-
Tenkrát poprvé…
Není moc, co bych mohl říct. Všichni to totiž víte. Nemá cenu popisovat už stokrát popsané. Stačí obrázek. Jeden. Znamená nic a vlastně tolik. Znamená novou éru. Zoom zoom. I´ll be back.
Blog.auto.cz > NC > Tenkrát poprvé…
Publikováno: 9 března, 2010
Není moc, co bych mohl říct. Všichni to totiž víte. Nemá cenu popisovat už stokrát popsané. Stačí obrázek. Jeden. Znamená nic a vlastně tolik. Znamená novou éru. Zoom zoom. I´ll be back.
30 Responses to Tenkrát poprvé…
[1]
9 března, 2010 v 8:57 pmPekelná Micinka
A nebude ti v tom zima?
[2]
9 března, 2010 v 9:59 pmGTI
Pěknej macek. Gratuluju. Svět je někdy fakt krásnej… 😉
[3]
9 března, 2010 v 10:16 pmPerun
Tano shinde ne 😉
[4]
9 března, 2010 v 10:29 pmAleš Jungmann (Auto.cz)
Perun: Dōmo arigatō
micinka: bude…ale jak se vyjede, topí to jak bejk
GTI: jj…hele, pamatuju si ze jsem ti asi pred tremi lety nekam psal do diskuze, ze si MX-5 jednou koupím. Jako by to bylo dneska…bohuzel jsem to hledal a nenašel, byl by z toho dobrej dalsi dil blogu.
PS: jak se nastavi, abych ty komentare nemusel rucne schvalovat?
[5]
9 března, 2010 v 11:09 pmGTI
[4] AlessioNC: Jak se to nastavuje nevím, ale jestli mi to tu bude lítat stále do spamu, asi ti budu muset v dlouhým táhlým natrhnout brzy žaket… 😉
P.S. Další snímky nejsou? Muselo by být působivé, kdybys to vzal přes zadní kapotu, a tvůj úsměv by se mohl dokonce zračit ve zpětném zrcátku… 🙂
Již si nevybavuji, kdy jsme tu o mazdě diskutovali, já na diskuzi napsal jednou tu story o kótě č… a o té stanové celtě a tak… možná je to tam někde.
[6]
9 března, 2010 v 11:16 pmGTI
Hele, já to našel na první kliknutí – reagoval jsem tehdy na to, že MX-5 měla mít jen pevnou střechu…
Supernízkej posaz… pro pupkáče inventura… lehkost vánku a tedy přenádherná jízda… s větrem ve vlasech. Roky tu zaklínáme styl MX-5… roky ji milujem a staletí si ji chceme koupit… Vždyť, pokud (jak jsem už pasal) kolem mě jede 911, a já vždy řeknu – hele devětsetjedenáctka… tak si piš, že když kolem mě jede MX-5 řeknu taky, hele, emixpětka… Taková to byla trefa do černýho. A když se zamřačilo… zatáh´jsi plátno nad sebe… a připadal sis rázem, jak na kótě 2520… jako tenkrát, když tam v kopcích nad Saigonem déšť bubnoval do stanu synkopama… tys toužil po suchý zemi… po teplý posteli… a vedle tebe M16ka, tvá náděje, tvá věrná děvka, nastavená na režim seriový palby… Tak tohle všechno je pryč… zbejvá jen pár zažloutejch fotek a občasný hučení v hlavě… Co jsi to jen provedla s tou svou střechou, má emixpětko…
[7]
9 března, 2010 v 11:21 pmAleš Jungmann (Auto.cz)
vypadá to že už to funguje, tyhle tvé reakce jsem ani nemusel povolovat
Dalších snímků jsou mraky, ale nemůžu to na vás vystřílet hned najednou…chápeš…jako na tý kótě – se střelivem se musí šetřit 😉
PS: to plátno je bomba…sice to teda neni moc odhlučněný, ale ta atmosféra, ten pocit z jízdy…opravdu asi nejlepší v čem jsem zatím jel. nebudu dělat ukvapené závěry, ale…to auto je prostě fakt trefa.
[8]
9 března, 2010 v 11:26 pmGTI
[7] AlessioNC: To si piš. Jak píšu vedle – ikona i legenda.
[9]
10 března, 2010 v 1:06 amkolmar
Tak to gratulujem….vela zabavy a pozitku spoza volantu prajem! dobre si si tu kupu nacasoval…to sa musi nechat!
[10]
10 března, 2010 v 1:48 amAleš Jungmann (Auto.cz)
Tak já jsem sháněl zhruba od pulky ledna, ted uz se ceny vysplhaly malinko nahoru, ale porad jeste byla cena (za auto co je stale v zaruce) myslim dobrá…njn, sem bazarovej kovboj, ale doufam ze mi to nemas GTI za zlé
[11]
10 března, 2010 v 11:52 amGTI
🙂 nemám.
[12]
10 března, 2010 v 11:57 am123vfa
….přijde jaro ,brzy bude máj……užij si to…..
[13]
10 března, 2010 v 4:27 pmEmel
Gratuluju, MX-5 se mi moc líbí. Co je to za motor?
[14]
10 března, 2010 v 9:04 pmigor77
masivni palec navrch nam, bazarovejm kovbojum co dal lijou benzin do svych stylovych plechovek.
terminy na volny jizdy v brne uz byly vypsany, zacina se 26.4. tak porid prezuvky na cviceni a uvidime se (-:
[15]
10 března, 2010 v 10:11 pmAleš Jungmann (Auto.cz)
Omlouvám se za to že musím ty komentáře schvalovat, snad to bude už dobré.
Emel: já to trošku rozepíšu až se pořádně svezu, tohle je opradu zatím jen o jednou obrázku :-). Tam napíšu i nějaké info o autě…
igor77: přezůvky mám hodně sjetý…patrně tam šoupnu P Zero nebo Potenzy či Toyo T1R. Bačkůrky, to je věda… přijímám s nadšením jakékoliv tipy od majitelů podobně lehkých aut na čem se jim dobře jezdí.
[16]
10 března, 2010 v 10:23 pmEmel
AlessioNC: poloslicky od Toya nebo od Advanu… když je sucho 😉
[17]
10 března, 2010 v 10:30 pmNavtech
Buď pořádný SL, 330i, nebo tohle! Mě by dokonce na profouknutí palice stačilo i něco menšího. A nenech si radit tady od těch amatérů! Nejlepší na okruh jsou pořádně sjetý zimáky od pirelli 🙂 🙂
[18]
10 března, 2010 v 10:35 pmGTI
Alessio, ty tam máš určitě zatrhnuto, že musíš první komentář (tedy komentář, který zde nějaký kolega uveřejňuje poprvé) schválit. To se dá jistě odstranit.
[19]
10 března, 2010 v 11:35 pmAleš Jungmann (Auto.cz)
To už by mělo být odškrtnuto, nevědomky to otestoval Navtech :-).
Navtech: 330i byla v hledáčku, pak taky 320si…pak ale vyhrál názor „nemám děti, nemám závazky, ve třiceti už si to nekoupím…nač čekat?“
Emel: Ty máš na mysli 888, co? To ne, to je moc…i R1R je moc…potřebuju aby to auto umělo jezdit i když prší (leda ty T1R, ale nemám zkušenosti – nejraději ale staré dobré Potenzy či Turanzy)
[20]
11 března, 2010 v 10:31 amEmel
AlessioNC: no třeba ty 888… ale je to dost drahá sranda, dost stojí a moc nevydrží.
Pár lidí teď řešilo semislick Regal Racer… vyrábí to Dunlop snad někde v Africe, má to vzorek a dá se s tím jezdit i na mokru. Pokud nemáš problém s němčinou, zkus si vyhledat na německých fórech a případně objednat přes ebay, vypadá to jako levná a rozumná možnost.
[21]
11 března, 2010 v 12:50 pmAleš Jungmann (Auto.cz)
Já ale nepotřebuju „dá se stím jedit na mokru“ já potřebuju aby to na mokru fungovalo +- normálně…nemám supersport, nemám tunerskou hustokár a nebudu s tím na okruhu co týden (párkrát do roka ano, ale to zvládnou i P zero nero)
[22]
11 března, 2010 v 1:26 pmDinar
Alessio: Nó, gratulace! Tohle auto má jen jednu chybu, nevejde se do něj každý, jinak nemá konkurenci, resp. už v jiných cenových hladinách, Z4 nebo boxster. Co se gum týká, jak popisuješ své záměry ohledně použití, díval bych se opravdu po standardních a přitom celkem schopných gumách typu P zero nebo potenz, naprosto vyhoví. Každopádně máš palec za odvahu, ne každý má koule na utopení peněz v něčem tak nepraktickém. 🙂 😉
[23]
11 března, 2010 v 1:44 pmEmel
Alessio: no prý je to na mokru „úplně fpohodě“, tak nevím… ale vzhledem k vzorku by to mohla být pravda. Jinak samozřejmě normální gumy pro běžný provoz naprosto vyhoví, já měl teď nějaké obyčejné Matador Aquila a taky to není problém. Nakonec, ono nevadí když to začne lehce klouzat při menších rychlostech .-).
[24]
11 března, 2010 v 1:48 pmEmel
Dinar: ke konkurenci bych určitě počítal S2000, zejména pokud se kupuje v bazaru… nevím jak je na tom aktuálně Mazda s motory, ale v době kdy jsem na to koukal bych dal přednost Hondě právě kvůli 2.0VTEC.
[25]
11 března, 2010 v 2:57 pmDinar
Emel: tak ono by konkurence bylo víc, třeba elise nebo speedster, ale spíš jsem myslel na běžně se vyskytující auta, Z4řek a boxsterů je na výběr hafo, S2000 je dost šafránovité auto.
[26]
11 března, 2010 v 3:30 pmAleš Jungmann (Auto.cz)
Hlavně za podobnou cenu by ta S2000 měla určitě víc nalítáno a byla by starší. Ale jo, byl by to konkurent…kdyby se mi líbila. Což naštěstí nelíbí, takže dilema jsem neřešil.
Ale jinak máte recht, ono těch podobně nepraktických aut není moc ale jsou. Koukal jsem i na Kaipany, Caterhamy (jo…to bylo už spíš ze zvědavosti), no Lotus by taky nebyl špatný, Speedster taky ne. Ale tak nějak vyvážený koktejl použitelnosti, jízdních vlastností, ceny a ceny servisu/nákladů na provoz vyhrála Miata. Aniž bych řekl čtvrt křivého slova o konkurentech, prostě to bylo o tom, co se mi líbí a co jsem vlastně vždycky chtěl. O Lotusu jsem nesnil, o miatě čekající (minimálně) na víkendové projížďky ano.
Emel: já ti rozumím :-). koukal jsem i na ceny gum, Ty P Zero Nero jsou z nich snad i nejlevnější (dají se koupit okolo lehce nad 3 tisíce) a to je taky docela pádný argument. Pánové, nebudu vám lhát, GTIho „halb und halb“ se tady zcela minulo účinkem :-D. Po zaplacení všech pojištění a pořízení gum to na ty nové IWC tedy opravdu nevypadá. Na ty je ale čas…
Dinar: mám japonskou konfekční velikost 180cm, takže jsem tam zapadnul úplně krásně…jako by mi to dělali skoro na míru. Boxstera jsem neprojel (čímž neříkám že jsem se na něj taky nedíval…;-), akorát by to bylo auto z roku cca. 2001, čili za chvíli deset let starý drobek), Z4 ano. Na starou už si moc nepamatuji, nová je ale úplně někde jinde – co přidává na komfortu a luxusu (a že přidává hodně) to si bere zase zpět v oblasti pocitu z jízdy. To jsem spíš měl v hledáčku i Z3 2,8i, nakonec zase rozhodlo stáří auta + zadní náprava z e30 a s ní související horší jízdní vlastnosti než u mazdy.
[27]
11 března, 2010 v 4:36 pmEmel
Dinar: těch S2000 mám kolem sebe docela dost… zhruba stejně jako MX-5 nebo těch Z4. I v bazaru se sehnat dá… jo, a je v ní zhruba stejně místa, byť z venku působí jako větší auto ;-).
[28]
11 března, 2010 v 4:48 pmGTI
MX-5 je v rámci mainstreamové produkce jasnou jedničkou, doslova ikonou, legendou. Fantastická přívětivá tvář, jízdní zážitky na hraně extáse, takže zbývá jen potřeba garáže, neb parkovat to pod plachtou někde na Smíchově by mohlo bejt poměrně zneklidňující.
Čekám na kloudný fotky a na popis prního i druhýho dojmu hodnej solidního testíku, přesně tak, jak jsem zvyklej z hlavní stránky.
[29]
11 března, 2010 v 8:31 pmAleš Jungmann (Auto.cz)
Máš pravdu GTI, mělo by to být opravdu zábavné auto. Víc fotek i obsáhlejší komentář k autu bude hned jak napíšeš o svém autu ty :-D. Ne, dělám si srandu a popichuju :-).
Mimochodem, docela mě zarazilo že mx-5 třetí generace se tu za pět let prodalo jenom třicet – čekal jsem že ty prodeje byly větší (a nebo jsem našel nějakou divnou tabulku)
[30]
13 března, 2010 v 6:56 pmGTI
🙂
Malé prodeje velmi specifického segmentu jsou zde pochopitelné. Je to auto dělané pro radost, nikoliv pro šmejkání nákupů a dětí do školky.
P.S.Mám nefotogenický vůz… 😉
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.