-
Giulia 2.0T – 1.díl: představení motoru
Model Giulia je pro automobilku Alfa Romeo bezesporu přelomovým počinem, nové je na něm úplně všechno a vyvolal u fanoušků i odborníků dost zvědavosti a očekávání. Je s podivem, že v testech se kromě špičkové verze QV objevují pouze diesely, na českém webu snad není jediný test Giulie „v benzínu“. Nevím čí to je chyba, jestli novinářů nebo zastoupení značky, každopádně chyba to je. Jako kovaný alfista mám v posledních dnech možnost verzí 2.0T jezdit a tak Vám zprostředkuji své dojmy. Své postižení alfavirem rovnou přiznávám, čili podezření z podjatosti je zcela na místě, pokusím se nicméně být věcný Teď jsem chtěl tedy věcně …
4 komentáře -
Giulia 2.0T – 2.díl: jízda
Ve svém prvním blogu týkajícím se Giulie jsem psal o papírových parametrech nového benzínového dvoulitru (viz: http://blog.auto.cz/alfisti/2017/03/giulia-2-0t-1-dil-predstaveni-motoru/ ). Od té doby jsem s takto motorizovanou Giulií najezdil cca 1000km, tak se pojďme podívat, jak tedy Alfa s tímto motorem funguje. Budu řešit zejména to, jak auto jezdí. Nebudu pitvat tlačítka v interiéru a infotaiment, to už udělali jiní. Při studeném startu Giulie s benzínovým čtyřválcem 2.0T projede karoserií poměrně solidní záškub. Pokud bych startoval nějaký opravdu plnokrevný sedan, proč ne, ale u spíš luxusně pojaté verze „Super“ je to docela zvláštní. Samozřejmě to není nic, co by ovlivnilo celkový pocit z auta, ale člověk si toho …
6 komentářů