-
Karty jsou rozdány
Vjíždím do vrat a kola buší o makadam. Vystupuji a obhlížím stavení, jež bude dnes mým domovem. Zřejmě bych v podobném místě čekal spíš Thomase Hewitta a pořádně nabroušenou motorovku než nejlepší dráhu pro motokáry, kterou znám.
Prohlídka ubytování by vyvolala klaustrofobický záchvat i v hobitovi. Jak říkal Jirka P., kdo z vás to má, že může být v koupelně a (podle postavy) zároveň ještě i v ložnici, případně na chodbě ? Jenže o to tu nejde. Welcome drink na baru, pár vtípků a jde se na to.
Příchod na hlavní plochu ještě nedává tušit, co nás čeká. Prostředí je to vpravdě industriální, stav všeho kolem (včetně obsluhy) mírně řečeno omšelý. Při pohledu na helmy k půjčení by moje choť zavrávorala a kvapem povolala svou armádu čistících prostředků. Perfektní hygienu vám tady nezaručí.
Co vám tady ale zaručí je, že jakmile se vtěsnáte do kokpitu, projedete cílovku a o chvíli později vjedete do „katakomb“, už nebudete chtít vystoupit. Sežehlá noha, naražená kostrč, zrasovaný záda….to všechno se zapomíná a je přetlučeno rejem jisker v tunelu, když jste se těsně předtím vyhnuli cihle trčící ze zdi. Adrenaline starts to flow.
Karty jsou rozdány, teď jenom vybrat tu pravou, ne nějaký „Volvo“. 😀
Užijte si to, pánové. 😉
Gazíková koleda 2 aneb Jak se jezdí s Vládcem Když méně je více
36 Responses to Karty jsou rozdány
[1]
8. 4. 2016 v 12:34iudex
Tak sme dvaja, čo si to neužijeme. Škoda.
[2]
8. 4. 2016 v 15:24speedfred
Myslel si mňa?? 🙂
[3]
9. 4. 2016 v 13:02MariAchi
Chybeli jste nam, panove, tak doufam, ze priste se ukazete 🙂
[4]
9. 4. 2016 v 13:31webpaja
Všem (ne)účatníkům, kteří jsou však nedílnou součástí gangu…příště s Vámi! Jen lehký update…vylepšené káry i dráha.
– Kluci za volantem ostří jako břitva
– Pitwall girl
– Skvělé hodování
– Benzínově úchylné tlachání do brzkých ranních hodin
Věřím, že příště (opět) v plný a rozšířený sestavě! 🙂
[5]
9. 4. 2016 v 15:38RADEK1
No já musím někde potrénovat a pak se k vám rád přidám. Bohužel jako motokárový panic se mezi vás nechodím. 🙂
[6]
9. 4. 2016 v 16:24MariAchi
[5]
Tak jestli s nami nekdy pojedes, panicem rozhodne nezustanes 😀 😀 😀
[7]
9. 4. 2016 v 16:34MariAchi
Jeste dodam, ze jsem jel domu primo na Hradec Kralove a pak z Hradce smer Trebechovice pod Orebem (v podstate jsou to sipky na Sumperk, Ostrava), dale Kostelec nad Orlici, Zamberk, Cervena Voda, Bludov, Sobotin, Bruntal a pak uz to bylal klasika… A uz ani ten Transfagaras nepotrebuju 🙂 Fakt bozi cesta!
[8]
9. 4. 2016 v 16:39RADEK1
Já se zítra (snad se vzbudím brzy a nic do toho nevleze ) chystám na Pezinsku Babu.
[9]
9. 4. 2016 v 21:23Mig_35
S tím Volvem to byla podpásovka:)
do prdele práce proč ta nejlepší trať musí být na kraji světa, u hranicí s zemí-nezemí? jet 50 km 70 minut je pokořující:) jezdil bych tam každý týden trénovat, ale ta cesta, ta cesta…
po cestě zpátky jsem se stavoval na benzínce a ve tři ráno tam byla za pokladnou nádherná zrzka. chtěl jsem jí požádat o ruku, ale pak jsem si vzpomněl, že už jednu holku mám:)
příště radši přespat:)
[10]
9. 4. 2016 v 21:38woody-alien
[9] Mig 35 : S tím Volvem to byl vtípek z minulé akce, kde H.F, po prvních jízdách zahlaholil: Do prčic, dejte mi pořádnou káru, ne takovýhle Volvo. 😀
S přespáním je to jasný, líp se kecá nad panákem než „na suchánka“. 😉
[11]
10. 4. 2016 v 05:36webpaja
(9) MOL na začátku Hradce? ;-). Trénovat ne? Majitel moc nepije a když mu nedávno někdo sebral top čas na dráze, tak se ožral a druhý den jezdil, dokud ho nepřekonal. Párkrát si zajet na trati sám a uděláš z něj alkoholika :-)))
(10) Přespat je fajn, já bych po odjezdění neměl na to přejet půlku republiky. Pravda je, že ani včera jsem neměl hybnost zrovna velkou a tolik modřin a ran co mám jsem taky ještě neměl. Dnes ráno už cítím chuť kafe, která pomalu střídá v ústech benzín, olej, šmír, gumy a…
ku*vafixnohamol JEL BYCH UŽ ZASE! 🙂
Abych nezapoměl Woody, časy z minula jsou pasé. I na běžný káře se dá dostat pod 1:10 a na dvou speciálních pak ještě výrazně míň! 😉
[12]
10. 4. 2016 v 08:39MariAchi
A zde se slusi pripomenout i muj vyrazny uspech, kdy se mi – na rozdil od minule, kdy jsem zcela zdecimoval vozovy park – podarilo neznicit ani jedinou karu a vsechny prskolety tak zustaly pojizdne 😀
[13]
10. 4. 2016 v 09:25webpaja
(12) Celkově ubylo jezdeckých chyb a i pohledově byla vidět výrazně větší rychlost oproti minule 😉
[14]
10. 4. 2016 v 19:37Emel
Škoda že počasí tentokrát tolik nepřálo testování „normálních“ aut… ale na dráze splněno… tak zase brzy. Díky pájovi za organizaci
mariachi: hromadný crash v tunelu byl ale jak z VC Monaka 🙂
[15]
10. 4. 2016 v 20:02MariAchi
To je fakt, a je zajimave, ze jsem ho nezpusobil ja, ale Ron, a ja jsem dokonce nai nejel ani jednou v protismeru 😀
Takze koho by zajimalo, co jsem mel za „palivo“, tak to byli dva kapitani s Colou 🙂
[16]
10. 4. 2016 v 20:03woody-alien
[14] Emel: Hromadný crash v tunelu ? 😀 A u toho že jsem chyběl ? Jaká škoda. 😉
[17]
10. 4. 2016 v 20:06woody-alien
[15] mariachi: Tvoje jízda v protisměru už vstoupila do dějin motorismu. 😀 A chudák figurka by zas mohl vyprávět, jak jsem rázně učinil přítrž jeho pronásledování dokonalou „stopkou“ při nájezdu do tunelu. Ten barák se jistě třese ještě dneska. 😉
[18]
10. 4. 2016 v 21:42Emel
mariachi: no já tam boural dvě kola po sobě v prvním stintu, vždycky jsem zachytil předkem o vnitřní stranu zatáčky… aspoň to můžu svádět na studený gumy 🙂 . A pokaždý byl Ron za mnou, tak mi to pak aspoň vrátil. Já to hodil na štorc a jakž takž zastavil, ale Dinar za mnou už moc ne 🙂 .
PS: dvě přesně stejný bouračky… to vlastně znamená, že jezdím přesně jako stroj, ne? 🙂
[19]
11. 4. 2016 v 06:46webpaja
Každopádně doporučuju příště projet růžovou motokáru majitelky. Má zdaleka největší výkon, kdy ve spojení s absolutně nepřilnavými pneumatikami udělá tolik zábavy jako nic jinýho! Ta není o času, ale o krocení divé zvěře. Zadní kola prokluzovala do power driftu ještě na konci rovinky! Všechny zatáčky znamenalo projíždět stylem „urvat to plynem a švihnout jako ku.rwa s děckem“, jedinečný! Nej čas byl na úrovni slabých motokár, ale fun factor daleko přede vším, co tam mají! 🙂
[20]
11. 4. 2016 v 07:28Dinar
Woody: pěkně jsi to popsal, to spojení koupelny s obývákem :))). Jo, postindustriální atmosféra tratě v rozpadající se továrně, to je dokonalost, ostatní zázemí v balkánském stylu už tolik ne, ale na jednu noc to s pár panáky, a po tmě, člověk riskne.
Zatím nejlepší svezení, podle mého, majitel na dráze pořád pracuje, vylepšuje, a to že nám půjčil ty dvě lepší káry vč. vlastní, od něj bylo taky pěkné gesto. Já jsem si motobydlo opět krásně užil. 😉
[21]
11. 4. 2016 v 07:42webpaja
(20) I ten balkánský styl má něco do sebe, zatím to ještě není Radotín a podobný areály. Byť tam ten potenciál je…ba dokonce díky prostředí tratě, její složitosti a rozmanitosti ještě mnohem větší! 🙂
[22]
11. 4. 2016 v 08:23webpaja
Pokud by někdo souhlasil s ještě jednou jarně/letní session, pak jsem pro. Začátek června by mohl znamenat mnohem teplejší počasí a atak na absolutní rekordy dráhy 😉
[23]
11. 4. 2016 v 10:02MariAchi
Ja jsem pro, zabavy neni nikdy dost a pro me uz i ta cesta tam a z5 stoji za to 🙂
[24]
11. 4. 2016 v 18:01boost.
Ježiš, já to mám na Motobydlo (u Hronova, ne?) od domova asi tak 30 minut jízdy autem! Ani nevím, že něco takového tam existuje. 😀
[25]
11. 4. 2016 v 19:06MariAchi
No tak to jsi ale dobra ostuda 😀
[26]
11. 4. 2016 v 20:18woody-alien
[24] pleaseSMILE: 30 minut ? To je v Náchodě autem od kruháče ke kruháči. 😀 No vidíš, já to mám tak 250 km a vážně to stojí za to.
[27]
11. 4. 2016 v 21:01boost.
(26) Já to znám, no. Někdy z toho je hodina a víc, když někdo zezadu nedobrzdí. To znám taky. 😀
Já většinou odbočuju hned doleva na Komenskou, abych se vyhnul zácpě; a vyjedu na kruháči u nádraží. Alternativní (a vcelku pěkná) cesta do Hronova je přes Babí, kam od města vedou takový dvě pěkný esíčka, kde se kdysi jezdily závody do vrchu myslím, a pak přes Pavlišov, odkud pochází místní speciality řízek s knedlíkem a zelím. Vloni jsem tuhle cestu náhodou objevil. 😀
Dejte klidně vědět, až budete v týhle díře.
[28]
12. 4. 2016 v 05:44webpaja
(27) Vítej příště! Takový klenot za barákem a ty nevíš 😉
[29]
14. 4. 2016 v 11:45Franke
na Motobydle jsme kdysy dávno organizovali event pro zákazníky. Je to tam boží. Chlapi, jestli tam pojedete příště, dejte vědět, někdo vám musí ukázat, jak se jezdí
[30]
14. 4. 2016 v 12:43webpaja
(29) To bude skvělý, jsme většina řidičský břídilové a nějaká ta vyšší škola jezdění by se šikla 😉
[31]
14. 4. 2016 v 13:55MariAchi
[29]
No pockej, to my ti ukazeme, nase speciality jsou: Hodiny na rovince, jizda v protismeru a nekteri z nas (nechcu se jmenovat) umi na kare rupnout kteroukoliv pneumatiku pri najezdu do tunelu 😀
[32]
14. 4. 2016 v 14:01webpaja
(31) Neprozrazuj všechny finty! 😀 Za chvilku pustíš i hopsinkovou šťávu, nahřívání helem před závody a chlazený rukavice. 🙂
[33]
14. 4. 2016 v 19:36Franke
[30] [31]
mám pocit, že někdo z naší party hodil káru i sebe na budku. Asi k vám zapadnu. Jo jinak – kdysi, ne kdysy…
[34]
15. 4. 2016 v 07:03MariAchi
[32]
A co teprve pripinacky na sedadle nebezpecne rychlejsich kar, nebo sekundove lepidlo na pneumatikach, vyfuk, obraceny pod nos ridice, a podobne „zpomalovaky“ 😀
[35]
15. 4. 2016 v 07:43woody-alien
[32] Taky přidám jednu fintu pro zrychlení. Minule jsem hned po prvních jízdách naskočil neočekávaně do jedné volné káry a nestihl si vecpat pod helmu okuláry. No, strčil jsem je tedy do kapsy a nechal nejvyššího Pastýře, ať vede svou ovečku po dráze sám. 😀
Zrychlení bylo znatelné, neboť tímto duchovním aktem odevzdání se do rukou Stvořitele pozbyl jsem strachu, dosáhl smíření a pouze jednou netrefil tunel. 😀
TIP: Kdo má zrak v pořádku, může použít sluneční brýle se silným zatmavením, ti nejodvážnější pak svářečskou kuklu. 😉
[36]
15. 4. 2016 v 08:35webpaja
(35) Půlku tratě jezdím se zavřenýma očima, bo se bojím 😀
Komentáře nejsou povoleny.