. 1. 2011 v 16.17webpaja
(24) Nedělal bych z toho bestii, celkově je to přívětivější auto než trojka, bráno z pohledu nutnosti auto řídit 😉
[26]
12. 1. 2011 v 16.26iudex
(25) No tak v porovnaní s takou X5kou je potrebné 1er a 3er riadiť nepomerne viac. A o to väčšine kupujúcich 3er&Co. ide, nie?
[27]
12. 1. 2011 v 16.31Emel
webpaja: jasně, bestie to není… ale to není ani ta trojka. Já bych ale srovnával spíš s konkurencí, je-li jaká… a tam mi právě BMW vyčnívá z řady jako auto pro chlapa. Rozuměj pro mě…
Pokud hledáš auto na sportovní svezení, se slušným motorem a pohonem na zadek za relativně málo peněz… s překvapením zjistíš, že BMW 1 nemá moc konkurentů. A z tohoto pohledu se mě označení ženské auto trošku dotklo :-).
[28]
12. 1. 2011 v 19.06Dinar
E90 opravdu považuju za akt. nejhorší bmw, a neměl jsem na mysli jen design. Je pravdou, že trojka z roku 2005 a ta z 2010 jsou o dost jiná auta, bmw je svým meziročním vylepšováním modelů bez humbuku pověstné, ale i tak, E90 sedan/kombi jsou designově slabší, chybí jim klasický bavorský postoj na silnici, mají utopená kola, zadek je příliš macatý, je to něco mezi banglem a něčím o čem nikdo neví co by to mělo být. A uvnitř podobná bída jako E60. Co do jízdních vlastností, na svou velikost (relat. malé auto) je podvozek tupý, konkurenci ve třídě nějak nepřekonává (ostatní modely bmw ve svých třídách ano), trpí těžce na runflaty, řízení bez citu, a to bych ještě od malého sedanu docela chtěl. Celkově je lepší céčko od MB a to je poprvé za celou historii.
Jednička je svá, je to exot třídy, jak designem tak koncepcí, má to DNA bmw a stojí jen o něco víc než golf. Perfektní startér.
A X1 je trefa tref, vynikne právě ve srovnání s trojkou, je to mnohem lepší auto, mixem jízdních vlastností, prostorem a taky designem. Jen je třeba ji chápat, jak psal webpaja, jako trochu jinak pojatý trojkový kombík, ne jako SUV typu Tiguanu, tím není. Celkově je to auto absolutně vyhmatávající tep doby, a při tom je to furt bavorák. 😉
[29]
12. 1. 2011 v 21.02GTI
[28] Ixjedničku vnímám jako crossover, tedy jako menší A4 Allroad. Je to parádní kára.
[30]
13. 1. 2011 v 8.33webpaja
(27) O tom se vůbec nepřu. Jen přímé přesednutí z trojky do jedničky odhalí, že nechce tolik. Lehká spojka, převodovka, řízení…připraveno na město 😉
Karta se obrací u vyšších motorizací 😉
[31]
13. 1. 2011 v 10.07iudex
(30) Ľahká spojka? Are you f….g kidding me? Keď som presadol z 1er do svojho auta, skoro som ľavou nohou urobil dieru do motorového priestoru. 🙂
Skús len tak pre porovnanie nejakého malého francúza alebo aj opel, uvidíš, čo je ľahká spojka.
[32]
13. 1. 2011 v 10.15webpaja
(31) Přečti si to pořádně 😉 při přesednutí z trojky. Připadal jsem si jako v přeposilovaném autě. Měl jsem chvíli za svou bývalou 320d stejný motor v náhradní 1er a bylo to jako z posilovny do relaxačního studia.
Na to nemusím zkoušet francouze 😉
[33]
13. 1. 2011 v 10.24iudex
(32) Aj tak. Presadal som i z trojky do jednotky a naopak krátko po sebe a nejaký rozdiel v tvrdosti spojky som nezaznamenal. Ale boli to oba benzíny, dízel má zrejme vzhľadom na krútiaci moment tuhšiu spojku. Nemal si tú 1er v benzíne?
[34]
13. 1. 2011 v 10.32iudex
(32) OK, rýchlejšie píšem ako čítam: „…stejný motor“ 🙁
[35]
14. 1. 2011 v 23.30Navtech
Hlavně, aby s tim šlo pak zaparkovat do díry pro invalidy, to bude „většinu“ zajímat asi nejvíc
[36]
16. 1. 2011 v 21.06Emel
Navtech: díry pro invalidy bývají právě tak akorát…